Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  AŞİYAN Ramazan ayının en popüler mekanı
  • Facebook da Paylaş
AŞİYAN Ramazan ayının en popüler mekanı
  • 01-01-1970
  • 18 yorum
  • 5630 okunma
Ramazan ayının en popüler mekânı aşiyan hizmet vermeye başladı.
Ramazan ayının en popüler mekânı aşiyan hizmet vermeye başladı.

Kızılcahamam büyük kaplıca yanına tamamen ahşaptan otantik bir tarzda yapılan ve ramazan ayı ile birlikte hizmet vermeye başlayan Aşiyan çay bahçesi Kızılcahamamlıların uğrak noktası olmaya devam ediyor.Gündüzleri ve İftardan sonra sahura kadar açık olan mekân, gözleme, bazlama, Çay,Maraş dondurma, soğuk ve sıcak içecekler yanında  güler yüzlü personeli ile Kızılcahamam ve misafirlere hizmet vermeye devam ediyor.

Turizm şehri Kızılcahamam'da bir boşluğu dolduran AŞİYAN Oluklu Bahçe ramazan ayı dışında da ilçenin en gözde mekanı olmaya aday

 

 

Etiketler : AŞİYAN - Ramazan - ayının - en - popüler - mekanı -
YORUMLAR
  • saliha uyar, etimesgut   07-09-2010 03:10

    en sonunda kızılcahamamda ailece gidilebilecek şehir merkezinde bir yer yapılmış.

  • Boray GÖKTAŞ   04-09-2010 11:41

    alperen'e cevap; bak benim kimseyi karaladığım yok uyuz gibi yazacağına adam gibi yaz beni 20-25 yıldır kızılcahamam esnafı tanır, ben hem eşimle ailem ile istediğim yere giderim, maaşımı sen mi veriyorsun , ayrıca bu ilçemiz tatil yöresi ben sadece fiatları pahallı buldum yorumun çok aşağılıcı yaşın kadar konuş tamam mı. çok ayıp, sayın edidör sizde bunları yazmlarına müsade ediyorsunuz ya çok kırıldım.

  • cumhur   03-09-2010 01:09

    haftasonları kızılcahamam gidilince oturup dinlenilecek şık bir mekan.dondurmasına ailecek bayıldık.ilçemize hayırlı olsun

  • alperen    30-08-2010 02:32

    kahveye gidip o kapalı havasız yerde 500 liraya çay içiyosunda böyle bi mekanda 750 liraya çok mu diyosun emekli çavuş arkadaş.sen en iyisi eşinle avinden çıkma .kızılcahamamın esnafınıda böyle karalamaya çalışma.senden başka pahalı diye yzan çıkmamış.

  • sevil demirci   30-08-2010 02:23

    bence fiyatlar çok ucuz.biraz pahalı olsada gittiğimizde yer bulsak.ne zaman gittiysek yer bulamadık.

  • ülkücü gençlik   30-08-2010 02:20

    yabancı yok diye yazmış bi vatandaş ramazan ayında ilçemizde fazla turist yok.Ayrıca ilçemizin yerlilerinin buraya rağbet etmesi niye rahatsız ettiki sizi.herkes oradan memnunki tıklım tıklım dolu oluyo.yapılan hizmetleri destekleyin çekemeyenler.köstek olmayın

  • çıtak   30-08-2010 02:18

    kardeşim köfteci yaşar ne alaka .burasıyla orayı mı kıyaslıyosun.burda herşey pırıl pırıl.

  • erhan göktaş   30-08-2010 02:16

    haftasonu ordaydım çayı çok güzeldi,ayrıca çalışanlarda ellerinden geleni yapmaya çalışıyolar.çayını tavsiye ederim

  • sedat usta   30-08-2010 02:14

    kızılcahamam belediyesini böyle biyeri ilçemize kazandırdığı için kutlamak gerekir.

  • kızılcahamam'lı   26-08-2010 17:22

    ilçemize hayırlı olsun güzel bi mekan olmuş ama arkadaşlar kızılcahamam şartlarında biraz pahalı bi ortam bura çünki herkesinde dediği gibi küçük bi bardak çay 75 kr. bi porsiyon dondurma küçücük 4 tl olmaz bukadarı..! kim kontrol ediyosa gitsin bi otursun bi baksın porsiyonlara fiyatlara....!

  • Boray GÖKTAŞ   26-08-2010 06:16

    Bak yazımı tam okur isen konu başlığı her şey güzel demişim ama yazımı yanlış değerlendirmissin ben ortaokuldan beri ilçemizde ikamet etmekteyim, burda görev de yaptım yani o malum yere gelenler hep k.hamam halkı idi ben yabancı görmedim yani fiatlar çok pahallı değil mi taktir sizin. sizleri seviyorum,saygılarımla.

  • Aliizzet   26-08-2010 02:00

    Emekli uzman jandarma arkadaşım, kızılcahamam da kahvede çay .0.50 krş...kızılcahamam gibi yerde çoluğunla çocuğunla böyle nezih bir mekanda gelmiş çayını içmişsin bi de sölenirsin.A benim yanıkköylü hemşerim;niye böyle idersin...?

  • çevre sakinleri   25-08-2010 14:00

    sayın başkan ve yetkililer gerekli önlemleri alın ve gece saat 12,30 bazen 13.00 kadar dandik filimler için rahatsız olmak zorunda degiliz kimsenin böyle bir hakkı yok hastası var küçük çocugu var gerekirse çevre bakanlıgı yetkilierine yazacagız ilgilenin lütfen

  • berrin baloglu   25-08-2010 12:51

    ilcemize yeni bir hizmet yeriin acilmasi güzel Resimlerden ki cook sayida cekilmis sagolsunlar,zarif bir mekan oldugu anlasiyor.Boray Beyin dedigi gibi ise ugrayanlarin kesimi belli olacak...

  • şakir   25-08-2010 00:56

    hakkıbaba hayırlı olsun bol kazançlar

  • Ali İzzet   24-08-2010 21:09

    Atak hakkı ya selam Hizmete devam.... Hayırlı olsun bol kazançlar...

  • Boray GÖKTAŞ-Em.Uzm.Jan.   24-08-2010 20:13

    İşde bakın arkadaşlar ben emekliyim gecenlerde gittim ailem ile birlikte 4 bardak küçük çay içtim 3.00 TL verdim ve eve geldim eşime dedim ki bundan sonra çayımızı evde balkon da içelim, burdan ne anlıyoruz siz arkadaşlara bırakıyorum. (bir küçük bardak çay 0.75 Krş. yazık insanlar bu kadar kazıklanmamalıdır.)

  • Ankar_ALI   24-08-2010 13:39

    Kızılcahamam'da Köfteci Yaşar Usta'nın yerini bilmesek haklısınız. Hadi canım sen de desek her halde doğrudur. Bence Köfteci Yaşar Usta. Ankara'da tanıdığım arkadaşlarımdan Kızılcahamam'a gidecek olanlara muhakkak Köfteci Yaşar Usta'ya uğramalarını söylüyorum. Saygılarımla.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın