Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Atatürk'ün ilçemize gelişi kutlandı../..Foto Video
  • Facebook da Paylaş
Atatürk'ün ilçemize gelişi kutlandı../..Foto Video
  • 18-07-2009
  • 17 yorum
  • 5501 okunma
Festivalin dördüncü gününde Atatürkün Kızılcahamam'a gelişinin 75.yıldönümü kutlandı.Temsili olarak gerçekleştirilen kutlamaya halkın ilgisi yoğun oldu.

Kızılcahamam kültür sanat ve su festivalinin 4.gününde öğlen mevlit okutularak geçmişlerimizin ruhuna dualar okundu.Cuma namazından çıkışta Atatürkün Kızılcahamam'a gelişinin 75.yıldönümü törenle kutlandı.Kültürbakanlığı sanatçılarının temsili olarak canlandırdığı Atatürkün Kızılcahamam'a gelişi halkın yoğun ilgisi ile karşılandı.Belediye binasından postane önüne kadar aracı ile gelen Atatürkü İlçe kaymakamı ve belediye başkanı birlikte karşıladılar.

Buradaki törenin ardından soğuksu milli parkı içerisinde atatürk resimlerinden oluşan bir sergi açıldı.Festival etkinlikleri kapsamında bugün İlçemizin yeni sesi Mükremin Şimşek konser verirken daha sonra Ozan Ali ve Sevca Orhan Konseri ile devam eden festival etkinliklerinde Sevcan Orhan Festival alanını dolduran binlerce kişiyi doyasıya eğlendirdi.

 


@ Yahoo! Video

YORUMLAR
  • Tr[quardian]   26-07-2009 07:45

    Bize 5 gün ardı ardına güzel anlar yaşattğı içn başkanımıza cok tksr ediorm

  • Burhan Solmaz    24-07-2009 21:48

    Sayın Bayram sizi eleştiren Sinan Kılıç size bence bir şey demiyor.Size Kinaye yaparak şu anda yapılan İşlerin,Daha önce sizin Yönetimizin,İtfaiyesine,Çok geniş bir Araç Filosuma,Taş duvarlarına,İçme suyu isale hattına,Kanalizayon ihalesinin başlatılıp%30 tamamlanmasına,Parklara,Bahçelere,Küçük Kaplıcaya,Kaldırıma,,kültürel Faaliyetlere,Terminal Binasına,4 yerde kuyu açılıp,!00 liitre Bölü saniyesuyun iki misline çıkartılması,Hamamlara,Jeotermale zam yapılmamasına ,Sizin şimdi överek methettiğiniz Coşkun Beyin avanesi rutin işler görüp sizi eleştiriyordu.Ha birde Partizan olmayan Parti Belediyeceiliği değil daha önceki Belediye Halkın Belediyeciliği anlayışı ile Halkı kucaklıyordu.Halk kafasına Kanalizasyon işi bitmeden Yolların yapılmadığına kafayı taktı.Hiç istenmemesine rağmen Çok çalışan uçuk kaçık vaadlerde bulunan Coşkun Ünalı şeçti..Siz Partide Meclis üyesi iiken iyiydi de.Şimdi Belediye Meclis üğyesi olmayınca Hiç tasvip etmediğiniz Hatta KIl Çadır olayından dolayı size tehditler savuran Kişiye ve Zihmiyete teslim oldunuz.Bira zizanlı ,ve Vicdanlı olun Hiç bir şey bilemiyorsanızSusun.Size Ağır olda Molla desinler diyenler işte bunu kastediiyordur.saygılar

  • Veysel BAYRAM   23-07-2009 23:40

    Sayın Sinan Kılıç, Ben belediye sözcüsü değilim belediyeypi temsil eden siyasi partinin asla temsilcisi olmam, ama tasvip etmediğim bir partiyi temsilen Belediye Başkanı olan Sayın Başkan Kızılcahamam için bir şeyler yapıyorsa bu yapılan iyi işlerin geleceğede yönlendirilmesi için "marifet iltifata tabidir" prensibi ile teşekkür ederim Bana perdeyi cam girişi soruyorsunuz. Bu sorularınızın şu anki muhatabı sizleri temsil eden Belediye Meclis Üyeleridir. Kursaktan geçen işler, bıdı .bıdı, ağır ol gibi kelamları asla muhatap almıyorum. Görev süremce sizlerin amenetine ihanet etmedim, bizzat sahip çıktım. Oönemimle ilgili kursak işlerini bıdı bıdı olarak değiş şu anda İç İşleri Bakanlığı incelemesi aşamasındadır ve sizler adına takip ediyorum.. Bu işlerin beni küçülttüğünü düşünüydrsün yünılıyorsun. Daha fazla bilgi ister isen lütgfen bu alanları kullanma bana ulaşman çok basit. Sayfılarımla

  • Sinan Kılıç   23-07-2009 11:16

    Sen Belediye Yönetimi Şeffaf diyorsun.Belediye Meclis Toplantılarının Halka açık olmasını çok doğru bulduğunu desteklediğini söylüyorsun.Yukarda Fehmi Şirinin söylediği şeyler Mecliste Sizin de katıldığınız Toplantıda ''Güya şeffaf Yönetim anlayışı'' duyduğunuz işlermi.Yoksa yapıolan İşler Belediye Başkanının İlçe Başkanı ile aldığı kararlarmı.Şeffaflık sizce nedir.Şeffaflıktan siz sadece Belediye Meclsi Toplantılarını Halka açık olup orada arzı endam etmenizimi şeffaflık sayıyorsunuz.Hangi Kararları biliyorsunuz:bildiğiniz kararlar zaten herkesin bilmesi gerekenler.Aslında yukarda sözü geçen Perde işini kim yapmış?Mobilyayı Belediyeyey kim döşeöiş,Belediyenin girişine kim Cam kapıyı yapmış,Maliyet ne?fiğer işelrin Maliyeti ne sen biliyormusun bunları.Hep çıkıp uzuca yazıp şu olan rutin işleri sanki Belediye Sözcüsü gibi anlatıyorsun.Daha önce Başkan döneminde Sayın Aden Beyin Bir caddeye isminin verilesini teklif ediyorsun.demekki başka toplantıda da Heykelinin dililmesini de talep edebilecek durumdasın.Bir kere kendin le barışık değilsin.Çık Kendin zamanında kursak geçen işler varsa söyle yoksa bıdı bıdı edip durup kendini küçültüyorsun Sevgili Kardeşim.Ağır olda Molla desinler.saygılar

  • Veysel BAYRAM   23-07-2009 00:45

    Sayın Fehmi Şirin ve onun gibi düşünenlere, Sayın Âdem Özbeklerin belediye başkanlığında 5 yıl süre ile belediye meclis üyeliği yaptım. Şimdiki Başkan Coşkun Ünal’ın yaptığı icraatların hemen, hemen % 90’ını Sayın Âdem Özbeklere ve il ve ilçe başkanlıklarıma yazılı olarak önerdim hatırlattım. (belgeler arşivlerde ve kişiler hayattadır) Bunların içerisinde meclis çalışmalarının, imar vurgununun, jeotermal çalışmalarının şeffaflaştırılması başta olmak üzere, üçlü olmanın gücünü, Sayın Salih bezci, Sayın Mehmet Cevahir gibi cevahirleri ve Weilburg gibi pek çok imkânları ilçemize çekme politikalarını önerdim. Hatırlattım, gündeme taşıdım. 2009 da, da. Sayın Âdem Özbeklerin tekrar aday gösterilmesi üzerine Kızılcahamam’da tasvip edilen kişiler ve STK-lar arasından bağımsız bir Belediye Başkan adayı aradım. Mümkün olmayınca 5 yıllık çalışmalarını çok yakinen bildiğim sayın başkanımın kazanamaması için çaba harcarken, oluşturduğu meclis grubu nedeniyle şahsi oyumu da vermedim. Şimdi gelelim Coşkun Başkan şeffafmı sorunuza ve horoz şekeri meselesine. Yeni Belediye Siyasi yönetiminin 4 aylık icraatları bizim dönemimizden çok, çok daha şeffaf. Sayın Coşkun ÜNAL’DA benim babamın bebesi değil. İddiaların doğru çıkarsa ve yanlış yaptığında, her zaman bir alternatif başkan adayı bulunur. İnan sessiz görünen Kızılcahamamlı seçmen seçeceği başkanı ve zamanını çok güzel değerlendirir. Bu dönemle ilgili bana sorduğun şüphelerine gelince, Ben 5 yıllık dönemimle ilgili bildiklerimi yazdım – yazıyorum-yazacağım. Bir görev üstlendi isem elimden geleni yaparım, bir görev üstlenmedi isem sade bir Kızılcahamamlı olmaya gayret ederim. Bu dönemide lütfen sizleri bu dönemde temsil eden meclis üyelerimize soruruz. . “Kendin gibi ol” bey efendi, İftiranın ne demek olduğunu iyi bilirim. Bu gerekçe ile her zaman açık kimliğim ile ve belgelerle yazdım. (belgeler arşivlerde ve kişiler hayattadır) Hastalığıma gelince, hastalığım kişileri korumak yerine, genel i - Belediyeyi (kamuyu) korumaktır. 5 yıl altın tepsi üzerinde sunulan imkânları ellerinin tersi ile itenlerin, nemalaşmaları - peşkeşleri icra edenlerin, denetlemeyenlerin ve dur diyemeyenlerin bir daha Kızılcahamam’ın kaderi ile oynamasına izin vermemektir. Bey efendi İSTERSEN SEN YİNE BİLDİĞİN SİYASETE DEVAM ET !!!. Yazdıklarım iftira ise T.C. bir hukuk devletidir. Ben 5 yıllık dönemimdeki şaibelerle ilgili olarak bu yola başvurdum.(şuanda iç işleri bakanlığında incelemede) “ali” bey yorumunuzdan anladığım kadarı ile sanırım yorumumu anlayarak okumamışsınız. Ben hiç bir zaman idareciliğe sahip çıkmadım. O işi şimdiki başkan şimdilik layığı ile yapıyor ve yapılan festival etkinliklerini eleştirmedim. Yapılan festival ve diğer etkinliklere teşekkürün yetmeyip daha fazlası olan dua ile taltif ettim. Bu yüzdende bükemeğiim bileği öptüm. Bu yüzdende Sayın Başkanın her iyi işine açık yüreklilikle ve açık kimliğimle teşekkür ediyorum. Bu yorumlarım ve teşekkürlerim birilerine göre yağcılık olarak düşünülebilir. Ama bana göre gelecek belediye başkanlarını yönlendirecek çatışmalara destek ve teşvik yorumlarıdır. Saygılarımla 0 555 335 85 12

  • arif er   22-07-2009 21:30

    sayın belediye bşk. ve ekibine selam eder, sesi yorumu ve sazıyla gönülleri coşturan iki değerli sanatçı neşet baba ve oan ali yi ızılcahamamlılara dinlettiği için ebrikler...

  • Fehmi Şirin   22-07-2009 12:07

    Ali ve onun gibileri yoruma bakıyorlar.O kadar celalllenmiş kızmışlarki başları dönmüş.Fehmi Şirini yani bendenizi kınıyacakları yerde ,Allah kafalarını bulandırıyor kendilerine şerbetçilik yapıp, Arzı endam edien,Başkana şirin görünmeye çalışan Veysel Bayram Bey'i kınıyorlar.Kardeşim Yorumu bir Oku ve doğru Oku.Elin dolanmış Fehmi Şirini Kınayacağın yerde Veysel Bayramı kınıyorsun.Allah Büyüktüt eliniziz diliniz dolaştırır böyle .Başka bir şey demeye gerek yok.saygılar

  • ali   22-07-2009 10:26

    pardon teminki yazdıklarım FEHMİ ŞİRİN için veysel bey sizden özr diliyorum . isim karısıklıgı oldu .

  • ali   22-07-2009 10:16

    veysel bey sizi kınıyorum bu sorunları bırakında sn. coskun unal cözsun bu sorunları biz çözecek olsaydık saten herkes belediye baskanı olurdu 16,800 tane belediye baskanı olurdu nasıl bi mantıgnız var ben biliyorum siz sırf sn.coskun unal ı tutmadıgınız için böle diyosunuz ama dogru deil her zaman bukemedigin bilegi opceksin ben biliyorumki baskanımız 5 yıl sonra tekrar secilcek siz ne inatı yaparsanız yapın ama biz haklının ve calısanın yanındayız baskanımız sadece bizi eglendirmek için bu kadar ince dusunup festivali bu kadar costurdu ilk kez k.hamamlı bi bayram bi sanat bi kulturgördu SEN Hİ GÖRMEMİŞİN anlasılan.

  • kendin gibi ol   21-07-2009 16:21

    veysel bey galiba yermede ve ovmede itidali kaybedip ifrata kaciyorsunuz her iki hususta ifrata kacanlara ne dendigini biliyorsunuz yoksa bir sekilde arz iendam etme hastaligina mi tutuldunuz lutfen emrolundugun gibi dosdogru ol emr ilahiye her hususta itaat edelim yani efendimizi kocatan emr i ilahi ye

  • Fehmi Şirin   20-07-2009 14:10

    Veysel Bey her yerde konuşup duruyorsun.Şeffaf Belediyecilik den dem vyruyorsun.Sebebine gelince Coşkun Beyin Belediye Meclis Toplantılarına Halka açık yaptığını söylüyorsun.Peki Sen Bu Belediyey Yönetimini Şeffaf Buluyormusun? Mesela Yol Yapımı İhalesini kim almış kaça yapıyormuş.Maliyeti ne olacakmış? Belediyenin Perdesini kim yapmış,Mobilya Malzemesi kimden alınmış,kaça alınmış?Belediyenin Camları kim yaptırılmış,Kaça yaptırılmış? Belediyeyi kaç kişi alınmış.Bunlar Kimler köyleri nereden?ve bir dolu şeyler Yani Hani Başkanın dediği gibi biz yapacağız işleri Belediye sitesine bildireceğiz harcamalarımıı faturalarımızı Halka bildireceğiz diyordu.Gerek yok Senin gibiler Bu Memlektte olduğu sürece Daha çok aldanırız.Sen bunları biliyorsan bir zahmet burayada yazıver.Halk herşeyi merak eder.Senin Gibi Horoz şekerine kanmaz.bir daha

  • kaya   19-07-2009 22:00

    Atatürk,ün k.hamama gelişini bazı arkadaşlar balkondan izlediler. ne kadar iç geçirmişlerdir biz zamanında niye böyle yapmadık diye.

  • yücel gökmen   19-07-2009 19:27

    kızılcahamam tarihinde böyle bir coşku daha yaşamadı çok teşekkürler coşkun başkan.kimsenin hayal bile edemiyeceği yapılacağına bile inanmadığı çok şeyi kısa bir zamanda hayata geçirdin devamı nın geleceğine yürekten inanıyorum

  • a.a   19-07-2009 01:13

    Atatürk "Altın gibi su" demişti Proğramda bu varmıydı? yokmuydu?

  • Veysel Bayram   19-07-2009 00:59

    Sosyal Hizmet Uzmanı Sayın Âdem Özbekler’in 5 yılda yaptığı tüm festivallerin fazlasını 5 günde ve 5 yılda yaptığı tüm sosyal - kültürel faaliyetlerin fazlasını 109 günde icra eden, (festivalleri vb.lerini engareyi savma kabilinden yaptığı için 2008 festival koordinasyon üyeliğinden istifa etmiştim) 40 yıl önce zamanın Belediye Başkanı ve Turizm Derneği başkanı merhum Sayın Murtaza Yıldız döneminde ki mükemmel ekip çalışması ile mükemmel festival programlarını, 2009 yılında Kızılcahamam Su festivallini “Kültür Sanat ve Su Festivali” adı ile ve mükemmel bir organizasyonla bütünleştirerek yaptığı işini idari ve siyasi hakkını veren, ilçemizi önümüzdeki ramazan ve gelecekteki daha mükemmel organizasyonlarla örnek alınan bir ilçe durumuna getireceğine inandığım, mesleki değeri yanında bulunmaz bir kültür sanat hazinesi olan, Kızılcahamam sevdalı - vefalı Sayın Dr Derviş ÖZER’İ ve ekibini tekrar Kızılcahamam’ımıza kazandıran, Sayın Belediye Başkanımız Coşkun ÜNAL’A, teşekkür ederim. Teşekkür kelimesinin az geleceği inancı ile Allah (c.c) razı olsun, Allah (c.c.) yar ve yardımcısı olsun dileklerimle saygılar sunarım. Ekip arkadaşlarına ve bu organizasyonda emeği geçen her kese teşekkür ederim.

  • FİKRET    19-07-2009 00:13

    Bizlere bu güzel günleri yaşattığı için sayın belediye başkanımıza çok çok teşekkür ederiz... !

  • karizmatik   18-07-2009 10:44

    ömer abi çok karizmatik ve yakışıklı çıkmışsın

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA