Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Başkan 150 günün hesabını verdi
  • Facebook da Paylaş
Başkan 150 günün hesabını verdi
  • 04-09-2009
  • 35 yorum
  • 5803 okunma
Kızılcahamam belediye başkanı Coşkun Ünal belediye Belediye başkan yadımcısı cevat Yüce ve belediye meclis üyeleri ile birlikte başkan oluşunun beşinci ayında yaptıkları, ihaleler ve yapılan işlerin maliyetleri konusunda sultan Süleyman toplantı salonunda düzenlediği halk meclisinde halkın ve basının karşısına çıktı 150 günün hesabını verdi.

Kızılcahamam belediye başkanı Coşkun Ünal belediye Belediye başkan yadımcısı cevat Yüce ve belediye meclis üyeleri  ile birlikte başkan oluşunun beşinci ayında  yaptıkları, ihaleler ve yapılan işlerin maliyetleri konusunda sultan Süleyman toplantı salonunda düzenlediği halk meclisinde halkın ve basının karşısına çıktı 150 günün hesabını verdi.

Belediye başkanı Coşkun Ünal düzenlediği toplantıda şimdiye kadar yaptıkları ve yapacakları ile ilgili katılımcılara bilgi verdi. İnsanların kafasına takılan bir şey kalmasın şeffaf belediye mantığı ile yola çıktık şimdiye kadar yaptıklarımızı ve bundan sonra yapacaklarımızı halkımız ve basınla paylaşacağız dedi.

Kızılcahamam belediyesini 29.600.00 net 2.600.00 açıktan (esnafa) olmak üzere 32.200.00 TL borçla devraldıklarını dile getiren Başkan Coşkun Ünal, bizden öncekiler 7.200.00 TL ile aldıkları belediyeyi 32.200.00 TL ile devrettiler biz neden bu kadar borç bıraktılar diye kızmıyoruz.Kızdığımız nokta bizden önce güçlü bir iktidar dönemi vardı neden hizmet yapılmadı gün geçtikçe gördüğümüz bu duruma kızıyoruz dedi.

 

Belediye’nin gelirlerleri

 

Başkan belediyenin gelirleri hakkında verdiği bilgide şunları söyledi. İller bankasından aylık kesintisiz 150,000.00 TL kesintili ise 80.000.00 TL para geliyor. Bunun dışında % 30 olan su tahsilâtını % 90 çıkardık. Aylardır hiç para vermeyen 36 iş yeri ile görüşüp bunu alacaklarımızı tahsil ederek bu rakamı 2 ye düşürdüklerini görevi devralmadan önce günlük hamam giriş 750 kişi iken bu rakamın 2500–3000 e yaklaştığını belirtti.

 

Ne kadar arsa satıldı.

 

Belediye Başkanı Coşkun Ünal yaptığı toplantıda belediyenin şimdiye kadar sattığı arsalar konusunda da bilgi verdi. Başkan şimdiye kadar arsa satışı için yaptığımız ihalelere ekonomik krizin de etkisi ile katılım fazla olmadı. Toplam da 1.300.00 TL lik arsa sattık bunun büyük bir bölümü belediyenin borcuna karşılık mahsuplaşma ile gerçekleştiğini söyleyen başkan Yapılan düğün salonu ile ilgili Ali Yeşil’e olan borç dolayısı ile belediyenin borcu karşılığı 870,000.00 TL lik arsa verdik, bunun dışında mermercilere karşıdan arsa verdik birkaç parçada satılan arsa olduğunu dile getirerek zaten belediyenin satacağı çok fazla yerinin de olmadığını sözlerine ekledi.

 

300  öğrenciye burs  300 öğrenciye Kıbrıs tatili

 

Belediye başkanı Coşkun Ünal Kızılcahamam’da okuyup burada oturan üniversite okuyan ve bu yıl kazanan öğrencilerimize burs vereceğiz dedik 317 öğrenci müracaat etti bunların 17 si ailesinin durumumun iyi olması dolayısı ile elenirse 300 öğrencimize Belediye olarak burs vereceğiz dedi.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Milli Eğitim Gençlik ve Spor bakanı ile yaptığımız görüşmeler neticesinde yılda 300 öğrencimizi Kıbrıs’a yollayacağız ilk kafileyi yolladık bundan sonra 29 Ekimde ve takip eden aylarda yollayacağız birileri bunu da eleştirecek ama eleştirsin buraları hayatında hiç göremeyecek öğrencilerimiz var 37 kişinin bize 7 günlük maliyeti 4,5 bin lira buda yol ve gemi parası

 

Çöpler Poşete girecek. Bakkal ve marketlerde poşet devri bitecek.

 

Bayramdan sonra Kızılcahamam’da bulunan bütün çöp bidonlarını kaldıracağız ve her eve dört farklı çöp poşeti dağıtacaklarını dile getiren Belediye Başkanı Coşkun Ünal şunları söyledi. Bundan böyle yol kenarlarında çöp konteynırları olmayacak çöpleri bulundukları yerde ayrıştıracağız her eve kâğıt, şişe, katı ve kimyasal olmak üzere 4 farklı poşet dağıtacağız bunlara biriktirilen çöpler her mahallede farklı bir günde toplanacak.Toplanan bu çöplerden kese kağıdı yapıp ilçemizde bulunan bakkal ve marketlerde bu kağıtlar kullanılacak dedi.

 

Pansiyon evleri ve Sağlık Havuzları yakında hizmete giriyor

 

Kızılcahamam belediye başkanı Coşkun Ünal inşaatı devam eden büyük kaplıca yanındaki Pansiyon evleri ve Sağlık Havuzları hakkında da bilgi verdi. Esnaf kefalet kooperatifi başkanı Sami Serttek’in sorusunu cevaplandıran başkan burada inşaatı devam eden pansiyon evlerinin bayramdan önce hizmet vermeye başlayacağını dile getirdi. Büyük kaplıca arkasında yapılan Sağlık havuzlarının ise bayramdan sonra tamamlanacağını dile getirerek kış turizminin canlandırmak için buralar uygun fiyata hizmet verecek dedi. Belediye Başkanı pansiyonculuğun Kızılcahamam’da istenen düzeyde olmadığını önümüzdeki yıl bu konuda daha ciddi adımlar atılacağını söyleyerek yeni yaptığımız pansiyon evleri ilçeye örnek olacak dedi.

 

Rıza Doğan kapalı Spor salonu 10 yıllığına belediyenin oldu. Hedef 1000 sporcu

 

Kızılcahamam Belediyesi gençlik ve spor müdürlüğüne ait Rıza Doğan kapalı spor salonunu 10 yıllığına kiraladı. Başkan bu konuda şunları söyledi. Kızılcahamam belediyesi bünyesinde 200 güreşçinin bulunduğunu dile getiren belediye başkanı Coşkun Ünal iyi bir takımımız oldu bunu diğer alanlarda da gerçekleştireceğiz. Okulların açılması ile birlikte Voleybol, Basketbol, kız ve erkek olma üzere folklor ekipleri ile birlikte 1000 kişilik genç ekip oluşturulacak dedi.

 

Coşkun Ünal ve ekibi yanlış yapmayacak.

 

Belediye başkanı Coşkun Ünal herkesin beklediği şu Ünal ve ekibi yanlış yapacak bunu bekliyorlar ama bunların hiçbiri olmayacak.

Seçim beyannamesinde yazan tünel haricinde bütün verdiğimiz sözleri ve yazdıklarımızın hepsini yapacağız diyen başkan Ünal sözlerine şöyle devam etti. İşe adam alıyorum tabii ki yakınımı ve benimle beraber çalışan ve koşan adamla çalışacağım, birileri oturup iki ay sonra maaş veremeyecek diye beklemesin veremeyince kınamı yakacaklar, Kızılcahamam bizim batarsak birlikte batacağız çıkarsak ta birlikte çıkacağız 

 

Jeotermal karmı zararmı ediyor ?

 

Jeotermal konusunda Yusuf Ziya Ertürk tarafından sorulan Jeotermal 1400 abone için kuruldu şimdi 2400 abone olmuş zarar ettiğini söylüyorlar Jeotermalde zarar neden kaynaklanıyor? Sorusunu cevaplayan Belediye Başkanı jeotermal de 2200 abonenin bulunduğunu fakat 2700 konuta eşdeğer ısınmamın yapıldığını söyledi. Yazları aylık 150 kışın ise 300 bin liraya yakın elektrik gideri oluyor. Borular ve sistem pahalı Perşembe ve Pazar su veremiyoruz buda farklı yerlerde borular patladı bu yüzden su veremedik.

Isınmada bu kış sistemi inceleyeceklerini ve eksiklikler olursa önümüzdeki yıl yapacaklarını dile getirdi.

 

Belediyeye oturalı beş ay oldu oturdukça kızıyorum.

 

Belediye başkanı Coşkun Ünal Belediye’ye geleli 5 ay oldu. Oturdukça ve gördükçe kızıyorum üzülüyorum 5 yılda güçlü bir iktidar varken Kızılcahamam’a hiçbir şey yapılmamış bunu gördükçe çok kızıyorum dedi.

Kanalizasyonda gelinen son noktanın % 70 civarında olduğunu belirterek projeye şehrn içerisinden geçen dereyi dahil etmemişler o civarda bulunan binalar kanalizasyonu dereye vermiş kimse bir şey dememiş şimdi ek proje için iller bankasına müraccat ettik sonucu bekliyoruz ikinci bir iş yapıyoruz dedi.

 

TOKİ bayramdan önce tamam: Doğalgaz Asya nın arkasında 4 yıl daha bekleyecek.

 

TOKİ ile ilgili bilgi veren başkan burası ile ilgili belediyenin bir ilgisi yok burada sadece ev alanlar ile TOKİ arasında irtibat kuruyor. Geçici kabul yapıldı 15 gün süre verdiler buda doldu şimdi kesin kabul için gelecekler yüklenici firma binalarda ne gerekiyorsa hepsini yapmış bayramdan önce hak sahiplerine evleri teslim edilecek dedi.

Üzemiler ile ilgili önceki dönemde TOKİ ile ilgili yapılan anlaşmayı biz göreve geldiğimizde iptal ettik. Burayı belediye olarak biz yapalım istedik daha önce TOKİ ne verdi ise biz onlardan daha çok vereceğiz oturup konuşacağız anlaştığımız takdirde önümüzdeki yıllarda oraya güzel bir kent yapacağız dedi.

Doğalgaz konusuna Veysel Bayram’ın sorusunu cevaplayan başkan Ünal Doğalgaz Asya’nın arkasına kadar gelmiş BOTAŞ üzerine düşeni yapıp EPDK ya devretmiş şimdi şehir içi dağıtım ihalesi yapılacak fakat Kızılcahamam küçük olduğu için firmaları kurtarmadığı için kimse yanaşmıyor. Ankara’da büyük bir ihalede ancak burası verilirse yapılacak buda en erken 4 yıl sonra olur dedi.

 

Belediyenin Bütçesi 10 milyon lira bütçenin % 60 personel gideri.

 

Belediye Başkanı Coşkun Ünal Belediyenin bütçesinin 10 bin lira olduğunu bunun % 60 kadarının personel gideri olduğunu söyleyerek paramız olacak diye beklesek 100 yıl iş yapamayız kasamız her gün sıfır olabilir sıkıntı çekiliyorsa ben çekiyorum Ahmet, Ali, Hüseyin benim arkadaşım işi onlara veriyorum gerektiğinde sıkıntıyı ben çekiyorum. Riski biz alıp biz eğileceğiz. Ama Kızılcahamam dik olacak dedi.

 

Yapılan işler ve maliyetleri.

 

Belediye Başkanı Coşkun Ünal yaptığı ve toplantının başlığını oluşturan 150 günün hesabını verdi yaptıkları hizmetlerin ne kadara çıktığını açıkladı. Kafalara takılan soruların cevaplarını verdi. İşte bu soruların bazıları nın cevapları.

 

-          Bir hafta süren Festival her şey dahil 336.000.00 TL

-          Kilit taş ve yollar 900,000.00 TL

-          Hamamın yanında yapılan evler 600,000.00 TL

-          Sağlık havuzları (jakuziler) 300,000.00 TL

-          Orta kaldırım Karga sekmez –polis lojmanları arası toplam maliyet 200.000.00 TL

-          Fıskiye 70.000.00 TL

-          Kadirbey ve Sarıtepe parkına yapılan kulübeler 35.000.00 TL

-          Belediye de değiştirilen mobilyalar 32.000.00 TL

-          Kapı ve Pimapenler 35.000.00 TL

-          Havuz yapımı 460 m2 300,000.00TL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etiketler : Başkan - 150 - günün - hesabını - verdi -
YORUMLAR
  • ahmet mercimekçi   24-09-2009 19:29

    sevgili veysel bey, siyasette sizin gibi insanların çoğalmasını gerçekten canı gönülden arzu etmekteyim.ancak benim sizden bir ricam vardır.ne olursanız olun,nerede olursanız olun,ama doğrunun yanında olun.fikirleri konuşun.şunu söylemek isterimki,yazılarınız çok gerçekçi. üçlü koalisyon hükümeti olarak adlandırdığınız,anap-mhp-dsp hükümeti sizinde dediğiniz gibi,başarılı olamadı.demokraside erdem,başarılı olamadığını kabullenmektir.mhp nin ideolojik seçmeni,yani ülkücüler bu başarısızlığı cezalandırdı.yani ülkücüler yanlışın yanında olmadı.zaten mhp şu anda tek adam zihniyeti ile idare edilmektedir.koalisyon hükümetinin kuruluşunda tek bir ülkücüye fikri sorulmamıştır. biz ülkücülere göre sn.devlet bahçeli şunları yapmalıydı. 1-türk milletini ülkesi ve milletiyle bölmeye çalışan ve bu davasında onbinlerce insanımızın ölümüne neden olan,abd ve batı piyonu aponun asılması için çalışmalı ve bu durumu bir hükümet sorunu yapmalı idi. nasıl olsa diğer partilerin sayısı idamı kaldırıyor,bende tabanımı oy vermemekle ikna ederim diye düşünmesi doğru değildi."apo asılmazsa ben bu hükümeten çekiliyorum"demeliydi. 2-ulusrarası tahkim yasası başta olmak üzere avrupa birliği tarafından dayatılan ve 15 günde 15 yasa adı altında çıkarılan yasalara destek vermemeli,ve bu durumuda bir hükümet sorunu olarak görmeliydi. 3-şu anda akp nin üzerini ördüğü ab ikiz sözleşmelerini imzalamamalıydı. hükümet olmakla birlikte parti tabanını hatta halkı hiçe sayar nitelikte fiil ve icraatlarda bulunmamalıydı. herşeyden önce bugünkü hükümetin devam ettirdiği neoliberal ekonomi yönetiminin kapılarını açmamalıydı.(kemal derviş'in tefeci ekonomisi) şimdi devlet bahçelinin kalkıp siz ülkeyi bölüyorsunuz demesinin hiçbir anlamı yoktur.hem avrupa birliği ikiz yasalarına imza atacaksın,bugün kalkıp ülke bölünüyor diyeceksin.buna çocuklar güler. şimdi size şunu söylemek istiyorum,biz ülkücüler yanlıştan çekildik.ve kendisini desteklemiyoruz.menfaat gurupları hariç.sizler akp nin yanlışlarına neden ses çıkarmıyorsunuz? sizce doğru değilse,üçlü koalisyon hükümetinin avrupa birliği ve neoliberal politikalarını neden destekliyorsunuz?peki onlar apoyu asmadı.tamam.idam cezasını kaldırdılar.oda tamam.peki siz idam cezasını geri getirerek neden asmıyorsunuz?sizce apo asılmalımı?asılmamalımı? halkı sömüren on torba kömüre iki paket makarnaya muhtaç eden,insanları işsiz bırakan neoliberal kapitalizm devam etmelimi? kürt ismini tanımanın aponun meclisteki temsilcilerinin muhatap kabul edilmesinin demokrasi ile ilgisi nedir?demokrasinin a harfi siyasi partiler kanunun değişmesi değilmidir.insanlarımız hür iradelerini kullanabiliyorlarmı?seçimin galibi her dönemde akılmı?kapitalmi? saygılarımla,tekrar tekrar coşkun ünal'ı tebrik ediyorum.şeffaf yönetiminin ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.

  • Veysel BAYRAM   20-09-2009 00:06

    Öncelikle 7 saat sonra icra edeceğimiz Mübarek Ramazan Bayramınızı kutlar, şahsınızda, tüm hemşerilerimizin ve inananların huzur esenlik ve güvenliğine vesile olmasını yüce Allah (cc)'dan niyaz ederim. Basri Tok ve Sayın Ahmet Mercimekçi kardeşlerim. Basri bey inan senin savunmak istediğin parti günün siyasi ortamında en değer verdiğim partidir. 5 yıllık siyasi yaşamımda Kızılcahamam siyasetinde şeffaflaşma ve hizmetin öngününü açabilmek için çalıştım. 5 yıl beraber siyaset yaptığım başkanımı ve destekçilerini, Kızılcahamam’ımızın şeffaflaşmasının ve hizmet almasının önünde engel gördüğüm için. 29 Mart 2009 Yerel Yönetim Seçimlerinde açıkça rakip parti adayını destekledim. Şimdide bu kişilerin bir daha Kızılcahamamlıların ve dolayısı ile AK partimizin önünde engel olmalarını engelleyebilmek için çalışmaktayım. 5 yıl süresince gururlar bir kenara bırakılıp, eldeki siyasi ve idari imkânlar iyi değerlendirilerek kanalizasyon ve arıtması – doğalgaz – asfalt – toki vb hizmetler bitirilebilse idi, bugünde Kızılcahamam Belediye Başkanı AK PARTİLİ olurdu. Lütfen öz eleştiriye açık ve tahammüllü olursanız kazan siz olursunuz. Bir kez daha tekrarlıyorum bugünkü siyasi konjektürde ikbal ve menfaat beklemeden AK partiliyim diyen AK Partili varsa bunlardan biri mutlaka benim. Sevgili kardeşim Ahmet Bey. Siyasi geçmişim yoktur ve ortaokul mezunuyum. Yazılarınızdan bildiğim kadarı ile sizinle siyasi müzakereye girişecek kadar bilgi sahibi değilim. Siyasi görüşünüze ve mücadele azminize saygı duyuyorum. Diyorsunuz ki, ”bir parti fikirleri ve dünya görüşü çerçevesinde desteklenir” doğru bende diyorum ki “bir parti fikirleri ve dünya görüşü ile icraatları aynı ise desteklenir” ve bir kez daha tekrarlamakda yarar görüyorum ki, Hiçbir zaman genel seçimle yerel seçimi aynı kategoride tutmadım. Her zaman Ülkemin, Milletimin, Memleketimin ve hemşerilerimin geleceğini bir siyasi partinin geleceğinin önünde tuttum. Üçlü koalisyon döneminde ve mevcut konjektürde sizin savunduğunuz partide, savunduğunuz fikirlerle özdeşleşen icraatlar göremiyorum. Ak Partiden beklentilerinizi bende sizin kadar bekliyorum. Başta anayasa – hukuk sistemimiz. — TCK. ları başta olmak pek çok reform derecesinde kanunları çıkarıp Ülkemizi huzura ve güvene kavuşturacaklarına inanıyorum. Ama bunları engelleyen legal ve illegal engelleri benim kadar sizlerinde bildiğinize inanıyorum. Denile bilir ki AK Partinin sayısal çoğunluğu var istediği kanunu çıkarır. Aslında bu tez doğru bir tez ve olması gerekende bu. Ama hepimiz biliyoruz ki, 80 yıllık tek parti zihniyeti Türkiye’deki demokrasiyi insan hakları ve hürriyetlerini kendileri belirlemiş ve 80 yıllık kadrolaşmış siyasi, bürokrasi ve adı sivil toplum kuruluşu olan yandaşları. ile kendi anlayışı dışındaki düşünce ve özgürlüklere geçit vermemektedir. Bunun yüzlerce örneğini Anayasa, Yargıtay, idare vb. mahkeme kararlarında gördük. Sendikal vb olaylarda gördük. Ergenekon – Ayışığı – susurluk vb. illegal girişimlerde gördük Şu iyi bilinmeli 80 yıllık tek parti zihniyetinin şu anki hedefi, Ergenekon vari destekçilerinin desteği ile, halkın teveccühünü kazanmış ve teveccühü her gün artan AK Parti ve AK Parti kazanımları ile oluşan, Cumhurbaşkanlığı – Başbakanlık – Bakanlık _ milletvekilliği ve bürokratik makamların, Anadolu halkı ve Müslümanlar gibi düşünen ve yaşayan kişilerce temsil edilmesini ve Anadolu halkının ve Müslümanların bu makamlarda itibar görüp ağırlanmasını ve bu girişimlerle Anadolu insanının uyanmasını ve Müslümanlığın gelişmesini engelleme girişimidir,. Bir kardeşimiz çok güzel özetlemiş Üçlü koalisyon döneminde 80 yıllık tek parti zihniyeti bir kez daha kadrolaşmalarını güçlendirmişlerdir. Ergenekon denilen yasa dışı oluşum meydana çıkana kadar bizler bir şey bilememekte, ama AK Parti kadroları bu oluşumları çok iyi bildikleri içi ağır ama emin adımlarla ancak ve ancak bukadar demokratikleşme, özgürlükler ve insan hakları ile ilgili kanunlar çıkarabilmektedirler. Mali ve ekonomi ile ilgili görüş sorularınıza gelince, bende üçlü koalisyon hükümeti madunlarındanım. (o yıllarda 10 ayda üç düğün yaptım. Döviz borcum her gün 1,5 -2 milyar artıyordu) Ve Yeminle söylüyorum ki bu günkü şartlar o günkü şartlardan iyi. Gün SP – BBP başta olmak üzere tüm sağ görüşlü partilerin AK PARTİ iktidarını bir fırsat bilip Ülkemizi 80 yıllık tek parti siyasi ve bürokrasi zihniyetinden kurtarma zamanıdır. İddia ettiğiniz gibi AK Parti Hükümeti demokratik açılımlarda (pkk) – Ermenistan - İsrail ile ilişkilerde söylemleri ile icraatları farklı olursa o zaman, yeni güçlü ve söylemleri ile icraatları bir olan, ülkemizi koalisyonlardan kurtarabilecek bir siyasi partide bileşilmesi dilek ve ümidi ile, şahsınızda kamuoyunun bilgelerine saygılarımla sunarım.. Not bu sayfaya bir daha yazı yazmayacağım. 0555 335 85 12

  • stişare   18-09-2009 16:00

    Demokrasi varsa herkesin görüşüne saygı duymak gerek. Yorumlarla Sayın Belediye Başkanına olan destekler haklı ve az bile. Ama MHP bunu hak etmiyor. Çünkü MHP 56-67 hükümet dönemlerinde Bahçeli Başbakan olacakken Ecevit’i Başbakan yapan partidir. Sayın Sadi Somuncuoğlu Cumhur Başkanı olacakken Ahmet Necdet Sezeri Cumhur Başkanı yapan partidir. Sayın Haşim Kılıç Anayasa Mahkemesi Başkanı Olacakken Mustafa Bumin ve Tülay Tuğcu-yu Anaya Mahkemesi Başkanı yapan partidir. MHP apo denen kanlı katili 5000 yıldızlı İmralı tatil köyünde besleyen siyasi partidir. MHP 23 Bankayı bilinçli bir sistemle boşaltıp parasını bizlere ödeten partidir. Siyaset şehit cenazelerini demokrasi açılımlarını istismarla olmuyor. Dehasını yazsam sayfalar yermez titremesi gerekenlere duyurulur (Sayın Belediye Başkanı Coşkun Ünal pek çok iyiliğinin yanına son bir iyilik daha katarak partisini değiştirirse 10 kez daha belediye başkanlığını garantiler. Bu partide kalırsa nekadar çalışırsa çalışsın ilk seçimde Salih hocanın yanına gider. Sayın Başkan gel bu iyiliğide yap)

  • ayşenur gemalmaz   18-09-2009 12:34

    ben sincanda yaşayan bir hemşeriniz olarak,belediye başkanının bu davranışını taktir ediyorum.inşallah bizleri yönetenlerde böyle şeffaf uygulama yaparlar.kendilerine kömür ve gıda yardımı yapılan çoğunluk seçmen kitlesi hiçbirşeyi sorgulamıyor.bu ülke hepimizin.tekrar tekrar sn.coşkun ünal beyi kutluyorum.helal olsun.

  • zekeriya arslan   18-09-2009 12:20

    helal olsun coşkun bey,inşallah sizin bu davranışınız akp li belediyelerede örnek olur.milletin parasını nerelere harcadılkarını açıklarlar.bizler bekliyoruz. biz kazanda yaşıyoruz.lokman beyin ikinci dönemi halen sizin gibi dine imana uyan ahlaka uyan davranışı göstermiş değil.kazan belediyesi sizin gibi şeffaf değil.ahmet mercimekçi ve veysel beyede teşekkürlerimi arz ediyorum.onlar hayalci ve bilgisiz insanlar değil.aksine fikirleri konuşuyorlar. akp liyim diyenler onlara zerre cevap veremiyorlar.biraz okusalar iyi olacak. ahmet mercimekçi beyin fikirleri bizi aydınlatıyor.kendisinden çok şeyşer öğreniyoruz.teşekkür edrim.

  • ahmet mercimekçi   17-09-2009 12:20

    kıymetli kızılcahamamlı kardeşlerim, size iki önemli atasözünü çok önemsediğimi söylemiştim.işte görüyorsunuz.sevgili hüseyin kardeşimin hiçbir fikri yok.son derece cahil.allah onunda okumasını yazmasını bilgilenmesini sağlasın inşallah. cenabu hak islah etsin.gerçekten bu millet bilgisizlikten ve cehaleten çok çekti.allah bu milleti cehaleten korusun. türk milletinin tamamını ilgilendiren konulardan bahsediyoruz.hepimizin çocukları var.hepimiz bu topraklar üzerinde adil ve eşit şartlarda mutlu ve huzurlu yaşamak istiyoruz.herkesin hakkını aldığı,haksızlıkların ortadan kalktığı bir yönetim istiyoruz.bizim olmazsa olmazlarımız ve ortak bir düşüncemiz olmalı, bunlar türk milletinin ülkesi ve milleti ile bölünmez bütünlüğü.misakı milli sınırları içerisinde vatan bir bütündür asla bölünemez. tek vatan tek dil tek bayrak.tek millet. anayasamızın başlangıçta belirtilen maddeleri. bu milletin dini alevisiyle sünnisi ile islamdır. bizlere düşen milli birlik ve beraberlik içerisinde türk milletinin cahalet ve yokluk ve adletsizlik problemlerini çözmektir.yoksa daha yönetime geleli üç beş ay olmuş bir belediye başkanı başka partiden diye sudan bahanelerle eleştirmeniz doğru değil. coşkun ünal eş dost akrabasını işe almışsa,sende boş durma.senin iktidar gücün var.bütün bakanlıklar sende.bütün kamu kurumları sende. büyüşşehir belediye başkanlıklarının birçoğu sende.gel tatlı bir rekabet ortamı oluştur.topla kızılcahamamda ne kadar işsiz varsa hükümetin işe alsın.seninde heykelini dikelim.aslında kızılcahamamda seçmeni kutlamak lazım.nedenmi?akp zaten hükümete.işsize iş bulur aşsıza aş bulur. belediye yönetiminide muhalefete vereyimki tatlı bir rekabet oluşsun. biryandan hükümet çalışsın diğer yandan muhalefet çalışsın.dolayısıyle herkes çalışsın demiş kızılcahamam halkı. biz bu milletin ortak dertlerinden bahsediyoruz.ne diyoruz"siyasi partiler ve seçim kanunları değişsin"diyoruz. bakın sayın veysel bayram bey diyorki,partinin gösterdiği adaylar ben ve benim gibileri tatmin etmedi diyor.öyle zannediyorumki,veysel bey gibi birçok insanıda tatmin etmedi.peki bunun suçlusu kim?suçlu belli.işte siyasi parttiler ve seçim kanunları.peki sevgili veysel bey,siz neden ben akp liyim diyorsunuzda,şu siyasi partiler ve seçim kanunlarının değiştirilmesini iktidardaki partinizden istemiyorsunuz.neden bu konuları hiç konuşmuyorsun.birkere bilimsel düşünün mevcut siyasi partiler ve seçim kanunları "milli iradeyi"gerçekleştiriyormu?demokratikmi?peki kendi partisine demokrasi getirmeyen insanlar ülkeye demokrasi getirebilirlermi?bu ülkenin sorunları parti bağımlılığı ile çözülmez.gerçekçi yaklaşımlarla çözülür. sevgili veysel bey, bir parti fikirleri ve dünya görüşü çerçevesinde desteklenir.sizin dünya görüşünüz hangi partiye yakınsa onu desteklersiniz. siz hiç akp den kamu ihale yasalarının değiştirimesini talep etinizmi? neden türk milletini aç bırakan "kamu ihale yasalarının"değiştirilmesini talep etmezsiniz.neden bu konulara aklınızı yormazsınız. siz hiç hükümetten,katma değer vergisinin kaldırılmasını talep ettinizmi? alanı hırsız satanı hırsız yapan,el değiştirdkçe malların fiat artışına neden olan tüketicinin cebinden parasını çalan bu ahlaksız kanuna hiç itirazınız oldumu? bakın bundan önce bir lüks tüketim mallarında bir"işletme vergisi vardı. bundan önce fabrikalardan alınan bir istihsal vergisi vardı.rant sahiplerinden sermayedarlardan alınan bir servet vergisi vardı.nereye gitti bu kanunlar.şimdi neden geri getirilmiyor?hiç sordunuzmu partinize? şimdi diyeceksinki,bu vergileri özal kaldırdı.tamam haklısın.peki sen neden geri getirmiyorsun.üstelik meclis aritmediği bakımından hiç engelin yokken. veysel bey benim yukarıda hakkımda yorum yazan hüseyin kardeşime söyleyecek bir sözüm yok.çünkü o garban karedeşim cahil. ancak size bir tavsiyem var.hepimiz bu topraklar üzerinde yaşıyoruz. derdimiz aynı tasamız aynı.bende iki dönem mhp ye oy vermedim.hatta hiçbir partiye oy kullanmadım.ancak ben bir ülkücüyüm.ülkücü ideoloji bir siyasi ve ekonomik görüştür.ekonomide milli siyasette millidir.sadece fende ve teknolojide ilimde dışarı ile alışverişe tafaftır.milli ekonomi ve milli siyaset 3.üncü yoldur.siyasi ve iktisadi doktrinler olan komonizm,neoliberal kapitalizm den ayrı 3.üncü yoldur.bu ekonomide kesinlikle faiz yoktur.bu yol milli kalkınma modelidir.ve toplumcudur. saygılarımla

  • Basri Tok   17-09-2009 09:32

    Hüseyin KILIÇ'a ithafen yazdığın yazı için teşekkür ederim.Veysel Bey Başkanın yaptığı RUTİN İŞLERİ daha önce Belediye Meclisinde görev alan bir kişi olarak abartmammalısın.Sizin zamanınızda Alt yapı önce Depo ve İçme suyu Risale hattı ile başladı..O bitti arkasından Kanalizasyon başlayınca Adem Bey bu iş bitmeden asfalt attımam dedi. va attırmadı. 1 sene biz tozlu topraklı delik deşik yollarda kahır çektik.Niye çektik alt yapıyı bekledik.Peki Şimdi Sanayi ,Çiftçi Mahallesi,ve Kadirbeyin Kanalizasyonu şeçim den önce bitmişti.Adem Bey göreve etseydi şeçimin ertesi günü yani sıcak asfalt atölyeleri çalışmaya başkladığı Nisan ayında oralar asafaltlanacaktı.NİSANDA:Şehir Merkezi Haziranın 15 inde bitti bazı yerler Temmuz sonuna 3 gün içinde onlarda asfalt.Voroşlar ara sokaklar şimdi bitti 2 gün içinde oralar asfalt.Diyecekseniz. zamanında niye atmadınız .Gerek.çesi Alt yapı bitince dendi.Peki soruyorum.Alt yapı bitince Adem Bey bile bile Millet toz yutsun diye ASFALT atırmayacakmıydı? Peki şimdi ne oldu 4 aydır anayolların çilesini çek. Diğer yuerler geleceksenenye kalacak eee Adem Bey 1 senen bekletince kötü.Coşkun Bey bizi toz duman yutturacak yine iyi Mübarek olsun .Hüseyin ASl ve Hüseyin KILIÇ beyler iyi konulara değinmişler.Belediye PARTİNİN DEĞİL HALKINDIR. başkanın 5 aylık uygulamalarında Belediyenin Halda değil Partide MHP de olduğu görülmektedir.Millet öyle istedi ise Yinde Kutlu olsun.DURUM ŞUDUR HİNDİSTANLI GİBİ KAZANIP BELÇİKALI GİBİ YAŞAMAYA çalışıyoruz.İnşallah hayırlı olur.tekrar saygılar

  • Veysel BAYRAM   17-09-2009 00:19

    Muhterem Kardeşim “Hüseyin Kılıç Bey” son yorumundan sonra seninle daha iyi anlaşacağımıza eminim Kızılcahamam Belediyesine ait spor tesisi ile arsası (halı saha) 1999 – 2004 döneminde Kızılcahamam Spor Kulübüne (Kızılcahamam Belediyesi ile resmi bir bağı olmayan profesyonel bir futbol takımına) kiralanmış idi. Bu kulübün başkanıda. 28 Mart 2004 Mahalli İdareler Seçimlerinde, MHP den Kızılcahamam Belediye Başkan Adayı Sayın Coşkun Ünal idi. Seçimin bittiği dakikadan itibaren 2009 seçimlerine hazırlanmaya başlayan Sayın Coşkun Ünal ve ekibi, ilk icraat olarak Halı Saha bölgesine 1000 kişilik kıl çadır düğün salonu adı altında, 100 – 200 kişiyi ancak alabilecek büyüklükte bir kılçadır ve duş + WC inşaatı başlattı. ( Konumuz değil ama Akabinde de Şampiyon Kızılcahamam otobüs firmasını hayata geçirdi) Başlatılan kıl çadırın gayesine uygun olmadığını gördüm ve var gücümle yapılmaması için müdahale edip engelledim. Bu engelleme sırasında, şahsım eşim ve çocuklarım defalarca telefonla tehdit ve taciz edik. Tehditlerle ilgili bana destek olan tek kişi Sayın Yusuf Bayrakçı idi. Telefon aramaları PTT gişelerinden yapıldığı için resmi bir işlem yapılamadı Daha sonra kulüp küme düştü. Futbolcuları dağıldı. Kulüp borç batağından kurtulmak için kiraladığı spor tesisini ve arsasını Saygın bir eğitim vakfına devir etti. Şimdi bu tesiste pırıl, pırıl gençlerimiz dini ve milli eğitimlerini bir arada görüyorlar. Bu durum maruz kaldığım bütün tehdit ve hakaretleri unutturdu Sayın "Hüseyin Kılıç^bey o zaman bu girişim yanlıştı müdahale ettim. 29 Mart 2009 Mahalli İdareler Seçiminde de AK PARTİMİZİN adaylarının yanlış olduğunu gördüm inandım seçilmemeleri için en belirgin imkân olan Sayın Coşkun ÜNAL’A açık destek oldum, Belirttiğiniz gibi Sayın Coşkun Başkanın yandaş personel alımı, ehil olmayan personeli idareci yapması, Belediyeyi MHP kampına çevirme durumlar ile 5 yılın sonunda MÜSPET VE MENFİ ÇALIŞMALARI önümüzdeki Mahalli İdareler seçim dönemlerinde değerlendirilecek hususlar olarak bir kenara not edilmektedir. Kızılcahamam halkı sessizdir ama bilinçli – sabırlı ve iyi değerlendirendir. Son bir not Kızılcahamam Belediye Başkanlığını AK Partimiz kazandığı sürece MHP kadroları ile çalışmak zorundadır. Size göre sorumlusu kim? Yeter ki siz seçimi kazanın personele uyum yine sağlanır. Rahat ve Müsterih olunuz. Saygılarımla (Not:Detay bilgi için bilgi vermeye hazırım.)

  • Hüseyin Kılıç   15-09-2009 18:36

    Abi senib soyadın gibi beynin var heralde.!!KİMSE İŞSSİZ KALMAYACAK!! Sloganı Coşkun ÜNAL'a şeçim kazandırdı.O Sözü Ak Parti falan vermedi bern Akrabamdan işe girecek veya çevremden işe gireceklere Listeleyipte niye Ak Pari Milletvekillerine götüreceğim.Beynini biraz Nohut kadar olsun.Sen Şapkanı Ayağına takıyorsun.Aysakkabılarınada herhalde kafaya takıyorsun Başka Söze gerek yok.Senin Analaman kıt Anlama Özürlüsdün sanırım.Kusura bakma sın kimse saygılar.

  • ahmet mercimekçi   15-09-2009 13:24

    sevgili kızılcahamam halkı ve kıymetli türk milleti, benim hayatım boyunca iki söz çok hoşuma gitmiştir. birincisi,"etme cahil ile sohbet,küstürürsün,cam kırığı ile kıçını silme, kestirirsin." ikincisi,"küçük beyinler kişileri,orta beyinler olayları,büyük betinler ise fikirleri konuşur" bu milletin iki önemli hastalığı var,birincisi cehalet.ikincisi yoksulluk. allah(c.c)inşallah bu halkı bu milleti bu iki hastalıktan kurtarır.mübarek ramazan ayı,mübarek kadir gecesi olan bugün kendisini müsliman olarak tanımlayan herkesin allaha yalvarması gerekir bu iki hastalığı yok etmesi için. şimdi bakın ne diyor hüseyin arkadaşımız, daha yönetime geleli üç beş ay olmuş bir belediye hakkında,bu belediye halkın belediyesi değil"diyor.şimdi halkı dolaşsan ve sorsan."belediyenin kapısında mhp lilerin dışındakiler giremez yazısı varmı?yapılan yol yada kaldırıma bir levha asılmışmı "bu yolan ve kaldırımdan mhp lilerden başkası geçemez"diye.tabiiki böyle levhalara rastlamak mümkün değil.yakınını işe almış.tamam.güzel.peki beyefendi kızılcahamam halkı birbirinin yakını değilmi.hata müminler birbirinin kardeşi değilmi?o işe aiınanları coşkun ünal amerikadan mı getirdi.onlarda kızılcahamamın insanı değilmi.neden bu cahilliğinize bir son vermeyi düşünmezsiniz. bakın hüseyin beyler,size bir tacsiyem var. 7 yıldır iktidardasınız ve halen iktidarınız devam ediyor.ilçede ne kadar işsiz akrabanız akrabamız varsa bir listesini yapın.ankara milletvekilinize götürün.onları işe yerleştirin.bize düşen size minnettarlıktır.size sonsuz teşekkürler edelim.hata sizin bir heykelinizi kızlcahamaımın girişine dikelim.hadi bakalım kolları sıva hüseyin bey.görelim yiğitliğini. şimdi birbaşka gerçeğe gelelim. veysel bey diyoki,"ben 57.inci hükümet dönemindeki uygulamaları nedeniyle yerel seçimlerden önce mhp ye oy vermedim "diyor.ne kadar gerçekçi.ne kadar realist bir insan.fikirlerini açıkça söylüyor. peki sizler partiyi sanki bir allah emri gibi görenlere sesleniyorum."şu kürt açılımı konusunun akp tarafından tbmm de gizli oturumla görüşülmesine ne diyorsunuz?hadi açıkça bir yazında bizde öğrenelim bakalım.şu hükümetin "imzaladığı ermeni belgesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz?yazın bakalım. yıllardır,"ben türküm diyen allah vatan bayrak diyen insanlara "ırkçı yakıkıştırması yapanlar konu kürtçülük olunca ne haallere düştüler"şöyle çevrenize bir bakın.akp nize bir bakın.kürt sorunu diye kapı kapı dolaşıyorlar.çokta heyacanlı ve aceleci.acaba biryerlerden emir mi aldılar? "demokratik açılım yapmak istiyorsan önce "siyasi partiler ve seçim kanunlarını"değiştirmen gerekir.bunu yapmazsan zaten demokrasi olmaz.bugünde yok zaten. "ekonomi,liberal kapitalizm ekseninden çıkıp islam iktisat doktrinine dönmedikçe ekonomi düzelmez.tefeci finans ekonomisi devam eder,halk on torba kömür iki paket makarna ile avutulur gider. kıymetli türk milleti, birisi sizin karşınıza gelirde demokrasiden bahsederse,hemen ona şu soruyu sorun,"siyasi partiler ve seçim kanunlarını neden değiştirmediniz? birisi size gelirde adaletten ekonomiden bahsederse,"kamu ihale yasalarını neden değiştirmediniz?işte bu sorulara cevap veren adama iyi bakın. saygılarımla

  • Hüseyin KILIÇ   15-09-2009 05:23

    Konuları net açıklamış.aynen katılıyor ve tebrik ediyorum.Veysel Bey Hüseyin Betyin sorduğu Şu Kıl Çadır olayına cevap vermemissin.2004 Genel şeçimlerinden sonra Sizi telefonla tehdit ve taciz eden mi oldu Hakaret edenmi oldu Öyle anlaşılıyor.Onun kim olduğunu herkes gayet iyi biliyordur.Öyleyse sana da helal olsun.Kortkudan mı OY verdin Sevgidenmi?Demekki senin oyu nu almak için korkutmak lazım.Başka bir şey demiyorum..Senin de içinde olduğun şaibeli durumlar mı falan mı oldun sürekli seffalık şeffalık diyip duruyorsun.ŞU gayet açık Eski Belediye Yönetimi bence Halkın Yönetimi idi ve Belediye Halkın Belediyesi idi.Yani çok sevdiğmiz Ak Partinin değil.Şimdiki yukarda Hüseyin Al'ın dediği ve bizim gördüklerimize göre ve yapılan uygulamalra göre Belediye MHP nin Belediyesi gibi görünüyor..saygılar

  • Veysel BAYRAM   14-09-2009 23:29

    Sayın “Hüseyin Al” rumuzlu kardeşim. Şeffaflıkla ilgili söylemem gerekenleri söyledim ama sen anlamak istediğin gibi anlamakta ısrarcısın bu da senin tercihin. Bir önceki başkan ile şimdiki başkan arasındaki şeffaflık farkının beyaz ile siyah arasındaki fark kadar belirgin olduğuna bir kez daha dikkatinizi çekmek isterim Her zaman genel ve yerel seçimi bir birinden ayrı tuttum. Spor Kulübü tutar gibi parti tutmadım. Genel seçim zamanı Vatanımızın, Milletimizin birliği ve bütünlüğü, yerel seçimde de İlçemizin geleceği için oy kullandım, bu doğrultuda çalıştım Savunmak istediğin AK Parti - Saygıdeğer Genel Başkanımız ise, bugünkü siyasi ortamda Kızılcahamam’da kaç tane samimi ve ikbal için siyaset yapmayan AK PARTİ’Lİ varsa bunlardan biri mutlaka benim. Üçlü koalisyon uygulamalarından sonra MHP hiç oy vermeyeceğim partidir, ama inan 29 Mart 2009 seçimleri şarlarında yeni bir seçim olsa hiç tereddüt etmeden MHP adayını desteklerim. Çünkü ben 29.03.2009 seçimlerinde AK PARTİMİZDEN tekrar aday olanların, 2004 -2009 döneminde yaptıkları çalışmaları, gelecekte yapacaklarının teminatı olduğunu çok iyi gördüğüm, bildiğim ve inandığım için AK PARTİMİZE rağmen, kazanmamaları için açıktan çalıştım (daha fazlası için yorumlarlar köşesi uygun olmadığı kanaatindeyim, daha fazla bilgi isteyenin emrindeyim) Bu adayların aday olduğu her seçimde de aynı çalışmayı hiç tereddütsüz yine yapacağımın bilinmesi dileği ile saygılar sunarım.

  • ahmet madenoğlu   14-09-2009 14:43

    değerli kardeşlerim, mantık bilimi bütün insanların kabul etmek zorunda olduğu bir bilim dalıdır. mantık bilimine göre yaşayan insanlar hayatı gerçek yaşarlar.gerçeklerle yaşarlar. bakın hüseyin bey ne diyor, "beni hükümetin uygulamaları,melih gökçekin uygulamaları veya akp li belediye başkanlarının uygulamaları beni ilgilendirmez "diyor. peki seni ne ilgilendiriyor?mevcut başkanın yaptıkları.tamam güzel.seni hükümet,büyükşehir,akp li belediyeler ilgilendirmiyor.o da güzel.şimdi mantık ilmine göre,kötü kötüdür.iyi iyidir. şeffa bir belediye yönetimi,hangi gelirleri elde ettiğini,elde etiği gelirlerle hangi giderleri yaptığını taraflı tarafsız yada karşı tarafı toplayarak açıkça anlatan yönetimdir.mantık kurallarına göre coşkun ünal bunu yerine getirmiş ve şeffaf bir yönetim sergilemiştir.kendisini tebrik kızılcahamam halkı ve türk milleti önünde tebrik ediyoruz. şimdi aynı vatandaşımız,diyorki,"akp li belediye olsaydı,yolların tamamını bitirirdi"diyor.peki arkadaş sen ne sabırsız bir vatandaşsın.bir beş yıl bekle bakalım.daha adam geleli birkaç ay olmuş.üstelik mevcut belediye başkanı muhalefet partisine mensup bir belediye başkanı. şimdi ahmet bey ve veysel beyin sorusunu birde ben sorayım. coşkun ünal'ın yaptığı gibi halkı toplasın ve bir akp li belediye başkanı gelirlerini giderlerini izah etsin.bende bekliyorum. saygılarımla

  • Hüseyin Al   12-09-2009 14:33

    Ben gayet net birv şekilde sorular sordum.ben diyorum Çanakkale Boğazı Siz diyorsunuz yandı Bilmem neyimin ağzı.Ya beyler Anlamanız kıt mı Beni Melih Bey ilgilendirmes.O şunu yapmış Ak partili başka Belediye bunu yapmış Hükümet şunu yapmış İl genel Meclisi Üyeleri şunu yapmış TARTIŞMIYORUZ.DSiz diyoırsunuzki Coşkun ÜNAL şeffafLIK NE adı üstünde Herşeyin bilinmesi görülmesidir. Siz ve Halkımız neyi biliyor.Soruyoruz İhaleler de alanlar kim.Siz işi başlatmışsınız sonrada adresini belirlediğiniz adama işi yap demissiniz bir ay sonra.neyin ne olduğu kimin eli cebinde kaynak nerde belli değil.Belediyeye Şirketlere kaç kişi alımnmış,Başkan ben alıyorum diyor alıyor öylemi Şeffalık bumu Veysel Bey sizce.Adam İşlçe Esnafından birini ihtiyacı olmayan birini Hamama Müdür yapıyor Millet alkışlıyorsa Mübarek olsun.iyi torpillileri Jeotermale alıyor.az torpilli Partilileri Şirkete. O kaynak kullandığınız kaynak Babanız falan değil O beytül mal dır.bı kaynağı gözümüz gibi korumalıyız.Adam alıyorsun neye öre AdamHarbiden söylüyor Bana çalışanları alacağım ve aldım. İşi olanlar iyi diyorlar Peki belirlediniz kıstaz ne? şunun adamı bunun adamı yani benim adamım.Belediyeyi Halkın Belediyesi olmaktan çıkartıp Partinin Kalesi yaptılar.Daha düne kadar İlçe Başkanları Belediyeden çıkmazken İyiki Belediye Amirlerinden biriylr tartştıda Millet şimdilik kurtuldu.Danışılı dövüş falan değilse. İşte Yol yaptık şunu yaptık bunu yaptık Bunların alayıda RUTİN iŞLER..Yollar bitince Mİleetide AK parti Belediye Başkanı yolsuzmu koyacaktı.Bakın şu anda Kadir Bey Mahallesi yolları çok kötü..İlçenin ara sokakları çok kçötü. seneye yol yapılacağı söyleniyor.Halkımızın dikkatine Eğer Akparti Yönetimde olsa idi bu yol işi her tarafta bitmiş idi.Ben Başkana seslniyorum neden Millete Ara sokakarda Mahallellerde oturanlara eza,cefa çektiriyorsunuz bu sene yapın hemen yapın,Nerdesiniz Ey Millet Adenm Başkan alt yapı yapmadan Yol yapmadı diye her türlü hakareti yaptınız. şimdi 1 sene Mahalleler bekleyecekmi Ey kadir beyli Ey Varoşlarda oturanlar bunun bir hesabı olmayacakmı?Eski Başkan yaptığınız eşetiriyi yapın.Adem Bey Alt yapı yapılmadı diye size eza çektirdi Ya Bu Başkan Alt yapı bitti 1 sene Çamurlu tozlu yollardan yürüyeceksinzi.Mübarek olsun.Veysel Bey sizede tehdit eden küfür eden geçiyor.KIl çadırdan dolayı Sizii de kutlarım.Şeffalık için iyice bir ders alın iyice Şeffaf olmamını ne demek olduğunu öğrenin öyle yazın.Saygılar

  • SAYIN HÜSEYİN AL GİBİLERİNE   12-09-2009 14:04

    adam çıkmış teker teker işleri kime verdiğini nasıl verdiğini anlatmış sen adamı dinlemek istemiyorsun dedikodularla uğraşıyorsun yol ihalesine 11 tane firma katılmış en düşük veren işi almış parkları ben bile kaç defa hoporlörden duydum ihale ile vermiş alanlar belli parasıda zaten düşük tutulmuş adam amacın burada para olmadığını parkların korunması ve bakımı olduğunu kendisi söyledi ihaleye gittinde giremedinmi adam açık açık işe aldıkları adamların kendi ile beraber çalışanlar olduğunu söylüyor birde bunları almıyacakta karşımda çalışanlarımı alacaktım diye kendisi söylüyor bunun adı açık yüreklilik şeffaflık dürüstlük değilmi en azından kandırmıyor en azından çalışıyor güneşi balçıkla sıvama şansımız varmı yok adam kızılcahamamın üstündeki kara bulutları dağıttı gözü kara kimseden çekinmeden yıkıyor yapıyor doğru bildiği yolda hızlı adımlarla koşuyor muhalif olmak isteyenlerede çok güzel cevap veriyor seçimlere şunun şurasında ne kaldı 4.5 yıl çok çalışın halkın önce gönlünü kazanın ben yanlış yapıyorsam siz düzeltirsiniz diyor yani açıkcası adamın hiç kimseden çekindiği yok doğru bildiği yolda kafasına koyduklarını teker teker yapıyor zaten bu kızılcahamamıda düzeltirse ancak bu adam düzeltir şimdilik öyle görünüyor ilerde inşallah yanlış yapmaz allah yardımcısı olsun bak komşumuz kazanda bile belediye çalışanları 2 aydır maaş alamamış bizim belediyenin öyle bir derdi yok hem iş yapıyor hem maaş sıkıntısı yok demekki iş bilenin kılıç kuşananın herkes işine baksın belediyecilik coşkun başkanın işi

  • kılevra   12-09-2009 11:43

    sayın ahmet mercimekçi milletin paçasındaki çamuru bırakın....Hüseyin Al 'an yaptığı yorumundan dolayı canı gönülden destek veriorum..

  • Veysel BAYRAM   11-09-2009 23:50

    Sayın “Hüseyin Al – Şeffaflık Böylemi Oluyor Acaba” cevabi yorumunuza teşekkür ederim. Kardeşim, siyaset ne için yapılır? Siyaset araçmıdır amaçmı? Eski Başkan Sayın Âdem Özbekler ile 5 yıl çalıştım. Her zaman elimizdeki siyasi ve idari imkânları iyi ve zamanda değerlendirmeyi, şeffaf ve sosyal belediyecilik hizmetlerini başlatarak gelecek nesillere ve yöneticilere örnek olmayı. Bu çalışmalar ile ilçemize, karşılığı olarak da partimize hizmet etmeyi önerdim. Şeffaflık ve istişare adına zoraki 2 defa kent konseyi toplantısı yaptırabildik. O toplantılara muhalefet hazırlıklı geldi ve tabiri caiz ise başkanı sarstı. Başkanda başka toplantı yapmadı. Bu boşluğuda sağ olsun Kaymakamımız Sayın Bilal Çelik Bey doldurdu. 5 Yıllık hizmet süremde, geçmişte ve bizim dönemimizde şaibeli icraatlar varsa şaibelerin önlenmesi, şaibe yoksa kimsenin haksız yere zan altında tutulmaması için, Belediye Meclisine ve Belediye Başkanlığına soru önerge ve dilekçeleri ile müracaat ettim ama maalesef Sayın Âdem Özbekler şaibeli çalışmaları ve bu çalışmaları yapan sesi gür özel ve tüzel kişilikleri korumasından dolayı, cevap ve doğru cevap alamadım. Bunun bir ileri hamlesini yaparak aynı sorulara Mülki Amirliğimiz kanalı ile ve bilgi edinme yasası gereğince de sordum ama neticesi değişmedi. Ama seçimler öncesi kendisine şüphe ile bakılan Sayın Coşkun Ünal’da Sayın Adem ÖZBEKLER’E bizzat önerdiğim pek çok çalışmayı gerçekleştirdi, şeffaflaşma adına belediye meclis toplantılarını halka açtı, kararları internette yayınladı, habere konu olan kent konseyini yaptı. Sonuç olarak, senin fikrine de saygı duymak zorunluluğu içerisinde, eski başkanla yeni başkan (5 aylık icraat için) arasındaki şeffaflık ve çalışma farkı beyaz ile siyah arasındaki fark kadar belirgindir. Saygılarımla

  • ahmet mercimekçi   11-09-2009 12:32

    sevgili hüseyin bey, sizin anladığımız kadarıyle bu ülkeyi yönettiğini zanneden akp hükümeti ve bu hükümetin çıkardığı yasalar yönetmelikler hakkında hiç bilginiz yok. şu anda ülkeyi yönettiğini zannetiğiniz bu hükümet "doğrudan mal ve hizmet alımı yapmak suretiyle ilçelerde istedikleri kişilere iş vermektedirler. zannediyorum siz ilçemizden seçilen ve yaklaşık yedi yıldır ilçede görev yapan il genel meclis üyelerinizin ne iş yaptıklarını,hangi işleri kimlere verdiklerini hiç sorgulamamışsınız.sizin önce yasaları incelemiz gerekir. eğer ortada yasaya uygun olmayan bir fiil varsa hemen cumhuriyet savcılığına suç duyurusu yapmanız gerekir.bu işi yada yapılan işleri kimin yaptığını bir belediye meclis üyesine sorrarsanız size söyler. gelelim eş dost akraba meselesine, farzedeleimki eş dost akraba.soruyorum size kızılcahamamda yaşayan herkes birbiriyle hatta seninle eş dost yada akraba değilmi?ingiltere vatandaşı devlet bakanı mehmet şimşek'e olan tepkini hiç gösterdinmi?57 inci hükümet döneminde kemal derviş e gösterdiğin tepkiyi gösterdinmi? kaldıki o tepkinde haklıydın.şimdi neden susuyorsun?seni susturan sebep ne? şimdi sana soruyorum, melih gökçek ihaleleri nasıl yapıyor?kimlere iş veriyor?alt alta yazarsan sevinirim.sen yazmazsan bizler birgün yazacağız.hangi akp li belediye başkanı bugüne kadar çıkıp sn.coşkun ünalın yaptığını yaptı.alt alta yazarsan sevinirim.biz onlarada teşekkür edeceğiz. bekliyorum.beklerim saygılarımla

  • ahmet mercimekçi   10-09-2009 11:28

    kıymetli kardeşlerim, bir eğlencedir gidiyor.şimdi bir aklıselim insanımız çıksında şu soruya bir cevap versin bakalım.ankaranın büyükşehir belediye başkanı melih gökçek türk kültürü ve islam karşıtı pop sanatçılarına ne kadar para ödedi?eğer bu soruya cevap vermezlerse yazıklar olsun.bu rakamı bizler sizlere açıklayacağız.sizlerin dudakları uçuklayacak. istanbul istanbul diyordunuz işte gerçek gözler önünde istanbulu sel götürdü.şimdi doğal afet diyeceksiniz.tamam doğal afet.peki bir belediye başkanın görevi doğal afete karşı vatandaşı korumak değilmidir.sevgili kardeşlerim önce kendi gözünüzdeki mertekleri görün.yarın ankarada aynı durumun olmatacağını kim söyleyebilir. hemşerilerim kim israfkarlık yapıyorsa haram işliyor demektir.bize düşen kim olursa olsun kim yaparsa yapsın israfa karşı durmamız gerekir.kim yanlış iş yaparsa karşısında durmamız lazım.birisi yapınca sana göre doğru başkası yaparsa sana göre yanlış insan mantığı değildir. aç yüce kur'anı kerimi oku.haram nedir israf nedir?yaz bir kağıda.aynı kağıdın sağ tarafına melih gökçekin yaptıklarını ve hata bu hükümetin yaptıklarını yaz.bak bakalım haram olmayan bir icraat görebilecekmisin.şu şiiride iyi oku. bilirmisin niçindir yaşamak? bir hedefe varmak içindir yaşamak. er kişiysen hedefin ne ise başar, zevke eğlenceye,hayvanda koşar. günümüz insanını yunus emre hazretleri bakın nasıl tarif etmiş.ders alalım. insanlar çula düştü, paraya,pula düştü. seni sevmek ya rab, şu garip kula düştü. sevgilerimle,

  • Hüseyin Al   10-09-2009 09:02

    Bazıları Başkanın harcamaları nı anlatmasını şeffaflık görüyor.bende kendi kendime şefaflık bu ise Şeffaf olmamak ne diye soruyorum..Şu işler şu kadara mal oldu diyorsunuz.güzelde.Ben öğrenmek istiyorum.Söylendiğine göre İhale yapılmadan Yol yapımı başlandığı söyleniyor.Peki zaten İhalenin kime verildiği belli olmuş.Siz işi ihale etmissiniz.Kime ettiyseniz sonrada Prosüdür tamamlanıyor.Bu da tamam Peki söylesenize işin kime verildiğni Millet işin sahibinide bilsin.Parklara çay Ocağı yaptırıyorsunzu.Saolun kime verdiniz buraları kaça verdiniz. onuda bilen yok.Adam almıssınız işe .kendiniz diyorsunuz tabiki bana çalışanları alacağım.Burada ADALET nerde.Belediye EŞ,DOST,HISIM,AKRABA çalıştırma yeri ise HELAL olsun. Bu işi güzel yapıyorsunuz.Sayın Veysel Bayram ve Ahmet Mercimekçi Beyler bunun Şeffalık neresinde.Nasıl bir Şeffalık anlayışınız var Sizin? Siz Milleti yukardaki süslü laflarla kandırın.Olur.Bizde kandık.

  • can ali   09-09-2009 22:02

    besbelli hesap verme ihtiyacı duydu .. ve sayın başkanım öncelikli sıkıntımız eylence , 4-5 gün festival ,ramazan geceleri değilki zaten önümüzde bi canaze var o da ilçenin yapılanması alt yapı süs makyaj yani bu önümüzdeki kalkacak cenaze varken ağıt yakacağımız yerde bu amansızca harcanan eylenceye giden para niye 150 gündür boşa giden para kaç lıra ? 10 trilyon mu acaba........ kızılcahamalı biliyor .. ayrıca çalışmalarından dolayı kızılcahamamhaber e çok teşekkür ediyorumm.

  • ahmet mercimekçi   09-09-2009 14:43

    sevgili hemşerilerim, kızılcahamamın değerli belediye başkanı sn.coşkun ünal'ı huzurlarınızda tebrik ederim.türkiyede maalesef halkın karşısına çıkp ben şunları kazandım şunları harcadım diyebilen tek belediye başkanı ve tek yönetici. bugünleri bize gösteren yüce allahıma şükranlarımı arz ediyorum. şimdi iktidar partisinin belediye başkanlarına sesleniyoruz.hadi bakalım içinizden biri çksın aynı davranışı göstersin bakalım.bakın akp hükümetinin yetkilileri iktidara gelmeden önce neler söylediler?neler yaptılar. diyorlardıki belediyeler ve devlet hata il özel idareleri yaptıkları ihaleleri televizyonlardan naklen yapacaklar.halkın huzurunda yapacaklar.şeffaf belediyecilik ve devlet yönetimi anlayışını hakim kılacağız,diyorlardı.peki ne yaptılar yada hala ne yapıyorlar? birkere hiçbir ihaleleri şeffaf değil.devletin yıllardır birikimleri ile topluma kazandırdığı kamu iktisadi teşebüslerini tesislerini varlıkalrını haraç mezat yabancılara satılar.yarın iktidardan düştüklerinde bunların hesabını inşallah verecekler.şuna kesinlikle inanın akp için iktidardan düşmek büyük bir risk taşımaktadır.o yüzden gecekondu mahallerinde veya ilçelerde aç bırakılan insanlara misafir olmaktalar.ince bir politik manevra ile bu gariban halkın duygularını sömürmeye devam etmekteler. şimdi bir soru soralım ve cevabını isteyelim. şimdilerde mübarek ramazan ayını idrak etiğimiz şu günlerde,evlerine gitiği herhangi bir garibana yahu senin ailenden biri benim oğlum bilalın şirketine ortak olsun da şu fakirlikten kurtulun dedimi?her gittiği fakir gariban belediyeden aldığı beşinci sınıf makarnayı ısıtıp geliyor,adamlar biz işsisiz diyor,ama onlar hiç oralı değil.götürdükleri iki kötü cocuk oyuncağını çocuklara verip çıkıyor. yüce kur'anı kerimi birgün inşallah bu millet tam öğrenecek.münafığı ve münafıkları tanıyacak.işte o zaman huzura kavuşacağız diyorum ve allah'a emanet olmanız dileğiyle saygılarımı arz ediyorum.

  • AYŞEGÜL ALTINTAŞ   08-09-2009 15:34

    Kızılcahamam hiç bu kadar bakımlı görünmemişti.Yapılanları takdir ediyoruz .Ancak her nimetin elbetteki külfeti olacaktır.Çalışmadan borç bırakanlara ne demeli?

  • :D:D:D   08-09-2009 01:49

    başkanım bu avrupa birliğine qirmek için sokak düğünü konvoy fln filan yasaklanacak diolar ya ne qereqi var k.hamamda yasaklanmsın baska yerde yasaklansın burda kına olmazsa düğüünün tadımı cıkar :):)

  • Çıtaklar Adına   06-09-2009 18:14

    Sayın Coşkun Ünal, Seçimi AKP belediye başkanının çalışmamasından, teşkilatınızda her iş ile sanayi girişindeki köprünün yapımı ile ilgilendikleri kadar ilgilendikleri için kazandın. Bu köprüden 10 gündür tek şerit halinde yol veriliyor. Bu ramazan bayramında insanları planlayarak ölüme itmek demektir. Sana bir fırsat daha bu yolu yaptır önümüzdeki seçimde yine başkanız ol.

  • Veysel BAYRAM   05-09-2009 23:32

    Yıllardır Belediyemiz adına yapılan çalışmalarının kapalı kapılar arkasında yapılan çalışmalarla rant’a dönüştürülerek belediyenin hortumlandığını, ev – kahve – çay ocağı sohbetlerimizde yakınır, ne zaman şeffaf bir belediye başkanı geleceğini hayal ederiz. Yeni başkan Sayın Coşkun Ünal rutin ve sosyal belediyecilik adına yaptığı 5 aylık icraatlarını, bu icraatlarla ilgili ihale ve maliyetleri ile 5 aylık gelir gider hesaplarının, hesabını vermek üzere kent konseyi düzenlediğini günlerce anons etti. 04.09.2009 günü saat 14,00 de muhalefetin katılmadığı toplantı, Kızılcahamam belediyesinin ayni ve nakdi sermayesinin hissedarı olan 30 civarında Sayın Kızılcahamamlının katılımı ile başladı. Zamanla katılım 80 -100 kişiye ulaştı. (bana göre bu katılımın en az yarısı siyasi destek için katılması gereken kişilerdi) Eğer bizler ev – kahve – çay ocağı sohbetlerinde belediye çalışmalarının kapılı kapılar ardında yapılan hesaplarla rant-a dönüştürülerek hortumlandığını konuşuyor da bu toplantıya gelmiyorsak, toplantıya muhalefet katılmıyorsa düşünmek lazım. Sayın başkan meclis üyeleri ile birlikte 5 aylık icraatlarını, ihalelerini, maliyetlerini anlattıktan sonra. Salonda bulunanlara bana istediğinizi sorun – hatta özel ticaretimle ilgili kahvede konuşma yerine bunları da burada sorun anonsu ile soru cevap bölümüne geçti. Bu girişim ile şeffaflık adına ve kapalı kapı ardındaki şaibe şüpheleri ile ilgili kalın duvarlar yıkıldı, kalın perdeler aralandı, belki siyaseten olması gereken bazı tül perdeler kaldı ama. Soru soran vatandaşlar ve basın aracılığı ile kamuoyu aydınlandı. Bu girişim ile Kızılcahamam Belediye tarihinde bir ilk bir değişim ve çok ciddi bir şeffaflaşma çalışması başlatıldı. Karınca ile ateş böceğinin hikâyesini bilmeyen yoktur. Sayın başkanım Rutin belediyecilik sizin göreviniz ama yinede 5 aylık kararlı – azimli çalışmalarınız için teşekkür ederim. (birkardeşimizin vites küçültme yorumuna dikkatinizi çekerim) Özellikle manasını ve sayısını takip edemediğim sosyal kültürel çalışmalarınıza, otobüslerimizin iyileştirilmesine - dini ve milli gün ve gecelerimizde düzenlediğiniz etkinliklere - iftar çadırına – öğrenci burslarına – pazaryerini organizesine – otopark vb çalışmalarınıza, özellikle ve özellikle şeffaflık adına başlattığınız bilgi ve hesap verme ağırlıklı kent konseyi toplantınıza teşekkür ederim. Bu çalışmalarınızın gelecek nesillere ve yöneticilere örnek ve emsal olması dileği ile çalışmalarınızda başarılar diler saygılar sunarım

  • asude   05-09-2009 20:53

    Baya kalabalıkmış.İlgi çok toplantıya.İğne atsan yere düşmez.Bazı şeyler belirginleşmeye başladı sanırım halkın kafasında.Vur patlasın çal oynasın günleri çabuk bitti.Bu gereksiz harcamaların hesabıı gün gelip vereceksiniz başkan ve ekibi.

  • serkan demirhan   05-09-2009 18:20

    festivale gereğinden fazla para harcanmış. müzik sektöründe çöküş olduğu için fiyatlar bukadar pahalı olmamalı. tabi bu paraya daha popüleritesi olan sanatçılar gelebilir ve daha ii reklamı yapılabilirdi, sanırım biraz aceleye getirilmiş. ama festival güzeldi, alt yapısı muhteemdi, yalnızca sanatçılar konusunda aynı fikirde değildim.

  • emrah   05-09-2009 15:20

    kırk yaşıma girdim daha bi tatil yapmadım

  • onder   05-09-2009 00:46

    arkadaşım eyvallah fıkradaki olursa beşinci vitesdeyken rokete takarsak yaa :)))

  • yaşar d   04-09-2009 22:43

    başkanım beşinci vitesle gidiyoz hani diyorumki üçe ikiye düşürsek sıkıntıya düşmeyiz ne dersiniz

  • TALHA   04-09-2009 19:23

    işallah sonumuz lale devri gibi olmaz heryer ıyı hos da 5 sene sonra ne olur bılmıyorum

  • Aliihsan   04-09-2009 18:15

    kıbrıs'a gezmeye 300 öğrenci gönderiyormuşsunuz,maliyetide her grup için 4,5 milyar civarındaymış,bende özürlü birisi olarak yıllardır dört duvar arasında yaşam mücadelesi verenlerden birisiyim,bizim içinde böyle güzel bir tatil ve gezinti düşünmediniz mi?buda madalyonun diğer bir yüzü sevgili başkanım bu yazıyı okuyunca belki derneğimizle irtibata geçerde bizimde sıkıntılarımıza cevap verirsiniz inşallah.

  • Ankar_ALI   04-09-2009 11:02

    Sayın Başkan; 5 ayda harcadıklarınızın toplamı sanırım yaklaşık 3.000.000 TL, İller Bankasından da aylık net 150.000 TL geliyor ise sizin göreve geldiğiniz 5 ayda yaklaşık 750.000 TL eder. Bunun haricinde belediyemizin kaplıcalardan ne kadar geliri var bilmiyorum. Sizce benim hesabıma göre belediye bu borcu veya yapılan işlerin ödemesini nasıl yapacak ya da nasıl yaptı. Çalışmalarınızı yakından takip ediyor ve olumlu olanlarına destek ediyorum. (Soğuksu Festivali hariç) Başarılar.

  • birisi   04-09-2009 08:24

    her şey şimdilik güzelde ben açık söyleyim bu gidişten çok korkuyorum atalarımız ayağını yorganına göre uzat demişler bir gün patlak verirse işler çok kötü olacak birde kış gelmek üzere yollar daha bitmedi olan azıcık asfaltıda kaldırdı yağmur yağınca çamur deryası olacak iş sadece merkezin yolu ile bitmiyor malesef...

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın