Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Av.İhsan Yılmaz evinde ölü bulundu.
  • Facebook da Paylaş
Av.İhsan Yılmaz evinde ölü bulundu.
  • 13-01-2009
  • 27 yorum
  • 5709 okunma
Kızılcahamam Kazım karabekir cadçüzerinde bulunan müstakil evinde yalnız yaşayan Gerede Demirler köyü nüfüsuna kayıtı Av.İhsan Yılmaz evinde ölü bulundu.

Kızılcahamam Kazım karabekir caddesi üzerinde bulunan iki katlı müstakil evinde yaşayan Gerede Demirler köyü nüfusuna kayıtı Av.İhsan Yılmaz (78) evinde ölü bulundu.

Kazımkarabekir caddesi üzerindeki evinde yaşayan Av.İhsan Yılmaz (78) Simitci Mehmet Ali Aydoğan’ın kenidisine bir türlü ulaşamaması üzerine sabah polise haber verildi.

Bunun üzerine olay yerine gelen polis ekipleride savcının izni olmadan eve girmediler..Belediyeden itfaiye çağrıldı.İtfaiye ekipleri olay yerine geldi itfiye merdiveni ile pencere ve balkonun kilitli olması sebebi ile Polis içeri  giremedi.

Durum savcıya bildirildi Cumhuriyet savcısının bir  yakının gelmesi ile içeri girilmesi talimatı ile Ankaradan gelen yegeni ile birlikte çilingir marifeti ile kapı açıldı.Eve giren polis ekipleri Av.İhsan Yılmaz’ın sabanın yanında cesedi ile karşılaştı.

Olay yerine gelen Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından.Av.İhsan Yılmaz’ın cesedi adli tıp morguna kaldırıldı.kalp krizinden öldüğü tahmin edilen İhsan Yılmaz’ın kesin ölüm sebebi adli tıpta yapılacak otopsinin ardından belli olacak.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Etiketler : Av.İhsan - Yılmaz - evinde - ölü - bulundu. -
YORUMLAR
  • Erkan Aydoğan   17-01-2009 23:28

    Çok sevdiğimiz İhsan Amcamızı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.Allah'tan rahmet tüm sevenlerine bas sağlığı diliyorum...

  • Necati BALOĞLU   15-01-2009 22:37

    Rahmetli ihsan Beyin yakınlarına ve demirler köyü sakinlerinin başı sağolsun

  • derya emin erbay   15-01-2009 17:41

    sevgili dayımın vefatı dolayısıyla taziyede bulunan tum dost ve akrabalara tesekkur ederim allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

  • ahmetyıldız   15-01-2009 16:01

    Kralım seni çok özleyeceğiz. Mekanın cennet olsun.

  • derya emin erbay   15-01-2009 13:21

    Sevgli dayımın vefatı dolayısıyla taziyede bulunan tüm dost ve akrabalarımıza içten teşekkür ederim. mekanı cennet olsun.

  • Derya Emin Erbay   15-01-2009 13:17

    Sevgili Dayımın vefatı dolayısıyla taziyede bulunan tüm dost ve akrabalarımıza içten teşekkür ederim. Mekanı cennet olsun

  • berrin baloglu   15-01-2009 10:48

    merhuma Allah tan Rahmetiyle muamele eylemesini niyaz ederim Ailesine bassagligi dilerim

  • Murat DEMİRHAN   14-01-2009 22:27

    Allah rahmeteylesin mekanı cennet olsun

  • adlıye   14-01-2009 19:55

    sayın avukatım alahtan rahmet diler mekanın cennet olsun

  • TAKKİDİ   14-01-2009 10:56

    ihsan amca mekanın cennet olsun allah rahmet eylesin seni unutmayacagız.

  • kubilay   14-01-2009 07:55

    sayın avukatım allah rahmet eylesin...

  • ibrahim ümit erturk   14-01-2009 02:27

    Allahtan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun.

  • Ali Uyar   13-01-2009 22:14

    Avukat ihsan Yılmaz'a Allahtan rahmet diliyorum. Habere Kızılcahamam'da Avukatlık yapan, hukuk hizmeti vermiş ve Kral lakaplı anılan Av.İhsan Yılmaz'ın resmini eklemek akla gelmedimi?Büyük eksik Ekrem ,Selamlar.....

  • Halil YILMAZ   13-01-2009 22:11

    İhsan amca seni unutmayacağız. Mekanın Cennet olsun.

  • BARIŞ KAYMAK   13-01-2009 21:44

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...

  • ugur   13-01-2009 20:27

    bana tuhaf gelen şey habere göre savcının eve girilebilmesi için bir yakının olmasını istemesi anladıgım kadarıyla ankaradan gelene kadar beklenmiş yani anlatmak istediğim merhum ihsan yılmaz ölmemiş olabilirdi o bekleme sürecinde ölmüş olabilirdi!bu durum bana garip geldi...yasa böylemi söylüyor?

  • TAKGİDİ   13-01-2009 18:00

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • alııhsan akdemır   13-01-2009 17:19

    ıhsan dayıma allah tan rahmet yakınlarına bas saglıgı diliyorum.cenazesi yarın sabah demirler koyune defnedilecektir.

  • şükrü,volkan,musti   13-01-2009 16:44

    kralyus ihsanyus avukatyus seni cok ozleyecegızzz kralımızzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • oğuz akcan   13-01-2009 16:39

    Komşum aynı zamanda sevgili büyügüm ihsan , namı değer KRAL ihsan amcam dünyaya bakışınla yaşam tarzınla elinden geldiğince yaşamaya çalıştın bu dünyada mekanın cennet olsun seni hiç unutmayacağım.............

  • kazım   13-01-2009 16:10

    çok sevgili kralım inan ölümünden büyük üzüntü duydum sana cenabıllı allah(c.c)den sonsuz rahmetler dilerim mekanın cennet kabrin nurla dolsun

  • Ali Çakır   13-01-2009 16:00

    Çok değerli İhsan Dayımıza Allahtan rahmet diliyoruz.Mekanı cennet olsun.

  • Barbaros Taylan Arslan   13-01-2009 12:36

    ihsan amcam kralım ..güle güle Allah rahmet eylesin ..Kızıllcahamamın değerlerinden biriydi onu çok özliyecem..

  • Ömer Şahin   13-01-2009 12:36

    İhsan amca seni unutmayacağız..Allahtan rahmet diliyorum.

  • vatandas   13-01-2009 11:36

    krala ihsan a allah rahmet diliyorum

  • yaşar   13-01-2009 10:59

    mekanı cennet olsun rahmetli yi çok severdim. çok iyi bi insandı.

  • mustafa alagöz oğlu   13-01-2009 10:54

    merhuma allah,tan rahmet yakınlarının ve demirler köyünün başı sağolsun

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın