Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Belediye'ye 230 bin lira değerinde makam aracı alındı
  • Facebook da Paylaş
Belediye'ye 230 bin lira değerinde makam aracı alındı
  • 01-01-1970
  • 62 yorum
  • 5977 okunma
KIZILCAHAMAM Belediye Başkanı Coşkun Ünal 2005 model Hyundai Tuskon marka aracını makam aracını değiştirdi.

KIZILCAHAMAM Belediye Başkanı Coşkun Ünal 2005 model Hyundai Tuskon marka aracını makam aracını değiştirdi.

2005 yılında Adem Özbekler tarafından alınan makam aracını 2012 model 230 bin lira değerinde BMW 5.20 D ile değiştirdi.

MNT Anatolia tarafından alınan mini kepçe ve makam aracının hizmete girmesi dolayısı ile belediye önünde tören düzenlendi. Törene belediye Başkanı Coşkun Ünal, MNT Anatolia Yönetim kurulu başkanı Teoman Akyar, Belediye meclis üyeleri, Belediye personeli ve vatandaşlar katıldı.

MNT Anatolia tarafından daha öncede 6 adet aracın alındığını ifade eden Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Makam aracı olarak BMW 5.25 D yi aldı önümüzdeki günlerde bir araç daha alacak dedi. Kızılcahamam Müftüsü Tahsin Aydın tarafından yapılan duaların ardından her eki araç için ayrı, ayrı kurban kesildi.

Yeni makam aracının hayırlı olmasını diliyoruz.

 

Etiketler : Belediye'ye - 230 - bin - lira - değerinde - makam - aracı - alındı -
YORUMLAR
  • kızılcahamamlım   05-04-2013 16:03

    ben bu arabanın k.hamam gibi dağlık arazisi yoğun olan bir bölgeye gereksiz olduğunu düşünüyorum.tuscon neyine yetmiyordu yada eskidiyse makul bir jip alınabilirdi.bir orman yangını olduğunda belediye başkanı da gidiyor dağlık araziye bmw yle nasıl gidecek yazık değil mi o araca? hem çok aşırı olduğunu düşünüyorum büyükşehir belediye başkanı zanneti heralde kendilerini başkanımız.gerek yok 100 bin tl lik araçta yeterdi fazlasını Allah sorar yazık!

  • Mnt Anatolia Mağduru   22-11-2012 17:57

    Mnt Anatolia Firması sattığı devremülklerin tapusunu vermiyor,telefonlara çıkan yok,kimse muhatap bulamıyor.Hayali bir satış yapıyorlarsa kızılcahamam belediyesinin itibarı büyük zedelenecektir.Başkanın bundan haberi var mı acaba?

  •    09-05-2012 14:51

    Bir dengesizlik var ortada. Bir ufak belediye icin bu araba cok. Resimde o kadar insan varda kimse sormadimi baskana bu arabayi ne yapacaksin diye? Insan biraz utanir

  • Fenerbahçe   08-05-2012 08:20

    Böyle bir haberin yapılmasını bile tavsip etmiyorum nedense.hem bu kadar pahalı bir araca ne gerek var ki.sponsor bile olsa aradaki bunla taşrada gövde gösterisi yapılmaz.halkın sorunlarıyla ilgilenmek,diğer arkadaşında dediği gibi işçi maaşları,ilçemizin durumları hakkında çalışmalar yapılmasından yana olduğumu belirtmek isterim.Bu gibi durumlar başkanın lehine değil aleyhine olur bence.

  • kızılcahamam 06   07-05-2012 23:20

    sana katılmıyorum vatandaş işcinin maşını gününde vermesinide bileçek ozaman

  • Şamil   03-05-2012 22:30

    Chp-li arnkadaş doğru söylüyor, yıllardır sürokratlarının vesayeti altında yönetilen ülke chp sultasından kurtulup demokratikleşiyor. anayasamahkemesi hakimler savcılar kurulu yargıtay chp sultasındran kurtulup birer hukuk müessesesine dönüşüyor. chp vesayetcisi cuntacı ergenekoncu komutanlar bir bir temizlenip ordu paygamber oacğı olma yolunda hızla ilerliyor. milli eğitim chp sultazından kurtulup adı değil değerleri millileşiyor. Chp gölgeli darbe anayasası sivilleşiyor ülke huzura kavuşuyor. chp-li arkadaşı tabrik ederim çok doğru bir tesbitte bulunmuş.gerçekten devir dönüyor.

  • Ak Parti   02-05-2012 15:55

    Gardaş ne zaman 25 gün mü 25 asır sonramı.CHP nin dayandığı kuvvetler de durumu iyi değil Halkla zaten CHP küs olur.en iyisi siz başka Gezegene gidin yeypyeni bir yere sade siz olusunuz kendi kendinize idare edersiniz iktidar olmuş olursunzu.başka türlü olmaz gardaşşş

  • Chp   30-04-2012 01:42

    Vermeden almak Allah'a mahsustur. Bombalar geliyor biraz Sabir chp geliyor. =) sizde çok şaşıracaksınız. 25 gün müsaade chp ye.

  • ÖZBEKLERLİ   26-04-2012 22:51

    Büyük ihtimal sayın editör anne tarafından köylümüz olduğu halde bu yorumu yayınlamaz fakat burda Sayın Adem Özbeklere atılıp tutuluyor bu yorumlar yayınlanıyor sadece bu haber değil adamın kedisi tavandan düşse ne hikmetse iş siyasete dökülüp Sayın Adem beye kadar gidiyor. Biz Özbekler Köyü halkı olarak bu durumdan rahatsızız. Köyümüz köklü bir köy olup örf ve adetlerine bağlı haramı helali büyüğünü küçüğünü bilen bir köydür. Kadınlarımız yaşlının önünü dahi halen geçmez onun geçmesini bekler. Kavgası gürültüsü olmayan komşuluk dayanışması halen devam eden ender köylerden biridir. Köy halkı olarak biz Sayın Adem adına burda atılıp tutulan yorumların yayınlanmasından rahatsız oluyoruz. Rahmetli mekanı cennet olsun Kezban Halamız da sayın editörün annesi kendi köylümüz olup tam bir Anadolu kadınıydı.Sevgiler ve saygılarımızla.

  • çıtak   26-04-2012 12:12

    sayın yorumcular bırakın bu eleştirileride, işleride bu firma engelliler içinde 10 tane tekerlekli araba alsın dağıtsın.en güzel hizmetlerden ve yardımlardan birisi budur.

  • kemal   25-04-2012 12:54

    yaşar bey izah etmene gerek yok önceden işten adam çıkarıyorlardı nerdeyse çalışacak adam kalmamıştı. kimseye iş vermeyenler iktidarda yanlarında iken şimdi yorum yapıyorlar

  • burak   23-04-2012 19:57

    bu ne laa galerimi buraaa gidişatt iyi degilll hemde hiç iyi degilll....

  • kızılcahamamlı   23-04-2012 00:42

    adem bey işçilerin maaşını günü gününe eksiksiz veriyodu şimdi ise işçiler kendi ağzıyla söylüyor 55 60 gün çalışıyoruz 1 aylık maaş alıyoruz diye 7 farka gerek yok tek fark ALLAH korkusu sayın yaşar bey

  • yasar    22-04-2012 19:49

    adem bey işçinin parasıyla aldı çoşkun bey spondora aldırdı aradaki 7 farkı bulun

  • Cahil Köylü   21-04-2012 22:31

    Baki Efendi, ortadoğundan, dünün ucuz bugünün pahalı benzininden, C.Başkanının Başbakanın zengin için gezi yaptığından bahsederek iktidarı eleştirmenizi esefle karşıladım. Dünnü günlük saatlik enflasyonu, faizi, batan bankaları, oturduğu yerden kalkamayan başbakanları başbakan yardımcılarını ne çabuk unuttunuz. Türk milleti bunları unutur - aşarda da, dini yaşamına Tür kültürüne vurulan prangaları unutmaz. Unutmadı ve onları barajda değil derede boğdu. Bogacakta.

  • murat ışık   21-04-2012 12:37

    sayın başkanım yeni aracınız hayırlı ugurlu olsun siz herşeyin engüzeline layiksiniz ben tokide calışan bir personel olarak cag gurubuna inşaat alanına giren kamyonlar ve beton araclarından dolyı yollar saten bozoktu hepten bozoluyo siz deyerli büyüklerimiz buna bir cagre bulsa burada oturanları cok memnun edersiniz saygılarımla

  • acı gerçekler   20-04-2012 19:24

    ilçemizi dolayısı ile hepimizi temsil eden bir makamda oturan kişinin, paramız az veya yapacak daha önemli işler var diye kravat takmaması veya üstüne başına bakmaması paspal bir şekilde gezmesi mi lazım veyahut hasedinden çatlayıpta çekemeyenlere uyup 10 yıllık makam araçlarıyla gezilmesi mi lazım. keşke esen ali başkanın kartalını yaptırıp yaptırıp kullansalardı makam aracı olarak olurmu hiç yapmayın arkadaşlar o makam hepimizi temsil ediyor.kaymakam belediye başkanı müdürler amirler imkanlar dahilinde en iyisine binip en iyisini giymeliler. ankara da ki belediye başkanlarının araçlarının kaçar lira olduğundan haberiniz var mı daha dün ilçe olan kazanın belediye başkanının bindiği araç 300000 tl belediye başkan yardımcılarının bindiği araçların bile hepsi lüks.yani oralarda makam aracı bir tane değil onlarca. benim asıl takıldığım mesele belediyenin aracı şu aldı bu aldı diye açıklama yapması alan kişininin reklamının yanısıra çekemeyenlerin yorumları ile o kişilerin rencide edilmesi.kimseye açıklama yapmak zorunda değilsiniz imkanımız vardı başardık becerdik aldık diyeceksiniz. ne kadar ayıp yaa kendi belediye başkanının bindiği aracı sorgulamak.başka iş mi kalmadı konuşacak.

  • baki   20-04-2012 02:54

    allah aşkına kardeşim gereksiz yorumlar yapmayalım gerçekleri görelim artık uyumayalım.....orta doğuda yaşananlarla başlayalım....büyük orta doğu projeleri gerçekleşiyormu? bakıyoruz hep müslüman devletlerde iç savaş var. bunları kimler yaratıyor?merak ediyorum sıra bizim ülkemize ne zaman gelecek acaba becerebileceklermi?çok zor biz türküz...(ne mutlu türküm diyene)diyorum ben.bakıyorum yorumculara hiç gerçekci değiller.ülkemize şöyle bir baksınlar.....7.8 sene önce benzin 1,20 tl şimdi 4.7 tl,et 8,5 tl şimdi 35. 40 tl.... elektrik faturaları 35, 40 tl iken şimdi 80-90 tl sayın cumhurbaşkanım,başbakanım ülke ülke gezip tozuyorlar....kimin için acaba askeri üçretli için mi* emekli için mi?tabiiki zengiler için.uyutuluyoruz geçmişle hesaplaşmaktan başka yapılan hiç bir şey yok...ergonokon,12 eylül,28 şubat ..bu ne ya bize aş lazım iş lazım....değilmi benim müslüman kardeşim....uyuma uyan artık ...cumhurbaşkanım başbakanım türkiye ye dön bir bak artık hırsızlık,darp,fuhuş,pahalılık almış başını gidiyor. önemli olan vatandaş olsun artık adınıza yakışanı yapın adalet..... delmi nerde hani adil düzen insanca yaşama hakkı...ben ezelden beridir hür yaşadım hür yaşarım.hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar.demiş m.akif ersoy başka söze gerek bırakmamış kısaca büyük üstad. allaha emanet olunuz..uyanalım bölünmeyelim hep beraber biz olalım bir olalım....allah tek aklın yolu bir hoşcakalın.

  • vatandaş   19-04-2012 23:40

    helal sana başkanım yakışır sana sen en iyilerine layık sın kızılcahamam kızılcahamam olalı böyle başkan görmedi kıskananlar çatlasın

  • Ülküm Yükselmektir   19-04-2012 23:21

    Eski tas eski hamam sözüm akp ilçe teşkilatınıdır.beledtiye başkan adaylarınadır.İktidarın gücü arkasında yatarak seçim kazanılmaz., Seçim Çalışarak kazanılır. Adem başkanda aynı yollarla belediyeye araba almadımı. Ha bir almış ha beş almış. Kenarda köşede kalmış işsizleri istihdam etmek de bir belediye bir sosyal görevdir. Helal olsun başmana çok istihdam yaptı. Haaa parasını ödemeye gelince, parasını bizlere zam olarak yansıtıyorsa, ikramiyeleri vermiyorsa oda başkanın bileceği iş. Seçime 17 ay kaldı. Akp liler sizde akıllı olan bortan korkup yan gelip yatmayın çalışın sizinde olsun.

  • misafir   19-04-2012 22:48

    sayın yorumcular ben kızılcahamamı çok yakından takip eden birisi olarak bana kalırsa bu arabanın hiç bir lüzumu yok müslümanım deyip de hiç ihtiyaç yokken gidip de makam arabasını değiştirmek büyük bir israftır...

  • uğur   19-04-2012 11:40

    arkadaşlar yorumlara bi dolu eleştri diyosunuzki lükse ne gerek var ama şunu unutmayın coşkun bey seçimi kazanamazsa arabayı herhalde köyüne götürmeyecek bence siz vizyondan anlamıyısunuz. başkana yalakalık yapacak değilim yaptıkları ortada bence adem gibiler onun yaptıklarını hayal bile edmezler maalesefffffffffff.bmw belediyemize hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

  • toki kardeş   19-04-2012 11:30

    toki zamanında kime verildi ise o yollarını yapsaydı parasını kazan çöpünü bırak.ayrıca en pahalı toki kızılcahamam,birde okul ve sağlık ocağı yapılcaktı zamanında ne oldu

  • Şakir ASLAN   19-04-2012 11:30

    Başkan İşçi alıp Durali Dayının veyakendinin kesesinden mmaşş ödemiyor.zorlanarak Beldiye kasasınsamn ödüyor.Bunları Zam Olarak Halka dağıtıp Halka yüklüyor.işcini 10.000 Tl alacağı İkramiye dururken BU araba yazık yazık.Ayrıca İşçi Parasını ödemek için Bazı Esnaflar adına Halk Bankasından 100.00 Tl kredi çektirip kendisi ödüyor.İtiraz eden olursa bu Esnafın ismini yazarım. Sende kalkmış bıdı bıdı yapıyorsun.Çoçuğum akıllı ol.gelsin bir şeçimde boyun ölçüsünü alırsın hep birlikte tamammı

  • gerçek vatandaş   19-04-2012 11:28

    kızılcahamamın güveni boşa çıkmadı bu başkan çok kişiyi işe koydu biz biliyoz sizin zamanınızı ozamanda dışarıdan rize ve yozgattan gelen işçileri git siteminizi onları işe koyana yapın.

  • murtaza2   19-04-2012 11:05

    çok doğru kaz gelen yerden tavugu esirgememek lazım.murtaza senin sözlerine de katılıyorum..:)çalışalım bizizmde olsun.

  • başkentli   19-04-2012 08:52

    Mesele makam arabası alınması meselesi değildir. İhtiyaç olabilir, bir firmaya aldırıladabilir, bunlar olabilir. Sorun burda değildir. Mesele neden yaklaşık 100 bin euroluk bir araç tercih edilmiştir. 70-80 bin liralık araçlar yetmezmiydi. (örnek gerekirse fluence-passat vs.)(onların da dizel otomatikleri var) Meseleye bir de burdan bakalım.

  • Ülküm Yükselmektir   18-04-2012 22:58

    Bir çok akpli belediye başkanını eleştirmek için çeşitli görüşler ortaya atmışlar. secim yata yata değil vura vura kazanılır.Başkan şimdiden gelecek seçimlerde işe alacaklarına söz veriyorsa yine başkan demektir. Sizne yaptınız akpliler sadtece ademme yakın veteriner ziraatcıdanda başka. kızmayın çalışın sizinde olsun.

  • vatandaş   18-04-2012 21:32

    kızılcahamamlılara çok yazık,,güvenleri boşa çıktı,,lüks yerine ekmek iş lazım millete.....

  • kızılcahamamlı    18-04-2012 20:49

    çokmu gördünüz çekemeyenler çatlasın başkanım hak ediyor başkanımz en iyisine layık

  • Ahmet ÇANKA   18-04-2012 16:10

    Tespitlerine şapka çıkartıyorum.Basşka söze gerek yok.Herkes burayı dikkatlice bir dah aokusun.

  • toki   18-04-2012 16:04

    sayın başkanıma her şeyin en güzeli yakışır hayırlı ugurlu olsun fakat hibeci amcalarım tokinin yolunu kullanıyorlar bir 300bin tlde yola harcarlarda yenisini yaptırırlar inşallah

  • Sami YURTTAŞ   18-04-2012 15:54

    Adem Bey gibi sadece Kara Akbab maketi dikeceksin demişsinde biraz sıkılma ve utanma olur adamda yazarken. 70 kileometrelik içme suyu isale hattını v e100 tonluk depoyuiKanalizasyon şebekesni,Taş duvarlarıi,şimdi Senin Başkanını devamlı proğtam yaptırttığı terminal Binasının yapılmasını Bir sürü Park Bahçeyi,yaşlılar yurdununun hizmet açılmasını,iyi ,100 kişiyi emekli edip defaten emekli ikramiyesinin vererek ev sahibi yapılmasını herhalde BABAN yaptırmadı .şimdilik aklıma gelen bunlar dahası var konuşursan ilave derim

  • vatandaş   18-04-2012 13:44

    öncekı arabanın nesı vardıkı sankı hep lüks peşindesiniz başbakanmısın mübarek başbakan

  • roberta carlosun arkadaşı   18-04-2012 11:33

    ya arkadaşlar ne kadar saçma ve boş yorumlar atıyorsunuz bu araba belediyenin bunu kafanıza yazın.yabancı yatırımları türkiyeye getirmek isteyen kişiler türkiyeden ne taviz veriyor arap şeyhleri kim nereleri almış devletin özelleşen yerleri kimlerin bunlara bakın

  • ismet   18-04-2012 11:24

    vatandaşa katılıyorum benzine mazota tüpe elektiriğe vergilere falana filana hangisini sayıyım . tabii anladıysan seni ağlatanları

  • Ahmet K   18-04-2012 11:03

    Ağzı olan konuşuyor kardeşim ona kaldıysa türkiyedeki topraklar bilmem ne karşılığı israil amerikaya satılıyor buna nie sesiniz çıkmıyor. Adem özbekler gibi kazaya bi tane kara akbaba heykeli dikeceksin görünürde gerisi fıs. Bi söz vardır çoban sürüyü ne tarafa sürerse oraya gider o hesap. Göznüzle gördünüzmü yada kanıtınız iftira atmaya gerek yok, Usbet petroldeki leylek direkleri bir hayır sever ne kadara mal etti yaklaşık bir trilyona değilmi? Adam bunun karşılığında benzinlikten yada k.hamamdan bişey istedimi yok. Demekki olabiliyormuş. Biri yazmış tek yön uygulaması biri bilmem ne. Adam gibi allah kaza bela vermesin diyemiyormusunuzda kırkbir tantana yapıyorsunuz. İçiniz fesat kardeşim sizin size bu hizmet bile az adem özbeklerdeki k.hamam olacaktı yol yok bişey yok çamurda gezmeye mahkum olacaktınız. Sayın editör bey: Paylaşımlarımız yayınlanmamaktadır bu taraf tutma yeri değil gerçekler.

  • Baki ASLAN   18-04-2012 09:29

    Şeçimden önce ne diyordu.? Jeotermalle ısınan Belediyeler arasında en pahalı Jeotermal Enerji Kızılcahammada diyordu. Eski Başkan zamanında taş çatlasa 600 liraya ısınıyordum.Şimdi 1600 liraya. Şeçimden önce en pahalı İçme Suyu Kızılcahammada diyordu. Eski Başkan zamanında 20 lira ödüypordum şimdi 60 lira Şeçimden önce Kaplıca pahalı 3000 liraya kimse gelmez taşımada pahalı diyordu. Şimdi Kaplıca 7 lveya 8 lira taşımada öyle şeçimden önce 3 sene somunda KİMSE İŞSİZ KALMAYACAK diyordu.Şimdi işe giremeyen Gençler sabırsızlıkla şeçimi bekliyor. Eskiden İŞE göre adamn alınıyordu.Şimdi Adama göre iş ayarlanıp layık olmayan kişiler Müdür yapılıyor ,Ticari ortakları ve Kasası Müdür oluyor.Söz verdikleri şeçimi bekliyor.Yandaşlar candaşlar açakeseleliler kayırılıyor.diğerleri şeçimi bekliyor. Şeçimden önce Kızılcahamamda Park sorunu var diyor.Şİmdi Dünyanın sadece Kızılcahamma münhasır Trafik uygulamnası yapıp Esnafı bezdirip.Şeçimi dört gözle yen duruma getiriyor. Ayrıca MHP Genel Merkezine müsade edip Park yaptırıp isimini ÜLKÜCÜ ŞEHİTLER parkı koyulmasına destek veriyor.ayrımcılık yapıyor.Şehitlerimizin kemiklerini sızlatıyor. Şeçimden önce her şey şeffaf olacak deniliyor.Halkta kimse neyin nasıl yapıldığını bilmiyor.her şey karanlık kalıyor. Şimdinin Festivallerinde yenilen Köfte ve Yiyeceğe eskiden Festivalin tümü organize ediliyordu bir sürü olumsuzluk daha yazılır.Amma Avaneler çıkar aman şöyle Başkan Yaman şöyle Başkan diye Halk arasında gezer.Çünkü onları yevmiyeli KURŞUN ASKERLER. Az kaldı Avaneler LALE DEVRİ sona arip İnşallah gerçek YÜKSELME devri başlayacak.

  • Vatandaş   18-04-2012 00:33

    Ya sahi bu mnt firması tesis yapacagı yer icinde belediyeye yaklaşık 30 trilyon para verecek acaba ne için veriyor karşılığında ne aldı yorumcular siz adamı gülmekten öldürürsünüz baskan 2 trilyona satamadigi yeri proje karşılığı 30 trilyona sattı firmadan festivale spor takımlarına umreye dünya kadar para aldı üstüne üstlük 2 tanede sıfır araba aldırdı sizin konuştuğunuz seye bak neyin karşılıgiymis kaz gelecek yermiş falan filan bunun adı sadece ne biliyormusunuz isssssss. Bileninnnnnn kilicccccc kusananin yürü be baskan sana yakışır ha bu arada makam arabası hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

  • baki   17-04-2012 21:52

    kaz gelen yerden tavuk esirgenmez, araç karşılığı ne verilecek gibi yorumları yazanlar acaba sayın başbakanın kızlarını bir iş adamının amerikada okutması karşılığı acaba neler verildi... diyebiliyorlarmı beyler fanatik siyaset yapmıyalım başkanın yaptıkları ortada... !

  • vatandaş    17-04-2012 21:24

    sayın başkan neymişsin sen ya murat kardeşime katılıyorum ilk önce asvatl yaptır tek yön olayını kaldır.seçim vaadlerinde söz verdiğin jeotermali ucuzlatacağım demiştin malesef anamızı ağlatdın.esnafım tek yön olayında dükkanıma bir allahın kulu uğramıyor. sayende.tşk ederim.sana.eğer adayım diye düşünüyorsan boşuna uğraşma diyorum sadecesana

  • hamdi   17-04-2012 19:01

    doğruymuş önümüzdeki yıl belediye seçimi var.

  • kadir   17-04-2012 16:25

    Sayın kızılcahamamlılar, belediye muhtemelen kaz gelen yerden tavuğu esirgememiştir

  • aslı   17-04-2012 15:12

    kızılcahamamın ve belediyenin tek eksiği buydu sanki lükse bak bu millet adam olmazzzzzzz

  • murtaza   17-04-2012 14:44

    öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin yakışır başkanıma , herkes işine baksın neyle alındığını kurcalamak size düşmez sizin maaşınızla almadığına göre sıkıntı yapmayın kendinize çalışın sizinde olsun ;)

  • çıtak   17-04-2012 14:17

    Hayırlı olsun başkanım. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Her zaman seninleyiz

  • murat   17-04-2012 13:28

    bu araba bu yollarda yürümez. bmv nin yüzü suyu hürmetine yollar asfalt yapılır, tek yön uygulamasından vazgecilir mi dersiniz?

  • alperenulubay   17-04-2012 13:19

    ARKADAŞ ! Gelir düzeyi yüksek bir toplum olursun da kanada isveç,norveç vs.. gibi binersin hani.. gözede batmaz. ama ne rahatlıkla binecek bu makama gelen kişi bu arabaya merak ediyorum. birde rahatlıkla reklamını yapabiliyolar utanmadan.. millet açken bırak kızılcahamamı TÜRKİYE'de sırıtır bu araba bu para :( yahu cumhurbaşkanı başbakan ve bakanlar neyse hadi de belediye başkanına ne ki? oldu olacak müftüye jeep,orman müdürüne hammer,meteoroloji müdürünede helikopter rica edin...hatta özerklik ilan edelim kızılcahamam olarak ayrı bir yer olalım başkanada saray yapar böyle olunca MNT Anatolia yandaşlarda dolar saraya haremiydi cukkasıydı falan derken yaşar gideriz oooohhhhhhhhh ne güzel hayali bile :)

  • Emrah DURSUN   17-04-2012 11:57

    Hayırlı uğurlu olsun Allah-ı teala utandırmadan kazasız belasız binmeyi nasip etsin... Yakışır Başkanımıza...

  • alper   17-04-2012 11:52

    Hayatındaki herkes sana Muhalefet ediyorsa tadını çıkar demek ki İKTİDAR sensin..!

  • Bed.Eng.Derneğinden   17-04-2012 11:17

    Araçlar güzel, hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin,bu MNT firması veya yetkilisi her kimse engelli insanların ihtiyacına binaende 10.tanede tekerlekli sandalye ve buna benzer ihtiyaçlarını alıp bedensel engelliler derneği kanalıyla dağıtsın,yakışmaz mı?ümit ediyor ve bekliyoruz.

  • İlahi adalet   17-04-2012 10:20

    Ey.......... Hacı ünvanı almış Meclis üyeleri. Toprağın altını unutmuşa benziyorsunuz. İlahi adalat elbet bir gün tecelli edecektir. bunu unutmayın.

  • kızılcahamamlı   17-04-2012 10:18

    Akpartili Meclis Üyeleride çok güzel poz vermiş. Bu güne kadar meclis kararlarının tamamının oybirliği ile alınmasının sırrı nedir. Mevcut belediye çokmu iyi yapıyor acaba? ama İzlenimler ortada,yapılanların bir makyajdan ibaret olduğu her haliyle bellidir. Sayın AKP liler konuyu biraz araştırın. Bukadar aracın verilmesi karşılığında gelecek neslimize bırakılacak miraslar ne kadar eksiliyor? Görevinizin verdiği sorumluluk vebalini düşünerek neyin ne karşılığında verildiğini araştırınki seçmeninize yüzünüz olsun. Birazda halk için mücadele edin lütfen....

  • Ömer Şahin   17-04-2012 09:29

    Ülkemiz de hiç değişmeyen bir şeydir bu, fakir halkımızın hep zengin başkanları olmuştur! Kimse kızmasın yanlış anlamasın Çoşkun Başkan için konuşmuyorum! Her yer ne yazık ki böyle! Halkta hep sorun sıkıntı ama liderlerde bir rahatlık zenginlik. Lüks otolar lüks makamlar! Yorum yapan arkadaşlarda yani halkımızda samimi değil! Konuşan siyasi konuşuyor. Acaba karşılığında neler verilmiş- arabayla borçlar ödense olmazmıymış! Hak adına halk için konuşalım arkadaşlar; gerisi laf-ı güzaf... Allah hayırlı uğurlu etsin demeden de olmaz elbette (kazasız belasız binmek nasip etsin Mevlam).

  • başkentli   17-04-2012 08:36

    Acaba bu kadar pahalı bir makam aracı gerçekten gerekli miydi. Tamam makam aracı ihtiyacı olabilir kabu ediyorum ama BMV 525 d (sanırım dizel otomatik) yerine fluence dizel otomatik mesela yeterli olamaz mıydı. Onun yerine 3 tane alınabilirdi o sınıf bir araçtan. Neden bu kadar lüks ve pahalı bir araç tercih edildi anlamak zor...

  • huseyin   17-04-2012 00:44

    hayırl uuğurlu olsun baskanımıza mercedes 4 matik daha qüzel yakısırdı :))

  • ZEHRA   16-04-2012 23:40

    Hiç bir şey karşılıksız değildir. Araba karşılığında ne verildi acaba. Hangi imtiyazlar verildi. Araba satılıp biraz borçlar ödenebilirmi acaba..

  • yakışır   16-04-2012 23:35

    Ah kızılcahamam lım ah. sen sefalet çek zam üstüne zam birileri kaymak yesin akıllan akıllan

  • kaan   16-04-2012 23:33

    yakışır başkanıma.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

  • ali   16-04-2012 23:01

    tüh ya yerel seçimler 6 ay geri çekilmiş önümüzdeki sene seçim var başkanım 6 ay az bincek o bmw yee...

  • Yeni makam aracının hayırlı olmasını diliyoruz. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   16-04-2012 22:38

    Yeni makam aracının hayırlı olmasını diliyoruz. Neden bir iş adamı bukadar araç hibe eder ki? ????????????????

  • platform   16-04-2012 19:36

    İyi güzel,hayırlı olsun. Ama bu alınan araçlar karşılığında nereler veriliyor.Merak etmemek mümkün değil. Çünkü almadan vermek allaha mahsustur. Bu araçların neye karşılık verildiğinin açıklanmasını yorumculardan değil yetkililerden istiyoruz. Gerçekten karşılıksız alınıyor ise teşekkür ederiz.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın