Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Bayanlara İstanbul ve kaplıcalar ücretsiz
  • Facebook da Paylaş
Bayanlara İstanbul ve kaplıcalar ücretsiz
  • 08-03-2009
  • 11 yorum
  • 5342 okunma
8 Mart Dünya kadınlar günü dolayısı ile Kızılcahamam belediyesi tarafından bazı etkinlikler düzenlendi. Belediye Başkanı Adem Özbekler kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada şunları söyledi

8 Mart Dünya kadınlar günü dolayısı ile Kızılcahamam belediyesi tarafından bazı etkinlikler düzenlendi. Belediye Başkanı Adem Özbekler kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada şunları söyledi.

Göreve geldiğimiz günden buyana belediye olarak birçok sosyal faaliyette bulunduk son yaptığımız meclis toplantısında alınan karar ile 8 Mart dünya kadınlar günü dolayısı ile ilçemizden isteyen bayanlara İstanbul gezisi düzenledik.

 

Şimdiye kadar bu geziye 650 kişi müracaat etti bunların ilk kafilesini bu akşam yolladık bundan sonra her iki günde bir 120 kişiyi İstanbul’a yollayacağız burada bir gün tarihi ve turistik yerleri gezdirdikten sonra ilçemize geri döneceler bu gezide Belediye olarak sadece yol masraflarını karşılıyoruz diyen Belediye Başkanı Adem Özbekler sözlerine şöyle devam etti. Yine dünya kadınlar günü dolayısı ile 8 Mart günü ilçemizde kaplıcalar bütün bayanlara ücretsiz olarak hizmet verecek dedi.

kızılcahamamhaber olarak tüm kadınlarımızın bu özel günlerini kutluyoruz.

Etiketler : Bayanlara - İstanbul - ve - kaplıcalar - ücretsiz -
YORUMLAR
  • FATMA   21-03-2009 13:54

    Bende bütün halkımız gibi bu çalışmadan dolayı çok teşekkür ederim.Ayrıca benim içinde çok iyi oldu hem istanbul'u çok merak ediyordum hem de orada askerlik yapan abimi görmüş oldum HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

  • Abdullah   14-03-2009 17:00

    İnanın böylesine iyi bir kutlamalar ve kadınların değerini anlamaları güzel ben İstanbulda askerlik yapıyorum ve aile bireyimden annemi bu etkinlikler sayesinde gördüm herkese bu çalışmalarından dolayı teşekkür ederim başarılar diler...

  • vatandaş   14-03-2009 10:55

    ne yatırımı plursa olsun bundan önceki belediyeler de gönderseydi neden göndermedi soruyorum önceki senede konyadaydı kadınlar kadınlarına sahip çıkan bir belediye var artık

  • emre   12-03-2009 23:05

    mehmet ali bey sekiz mart dünya kadınlar günü her sene olmuyo mu şimdi niye akıllarına geldi...bu kadar iyi niyetli olma çünkü onlar senin kadar iyi niyetli değil.onların istediği sadece oy.....bunun için seçim zamanı her şeyi yapar,senin gibilerinde gözünü boyarlar..

  • Ali İhsan Atasever   12-03-2009 01:20

    Aslında ben başkanın yerinde olsam 18 mart Çanakkale şehitlerimizi anmak için ilçeden 50 otobüs kaldırıdım buna ister siyaset deyin ister gezi deyin ne derseniz deyin faydalı olur kanatindeyim

  • Mehmet Ali   12-03-2009 01:19

    Arkadaşlar Adem Özbekleri eleştirmek için bahane üretmeyin İstanbul gezisine Partisine bakmaksızın bütün Kızılcahamamlılar katılabiliyor.Eminim burada başkanı eleştirenlerin annesi,ablası,eşi bir yakınıda gitmiştir istanbula Bu sosyal bir aktivite biliyorsunuz dünya kadınlar günü 8 Martta oluyor yani bunu seçim zamanına adem özbeklerde getirmedi. Başkanı Tebrik etmek lazım kıskanmayın sizde doğru olan bir şeyi alkışlayın otobüslerde parti probokandasıda yapılmıyor parti payrağıda taşımıyor mazot parasınıda belediyeden verecek tabi.

  • emre   11-03-2009 18:03

    ben bişey öğrenmek istiyorum.acaba bu gezi otobüslerinin mazot parasını belediye mi ödedi yoksa adem bey (seçim propagandası yaptığı için) mi ödedi??

  • m.özkan   09-03-2009 18:10

    sayın bld başkanımız bütün bld yeler gazi kartı ile kaplıcaya bedava alıyorlar siz başkan olarak kaplıcaya talimat verin gazilerde hamamdan faydalansın. bu bir seçim yatırımı olmasın . insani bir yatırım.teşekkür ederiz.

  • mustafa akcan   09-03-2009 16:35

    bu geziyi düzenlemenize içinçok mutlu olduk tekrar teşekkürler

  • Blade aybars   08-03-2009 14:36

    Bu Tunceli'deki kamu eliyle seçim yardımının bir başka türüdür. Seçim yatırımından başka bir şey değil, AKP kadınları sadece seçim zamanı hatırlatmasın, Kızılcahamamlılar bedavacı değildir, sadaka zihniyetiyle oy avcılığını bırakın, Kızılcahamam halkı dilenci değildir...

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   08-03-2009 08:35

    8.Mart Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun,Göreve Geldiği günden bu güne kadar böylesi güzel bir çok etkinlikler düzenleyen ve her zaman da derneğimizinde yanında olan ve olmaya devam eden hiç bir zaman desteğini esirgemiyen sayın Adem Özbekler'e bu hizmetlerinden dolayı her zaman takdir ve teşekkür ettik bunu bulunduğumuz her platformlarda insanlarımıza anlattık ve anlatmaya devamda devam ediyoruz,her halde sosyal hizmet uzmanı olarakta yıllarca bu görevini ifa etmiş olmasından sosyal konulara ağırlığını vermektedir,.İnsanları mutlu etmek ve önce insan olduklarını hatırlamak gibi daha güzel bir şey olamaz. Allah gönlüne göre versin.Bu vesileyle Engelsiz ,sağlıklı mutlu yarınlar temenni ediyoruz.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA