Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Asuman Arslan Ünsal üçüncü yağlı boya sergisini açtı
  • Facebook da Paylaş
Asuman Arslan Ünsal üçüncü yağlı boya sergisini açtı
  • 01-01-1970
  • 12 yorum
  • 5466 okunma
Kızılcahamam İmam Hatip Lisesi Öğretmenlerinden Asuman Arslan Ünsal, üçüncü yağlı boya resim sergisini, Yabanabat Kültür Merkezi sergi salonunda açtı.

Kızılcahamam İmam Hatip Lisesi Öğretmenlerinden Asuman Arslan Ünsal, üçüncü yağlı boya resim sergisini, Yabanabat Kültür Merkezi sergi salonunda açtı.

Açılışa Kızılcahamam Kaymakamı Mustafa Çit, Belediye Başkanı Coşkun Ünal, öğretmenler ve çok sayıda davetli katıldı.

Serginin açılışını Kızılcahamam Kaymakamı Mustafa Çit ve Belediye Başkanı Coşkun Ünal birlikte yaptı. 20 tablodan oluşan Üçüncü kişisel yağlı boya resim sergisi açılışında konuşan Asuman Arslan Ünsal, sergiyi tüm öğretmenler ve kendi öğretmeni ve babası Halil Arslan'a ithaf ettiğini belirterek tüm öğretmenlerin gününü kutladı.

Yoğun ilgi gören resim sergisi üç gün boyunca açık kalacak.

 

 

Etiketler : Asuman - Arslan - Ünsal - üçüncü - yağlı - boya - sergisini - açtı -
YORUMLAR
  • ABDULLAH YANIKOĞLU   12-12-2011 12:02

    Sayın hocam çalışmalarınızdan dolayı tebrik ediyorum. Meslek derslerinizde ki başarınızı tablolarınızda da görebiliyoruz. :)

  • yasemin köken acar   10-12-2011 14:00

    resimlerinize bayıldım allah başarılarınızı daim etsin inşallah yıllar geçsede sizin gibi değerli hoca unutulmaz

  • Ali rıza ARSLAN   09-12-2011 00:52

    Bu seneki resim serginizi de ziyaret etmek isterdim. gördüğüm kadarıyla eserleriniz gelişerek devam ediyor, yetenekli gençlerin de elinden tutmanız dileğiyle başarılar diliyoum.

  • HASTANE    07-12-2011 20:03

    Resimler çok güzel ve özenle yapılmış !..Sizi tanımama rağmen resimlerinizi cok begendim yüreginize sağlık......

  • ASUMAN ARSLAN ÜNSAL   07-12-2011 14:37

    Bu güzel görüş ve temennilerileriniz için teşekkür ediyorum.Bundan sonra yapacağım resimlere mutlaka katkısı olacaktır.Tekrar çok teşekkür ediyorum .

  • mehtap dilek akyol   06-12-2011 11:32

    ben sizin bu yeteneğinizi hiç bilmiyordum hepsi de çok güzel elinize sağlık

  • Mücahit ŞAHİN   04-12-2011 23:29

    Değerli hocam, bu müthiş tabloların arasında sanki ufacık bir karakalem çalışması eksik. mücahit şahin'in tablosunu da en kısa zamanda koymanızı ümit ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum..

  • yasar yılamz   03-12-2011 19:24

    hocam çok güzel bir sergi oluş valllaha

  • Münir ERGİ   30-11-2011 19:42

    Tebrik ediyor, çalışmalarınızın sürmesini diliyorum.

  • Muhittin Güney   28-11-2011 13:18

    Asuman hocahanım tebrik ederim gerçekten çok güzel olmuş.Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

  • emine taşdelen   28-11-2011 11:01

    harika çok beğendim. ellerinize sağlık .

  • faruk arslan   26-11-2011 10:54

    eline yüreğine sağlık Asumun Hocam.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA