Ana Sayfa  /  Gezelim Görelim  /  Bu güzellikler herşeye bedel../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Bu güzellikler herşeye bedel../..Foto Galeri
  • 12-05-2009
  • 16 yorum
  • 5835 okunma
Bu hafta sonu rotamızı ilkbahar mevsiminin renklerini en güzel görebileceğimiz yerlerden Eğerli Başköy yaylasına çevirdik. 1500m lerde başlayan yürüyüşümüz rengârenk çiçekler arasında 1850m deki Eğerli Başköy göleti ve yaylası istikametinde devam ederek coşan dereler eşliğinde Işık Dağı manzarası ve harika Salın yaylası görüntüleriyle Karagöl de son buldu. 22.4 km lik yürüyüşümüzden işte Sizler için bir kaç güzel kare

Kızılcahamam gibi güzel bir memlekette yaşıyoruz, yeşil ve doğayla iç içe bir hayat geçirmemize rağmen soğuksu milli parkı ile şehir merkezi arasına sıkışıp kalıyoruz, oysa yanı başımızda o kadar güzellikler var ki insan fotoğraflara baktıkça ayrılası gelmiyor bu güzelliklerden.

İşte böyle güzellikleri görmek için bir hafta sonu rotasını ilkbahar mevsiminin  güzelliklerine çeviren bir gurup doğaseverden Derya Duman yürüyüşün kısa bir özetini çıkarmış kişisel sitesinde ve şöyle diyor.     

“Bu hafta sonu rotamızı ilkbahar mevsiminin renklerini en güzel görebileceğimiz yerlerden Eğerli Başköy yaylasına çevirdik. 1500m lerde başlayan yürüyüşümüz rengârenk çiçekler arasında 1850m deki Eğerli Başköy göleti ve yaylası istikametinde devam ederek coşan dereler eşliğinde Işık Dağı manzarası ve harika Salın yaylası görüntüleriyle Karagöl de son buldu. 22.4 km lik yürüyüşümüzden işte Sizler için bir kaç güzel kare”. Kalın sağlıcakla Dumanica:)

diyen Derya Duman arkadaşımıza göremediğimiz bu güzellikleri bize gösterdiği için kızılcahamamhaber olarak teşekkür ediyor ve sizleri Derya Duman’ın objektiflerine yansıyan güzellikler ile baş başa bırakıyoruz

Başköy

Buz gibi akan soğuk sular

Mayıs ayında bir yanda yeşil diğer yanda karda yürümek

Başköy yaylası

Başköy,Değirmenciler ve Dulaşar Mahallesi ile Eğerli kuzören köyünü bir arada görmek

Böyle yüksekten kuş bakışı doğayı seyretmek

Başköy Göleti

Çiğdemler

Karagöl bir doğa harikası

Salın Yaylası

 

DERYA DUMAN'IN OBJEKTİFİNDEN DİĞER FOTOĞRAFLAR

24 Mayıs 2009 Pazar günü ilçemizin farklı bir güzelliğini yansıtmak için doğa yürüyüşüne çıkıyoruz.

YORUMLAR
  • fuat coşkun   10-04-2010 20:52

    emeği gecenlerin yüreğine sağlık fotoğrafları görünceye dek bu güzellikleri sadece karadeniz yaylaların da sanırdım oysa kızılcahamamlıyım sayeniz de elli yaşında öğrenebildim eh erken oldu saygılar

  • mustafa   28-10-2009 19:00

  • şakir kazan   20-05-2009 17:48

    sayın hasan kardeş; bu devletin güvem jandarması k.hamam jandarması yok mu veya kaymakamı yokmu demekki yok. otur yerinde aman goltuk sovumasın. ki bide şöyle birşey var güvem bölgesi köylerinin ganelleri hep eğrekkaya barajına gelmektedir. yaa durum bu.

  • Hasan   18-05-2009 11:23

    Malum olduğu üzere her sene eğrek barajından güvem çayına barajdaki tüm balıklar yumurta bırakmak için seferber olurlar...Şu an yine böyle bir an gelmiş durumda ve bütün balıklar doğal üremelerini yapmak için yine güvem çayı ağzına ve çaya akın etmeye başladılar..Tabiki buda av ve balıkçılıkla hiç ilgisi olmıyan aç gözlü , katliamcı,insanlar için bulkunmaz bir fırsat sunmaktadır....Baraj ağzına germe,av,tırıvırı denen bakanlıkça sirkülerde yasak olan her türlü kullanımına hiç bir zaman izin verilmiyen aletlerle yine katliamlarına başladılar...Yumurtalı yüzlerce kilolarla balık tutmaktalar vede bunu satmaktadırlar..Bu kanunsuz yasa dışı balık katliamına lütfen duyarsız kalmıyalım..Ben burdan kolluk kuvvetlerini ,tarım müdürlüğünü vede jandarmayı göreve davet ediyorum...Lütfen bu insanlık dışı yumurtalı balık katliamına bir dur deyin ve seyirci kalmayın...Saygılarla...

  • üzeyir   15-05-2009 22:08

    resim kareleri çök güzel de çok etkileyici tebrikederim mustafa beye deryadumana fakat semer köyü sınırlarınakadar gitmişler nedense bizden hiç bahsetmemişler neden bizim orayada şereflendirmemişler yörenin engüzel köyündende bir iki kare resmini görmek isterdik neden yolumuzumu begen me mişler semer özü.. ist dan selam

  • garaoğlangilin seyin   15-05-2009 16:56

    şu melmeketin gözelliine bi bakın hele. Adam buraları görüyince bi homhoş oluyo. piknee gelenleri isdemiyom. bunnar gezsin. gıyımcıları da istemiyom

  • usame   14-05-2009 11:11

    bu geziyi düzenleyenlere teşekkür ediyorum elleriniz ayaklarınız dert görmesin.sayenizde oralarda gezmiş gibi oldum hatırladım yad ettim TEŞEKKÜRLER bu tür gezileri kızılcahamamın gençleri organize etse daha çok makbule geçer bir pazar boş boş oturulacağına bu güzelim memleketimizin el ayak değmemiş nadide yerlerini gezseler fotağraflasalar bizde burdan baksak hasret gidersek fenaaa olmaz. bizzat kendim gitsem daha iyi olur.

  • H.ATALAY   13-05-2009 18:33

    Göz doymuyor güzelliklerine bakmaya Söz yetmiyor kelimelerle anlatmaya ÇOK GÜZEL RESİMLERİ ÇEKENE DERYA DUMANA VE MUSTAFA BEY SANA TEŞEKKÜR EDERİM

  • şakir kazan   13-05-2009 15:33

    birde bizim memleketimizin doğal güzelliklerini görmeye gelenler var işte onlara ait internet siteleri: ben yakından takip ediyorum 1- http://oriontrekking.com/ 2- http://www.tempotour.com.tr/fotogaleri/gunubirlikfotogaleri.htm 3- http://www.ankaratrekking.com/foto.html 4- http://www.gezginder.com/index.php?aid=283 5- http://picasaweb.google.com/lh/view?q=k%C4%B1z%C4%B1lcahamam&psc=G&filter=1# bu siteleri yayınlamanızı rica ediyorum. incelendiğinde çok yararlı siteler olduğu görülecektir. teşekkürler.

  • şakir kazan   13-05-2009 15:24

    07.05.2009 tarihinde demiştim (kızılcahamam da yangınla mücadele başlık yazı yorumları) eller gadir gıymet biliyor. biz memleketimizin ormanını kestiriyoruz. yerinede bi tane bile ağaç dikmiyoruz. bak abi karagölün kıyısındaki odun sterlerine. salın yaylası kenarındaki kıyımlar daha neler var bizim görmediğimiz. kesilen ağaçları kim dikmiştir. yazık ya. maalesef bindiğimiz dalı kesiyoruz. bu dünyada bu tabitatın cezasını soramadık elbette sahibi birgün soracaktır. ya içim gan ağlıyo. daha sert konuşabilirdim. gusura galmayın abiler.

  • İŞTE KIZILCAHAMAM!!!   13-05-2009 00:52

    Kızılcahamam'ın güzelliklerinden bir bölümünü keşfedip bizlerle paylaşan Derya DUMAN ve ekibi ile bu etkinliği bizlere haber yaparak duyuran Site editörü arkadaşımıza sonsuz teşekkürler. Çok harika kareler var, sanki kendimi Karadeniz yaylalarında hissettim. Üstelik Başkent Ankara'mıza 100 km yakında bir yer. Ankaramızın nüfusu 4 milyonun üzerinde.. Derya kardeşimiz ve ekibinin öncülük ettiği doğa yürüyüşlerinin artarak devam etmesini bekliyoruz. Bu konuda bütün hemşerilerimize ve derneklerimize büyük görev ve sorumluluklar düşüyor.. Bu vesile ile de Derya Kardeşimiz ve ekibini daha değişik ve farklı güzellikleri görüntülemesi için Köyümüze de davet ediyor, sağlıklı ve huzurlu bir yaşantı diliyoruz. Bu güzelliklerimizi koruyalım ve yaşatalım... Selam ve saygılarımızla... Durmuş KARATAŞ K.Hamam Akçaören Köyü Kültür ve Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı www.dalaksuyuakcaoren.com

  • nurullah   12-05-2009 23:05

    resimleri çalıntı olmasa imiş daha iyi olurdu sanki ama mühim deel memleket bizim dağlar taşlar bu güzel mekan bizim lakin bu güzellikten faydalananlar başka................

  • hilmi   12-05-2009 19:08

    walla çok güzel yerler

  • şerif saka   12-05-2009 18:42

    mükemmel bence bu manzara lar. kızılcahamam bu işte!

  • oguz   12-05-2009 17:36

    emeği geçenlere teşekkür ederim gerçekten güzel kareler