Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Araçta uyudu şofor tarafından unutuldu
  • Facebook da Paylaş
Araçta uyudu şofor tarafından unutuldu
  • 16-10-2007
  • 28 yorum
  • 5789 okunma
Ankaradan kızılcahamama gelmek için bindiği minübuste uyuyan yolcuyu soforde görmeyince gece yarısına kadar otobuste beklemek zorunda kaldı.

Bolu mengenden ilçemize çalışmak için gelen bir yolcu Ankaradan akşam 20 arabasına binip kızılcahamam a gelmek için yola çıkar

Uzun zamandır yolda ve yorgun olan yolcu koltuğa oturur oturmaz uyur ve  kızılcahamama geldiğinde aracı boşaltan kaptan aracın içini kontrol etmeden herkes indi diye kapıları kilitleyip aracını evinin önüne çeker ve istirahat etmeye çekilir.

Araçta uykuyu alan yolcu uyandığında baksa mahalle arasında park halindeki araçta kimsenin olmadığını anlar kapıları açmaya çalışır fakat kapılarda açılmaz çaresiz yoldan bir kişinin geçmesini bekler kış günü yoldan geçen de olmaz hemen çaresiz aracın içinde beklemeye başlar ve sonunda bir vatandaş yoldan geçer  mahsur kalan yolcunun imdadına yetişir şofor gece yataktan kaldırılıp araç açılır yolcu da uzun zaman mahsur kaldığı araçtan kurtulup eve gider gece yarısı

Etiketler : Araçta - uyudu - şofor - tarafından - unutuldu -
YORUMLAR
  • ismail sağlam   22-11-2007 10:03

    helal olsun ikisine de pes doğrusu

  • RAMAZAN   20-11-2007 16:49

    Bu genç 10 Kasım 2007 de saat 22.30 da arabaya bindi uyumaya başladı çok katı uyuduğu için uyandıramadık.

  • ARİF   02-11-2007 17:25

    bu çocuk hep böyle yani burda şöförün şuçu yok

  • ÇAKMAK   31-10-2007 18:59

    OLABİLİR İNSANLIK HALİ YOLCUNUN DERDİ NEYMİŞ BU KADAR UYUYACAK ARACI OTELMİ SANDI SÖFER GÖRMÜŞTÜR RAHATSIZ ETMEK İSTEMEMİŞTİR BEN OLSAM BENDE AYNISINI YAPARIM

  • Kazım   25-10-2007 20:43

    Kabahat bu....... şöförde suç yok. Bu iş planlı geceyarısında resimciyi nerden buldu .......k!

  • Yolcu Vatandaş.   21-10-2007 13:01

    Bu yorumla hiç kimseyi hedef almadığımı öncelikle belirteyim. Belki başkaları için öncelik başka, başka sorunlardır. Ama benim ve bildiğim pek çok kişi için, içinde yaşadığımız şu güzel ilçenin en büyük, en öncelikli sorunu K.Hamam - Ankara arası yolcu taşıma araçlarıdır. Başta koltuk düzenin daraltılmış olması çok rahatsız edici. Boyunuz 1.75'ten fazla ise dizlerinizi büzmek durumundasınız. Ayrıca yanınıza 80-90 kiladan daha sikletli bir vatandaş oturmuşsa epeyce sıkışmak durumundasınız. Bir başka rahatsız edici durum; ayaktaki yolcularla nefes nefese yolculuk etmeye mahkumsunuz. Şu veya bu ilçede ki yolcu taşıma araçlarının da benzer durumda olması ölçü değildir. Ölçü, ideal olandır. Lütfen bu soruna kim, nasıl bir çare bulcaksa arz ediyorum.

  • AL   20-10-2007 23:16

    RESİMDEKİ ARAC İSE DOGAL BİRŞEY CÜNKÜ ARKADAŞI İYİ TANIRIM AĞAR ABİ DİR.KENDİLERİ OLUR ABİ BÖYLEŞEYLER ARACTA KALAN ARKADAŞDA ÖNTARAFAGECİP İNİP GİDE BİLİRDİ .REKLAMA İHTİYAC YOK VİZYONA GİRDİK HAYIRLI SEYİRLER...........

  • erol sezen   20-10-2007 23:05

    gecmısın olsun kardes ama gecelerı bıraz erken yat da bole bası bos gıbı heryerde uyuma

  • nevzat bayır   20-10-2007 21:51

    sevgili ekoli bu felsefeyi bırak ... her şeyi o kadar ayrıntılı inceleme ... olamaz mı yani.... olmuş işte... mantıkların senin olsun... bu millet senin yaptığın felsefeye ve edebiyata tok. Araçta uyudu şofor tarafından unutuldu Ankaradan kızılcahamama gelmek için bindiği minübuste uyuyan yolcuyu soforde görmeyince gece yarısına kadar otobuste beklemek zorunda kaldı. Kızılcahamam terör için yürüdü:Foto Galeri Kızılcahamam teröre lanet için yürüyecek Bu iş yerinde grev var Araçta uyudu şofor tarafından unutuldu Kızılcahamamdan bayram manzaraları Foto Galeri Bugün Bayram mutlu bayramlar Ankara Konağın önemli misafiri vardı 41 yıl önceki misafirlerimizi ağırladık Traktör devrildi bir ölü 24 yıl sonra gelen rekabete hazırlanıyor Bank Asya Kızılcahamam şubesi Yoğun İstek üzere güzel bir ilahi daha Kızılcahamam da iftar davetleri:Foto Galeri Veliler kaymakamdan yardım istedi Kullandığı Traktörün altında kaldı: Foto Galeri Araçta uyudu şofor tarafından unutuldu 16/10/2007 Bolu mengenden ilçemize çalışmak için gelen bir yolcu Ankaradan akşam 20 arabasına binip kızılcahamam a gelmek için yola çıkar Uzun zamandır yolda ve yorgun olan yolcu koltuğa oturur oturmaz uyur ve kızılcahamama geldiğinde aracı boşaltan kaptan aracın içini kontrol etmeden herkes indi diye kapıları kilitleyip aracını evinin önüne çeker ve istirahat etmeye çekilir. Araçta uykuyu alan yolcu uyandığında baksa mahalle arasında park halindeki araçta kimsenin olmadığını anlar kapıları açmaya çalışır fakat kapılarda açılmaz çaresiz yoldan bir kişinin geçmesini bekler kış günü yoldan geçen de olmaz hemen çaresiz aracın içinde beklemeye başlar ve sonunda bir vatandaş yoldan geçer mahsur kalan yolcunun imdadına yetişir şofor gece yataktan kaldırılıp araç açılır yolcu da uzun zaman mahsur kaldığı araçtan kurtulup eve gider gece yarısı Bu haber toplam 762 defa okunmuştur Yorum Ekle Arkadaşına Gönder Yazdır Bu haber için toplam 19 yorum yapılmıştır... fatih 16-10-2007, 13:42:21 güzel reklam ilçemizin güzel reklamı işte. . . gelen misafirlerimizi böyle ağırlıyoruz. . . semih 16-10-2007, 14:00:12 hizmet işte bu kadar otobusculer istedikleri gibi davranıyorlar (istediği yolcuyu alıyor istemediğini almiyor isterse arabaya su koyuyor istemese su bile koymuyor fiyatlar istedikleri gibi zam yapıyorlar tanıdığını arabanın istediği yerine oturtuyor tanımadiğini yapacak birşey yok diyor ama hemem iki dakika sonra başkası için telefonla arayıp yer buluyor tabiki belediyemizde bu arada üç senedir uykusuna devam ediyor iyi uykular sayın belediyem.........) geçen gün ankaradan durakaktaki yolcuyu almadı yer yok diye fakat yoldan dört kişiyi ayakta aldı belediye görevlilerini görevlerini yapmaları için kızılcahamam haber aracılığı ile göreve çağırmak istiyorum . özellikle otobuste söferden tut yazıhanedeki bilet kesen görevliye kadar milli eğitim veya turizm bakanliği onaylı çalışma belgesi olması gerektiğini savunuyorum her şey Kızılcahamam için . söfor arkadaşlar iyi bir eğiim alması gerekir teşekkürler

  • CİMCİME   20-10-2007 15:35

    semih gardaş bizim kızılcahamamla uğraşıp durma kendine kafasına göre davranmayan bi şoför bul daha da olmadı sen şoför ol oldumu kızılcahamamı ve insanlarını ve ŞOFÖRLERİNİ ÇOKKKKK SEVİYORUZ

  • Y.KESE.KÖYLÜ   20-10-2007 01:22

    HABERE BAK YORUMLARA BAK helal olsun size be

  • Angara'lı Koca Kurt   19-10-2007 15:31

    Bakın beyler yazdıklarınızı okudum bence o araçtaki insanlar çok şanlı imişler.Ya kaptan hatayı seyir halindeyken yapmış olsaydı.Tek kelimeyle faciya olurdu,insan düşünmek bile istemiyor.Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.

  • halil ümit   18-10-2007 09:07

    demek oluyorki bizim şoför de uykusuzmuş

  • eeeeee   18-10-2007 00:04

    sem h kardeş sen hizmet görmemişsin bi kazan arabasına bin bakalım sana çok güzel hizmet verirler...seni güzelce balık istifi yaparlar sonra da seni insan yerine koymazlar..suyu vardır onların dolaapları vardır klimaları vardır vardır vardır vardır????? SENCE VARMIDIR))

  • ekoli   18-10-2007 00:00

    arkadaşlar lütfen biraz mantıklı olalım mengenden gelen bir kişi ankaraya gidip tekrar kızılcahamama gelmez bolu mengen arabaları zaten kızılcahamam istikametinden ankaraya geçmekte bu 1. mantıksızlık....ikincisi ise bu araçta mahsur kalan!!!! kişi hiçbir şekilde dışarı çıkamayacak birisi mi sizce 20 yaşlarında genç bir arkadaş ön koltuklara geçip kapıyı açıp inemezmiydi bu arabadan...3. mevzuu ise bu mahsur kalan!!! kişi hiç kimseye haber verememişte yoldan geçen bi vatandaş mı ona yardımcı olmuş...arkadaşlar lütfen böyle saçma sapan haberlerle bu sayfaları meşgul etmeyin..ufacık bir olay yüzünden de tüm otobüs camiasını kirletmeye çalışmayın ve bu olayı tüm otobüscülere maal etmeye de kalkışmayın...saygılar selamlar....

  • JET   17-10-2007 23:04

    Bunlar boş laflar arkadaşlar ilçemizin turizim değeri gittikce düşüyor bizse hala birbirimizi kötülüyoruz .Yapmayın arkadaşlar birazcık beypazarından örnek alalım tutucu olalım . İlçemizin reklamını böyle değilde daha güzel şekillerde yapalım .Yapmayın sayın arkadaşlar bizim güzel ilçemizde olan doğa harikaları hiç bir yerde yok . Kendini bilmez 2 kişi çıkıpda kimseyi eleştirmesin eğer bir sorunu varsa gidip bu konunun elbette bir sorumlusu vardır onunla yüz yüze konuşarak anlaşsın .

  • onur   17-10-2007 22:50

    ben ce bu olay tamamen palavradan ibaret.Bir şöför yolcuyu indirdikden sonra mutlaka arabasını aynadan da olsa kontrol eder.nerden bilelim ki bu şahıs arabaya saklanmadığını belkide araca başka bir amaçla binmediğini nereden bilelim.Sevgili hemşerilerim bu gün ankara ve ilçeleri arasında en ucuz ve konforlu taşımacılık kızılcahamam ankara arasında yapılmaktadır.Ortalaması 2 yaşından büyük araç yoktur.Ama halkımız bize hizmet edenleri her zman eleştirmiştir.Peki hep şöförlermi kötüde de yolcularımız mı iyi.Hadi diyelim yer ayırtıyoruz zamanında bineceğimiz yere gidiyormuyuz .semih kardeşim orada 57 şöför ve ailesi ekmek yiyor.bu gün kızılcahamam da yabancılar taşımacılık yapsa hoşuna mı gider .birazda hatayı kendimizde arayalım .Bu insanlar şoför diye ezmeyelim .

  • sessizz...hh   17-10-2007 22:27

    yuhhh yanii bu cocugun artık ceptelefonudamı ...artık cocuklarda bıle cep telefonu varr..... bu cocuguu bekleyendemı yokkk.......ama bızım kızılcahamamın esnafında ıs yokkk paramızla rezıl oluyoruz vallaaa gıtsınlerde beypazrındakı esnaflardan bıraz deıl bayagı bıı ornek alsınlarrr ....valla dıyecek daha cok sey vardaaa neyseeee

  • rotasız kaptan   17-10-2007 21:46

    böyle birsey hiç inandırıcı gelmiyor biz k.hamamlı gençler olarak bu yapılan yorumlara katılmıyoruz sürekli bu yolda yolculuk yapıyoruz bazı suçları başkalarnda değil halk da aranması lazım

  • turgut hatipoglu   17-10-2007 18:19

    şöfor beyde insan yolcuda,da hata var önceden haber,verseydi bu durum bu şekide ceryan etmiye cekti

  • irfan AG1910   17-10-2007 17:55

    baksanıza adam 17 numarada oturuo bence böle bisey yok inandırıcı gelmedi bana::::::.kapnın hemen yanı

  • pırana   17-10-2007 17:01

    ben sadece dogur olanı soyluyom otobus fıyatı mesela 2 ytl olursa onlardan ıyısı yok 4 olursa onlardan kotusuyok

  • yanlış yorum   17-10-2007 01:04

    semih "hizmet işte bu kadar" demiş. iyi o zaman otobüsçü arkadaşlar yolcuları bi de evlerine kadar teslim etsinler o zaman.

  • Tarafsız   17-10-2007 01:02

    Yorum yazan arkadaş bilet fiyatlarını kafalarına göre yükseltiyorlar demiş; senede 50 kuruş zam yapılıyor sadece. Ulaştırma Bakanlığı ilçemizdeki mesafeye 8 ytl fiyat öngördü ancak tek firma olmasına rağmen bu fiyatın yarısına taşımacılık yapılıyor. Tavan yapan bilet fiyatı bu mudur sayın "ankaralı"?

  • semih   17-10-2007 00:37

    pırana arkadaşım sen otobuscumusun veye soförmüsun veya bir yakınımışın.................