Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti Tandoğan Mitingine Davet
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti Tandoğan Mitingine Davet
  • 01-01-1970
  • 11 yorum
  • 5438 okunma
Ak Parti tarafından 29 Mayıs 2011 Pazar günü (yarın) Tandoğan meydanında miting yapılacak

Ak Parti Kızılcahamam ilçe teşkilatından duyuru

Adalet ve Kalkınma Partisi genel merkezi  tarafından 29 Mayıs 2011 Pazar günü (yarın) Tandoğan meydanında miting yapılacak.

Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'nın katılımı ile gerçekleşecek olan miting Saat: 17.00 de başlayacak miting için Kızılcahamam ak parti seçim bürosu önünden Saat 14.00 te otobüsler kalkacak.

Mitinge Tüm Kızılcahamamlı Hemşehrilerimizi davet eder saygılar sunarız.

 

Ak Parti Kızılcahamam İlçe Teşkilatı.

Etiketler : Ak - Parti - Tandoğan - Mitingine - Davet -
YORUMLAR
  • Numan Hazar   02-06-2011 03:09

    Önce 12 Haziran sonra Cumhurbaşkanlığı nı kazanacağız. daha sonra Mart 2014 te ABBASI Yolcu edeceğiz.Bu sefer onu gelirken hararetle karşılayanlar , o zaman İnşallah o kadar çok kalabalık olarak uğurlayıp el sallayacağız ki Görenler Allah için söyleyecek.

  • Veysel BAYRAM   02-06-2011 02:54

    Saygıdeğer kardeşlerim. 2002 AK Parti iktidarı ile Vatanımızın Milletimizin Devletimizin Demokrasimizin sağlam ellerde olduğunun/olacağının bilinci ile, Kızılcahamam’ın 5 yıllık Belediye Meclis Üyeliği dönemimden ilçemize partimize verilen zararları yakinen yaşamış tekrar aynı kişinin başkan olması ile daha rehavetli bir çalışma ile daha çok zarar vereceğine inandığım için, üzülerekte olsa genel siyasetini asla tasvip etmediğim partinin adayını KERHAN destekledim. (Aynı başkan veya MK. Ak Partiden yine aday yapılsa yine hiç tereddütsüz Kızılcahamam Belediye Başkanlığını bu kişilerden alacak adayı desteklerim) Arz ettiğim arkadaşlar dışında sıradan bir AK Partili Başkan adayını da (aynı çalışma karakterinde olmamak şartı ile) sonunu kadar desteklerim Müslüman (elhamdülillah) MENSUBU OLMAKTAN GURUR DUYDUĞUM TÜRK kimliğimle (Ben bir Türk Yurttaşıyım ama CHP nin seçim ve seçim sonrası düşüncesi olan yurttaşlık sıfatını kabul etmiyorum) Bizi en iyi şekilde temsil eden. Bizim gibi düşünen. Bizim gibi yaşayan. Cumhuriyet tarihinde İslamiyeti ve TÜRKLÜĞÜ En üst düzeyde yaşayan ve temsil eden AK PARTİ ve dava arkadaşlarını, SONUNA KADAR DESTEKLEYİP YENİ BİR ANAYASA YAPACAK GÜÇTE 3.CÜ KEZ İKTİDAR OLMALARI İÇİN HEM DUA EDİYORUM HEMDE ÇALIŞIYORUM. NOT: Ülkemizde İstikrarın devamı için, YASAMA DOKUNULMAZLIĞI VE BARAJ SİSTEMİ korunmalı. — Yedek milletvekilliği getirilerek kişisel ikbali için partisinden istifa ederek başka bir partiye geçen MV. Yeri yedeği ile tamamlanarak A partisine verilen oyların dönem sonuna kadar A partisinde kalması sağlanırken aynı milletvekilinin 550 TBMM çatısı altında ve milletvekilinin gözlerine baka baka/gözleri önünde yaptığı NİTELİKLİ OY HIRSIZLIĞI önlenmeli. Bir parti seçimde barajı geçemedi ise barajı geçemedi bu, bu kadar açık iken. Barajı geçemeyen bir partilerin hülle MV. geçişleri ile TBMM temsil edilmesi hatta grup kurmasındaki, TBMM çatısı altında ve KANUN YAPAN MİLLETVEKİLLERİNİN gözlerinin içine baka, baka ve gözleri önünde yapılan, NİTELİKLİ KANUNSUZLUK ÖNLENMELİDİR

  • recep   30-05-2011 10:27

    bundan 10 sene önce millet vekili maaşı ne idi ne oldu ? bundan 10 sene önce asgari ücret ne idi ne oldu ? 10 senedir ben garnımı zor doyuruyom bunlar ise neler neleeeeeerrrr almış .açım aççç.ama boş lafa değil .

  • ali ün   30-05-2011 04:08

    he yarın büskevit günü var buyur gel KÜRŞAT tamam mı davetlisin tandoğan çok ama çok kalabalıktı makarna yiyemedik yarın senle büskevit yeriz ok.. öptüm..

  • Kürşad Kerimoğlu   29-05-2011 12:25

    Makarnacılara gün doğdu, BOP'çular, Dinlerarası diyalogçular, federasyoncular haydi bakalım koşun.

  • hasan   29-05-2011 12:18

    bende gidecegim fakat ilçe teşkilatıyla deyilde tek başıma gitmeyi düşünüyorum

  • Sami İnanç   29-05-2011 11:55

    Yazıklarınla bizm hislerimize tercünam olmuşsun teşekkür ederim.Ama bU Şarkı burda bitmeyecek.!2Hazirandan sonra Cumhurbaşkanlığı şeçimi var.ordada kenetleneceğiz.3 sene sonra Mart 2014 de ABBASI YOLCU ETMEK İÇİN daha sıkı kenetlenip.Belediyeyi Parti Belediyesinden alıp Halkın Belediyesi yapıp Halkımıza iade edeceğiz.Bunun işaretleri çoktan başladı.Varmısın be abi?

  • Vatandaş Adem   29-05-2011 02:26

    Kızılcahamamızın yüzde yetmiş beşinin adına güzel yorumunuzdan dolayı teşekkürler... Sevgili Veysel Bayram.

  • Veysel BAYRAM   29-05-2011 01:35

    Merhum Cennet Mekân ADNAN MENDERES – TURGUT ÖZAL, Necmettin ERBAKAN‘DAN (Recep Tayip ERDOĞAN ve Numan KURTULUŞ tepkisi hariç) SONRA; Muhterem RECEP TAYYİP ERDOĞAN ve şu anda siyaset üstü olan Muhterem Abdullah GÜL ve dava arkadaşlarının Tek parti iktidarları ve hükümetlerinin Milletimize ülkemize Devletimize kazandırdıkları istikrar itibar manevi ve ekonomik yükselişler Cuntacılarla, Ergenekoncularla, terörle mafya ile çeteler ile isabetli istikrarlı mücadeleleri ile, Maksatlı, Zayıf, Darbe, Ara rejim, Koalisyon ve üçlü koalisyon hükümetleri/icraatları ve bu hükümetlerin zaafları ile güçlenen milli şef ideolojisi ve bu ideolojinin belcisi Cuntacı/ Ergenekoncu Oligarşik bürokrasi vesayetinin (Gizli/Derin İktidarının/Devletinin) ülkemizi Devletimizi içine düşürdüğü itibarsızlık manevi ve ekonomik çöküntüler PKK mafya çete terörü soygunu/vurgunu unutulmamalı/Unutturulmalı. Bu gerekçeler ile 12 Haziran 2011 seçimleri Ya 3.Dönem güçlü AK PARTİ iktidarları ile var olma. Yâda CHP + MHP koalisyonu ile tekrar Koalisyon/üçlü koalisyon hükümetleri dönemlerine tekrar yaşama demektir Allah (C.C) Asil Türk Milletinin Muhterem Recep Tayip ERDOĞAN ve Dava arkadaşlarının Yar ve Yardımcısı olsun, İşaallah 400’ün üzerinde yasama temsil güçlü bir iktidar nasip ederek bizleri koalisyonlardan, parti Tüzüğü ilkesi programı ile icraatları birbirine zıt münafık partilerden ve liderlerinden korusun (Amin)

  • DEVRİM   28-05-2011 23:55

    Kardeşim senin baban ya çok zengin yada sen....

  • TALHA   28-05-2011 19:55

    Yarınki mitinge ALLAH izin verirse ailem ile gideceğiz, Recep Tayyip ERDOĞAN bizlere ALLAH'ın bir lütfudur, eleştirdiğim durumlar olsa da ülke menfaaiti için AKPARTİ yine tek başına iktidara gelmek zorunda yoksa aksi bir durum olur ise bunun bedelini bu millet çok ağır öder ALLAHmuhafaza..... Ayrıca sayın Devlet BAHÇELİ ve Kemal KILIÇDAROĞLU'nu çok seviyorum çünkü onlar sayesin de AKPARTİ hep iktidar olacaktır. SAYGILARIMLA.........!

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın