Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Ak Partiden Belediyedeki değişime tepki.
  • Facebook da Paylaş
Ak Partiden Belediyedeki değişime tepki.
  • 07-04-2009
  • 31 yorum
  • 5600 okunma
Seçim sonuçları üzerindeki tartışmalar hız kesmeden devam ederken değişim vaadiyle gelen ve geldiği haftadan itibaren değişime başlayan çiçeği burnunda Belediye başkanı Coşkun Ünal Ak Parti ilçe başkanından tepki

Seçim sonuçları üzerindeki tartışmalar hız kesmeden devam ederken değişim vaadiyle gelen ve geldiği haftadan itibaren değişime başlayan çiçeği burnunda Belediye başkanı Coşkun Ünal’ın yaptığı değişime Ak Parti İlçe Başkanı Sefa Yıldırım tepki gösterdi.Ak Parti ilçe başkanı Sefa Yıldırım kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada şunları söyledi.

 

29 Martta sandığa giden tüm seçmenlere siyasi tercihlerini kullandıkları için teşekkür ediyor yapılan bu yerel seçimlerin önce Kızılcahamam’a sonra tüm Türkiye’ye hayırlı olmasını diler, seçilen herkese başarılar diliyorum.

Kızılcahamam’da malum bir seçim dönemi geçirdik Ak Parti Belediye Seçimlerini kaybetti. Fakat Kızılcahamam’da 4261 seçmen tercihini Ak Partiden yana kullanarak 4 belediye meclis üyesi ve 2 il genel meclis üyesi ile ilçemize yapılacak faydalı hizmetlerin yanında olma ilçemiz menfaatlerine uygun olmayan işlere ise muhalefet etme görevini bizlere vermiştir.

 

Bundan dolayı tercihini ak partiden yana kullanan 4261 seçmenimize teşekkür ediyor verdikleri görevi layıkıyla yapılacağından emin olmalarını bir kez daha belirtiyoruz.

 

Seçimden sonraki bir haftayı değerlendirdiğimizde Kızılcahamam Belediyesinde hoş olmayan üzücü bir takım gelişmelerin olduğunu izledik. Kızılcahamam Belediye Başkanı Sayın Coşkun Ünal’ın siyasi rozetini çıkartıp tarafsızlığını koruyarak herkese eşit mesafede Kızılcahamam halkının Belediye Başkanı olması beklerdik. Fakat bürokrattan istifa alarak şirket işçilerinden birini işten çıkartarak aramızdaki farkı ortaya koymuştur. Bu despot yönetimin kızılcahamamımıza ve ilçe halkımıza hiçbir yararı olmayacaktır. Kızılcahamam belediyesi hepimizindir, seçim bitmiştir ve herkes eşit ve tarafsız olmalıdır.

Bu tür işlerle uğraşılacağına Kızılcahamam’a en iyi hizmetin nasıl verilebileceğinin çalışmalarının yapılmasını bekliyoruz” dedi.

Etiketler : Ak - Partiden - Belediyedeki - değişime - tepki. -
YORUMLAR
  • kızılcahamam sevgisi   19-04-2009 09:48

    kızılcahamam belediyesinde ak partiye çalışdı ak partilerle görüştü veya çalışmadı gibi sebeplerden dolayı işin ehlinden alınıp başka yerlere verilmesi sizce etikmi? şimdi sizin uyguladığınız bu yolu iktidar partisisin ilçe başkanı mhp çalışmış olan mhp seçim bürosunda nöbet tutan saygı değer öğretmenlerimiz saygıdeğer sağlık personellerimizin görev değişikliğine gitmesi veya tayininimi cıkarması gerekiyor....sizin siyaset anlayışınız bumu.....akparti ve mhp arasındaki fark bumu..?bu yapılan yanlışlar türkiyede birdaki dönemde mhp adaylarını zor durumda bırakacaktır. bu zihniyet farkı eminimki heryarda konuşulacaktır....yüreğini koymayan dışarımı konulacak.....?????

  • tekin   18-04-2009 23:04

    hoş olmadı bu fişlemeler khamam daki diğer memurlarada sıçrayabilir

  • tekin   16-04-2009 22:48

    yerleriyle oynanan personel kızılcahamamlı değilmi yoksa buranın evladı değilmi siyasi görüşleri ne olursa olsun hizmetde partizanlık mı yapıyorlardı dedikodularla iftiralarla yönetim anlayışı bu olsa gerek son beş yılda ne yapılırdı ne yapılmazdı demekki yapılacak ilk ve son icraat bu tebrikler

  • çitiak   16-04-2009 00:46

    seçim bitti apartilisi bpartilisi sefa bey varsa faydalı projen çık ekranlara konuş yoksa susmasını bil sayın çoşkun başkan ekibini kurmak zorunda kurmazsa zahten sorun orda kızılcahamamım çok çok çözümlenmesi gereken sorunları var başkan ve encümen abilerimize çok büyük sorumluluk verilmiştir biz kızılcahamamlılara yardımcı olmaktan başka tekliflerimizi iletmemiz gerekiyor hatta ve hatta başkanımızdan ve mülki amirimizden her şey kızılcahamam için hatta başkent ankaranın başkent ilçesi için genel bir kanpanyayla toplumun her kesmine bir görev bölümü yapardım sayın sivil toplum örgütleri okullarımız oda başkanlarımız sizleri bir kızılcahamamlı olarak göreve davet ediyorum tartışılmadan hiç bir sorun çözülmez sorunlar ortaya konulmadan çare bulunmaz parti çekişmesi ancak ve ancakkendimize zarar verir ön yargısız yürekli olalım en iyi bildigim ve kafamın yattıgı kızılcahamamızın çok ama çok büyük görebildigimiz ve göremedigimiz herkesin kıptayla baktıgı zenginliklerimiz var şahsım adına söyleyebilirimki sayın başkanımın benim gözlerimin gördügünden daha iyi gördügünü biliyorum inanıyorum sayın oda başkanlarım bunca senedir hiç bir proje üretmediniz veya üretmek istediniz sunacagınız başkanı bulamadık dediniz yanı başınızda sizlere öncelik veriyor idalis istişareci yapıcı kimseyle derdim yok kavkam memleketimle hepinize başarılar diler saygı ve sevgiyle kampanyayı bekliyoruz

  • ahmet   15-04-2009 22:51

    Ya sefa YILDIRIM sana bi sorum olacak önümüzdeki günlerde başbakanımız sayın ERDOĞAN KIZILCAHAMAM a gelcekmiş ama gelirken yanında EMİNE hanım ı getirmiyomuş neden? acaba?.... cevap istiyorum..

  • emre cosar   15-04-2009 14:20

    yerlereı degısen beledıye calısanları bıraz konusmalarına dıkkat etmıs olsaydı bu degısıklık olmazdı.bunu adem özbekler de yapmıstıı.herkez ektını bıcer hakettıgı yere getırılır.

  • mesut--GÜMÜŞHANE   15-04-2009 08:58

    Gümüşhaneden tüm KIZILCAHAMAM' lılara sevgiler sunuyorum..seçim bitti evet...Önce yeni Başkanınız Sayın Coşkun ÜNAL beyefendiyi kutlarım.. artık taşlar yere döküldü ve kazanan belli oldu..onun için şimdi nerde ne yaptıkta !!!!!! sorularını birileri kendine sormalı..gümüşhanedede aynı hatayı yaptılar ve akp olarak kaybettiler....hemen karalamaya değil yardımcı olmaya başlasınlar..ama nerde ..fotoğrafcı başkan hep resimleri arap görmüştür...hala öyle görüyor..istifa en yakışanı..

  • kenan   14-04-2009 21:55

    sefa yıldırım diyorki ben görevime devam etmek istiyorum diyor ama sadece kendisi istiyor kızılcahamam halkı istemiyor.........oky mi sefa yıldırım

  • seçmen   14-04-2009 20:03

    sayın sefa bey sizin gibi eli uzun olanlara çanak tutmayacak tabiki adam sizin zamanınızda belediyede yapılan degişiklikleride gördük bir işci 5seneddir aynı görevinde diger bir işci 10 senedir oldugu görev yerlerinden alduız buna ne diyeceksiniz temizlik şirketinde çalışanlara hiç gidipte sordunuzmu müdürünüzle bir sorun varmı diye hiç sordunmu gelipte sefa başkan bi sorsaydında müdürünüzün neler ettigini ögrenseydiniz keşke saygılarımla

  • halk   13-04-2009 23:48

    sayın ak parti başkanı.sen bırak yeni başkanı eleştirmeyi kendini eleştir biraz.seçimlerden önce havanızdan yanınıza yaklaşılamıyodu.noldu şimdi.bu halk öyle bir büyükki nası çıkarttıysa öyle indirdi işte.bir ak parti taraftarı olmam rağmen bunları söyleyebiliyorum.siz bunları söylettiğiniz için utanın bence.yaptırılan bir tuvalete bir şehitin ismini verecek kadar düşüncesizsiniz.bunları tartışın eleştirin biraz.

  • kemal    13-04-2009 21:51

    Ak Parti seçimi neden kaybetdi sorusu anketinde bir şık daha lazımdı ''HEPSİ'' editör olmazmıydı canım

  • sadettin   12-04-2009 15:23

    helal sefa başkan senden de bu beklenir.seçimler bittikten sonra sesin çıkmaya başladı.hala ses kontrol yapıyorsun....şimdiye kadar nerdeydin.sen başkalarının koltuğundan olanları boşver kendi koltuğunu bırak.koskoca partiyi kızılcahamam da kurda kuşa yem ettiniz.

  • eren   12-04-2009 01:37

    başkanım seçimlerden önce mhp ilçe başkanı yerel kanalda vatandaşlarıyla kucaklaştı.seçim öncesi benim akp li olduğumu bildiği halde defalarca oy istedi kaç kanaldan sadeca bana ulaştılar oyunu bizever şunları şunları yapacağız diye ozaman siz neredeydiniz.üzerinize ölü toprağımı serplimişti yoksa halka tepeden bakmakla mı meşguldün.söylenecek okadar çok şey varki kendimi firenliyorum.beklentimiz onurluca istifa edip görevi ehline teslim etmeniz.

  • blade aybars   10-04-2009 16:07

    Tabi ki yeni gelen bir takım kişilerle çalışmak istemeyecektir. Bunu yaparken dikkat etmesi değiştireceği kişilerin idareci durumunda olması. Gariban işçiyle uğraşmak hoş olmaz.

  • çakmak   07-04-2009 22:58

    hayırdır sayın başkan uykudan uyandınız galiba.despotluk eleştirisi yapıyorsunuz.aynı despotluğu seçim öncesi listeler oluşturulurken aday belirlenirken siz ve yanınızdakiler yapmadımı. millet gerek bu forumlardan gerekse sözleri ile uyardılar yapmayın etmeyin dediler ne hikmetse bildiğinizi okudunuz ve despot yönetim anlayışı seçim kaybettirdi.her neyse olan oldu.işçi çıkarma sayın başkana yakışmamış.tv konuşmasında bundan imtina edceğini işçilerin gönüllerinin rahat olması gerektiğini kendi beyan etmişti.bürokrat seçimi bi nebze hakkıdır.kendi vizyonuna uygun kişiler sececek.bunu cumhuriyet tarihi boyunca bütün iktidarlar bütün belediye başkanları yapmıştır neredeyse teamüldür.önemli olan hak gasbı olmasın.şu unutulmamalı koltuk sahibi olmuş tüm bürokrasi birilerinin siyasi tercihi sonucu oralarda oturur. ve yine siyasi tercih sonucuda giderler.bekleyip göreceğiz değişklikler k.hamama ne kazandıracak.bir şey kazandırmazsa kaybeden 5 yıl sonra coşkun başkan olur mesle bu kadar basit.

  • van minit   07-04-2009 20:49

    nihilist hedonist ve her türlü idealizmden uzak düşmüş bedbahtların kendilerine siyaset adamı ve ilçe başkanı ünvanıyla ortalarda gezmesi gerçekten komiktir. Halkın derdiyle dertlenmeyen, oturup vatandaşla çay içmekten bi haber olan insan kızılcahamam hakkında ahkam kesmemeli. HÖD deseler pardon diyecek bir yapıya sahip burjuva özentili sefa yıldırım gölge etme o 4261 tane seçmen senden başka bişey ihsan istemez. hadi kal saglıcakla..

  • Faruk Güllü   07-04-2009 20:06

    1.MHP'lilerin dışında Coşkuna oy veren 3000 kadar kişi, siz bu tercihinizden çoook pişmanlık duyacaksınız ama iş işten geçmiş olacak. Şimdiden tövbe etmeye başlayınız. 2. Belediyenin bir takım yerlerine liyakat gözetilmeden hatta MHP'li de olmayan bazı güç odaklarına mensup bir takım kişiler getirilecek. Dolayısıyla MHP'li seçmen de bin pişman olacak. Siz de şimdiden başka partilere geçmenin hesaplarını yapınız. 3. AKP İlçe başkanı sanki AKP'nin başarızlığının temel nedenlerinden birisi ve başkanlığını yaptığı teşkilat değilmiş gibi gayet pişkince açıklamalar yapmış. Pes doğrusu! Yahu arkadaşım siz bir an önce pılınızı pırtınızı toplayıp orayı bir terkedin hele. Sizin sayenizde AKP bu ilçede hüsrana uğradı. Buna kimse "hayır" diyemez. Komşu ilçelerde % 50'nin üzerinde oy oranlarıyla nasıl kazanıldı? Bunu düşünün anlarsınız.

  • ekrem   07-04-2009 18:46

    başkanım aramıza hoşgeldin. seçimden önce nerelerdeydin bunların olacağı belliydi o zaman çalışsaydında seçimi alsaydın daha bunlar iyi günlerimiz gör bak neler olacak. göçe hazırlan kızılcahamam

  • kızılcahamamlı   07-04-2009 18:15

    bırakın arkadaşlar bu kızılcahamama herşey müstehak seçimini yaptı ve bunun sonuçlarına da katlanacak

  • tarafsız   07-04-2009 17:53

    biz senin deyil tayyip erdeganın seçmeniyiz

  • M.DEMİRHAN   07-04-2009 16:58

    Yeni başkanımıza hayırlı olsun diyorum inşallah kızılcahamamımız için hayırlı olur başkandan birdeğişimde belediye hamamı için bekliyorum birkızılcahamamlıollarak eş dos arkadaş alıp hamama gidiyoruz durum içler acısı temizlik hicyen sıfır çok bakımsız başkente bu mesafedeki hamam öyle olmamalı diye düşünüyorum soğusu piknik alanındaki temizlik vedüzenden dolayıda teşekkür etmek istiyorum herşe güzel ilçemiz için

  • kızılcahamamlı   07-04-2009 16:45

    sayın başkan belediyedeki kişi sorun yaratıyorsa veya işini iyi yapmıyorsa çıkartılır tabiki bu adem bey zamanında da sorunluydu belki

  • asım yılmaz   07-04-2009 15:53

    kızılcahamam belediyesı onların sarhoşlarına kalmadı kalmayacak böyle yapanları ve destekleyenleri şiddetle protesto ediyorum kimsenin babsının ciftliğidegil orası bizim paralarımızın bize geri dönmesi gerekir yapmayanları hırsızlıkla suçlarız.........

  • mustafa işler   07-04-2009 15:52

    Sayın Sefa Yıldırım Bürokraside Başbakanlar, Bakanlar, Genel Müdürler hatta Belediye Başkanlırı başarıılı olmak için kendi ekibiyle çalışırlar O zaman Başbakan veya Melih Gökçek niye bürokratları görevden alıp kendi ekibini kuruyor başarılı orulsa milletimiz ona tekrar görev verir şayet başarılır olmaz ise piyasalar siyasetci esikisi ile dolu Sayın Yıldırım hemen bu ufak işlerle uğraşma önce bir icraatını takip et ondan sonra eleştirini yap Selam ve Sevgilerimle

  • vatandaş   07-04-2009 15:51

    değerli kardeşim sefa seçim öncesinde yapılan eleştirilere kulak tıkayarak, çaliışmalarınız yeterli görülmediği halde kendi kendinize yeterli görerek bu seçimin kaybedilmesinde aktif rol oynadınız. Oturduğunuz koltuğun gücünün nelere yeteceğini bilmediniz, o koltuğun hakkını veremediniz. İş işten geçtikten sonra, seçim kaybedildikten sonramı o koltuğun hakkını vermeye çalışıyorsunuz. Dediğin çok doğru millet oturduğu yerin hakkını veremeyenlere hizmet etme değil muhalefet etme görevini verdi.Değerli eski belediye başkanımızın hoparlörden ilanla değil halkı dolaşarak helallaşmasını beklerdim. Ayrıca bu seçimlerden sonra mağdur olanların işten çıkartılacak olanların tüm vebali sizin üstünüzdedir.a.y.

  • kerem tanık   07-04-2009 15:47

    biz kızılıcahamalı olarak yerinde saymaya mahkumuz cünkü maddi cıkarlarımız sebebi ile başkan secersek bize gelmesi gereken gelirler bazı şahısların cebine gidecek ve bazılarının içlerinden askari ücretle işci alındı diye minettar olunacak yanlız calışanlar bu sebeple kişilikleri satılmamalı belediye herkezin belediyezi partilerin degil