Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Belediye Başkanından almanya çıkarması
  • Facebook da Paylaş
Belediye Başkanından almanya çıkarması
  • 14-04-2007
  • 18 yorum
  • 6074 okunma
Kızılcahamam belediye başkanı Adem Özbekler beraberinde 23 kişilik bir grupla bu sabah almanyaya gitti

Kızılcahamam Belediye Başkanı Adem Özbekler ve beraberinde iş adamları ve Belediye meclis üyelerinden oluşan 23 kişilik gurupla bu sabah kardeş şehir Weilbug'a harek etti. 

Üç gün sürecek geziye Kızılcahamam'lı iş adamları ve belediye meclis üyeleri katıldı.Gezi kapsamında Weilbugta ticari ve kulturel alışverişte bulunacak.Heyet 16 Nisan Pazartesi Kızılcahamam'a dönecek

Almanya Gezisine şu isimler katıldı.

  1. Adem ÖZBEKLER      Belediye Başkanı
  2. Mebrure ÖZBEKLER  Başkanın Eşi
  3. Ahmet DİLEK              Belediye Meclis Üyesi
  4. Ahmet GÜMÜŞ            İş Adamı
  5. Ahmet VURAL             İş Adamı
  6. Aynur YAVAŞ             Belediye Meclis Üyesi
  7. Oktay Yavaş                 İş Adamı
  8. Halil OKUR                  Belediye Meclis Üyesi
  9. Mahmut KAHVCİ        Belediye Meclis Üyesi
  10. Mehmet AYDIN           İş Adamı
  11. Mehmet GÜLŞEN        İş Adamı
  12. Recep ÖZÇELİK         İş Adamı
  13. Salih ÜNLÜ                 İş Adamı
  14. Metin ÜNLÜ                İş Adamı
  15. Sefa YILDIRIM           İş Adamı
  16. Tahir TAŞKIN             İş Adamı
  17. Orhan FİLİZ                 Turizm Derneği Başkanı
  18. Uğur Kalender              Müteahhit - İş Adamı
  19. Vedat YALÇIN           Genel Müdür
  20. Yusuf ÖZTÜRK           İş Adamı
  21. Muammer SARIOĞLU Belediye Hesap İşleri Müdürü
  22. Şakir Meraki                 İş Adamı
  23. Vedat IŞIKDOĞAN     İş Adamı

 

YORUMLAR
  • adem   09-11-2007 16:21

    siz böyle diyin

  • hasan   05-09-2007 21:02

    hak adalet bumu

  • ömer   14-05-2007 04:06

    ismail kardeşim sen çok biliosun sanırım...ben gencim yaşımı söylemeyım ancak belediye başkanından hıc memnun diilim kendımden geçtim kızılcahamam gencine düştüm..kızılcahamamın genci gidip kahvelerde sürünücek postane nin önünde dikilicek soguksuya dogru gezıcek yada gidip soguksuda içicek!!! yapacak bana başka bişey söleyin ya...yasık bizlere hiç bir faaliyet yok...kızılcahamam spora sadece yemek vermiş oda ıyı ancak bu işler yemekle olmuo maddi durum yardım çok onemlı..sporcu cıkmıo denıolar getirsin iyi hoca güselde bi alt yapı kursun versin parayıda bakın bakalım ozman nasıl futbolcular çıkıo..benim işim siyasetle falan diil kimseyide kıskanmıyorum benım işim kızılcahamamla kızıcahamamın gençligi ile

  • ismail   13-05-2007 23:07

    cogunuzun ufku acik degil.. cok kisi kücük hesaplara düsmüs. yok baskan suraya gitmis, yok buraya.. gezmeyen bir baskan gelsin de, ileriyi görmeyen bir baskan gelsin de, o zaman görün kizilcahamamin güzelliklerini.. kente yapilan seyleri görmiyenler..eski baskanlarin yaptiklarini unutanlar.. yazik..

  • serkan   05-05-2007 17:39

    ben herhangi bi parti üyesi değilim, sonra diğer kişilere dediğinizi banada demeyin. ben oyumu malesef adem beye vermiştim, fakat kızılcahamamı düşürdüğü durum ortada. köydende beter olduk. yollar bozuk. kaldırım diye bişey yok zaten. biz vatandaşlar inek gibi arabaların arasında yürümek zorunda kalıyoruz. almanyaya gidene kadar kızılcahamamda bi gezsinde ilçenin sorunlarını b görsün. anca zaten gezip tozmayı yeyip içmeyi bilir. seçimlerde görüşecek zaten halk onunla. dürüstmüş, dürüst adam önce işini yapar, gezip tozmaz. alman üsülü almanyaya gideceğine, yolları düzeltsin. bırakın ara sokakları, ana yolu bile berbat olan bir ilçe olduk. 10 sene evvel böyle değildi buralar. unutma başkan bir italyan atasözü derki: oyun bitince, şahta piyonda aynı kutuya konur. belki anlamamışsındır ama sendende bunu beklerim zaten...

  • a.ü   20-04-2007 10:11

    hakan kardeşim k.hamamın girişteki kartalı yazmamışsın buda büyük bir hizmet değilmi sence.hani bunlar üçlü ve güçlülerdi.k.hamama yapılan yeterlimi//

  • Saraylılar   19-04-2007 22:56

    Sayın başkan...Kızılcahamamın Saray diye bir köyü var bilmem biliyormusunuz..Bundan 10 yıl önce kızılcahamama 5 dakikada gelinirken şimdi 5 saatte geliniyor..kışın buzdan kaynaklanan trafik kazasından 2 kişi hayatını kaybetmişti..Sayın kaymakamımızla sizi Saraya bekliyoruz...

  • hakan   19-04-2007 16:05

    başkan acayip çalışıyor 1 - itfaiye arabası aldı park yaptı (ki ne kadar park olduğu tartışılır) 2- borçları azalttı 3- hamamın karşısına bank koydu bi de havuz yaptı (ne hikmettir havuzun suları taşıyo) 4- ankara evi yaptırdı hamamnın karşısındaki fatih duru parkına ordaki yeşili öldürdü beton yığınına dönüştürdü 5- kadınları konya ya (memleketine ait olması gereken yere) götürdü 6- çöpü ihaleye verdi arka sokakta çöp işinin ç harfinden anlamayan adamlar topladıkları çöpü yakıp zehir saçıyolar 7- ha bi de almanya ya gidiyo başkan enternasyonel büyük başkan 8- turizm burosu açtı (hamamın yanındaki prefabrik kulube) hani şu ne gösterişi olan ne kimin durduğu belli olmayan kulube büyük başkan

  • fanatik   19-04-2007 15:04

    helal olsun kardeşim açılın dünyaya şöyle girişimci arkadaşları tebrik ediyorum çok yaşayan degil çok gezen bilir cahilane tiplere aldırmayın

  • AKIN DAVARCIOĞLU   18-04-2007 22:32

    ARKADAŞLAR BİLGİSAYAR BAŞINA GEÇİP YAZI YAZMAK KOLAY AMA ASIL OLAN GERÇEK İSİM KULLANARAK YAZI YAZMAKTIR. EĞER AMACINIZ KIZILCAHAMAM İÇİN BİRŞEYLER YAPMAKSA YADA NE YAPILDIĞINI ÖĞRENMEKSE ÇAĞRI DA BULUNUN BAŞKAN'A AÇIK YÜREKLİLİKLE YANITLASIN. BURADAN BAŞKAN' A SORMAK İSTERİM BU GÜNE KADAR NE YAPTIN BAŞKAN? ALT YAPI MI? SOSYAL TESİS Mİ? İŞ İMKANI MI? BELEDİYECİLİK ADINA NE YAPTN SAYIN BAŞKAN?

  • saruhan   17-04-2007 22:49

    siz orda gezin beypazarı calıssın sosyetik k hamam lılar

  • hakan   17-04-2007 00:23

    irfan efendi sen kimin ne kadar okuduğunu nerden biliyosun ya da ne kadar karakterli olduğunu yorum yaparsın seviyeli bi şekilde insanlar okur ama insanların karakteri hakkında böyle pc başından yazı yazmak anca akp lilere yakışır bu yüzden seni kınamak anlamsız

  • kadir   16-04-2007 23:52

    mesele ak falan değil.... adem başkan dürüst bi adam yemedi yedirmedi... hemen siyaseti araya sokmayın... benim gözümde başkanımız ak partili adem özbekler değil, dürüst ve doğru insan adem özbekler... ayrıca hizmet yapmadı diyenler hiç Allah'tan korkmuyolar sanırım. adam kızılcahamamın en önemli sorunlarını çözüyo... altyapı, düğün salonu vb gibi... daha ne yapsın ya insaf edin ya lütfen.

  • İRFAN   16-04-2007 17:14

    Siz seçimi boşuna beklemeyin.Bu akılla bir yere gelemezsiniz.Yine başkanımız ADEM ÖZBEKLER olacak..Gez başkanım gez sen bakma bu patavatsızlara.. okuyup, karakterli olup onlarda senin yanında bulunabiilselerdi..Onlarda bunu istiyor ama işte söyleyemiyorlar...AK AK AK..!!!!!!!

  • ali   16-04-2007 17:10

    Kıskaçlık yapmayın.Sizlerin kim olduğunu biliyoruz.Ama isimlerinizi değiştirerek k.hamam halkını kandıramazsınız.Şimdiye kadar gelenler ne yapmışda ne konuşuyorsunuz.Böyle şeylerle ancak kendinizi küçük düşürürsünüz.Adam olun , başkan gibi karakterli olunda sizde gidin.Boş işlerle uğraşacağınıza adam olun adam.... Bir 5 sene daha BAŞKANIMIZ olacak... ÇATLAYIN!!!

  • furkan   16-04-2007 16:41

    Arkadaşlar bu listedeki isimler Almanyaya gitti ama Alman Usulü gittler. Yani her giden vatandaş parasını kendi cebinden ödeyip gitti. Paranız varsa sizde gidin. Adem Başkan gibi dürüst adamı zor bulursunuz.

  • hakan   16-04-2007 00:39

    ömer beye katılıyorum sayın büyük başkan tıpkı başbakan gibi gezmeyi seven bi tip ama o da şunun farkındadır ki tıpkı başbakanın olduğu gibi kendisininde suyu çoktan ısındı seçimleri 4 gözle bekliyoruz biraz daha gez be başkan kim tutar seni ???

  • ömer   15-04-2007 03:56

    ancak gezmesini bilirr....biz gençler sokaklarda sürünelim kimin umrunda.......gez BaŞKAn gezzzz!!!ne yaptın kızılcahamama????

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA