Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti Seçim bürosu açıldı../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti Seçim bürosu açıldı../..Foto Galeri
  • 31-01-2009
  • 44 yorum
  • 5552 okunma
Yerel seçimler yaklaşırken ilçede Kızılcahamam'da siyaset hızlanmaya başladı.Kızılcahamamda partiler birbiri ardına seçim bürolarını açmaya başladı.İlçede yerel ve genel siyasetin iddalı partisi Ak Parti bugün yaptığı törenle seçim bürosunu açtı.

Yerel seçimler yaklaşırken ilçede Kızılcahamam'da siyaset hızlanmaya başladı.Kızılcahamamda partiler birbiri ardına seçim bürolarını açmaya başladı.İlçede yerel ve genel siyasetin iddalı partisi Ak Parti bugün yaptığı törenle seçim bürosunu açtı.

Törene Ak Parti genel başkan yardımcısı ve Elazığ Milletvekili Necati Çetinkaya,Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Abdulkadir Aksu,Genel Başkan yardımcısı ve ANkara Milletvekili Haluk İpek,Belediye Başkanı Adem Özbekler, Çamlıdere Belediye Başkanı Hazım Caner Can,:eltikçi Belediye Başkanı Hidayet Demirhan,İlçe teşkilat üyeleri ile ilgenel meclis üyeleri katıldı.

Törende ilk konuşmayı Belediye Başkanı Adem Özbekler yaptı.Özbekler yaptığı konuşmada şunları söyledi."Bugun seçim büromuzu açıyoruz inşallah daha önce yaşadığımız seçim dönemi gibi diğer siyasi partilerle hizmet anlayışı içerisinde el ele kol kola bir yola çıktık.Bu yola çıkarken parti büyüklerimizle birlike şuanda adaylığımızı tescil eden siz değerli hemşehrilerimiz oldunuz.İnşallah yine aynı şekilde bir beş yıl daha geçirmeyi arzu ediyoruz.Allaha hamdolsun ki biz hiçbir zaman sayın başbakanımızın dediği gibi popilist bir politika uygulamadık.

Gerçekler neyse onları yaptık ilçemizi gelecek 100 yıllara 200 yıllara hazırlamaya çalıştık,ve şuan itibari ile bunu başardık içme suyu şebekemiz tamamen bitti kanalizasyon yarısı bitti.Tek tenkit edilecek konu yollar niye bozuk diye söylenebilir dedikya biz bu milletin kuruşunu ziyan etmemek için buradayız.Su şebekemiz biteli daha iki ay oldu iki ay sonra kanalizasyon için kazacağımızdan yollarımızı ancak tamiratla kapatabildik çünkü yapılacak masraf sizlerin cebinden çıkacaktı ama allah korkusu kul hakkı yetim mali bizleri bu yöne sevketmedi dedi.

Biz efendilik iddasından değiliz biz hizmetkarlık iddasındayız

Daha sonra açılışa katılan Ak Parti Genel başkan yardımcısı Necati Çetinkaya yaptığı konuşmada şunları söyledi.Bugün burada açacağımız SKM ile birlikte fiilen seçim çalışmalarını daha güçlü ve daha organize bir şekilde başlatmış oluyoruz.Tabii mesele insanlığa hizmet etmektir,insanların sıkıntılarını gidermektir çünkü biz insanlığa hizmeti şeref olarak kabul ediyoruz.Biz efendilik iddasından değiliz biz hizmetkarlık iddasındayız.Öyle diyordu şeyh edebali "insanı yüceltki devlet yücelsin"insanı yüceltmezseniz devlet yücelmez dolayısı ile biz insanlığın hizmetkarıyız.Bizden önceki anlayışlar bizden önceki partiler, yöneticiler hep ceberrut bir devlet anlayışı tepeden bakan insanlar ile arasında mesafe koyan bir anlayış ve dolayısı insaları hor gören insanları seçimden seçime hatırlayan, ama Ak Parti geldikten sonra bunları tamamen yıktı bunlar cahilyet dönemin tavır ve hareketleridir dei ve arkadaşlarımıza da şunları söyledik.Arkadaşlar ankarada herhangi önemli birşeyi olmayan mecliste program yoksa hemen seçim bölgenize gideceksiniz vatandaşınızla iç içe olacaksınız çarşıda,pazarda,tarlada,onların ihtiyaçlarını,onların halini hatırını soracaksınız bölgenizin sorunlarını tesbit edeceksiniz ve getireceksiniz Ankara'ya dedik ve Allaha şükürler olsun şimdiye kadar bu konuda fevkalede büyük başarılar gösterdik diyen Necati Çetinkaya sözlerine şöyle devam etti "ama şunu bilin Ak Parti Türkiye'nin teminatıdır.Açık ve net olarak söylüyorum Kızılcahamamlılar hizmetlerin gerçek manada başarılı olması ve dolayısı ile gerçekleşmesinin yolu suyun membanın başında olmak ve dolayısı ile okyanus mu büyük derelermi büyük dereler nereye akar denizlere akar okyanusa akar,okyanusu tutup dereye akıtamazsınız dolayısı ile Kızılcahamamlılar akıllı insanlardır bilirlerki altyapı hizmetlerinden sonra üst yapı daha da güzelleşir,alt yapı zaten inşallah bitiyor ve bundan sonra Kızılcahamam bir modern ve cazibe merkezi olacak,Ankara'nın kenarında dinlenilecek son derece güzel bir kmekan olacak, termal tedavi merkezlerinin merkezi olacak, ve herşeyi ile doğası ile güzel insanları ile dahada güzelleşecek biz Adem Özbekler'e güveniyoruz sizlere emanet ediyoruz inanıyoruzki daha güzel hizmet yapacak hükümetimizin başarısı mecburen Kızılcahamam da da başarının en güzel örneklerini göstermeye mecburlardır.

Dün gördünüz dünyanın her yanında ak parti söyleniyor ak partinin başbakanı söyleniyor Recep Tayyip Erdoğan söyleniyor Kızılcahamamlılar biliyor önümüzdeki seçimler yeniden akpartinin zaferiyle sizin gayret ve desteğinizle neticelenecek.Zafer akpartililerin halkın hizmetkarı olanların olacaktır.dedi

Daha sonra söz alan Genel Başkan yardımcısı Abdulkadir Aksu ise konuşmasında şunları söyledi.Bugün bu güzel ilçemiz başkentimizin büyük bir turizm potansiyeline sahip termal tesisileri ile ünlü bizim ak partimizle özdeşleşmiş bu güzel ilçemizin seçim bürosunu açmak için buradayız.Adem kardeşimiz bizim iyi tanıdığımız ama sizin daha çok yakından tanıdığınız ve geçmişte birçok güzel hizmete imza atmış bir kardeşimiz,Kızılcahamamda en iyi sonucu alacağımıza inanıyorum dedi.

Ak Parti kızılcahamam seçim bürosu vatandaşların da katılımı ile Genel başkan yardımcıları Necati Çetinkaya, Abdulkadir Aksu ve Haluk İpek'in katılımı ile açıldı.

 

 

Etiketler : Ak - Parti - Seçim - bürosu - açıldı../..Foto - Galeri -
YORUMLAR
  • HASAN   11-02-2009 14:31

    sevgili akp illce teşkilatı adına yorum yapan kardeşim ben bu ilcedeyasayan bir secmen olarak görüşlerimi dile getirdim..bu da beni en dogal hakkım.encümende görmek istedigim isimmi beliirtim kendisi akpnin kurulusundan bu yana cizgisinden taviz vermeyen bir aabimizdir.encümende bulunmayı hakettigine inaniyoruz.ve kendisini destekliyoruz.kafafanızda kendinizce birseyler kurarak bizim görüşlerimizide biryerlere maletmeyiniz en az sizin kadar akp liyim.bunuda biliniz.durmak yok yola devam.

  • Alaattin Üçok   11-02-2009 14:09

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • akparti ilçe   10-02-2009 19:08

    Sizin kim olduğunuzu kime çanak tuttuğunuzu iyi biliyoruz.Siz önerilerinize bize değil tuttuğunuz Partilere yapın.Biz işimizi biliriz.Kendi şeçmenimizden akıl alırız ama sizden asla.hadi işinize

  • alp   09-02-2009 21:57

    belediye başkanımıza yaptıgı zhizmetlerden dolayı teşekkür ederim.gelecek 5 yılda daha güzel hizmetler yapar.başkanımız secim afilerinnde akp karanını verdi diyor encümenlerinide iyi isimlerden secerse dahada güclü olor başkanımızın yannda mehmet aydınıda görmek isteriz

  • HASAN   09-02-2009 21:30

    SAYIN BAŞKANIMIZ Adem Özbekler'e de Seçim Bürosunun Açılışı hayırlı olsun..yaptıgı zhizmetler coc güzel kızalcahamama yakısır hizmetler yaptı bunları görüyaruz.kendisini tebrik ederiz.kendisinin yanında bu secimlerde encmen olarak kazamız esnaflarından Ahmet İPEK'de görmek isteriz.

  • forwetorw   08-02-2009 21:36

    goruldugu gıbı beledıye baskanını cekemeyenler her secımde oldugu gibi bundada var yok yol bozulmus vs.. saymayım benzerlerını daha oncekılerıde gorduk evet yol bozulmuyordu daha oncekı baskanlarda cunku yol bozmaya kalkacak bır ıs yaptılarmıkı k.hamama yol bozulsun şimdi yollar kazılsın evet en azından k.hamam a bişey yapılsında yol bozulsun yol bozuluyo dıyosunuz evet bozuluyo ama bir bakında bu yollar nıye bozuluyo ilkonce sıstemlı dusunun ondan sonra da bozulanbozulsun cekemıyosanızda baskası oy kullanmayın veya baskasını getırın o yolu bozmaz

  • ak partili   08-02-2009 21:35

    tamam adecim gülüm oylar senin o ayrı bi olay sana vercem oyumu kanalazisyon her ne .. ya asfat atmayım diyosun tekrar kazılacak diye masraf olmasın o da oky ama bizim arabanın öntakımları nolcak başkanım o oky diiil başkanım bldiyenin cebi zarara girmesin sakın ha ama iki defa ön takım yaptırdım benimcep nolcak.. hltayd

  • eskikurt' a   06-02-2009 00:55

    ATATÜRK memleketin her köşesini gezmiştir ve topyekün kalkınma hedeflemiştir. hiç bir yere de ceza falan vermemiştir . bunu böylece kafana sok. senin o küçük beynin devlet işlerini anlamayacak küçük anlaşılan.bu biiir. ikincisi miadı dolan iller bankası değişir di de madem bu boruların miadı taaa yaşar YILDIRIM zamanında dolmuştu hazır o zaman jeotermal kazısı da yapılıyordu . ozaman neden iller bankası ya da belediye başkanı değiştirmedi?? ya da ondan sonra gelen değiştirmedi ? bak kurt musun nesin bilip bilmeden insanlara iftira atma . 50 yıllık asbestli ve kansorejen maddeli borulardan içtiğin su şimdi tertemiz geliyor. suyun tadı bile değişti. işin içinde olan biri olarak söylüyorum bizim suyun kalitesinden daha aşağıda olan suları adamlar paketleyip de satıyor. içtiğin suyun kıymetini bil. bu memleket için kim bir çivi çakarsa teşekkür etmesini bilelim. çakmayana da tepkimizi elbette gösterelim. bizde bir laf vardır yiğidi öldür ama hakkını da ver derler.

  • Şemşettin Süleymanoğlu   06-02-2009 00:45

    Ben İçme suyu Şebekesini değiştiriyorum İradesi ni göstermeyip,Proje götürmeden İller Bankası doğrudan ihale yapıp İçme suyu şebekesi yapmaz.Emrullah doğru demiş yazdığı Başkanlar İçme suyu Şebekesini değiştirme niyetini e iradesini ortaya koymamışlar.Memur dediğniz Adam olan Adem bu işi başarmış.Bir teşekkür etmeyi bilin öbürlerinede niye siz yapmadınız demeyi öğrenin.Köylü Mehmet Ağayı kandırmak niyetine bunları yazmayın çok gülünç oluyorsunuz. Saygılar

  • eski kurt   05-02-2009 19:52

    Hemşerilerim yorumlarınız nekadar güzel abi , kardaş ,iltifatlı Allah hepinizden razı olsun . Başkanımız su borularını yenilemiş asbesliymiş yok eskimiş kardeşler su borularını her başkan isdediği gibi değiştiremez bunu iller bankası zamanı geldiği zaman ihalesini yapar boruları degitirir ve parasını belediyeden keser . Gecen dönem melih bey gelmişti bu dönem 3 millet vekili getirdiler deniyor gecen dönem sayın cetin kaya ve melih bey Esen aliye git kızılcahamamı kurtar dediler bu dönem ne diyecekler merak ediyorum , Kulagımıza bazı laflar geliyor gülüyorum ama bu iş siyaset işi gülmemek lazım. Atatürk bazı illere mesela Yozgat, Afyon . bir kactane daha var ceza vermiş bu iller senelerdir ilerlememişler acaba diyorum bizede mi örtülü ödenekden ceza verldi varsa öyle birşey bizde bilelim. saygılar.

  • şaşmaz   04-02-2009 21:46

    gardaş o saydığın hizmetler yapılması gerekenler her döşenen borunun bir kullanım süresi vardır osüreye kadar her halde bir şey yapmazsınız değilmi.miyadı dolmuş yapılacak görevi belediyenin bakın döşendi su boruları şimdi kanalizasyon döşeniyor döşenen su borularını kopartıyor yeniden sil baştan yeniden.hadi tamam kanalizasyon başladı kapanan yerlere toprak dökülüyor kanalizasyonların içi dolmaya başladı bile.yarın merak etmeyin doğalgaz boruları döşenecek bu yapılanlarda bozulacak çünkü yer altı boru kaynıyor bu işler yapılırken mutlaka yeni arızalar olacak. bunada hizmet diyeceksiniz.milleti kandıracaksın.hizmet diye ben planlı programlı çalışmaya ve sonuca bakarım.sizde bunlar varmı.bütün yeraltı çalışmalarını bir tünel içine toplayamadınız.hadi canım hadi hadi.

  • endoplazmik bir kulum   04-02-2009 12:16

    Buradan kendilerinin de çıkarması gereken dersler var olduğu gibi benimde sormak istediğim sorular var Bay Başkan’a. 1) Başbakan Erdoğan’ın yukarıdaki açıklamada söylediği “Çöp, çukur, çamur... Bunlar belediyenin asli görevidir. Bir belediye eğer çöpü kaldırmıyor, çukuru, çamuru yok etmiyorsa görevini yapmıyor demektir. Bunun dışındakiler, üzerine bina edeceği fantezidir, bu işin ambalajıdır, güzellikleridir.” Şeklinde açıklamada bulunduğu ve görevini yapıyordur yapmıyordur fikrini bize veren açıklamadan sonra kendisini başarılı bir belediye başkanı olarak görebiliyor mu? 2) Sizin söylediğiniz gibi çukurları kapatırım ama halkın parasını havada uçururum mantığına gelen halkın parasını muhafaza etme mantığına ayrıca hayranım. Fakat benim arabama çukurların verdiği ve dolayısıyla tamir masrafı olarak tamirciye verdiğim para kimin parasıdır? 3) Kızılcahamam’a 10 yıl önce gelen turist sayısı ile bu sene içinde gelen turist sayısı arasında değişim nedir? 4) Kızılcahamamlı gençlere yönelik hangi faaliyetlerde bulundunuz? Spora neden gerekli desteği vermekten uzak durdunuz. 5) Bay başkan belediye yönetiyorsunuz ve biliyorsunuz ki Belediye Nüfusuna oranla İl Özel İdaresinden veya Devletten gelir alır. İlçemizin bırakınız göç almasını göç vermesine sebep oldunuz, hemşerilerimizin Ankara ve diğer illere göç etme sebebi işsizlik ve üniversite gibi sebeplerken neden ilçemize bir Yüksek okul açılması girişiminde bulunmadınız? Ve neden işsizliğe çözüm olarak yatırımcıları ilçemize davet etmediniz? 6) Bay Başkan Belediye Başkanı demek uzun uzun anlattım Şehr-ül emin demektir. Siz Geceleri kaça kadar Kızılcahamam sokaklarında gezdiniz? Kaça kadar Kızılcahamam ile kaynaştınız. Baliciyi Tinerciyi, Her türlü olumsuz reaksiyon gösteren kaç gencimizi Islah etmek için bir kültür ve eğitim merkezi açtınız? 7) Sayın Başkan kabul ediniz ki Kızılcahamam gibi devlet erkanının göz bebeği olan bir ilçeyi yönetmek için yeterli vizyona sahip değilsiniz. Bulunduğunuz koltuk halka efendilik yapılacak değil hizmetkarlık yapılacak bir koltuktur. Beş sene boyunca bunun farkında değilmiydiniz? 8) Şunu kabul ediniz ki Recep Tayip Erdoğan’ın popülerliğini kullanarak başkan oldunuz. Kızılcahamam halkı Başbakanımızı seviyor. Ona inanıyor. Ama Başbakanımız size inanmıyor. Yaptıklarınız Yapacaklarınızın Teminatıdır. Kabul Ediniz ki kocaman bir Sıfır olarak değerlendirebileceğimiz bir yönetim sergilediniz. Şeffaf bir süreç kuramadınız. Kendi Karizmanızı oluşturamadınız ve Yine Başbakanımızın Karizmasına sığınıyorsunuz. Başbakanımızın’da söylediği gibi “. Hangisi ağır basıyorsa. Terazinin sahibi burada. Demokrasi terazisinin sahibi millet” kararını verecektir.

  • efsane   03-02-2009 18:52

    kurt karedeş yazdıkların dogru ne demişlerdi üçlü olalım güç olalım şimdide millet vekillerini getirmek daha önçe nerdeydiler

  • Ali dayı   03-02-2009 17:59

    Hasan kardaş ben erken yatmam ama evime erken cekilirim. arabaların icine bakmayı değil yanından bile 5 metre ilerisinden gecerim,yanlız anlamadıgım akp. mhp. arasında mekik dokumma git gel meclis üyeliği felan yazmışsın onları cözemedim aramızda bir fırıldak bir dandözmü veya bir köcek mi var. bizde bilelim bizim zamanımızda siyaset deli kanlı işiydi beni fasla yorma onu bi söyle saten bu yorymu toruna yazdırıyorum oda boşa yazmam diyor. masraflı oluyor merakda bırakma beni ona göre tetbirimizi alalım.

  • Emrullah Hatemi   03-02-2009 16:20

    .Kardeş Vakanaüse sormuşsun o cevap vermemiş ben cevap veriyim. 50 Senelilk e 4000 lişiye göre yapılmış Su Şebekesini asli görevi olduğu halde yenilemeyen bize asbestli borularla su içiren Şebekenin %50 si kaçak olarak boşa akıtttıran Başkanları ifşa ediyorum. Fethi ALBAYRAK Anavatan Partisi Esenali SEZEN Doğruyol Partisi Yaşar YILDIRIM Büyük Birlik Partisi Salih ÖZTÜRK Milliyetçi Hareket Partisi Bize doğru dürüst Su temiz su içiremeyenler Su Festivali yaptılar.Adem Bey'e memur zihniyetli diyenler Adamda yürek var her Yiğit toprağın altı ile alt yapı ile uğraşmaz.7.Katta Çamaşır makinaları ve Bulaşık Makinaları çalışmıyordu.şimdi çalışıyor.Millet nankör değildir.Hakkını teslim eder. Ayrıca Kanalizasyon kenar mahallelerde bitecek Mayısta Şehir Merkezinde başka 2 ayda biter cillop gibi asfal atılır.kendisini emekli bir İlçe sakini olarak kutluyor.Belediye Başkanlığını hiç sıkıntı çekömeden alacağını Halkın Duygusal değil Mantığı ile hareket edeceğini çeremde siyasete hiç bulaşmamış kendi, haline İnsanların % 1000 nün Adem Beyi işarte ettiğni biliyor. e saygılar sunuyorum.

  • lalalanoluyola   03-02-2009 10:06

    sevgili vaka'nivüs sana sadece bir sorum var direkt cevap verirsen daha sağlıklı tartışma ortamı oluşacak. Adem Özbeklerin bugüne kadar yaptıkları Belediyenin Asli görevimidir? Yoksa Bu işin ambalajı ve güzelliğimidir. Yani Belediye Başkanı Başarılımıdır? Buna direkt cevap verirsen inan ki beni çok bahtiyar etmiş olursun. Bekliyorum.

  • endoplazmik bir kulum'dan hasan'a   03-02-2009 09:35

    sevgili hasan bey, yazdıklarımdan ne anladınız bilmiyorum ama esasına bakarsanız sizin bişey anlamanız hiçte umurumda değil. Kime benzettiğiniz hakkında da bir fikrim yok. Hangi siyasi görüşe mensup ediyorsunuz onuda anlamış değilim. ama yazdıklarınızdan anladığım bişey var, paniktesiniz. Ne yapacağınızı bilmez durumdasınız burdan bunu anlıyorum. Seçim Sandığında 1 oyum var daha fazlasına kendim hitap edemiyorum. Ve o bir oyun vebali için konuşuyorum. Lütfen seviyenizi düşürmeden, yazdıklarıma cevap veriniz. Söylediğiniz masalların yazdığım yorumla alakası yoktur. Biraz daha demokratik bir tartışma olmasını istiyorsanız saygılı olun yeter. Umarım anlamışsınızdır. Saygılarımla.

  • Hasan   03-02-2009 07:35

    hem meraklı olduğunu hemde bişey anlamadığını yazmışsın.Akşamları erkenden yatmada çarşıya bir çık kim ne konuşuyor arabaların içinde ne hesaplar dönüyor bi bak.Kim seçime girmeyipte girenlerden daha fazla siyaset yapıyor bak.selamlar

  • Ali dayı   02-02-2009 20:10

    Hasan lakaplı kardaş yazıların cou uzudu okuyamadım kısa yazıları okumaya calıştım senin yazıda pek bi şey anlamadım nedemek isdedi biraz acıklık getir ben fazla okumadım mhp . akp git gel yok sürü yok meclis üyesi seni merak etdim yazına acıklık getir. bekliyorum.

  • Rüştü DOĞRU   02-02-2009 19:04

    Adem Bey, Şunu bilesin ki; bu sefer zafer oldukça zor. Sebebi malum; 1.İlçe Teşkilatının kamuoyundaki antipatisi, 2.Belediye Başkanı olarak çok çok başarılı gözükmeyişiniz. Ancak başarısız da görülmüyorsunuz. Bununla birlikte kamuoyunda hakkınızda "Dürüst Başkan" sıfatıyla anılmanız en önemli avantajınız. Eğer kazanırsanız, (kazanmanızı arzu ediyoruz.) ; 1.Geçen dönem kadar olmasa da yine de kısmen var olan iktidar rüzgarı 2.Dürüst Başkan sıfatının getirisi en önemli faktörler olacaktır. ANCAK; 1.Teşkilata hükmedip çeki düzen vermeniz gerekmektedir. Partiye sahip olma gereği vardır. Adam hem düne kadar potansiyel aday adayı gözükecek, hem de bu gün karşı partiye çalışacak. Tüm bunlara rağmen teşkilat tarafından itibar görecek. Böyle bir manzara karşısında parti tabanı teşkilatına ne diye ve nasıl güven duyacak? Şu anda kim kime dum duma görüntüsü güven bunalımından da çok antipati oluştuırmaktadır. 2.Encümen seçiminizin önemi çok büyüktür. Onların her biri artılarının yanı sıra mümkünse toplumun büyük kesimi tarafından sevilen insanlar olmalıdır. En azından toplumca itici bulunan kimseler olmamalıdır. Örneğin şu anda encümeniniz olacağı söylenen bir şahıs.... Toplumun dörttte üçü tarafından antipatik bulunan birisi. Ailecek geçmişte etkin oldukları siyaset sicili oldukça şaibeli, küçük bir zümrenin dışında sevenleri yok, seçimden seçime ortalık yerde biraz dolaşırlar, onun dışında servetlerine servet katmakla meşgul egoist insanlar olarak bilinirler. Böyle bir encümenin getirisinden kat kat fazla götürüsünün olacağını iyi hesap et.

  • yolcu   02-02-2009 11:35

    Irak da insanlar ölmedi mi?PKK onca insanı öldürmedi mi?Başbakan neden bunlar için bir yerde bir şey diyemedi..Yerel seçim öncesi şovu..Yedik yine hep birlikte..

  • hasan   02-02-2009 10:34

    Bakıyorumda her seçim döneminde ortaya çıkıp bulanık suda balık tutmaya çalışıyorsunuz.Kendi partiniz le bişey yapamayınca bir MHP bir AK Parti arasın da sürüsünü kaybetmiş koyun gibi koşup duruyorsunuz.Bir meclis üyeliği için atmadığınız takla yok millete doğruluktan dürüstlükten bahsediyorsunuz.Okadar kaliteli adamlarınız varsa kendi partinizden aday yapsanızya.Tabi o zaman ak koyun kara koyun belli olacak.Bir şeyi düzetmek istiyorsanız önce kendinizden başlayın laf ebeliğiyle bir yere varılmaz.Hangi bir seçim döneminde doğrudan yana olabildiniz.selamlar

  • Mustafa Elibol   02-02-2009 08:35

    Vakanivus beyfendi, yine oraya uzun uzun makaleler yazmaya başlamışsın. Sen şuan yaptığın mesleği değilde gazeteci yada siyaset eleştirmeni olsaydınya. Bak madem bu işleri seviyorsun Mustafa Özdemir'e söyleyelim sana sitesinde haftalık bir köşe açsın yazılarını buraya yaz. Senin gerçek adını halkımız öğrenmiş olur, böyle rumuz falan kullanınca insanlara antipatik oluyorsun. Halbuki senin adın tarihimizde önemli bir şahsiyetin adıyla aynı. Önerimi bir düşün olmazmı. yoksa işine bak, aşını karışıtır. Siyaset sana göre değil bulunduğun konuma göre

  • Ramazan YAYLA   02-02-2009 07:39

    Sayın Haktanır, Bu yaşadığın ikilem bir tek sana ait bir durum değil. Şu anda İlçede senin gibi düşünen onlarca kişiyle karşılaşıyorum. Gerçekten acı bir durum. Kızılcahamam olarak bu konuda genel atmosferle ne kadar çelişmiş durumdayız. Ancak ben bir şey hususunda farklı düşünmek gerektiğine inanıyor ve öneriyorum. Gerçi il genel mecliste de adaylara bakarsak gine oy filan hak eden yok. Ama AKP'nin Türkiye geneli oyları İl Genel Meclis oylarına göre değerlendirileceği için adaya madaya bakmadan İl Genel Mecliste oyumuzu AKP'ye vermenin bir sorumluluk olduğunu düşünüyorum. Belediye de ise boş vermeyi düşünüyorum.

  • metin   01-02-2009 21:49

    kardeşim derdin ne senin ya. muhterem editör söylemek istediğini kısa ve öz ifade edemeyen zeka düzeyi sıkıntılı insanların sayfalarca yazısını ne diye yayınlıyorsun. utanmasa adam kitap yazacak. derdin ne kardeşim senin. gerçi bi sen değilsin senin gibi ifade özürlü bayağı bi insan var bu sayfalarda. adem bey seçimi kaybederse sizin gibi şak şakçılar sayesinde kaybetcek. ı q düzeyin kaç senin Allah Aşkına....

  • AK PARTİLİ   01-02-2009 21:41

    Öncelikle seçim büromuz hayırlı olsun. Adem Başkanı ma başarılar diliyorum , Sefa başkana da teşekkür ederim çünkü tepkileri dikkate alıp belediye MECLİS ÜYELİĞİN den Ahmet İPEK i İL GN.MECLİS ÜYELİĞİNDEN de Hamza KOCAOĞLU nu ADAY lıkdan çekmeleri isabet olmuş. bu habere en çok MHP liler üzülecektir tabiiki bu aday arkadaşlara da ADAYLIK dan feragat ettikleri için tebrik ediyorum parti menfaatini düşünmüşlerdir, aynı zaman da Mehmet AYDIN ağabeyimizin de bld.bşk. yrd. olacağı söyleniyor kendisinin kariyer sahibi olması Adem Başkanımızı olumlu yönlendirmesini sağlayacaktır. DURMAK YOK YOLA DEVAM Saygılar.

  • Hüdai Haktanır   01-02-2009 20:42

    Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en muhteşem Başbakanına bakıyorum da diyorum ki AKP'ye oy vermek vicdani bir gereklilik. Ama şu AKP İlçe teşkilatına bakıyorum ve şu belediye başkan adayına bakıyorum da, "Bunlara nasıl oy verilir?" diye kara kara düşünüyorum. Türkiye gerçeğiyle şu ilçe gerçeği ne kadar tezat? Ne yapacam, nasıl edecem, kime oy verecem? Bilemiyorum, kafam çoook karışık.

  • Vak;a-nüvis   01-02-2009 20:04

    Belediye ye su parası e Emlak paradı yatırmak için çıkarım.Belediye ile alaverem olmaz.Gözettiğim şey Allahtan korkan,Çalıp,çırpmayan ,Belediye İmkanlarını eşe, dosta yandaşa hısma akrabaya peşkes çekmeyen dürüsy yöneten dürüst olan güvenilir kişilerin Belediye Basşkanı olmasıdır.Keşke Harbiden benim gibi herkes açıktan fikrini söylesede Başkan adayları hesabını doğru yapabilse..Sabahleyin birinden akşam birinden olan fırıldaklar yüzünden Başkan adaylarıda şaşırıyor.Herkes benim gibi delilkanlı olsun .Allahtan korksun kuldan utansın.Allah hakkımızda hayırlısını eylesin saygılar

  • otobuslerden bıktık   01-02-2009 18:43

    otobuslerden bıktık

  • ahmet doğru   01-02-2009 18:40

    Sizler Sn. Erdoğana yakışmıyorsunuz ,Tayyip olmasa ak parti olmazdı. liderinize bakın da biraz ondan bi şeyler kapın...!!!!!

  • kızılcahamamlı   01-02-2009 14:28

    adem özbekler bey efendi yolları kazacam diye şimdiyekadar yaptırmadında şimdi nediye sıcak asvalt atmaya başladın .ben seni 5 sene boyunca hiçbir esnafla oturdugunu görmedim petrolcular hariç onlarla herzaman konuşuyorsun birde dönüp sana oyveren vatandaşlarına baksaydın hala bu kazada nasıl geziyorsun anlamıyorum

  • Bir dost   01-02-2009 12:57

    Amca destan yazmışsın:D

  • abdullah   01-02-2009 09:55

    Ak parti Adem özbekleri açıklamayınca sesin soluğun kesildiydi.Tekrar aday olunca edebiyata başladın.Belediyeyi yol geçen hanına çevirdiniz.Bazen mesai saat 15 ten önce bitiyordu.Sabahsa canınızın istediği saatte geliyorsunuz.Yani belediyeyi Adem bey değil siz yönettiniz.Partizanlık yapmadı gazınıda yiyince kendi partinizde yapamadıklarınızı Adem bey zamanın da yaptınız.Yağsada yılınız yağmasada yılınız oldu.Ammaa herkesin bir hesabı olduğu gibi Yaradanında bir hesabı var.Allah sizin gibi olduğu gibi görün meyenlerin şerrinden kızılcahamamızı korusun selamlar

  • cıtak   01-02-2009 06:37

    ben ılce dısında calısan bır kızılcahamam lıyım bundan dort sene once cıktım gurbete ve kızılcahamam ın o gunden bu gune hıc degısmedıgını goruyorum bır kazana bakıyorum bır kızılcahamam a cok fak var ıkısıde aynı partının baskanı belkı partı baskanı ve basbakan kazan dan cok kızılcahamam a gelıyor ama neden bısey yapılmıyor bunu cevabını bılen varsa soylesın bır kızılcahamamlı olarak bunu soruyorum baskana eger bır dortsene daha aynı olucaksa neden gene adayoldu ya bır ılcenın yolunda kı cukurdahı degısmezme eskıden yama yaparlardı sımdı onuda yapmıyorlar allahtan kaldırım yapmıslar oda soguksu tarafında araba cekmeye yarıyor dıyolar daha calısma yapılacakmıs onunıcın yapılmıyıor ama bakıyorum basbakanın gezecegı yerler asfaltlı ensonunda basbakana ukasıp soguksu tarafınada gec dıyecem belkı ozaman bırseyler degısır bunları soylerken yargısız ınfaz yapmıyorum yapılan seyler ıcın de baskana tesekkur ederız parklar ve kaldırım ıcın baskada bırdegısıklık goremedım

  • kurt   01-02-2009 02:47

    gecen dönemki seçimlerde sayın melih gökçek gelmişti propagandaya bu dönemde sayın abdulkadır aksuyu getırdınız mılletın gozunu boyamak için hükümet seçiminde akp ye oyum helal olsun ama belediye seçimlerinde asla iyi bir yönetim sergiliyemedi.bizim köyün muhtarıda yapıyor sebeke suyu kanalizasyonu sayın adem baskan

  • DİKKAT ÇEKİLEN KONU   01-02-2009 01:12

    AKP seçim bürosun açılışında halktan kimse görünmüyodu bunun nedeni nedir anlamadım? sadece AKP teşkilatından başka esnaf sanayi halkı nerde?selehattin ünsalın hiçmi eşi dostu çevresi yok?MHP açılşındaki sanayi esnafının ilçe esnaflarının yarısı kadar bile olamadı malesef.

  • endoplazmik bir kulum   31-01-2009 20:19

    Yaklaşan yerel seçimler, hareketli seçim büroları, kıyasıya meramını anlatmaya çalışan belediye başkan adayları.. İşte size Soğuksu Milli Parkının tepelerinden, Kızılcahamam’ı ayaklar altına alan piknik alanlarından bakınca Kızılcahamam’ın görüntüsü.. Görüntü güzel aslında. Ama bir 5 sene daha boşa gidecek diye de ödüm kopmuyor değil hani. Akp yanlış anlamasın aynı sözler Mhp ve diğer partiler içinde geçerli. Mhp için de geçerli çünkü Adem Özbeklerden Önceki 4.5 sene MHP’li aday Salih ÖZTÜRK vizyonuyla geçti. Geçti ama öyle böyle geçmedi iyi geçti anlayacağınız.. Dün Saat: 20:00 de KBRT ekranlarında MHP ilçe başkanı Sayın Tahir Taşkını Dinledim. Adem Özbekler hizmetiyle kendi yaptıkları hizmetleri karşılaştırıyorlar ama gerçektende Yaşar YILDIRIM döneminde yapılan hizmetlerin her bir karesine imzasını atıyor o derece sahiplenmiş durumda. Peki bu durumda birilerinin telefon edip Sayın Başkan O oteller, O Jeotermal ve Termal Sağlıkta Kızılcahamam Projelerinin temeli, Kızılcahamam’ın şekilsel ve kentsel dönüşümüne Atılan adımlar gerçekten MHP’li Yaşar YILDIRIM zamanında ve Onun yönetim kadrosuyla mı yapıldı? Yoksa gerçekten İktidar gücü olmamış, çiçeği burnunda kurulmuş ve Kızılcahamam’a açıldığı sene BBP temiz kadrolarıyla ve inancıyla kazanan Yaşar YILDIRIM ve BBP kadrosuyla mı yapıldı? Bunların cevabını da inanın çok merak ediyorum. Birilerinin de çıkıp şu siyaseti tertemiz herkesin hakkını verecek şekilde yapmasını ne kadar istiyorum keşke bilseniz (!) Bu Bağlamda Salih ÖZTÜRK ve Adem ÖZBEKLER’in Belediyecilik Yönetimin bir birinden pekte farklı olmadığını gözlemliyorum, ve KBRT’ de “ Birisi Bana Adem ÖZBEKLER’in yaptığı ve hayata uygulamaya soktuğu adam akıllı 5 tane proje göstersin, var mı efendim yok “ Kelimelerini sarfeden Tahir Bey’e Aynı Soruyu Adem Beyden 5 sene öncesine Salih Öztürk zamanı için soruyorum. Gerçekten Merak ettiğimden soruyorum ki Salih Beyin yaptığı Adam Akıllı 5 tane proje var mı? Baylar ve Bayanlar, Belediyecilik particilik şovu olmaktan çıkmalı bireysel hizmet üretecek kişisel bir şova dönüşmelidir. Aksi takdirde Kızılcahamam 10 sene değil 20 senede kaybetse iflah olacak değildir. Bu Bağlamda Günümüzde Recep Tayip Erdoğan Karizmasını sömürerek Belediye Başkanlığını alırım mantığı ile hareket etmek ne kadar etik değilse Kızılcahamam’ın geleceğini çalmak senden daha iyisini yaparım diyen insanların önünü de koltuk sevdasıyla kapatmak bir o kadar etik değildir. Güldüğüm bir durumdur ki Sanki Bütün İllerde Belediye Başkan Adayı Tayip Erdoğan mış gibi kendi karizmalarını ve topluma sıcak duramayışlarını, kibirlerini Recep Tayip Erdoğan’ın arkasına gizleyerek kapatmak cahillik ve liderlik vasfından yoksun yönetim kadrosunun işidir. Öyle ise Bu yakıştırmadan uzak durmak Elindeki İktidar Gücünü 5 sene boyunca kullanamayan bir Başkan’ın bundan sonraki 5 seneye hangi gerekçe ile aday olduğunu açıklaması gerekmektedir. Ben Adem ÖZBEKLER’in neden aday olduğunu bilmiyorum. Ama bilmek istiyorum. Bu istismarlar yüzünden tabiri acı vericidir ama Akp den Odun koysa kazanır mantığıyla ve Belediye başkanının kalitesiz aday seçilirse kelimesi bu benzetmeyle bire bir uyuşmaktadır.. Biz Gençler Olarak hizmet istiyoruz, İş istiyoruz, Kızılcahamamlı olmayan ülkemizin çeşitli yerlerinden davet etmek istediğimiz arkadaşlarımız Kızılcahamam’a geldiğinde ilçemizi gururla gezdirmek boş vakitleri ortadan kaldırmak dolu dolu hiç sıkılmadan Allahın verdiği cennet gibi bu ilçeyi başımız dik gezmek istiyoruz. Biz istiyoruz ki Kızılcahamam’ın her mahallesinde çamur olmasın Başbakanın İstanbul için 16 yıl önceydi o çamurlu yerlerde gezmek dediği Belediyecilik anlayışının Kızılcahamam’da neden farklı olduğunu bilmek istiyoruz. KÖYDES Projesiyle, Köylerimiz bile kızılcahamam şehir içinden daha güzel yollar daha düzgün.. Adem Bey’e buradan sesleniyorum. Sizi belki Kızılcahamam’ın Yaşlıları, Büyükleri çok seviyorlar. Belki onların her istediklerini yapabiliyorsunuz. Ama unutmayınız ki Kızılcahamam’da sadece Yaşlı amcalarımız ve Büyük Teyzelerimiz yok.. İstismar edilmeye açık gençlerde var. Güreş Sporuna vermediğiniz destek başlı başına facia. Sporu sevmiyor olabilirsiniz ama sevenlere el ayak olun, ayak bağı olmayın.. Belediye bütçesinde biz gençlerinde hakkı var. Sen klüp başkanısın belki bu ünvanın hatırı maaşınıza bile yansıyordur. Nihilist hedonist ve her türlü idealizmden uzak düşmüş bedbahtların kendilerine özgür adam halkın hizmetkarı veya özgür düşüncenin temsilcisi rolü biçmeleri gerçekten komiktir. Gençler İdealizm den uzak yetişiyor. Askerden gelen gençler iş bulamıyor bu sebeple evlenip yuva kuramıyor. Ankara kaçıyorlar ve metropol kültürüyle kendi kimliklerini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalıyorlar. Kızılcahamam gençleri Partiye ve Particiliğe bakmamalı Adaylara onların samimiyetine hizmet kapasitesine ve vizyonuna bakmalı. Gençliğe kim daha fazla değer ve ilgi vaat ediyorsa onunla birlikte ona destek olmalı. Kızılcahamam’ın ilerisi biziz. Şimdiden nasıl bir Kızılcahamam görmek istiyorsak o kapasitede adayları incelemeli ve etrafında birleşmeliyiz. SAYGILARIMLA: (Endoplazmik bir Kulum)

  • Vak;a-nüvis   31-01-2009 19:24

    Evt 5 yil önce10 a yakin aday adayi arasindan aday olamayanlarin yarisinin, o zamanki Ilçe Yönetiminin yarisinin ,,Aday adayi olup Belediye Meclisi üyeligine aday olamayanlarin yarisinin en kuvvetli diger rakip parti adayina oy verdigi seçimden 1099 oy farki ile Belediye Baskani olan Adem ÖZBEKLER daha göreve basladiginin 3. ayinda anormal elestirilerle karsilasti. O Adem ÖZBEKLER Ilçemiz Yanik ÖZBEKLER nufusuna kayitli Sef Ali lakabli Ali ÖZBEKLERin oglu.Anneside Güvemli olmasina ragmen; Konyali diye ithal diye elestirilen Adem ÖZBEKLER döneminin bitimine 2 ay kaldi.'Sonsözü söyleyip yola devam denilmesi Halkinin oylari ile mümkün olacaktir Adem ÖZBEKLER ne yapmistir..50 yillik eskimis kanserojon borulardan olusan ve 4000 kisiye göre yapilmis bu Su hatti degistirmek 8000 ton kapasiteli su deposu yaptirmak Icraat degilmi? -Modern bir terminal ve 1500 kisilik Dügün Salonu ve Kültür Merkezi is Merkezi yapmakhiznet degilmi? -Toplu Konut Idaresi ile ortak hareket ederek Milleti kira öder gibi Ev sahibi yapmatya ön ayak olmak Hizmet degilmi? -Ismet pasa mahallaesine örnek kent olarak modern evler yaptirilmasina önayak olmak hizmet degilmi? -Özel olarak Ilçemize Dogalgaz gelecek olmasi hizmet degilmi? -2000li yillarda Salih ÖZTÜRK zamaninda Asagi Caminin yaninda çikan yangin karsisinda 5. katta çikan bir evedeki yangona müdahele edemeyip Kazanda itfaiye çalisan bir Belediyeden 2004 yilinda son derece kullanisli bir isfaiye araçina sahip olunmasi hizmet degilmi.? -yine 400o kisiye göre yapilmis bir kanalizasyon hattinin yenilenecek olmasi ve 52 kilometre Kanalizasyon hattinin yenilenecek olmasi hizmet degilmi? -Kirmir çayina bir Aritma kurulacak olmasi hizmet degilmi? -Atil vaziyette durup 10 sendir açilmasi beklenen Huzueevinin Belediye imkanlariyla yapilip Hizmete açilacak olmasihizmet degilmi? -Kaldirimlari Ankara tasindan yaptirmak modern bir Ilçe gibi Kaldirima sahip olmak hizmet degilmi?,-Kadir beye,Cennet Mahallesi,Saglik Sokaka ve Büyük Kaplica Oteli katsisina moern tertemiz parklar yapmak hizmet degilmi? -Kizilcahamamain Beypazari gibi olmasi içim yerel hizmetler teshir merkezi ve özel tesebbüsün yaptigi yeniliklere ön ayak olup manevi destek olmak hizmet degilmi? -Simdiye kadar görülmemis bir yesil Kizilcahamam için agaçlandirma orta refüj çimlendirmesi hzinet degilmi? -Ilçemizi modern bir Kaplicaya ve 50 kisi çalisabilecek bir oteli açtirmaya çalismak hizmet degilmi? -Sosyal Belediyecilik kapsaminda Fakir ,Fukaraya ,Garip,Gurebaya çok dajha fazla ayni ve nakdi yardimlar hizmet degilmi? -Çok mükemmel yeni araçlarla Belediyemizi donatmak hizmet degilmi? -100 litre saniye suyu 220 litre saniyeyey çikarip 4 yerde kuyu açmak hizmet degilmi? -Bunlari çogunu rutin isler gibi görenlere sözüm var yapilan irili ufakli himzetler ve büyük sosyal projeleri saha önce Belediyede çalisan Baskanlarimizin zamaninda yapilmis olmasini temenni ederdim .Ama Içme suyu ve Kanalizasyon gibi büyük ve topragin altina yapilacak hizmetleri yapan Belediye Baskanimiza bir Vatandas olarak tesekkür ediyorum.EVET SIRA DISI BIR DURUM VAR.Millet cebi bos gelip dolu giden siyasetcilere ,Belediyeyi Ilçe Merkezinden degil Baskanlik Makamindan yönettiren Baskanlara ,Iscisini suçlu oldugunda cezalandiracagina dövüp hastanelik eden Baskanlara,Kendisine oy vermeyenlerin arkasindan kalaylayan Baskanlara ,Pantolonun cebine elini halkin karsisinda sokup,tombala çekenr Baskanlara, Siyaseti Ticaret için araç gören Siyasetcilere alistigi için Adem ÖZBEKLERIN tavri yadirganiyor.Adem ÖZBEKLER Partinin Reisi degil Halkin Reisi olmustur.Dürüst ve tam anlamiyla Sehrül emin bir Belediyecilik yapmis Belediye kaynaklalarini ese,dosta yandasa hisma akrabaya peskes çekmeyen BEYTÜL MAL a sahip çikan bir Baskan Herkese önem veren Adam gibi Adam-dir. Evet Halkimiz belki kendisini sevmeyebilir.Ama O bir Halk Dalkavuklugu yapmayan ince ve derinden Hizmet eden bir Baskan .Hatalari vardir.onca hizmeti yapmasina ragmen elestirilmektedir.Yazinin birinde bir kardes aynen sunlari yaziyordu1.994 ruhunu kaybettik Evt lk anda basligi bakanlar sasirabilirler.Nedir bu 1994 Ruhu.Yil 1994 baslari saguk bir kis günü BBP adayi Yasar Yildirim Söförler Dernegi önünde belediye Meclis Üyelerinin tanitacagi bir Miting yapacak.Adini daha sonra ögrendigim Bir kisi (Hakki ÖZNUR)heyecanli tok sesi ile bagiriyor.Sirça Kösklerin,Pembe Kösklerin.degil,Lobilerin degil,Kobilerin adayi.Sizin adayiniz Yasar Yildirim geliyor.Yegenlere Yiyenlere.hesap sormaya A takimina hesap sormaya geliyor diye bagiriyor.ve Yasar Yildirimin konusmasi Dürüstlük,seffalik,Talani vurginu önleyecek Hakça Bir Belediye sözü ile baslayip bitiyor.Halkimiz burunlarindan düsen salya sümügün soguktan donmasina aldirmadan cani gönülden bu konusmalara katiliyor ve destekliyor.Sanirim 25 Mart 1994 günü Yasar Yildirim Baskan oluyor.Baskan olmasinin temasi yukarda konusulan konularin Halk arasinda desteklenerek oya dönüstürülüp Milletteki Dogru,temiz bir Yönetim anlayisina susama ve bunu tezahürü olarak ortaya çikiyor.ve Yil 2008 geldik Bu seçimlerde tema baska tarafa kaydiriliyor.Nereye kaydiriliyor.Iste Baskan Hizmet etmedi sayilir.Güçlü bir Hükümetti sunlari yapamadi söyle olmadi.Bu ortaya atilan tezlerin dogru olduguda mutlak degil.Sayin Baskan Adem ÖZBEKLER daha önceki halefleri ile karsilastirildiginda çok belirgin ana hizmetlere irili ufakli hizmetlere imza atmis.ama yine de 1994 ruhu ile vurulamaz:Ne ile vuralim da netice alalim.Iste yukarda sayilan konularla vuralim.Sayin Baskana tesekkür ediyorum aklim ereli 1980 li yillardan sonra Beldiyeyi bu kadar saibesiz,temiz,ve dürüst yönettigi için.Evt sayin Adem ÖZBEKLERin zamaninda Baskanin Beledeye imkanlarini,Ese,Dosta,Yandasa,Hisma,Akrabaya,Partiliye peskes çektigi konusulmadi.Müdürlerinin mal varligi ve saibeli uygulamalari konusulmadi.Söförünün bilmem ne kadar haksiz mal edindigi, haketmedigi yolluk aldigi konusulmadi.Hatta kendinin Mal varligi ve usulsuz uygulamalari konusulmadi.Evt bunlar olmadi. .Baskan nereden vurulacakti. veya nasil yapilsa netice alinmaya çalisilacakti.Partisi ve kendi içindeki rakiplerince konular degisik mecrada yogunlastirilmaya çalisiliyor.Baskanin Küçük Kaplicadaki tercihi,Belediye Otelindeki Ihale yapilip iptali ve Otelin sürüncemede kalmasi,Belediye Otobüs Sirketinin kapatilmasi.Baskanin ihanetle suçlayacak onu bir daha seçtirmeyecek gerekce Mahallede yok.Varosta yok..Ama Cadde içindeki Parti fanatikleri Berber,Bakkalda konusulanlara Mahalle itibar etmez.ÇÜNKÜ GÜNES BALÇIKLA SIVANMAZ:..Caddede kendisini dinledigim kisiler diyorki Kizilcahamam 5 senesini kaybetti.iste söyle icraat olmadi böyle icraat olmadi.Bir sey yapilmadi.Bende diyorumki Evt Kizilcahamamli bir sey kaybetti .KAYBETTIGI 1994 Ruhudur.Temiz,dürüst,dogru,Seffaf bir Belediye olma ve Bekleme Ruhunu kaybettik.Neden kaybettik.Mecburduk Kaybetmeye Belediyeyi Yöneten kisi dogru temiz,dürüst bir kisi.Evt Bu Baskanin sucu ne?Suçu bence onun Övünç Kaynagi olmali Belediye PARTININ DEGIL HALKINDIR ANLAYISI.Halk bunlara itibar etmiyor.Benim çoçuguma Belediye is bulsun diyor.Ben ne dersem o olsun diyor.Ben haksizda olsam yine benim dedigim olsun diyor.Baskanin Yönetme anlayisi ile Halkin daha dogrusu Partizanlarin anlayisi arasinda fark olacak.Ama Baskan Yinede dogru bildigi bu anlayisindan makul çogunlukça kabul görülen anlayisindan vazgeeçmeden yürüyecek.HALK DALKAVUKLUGUNA;SARLATANLARA,AVANELERI ILE KORKU SALANLARA, BELEDIYEYI YÖNETIP HALKIN DEGIL BIR KAÇ KISININ YANINA SIGINABILENLERE ASLA GEÇIT VERMEZ,BELEDIYE PARTIDE DAGIL HALKDA KALACAKTIR.Aceleciligimiz ne Adem ÖZBEKLERI tanimayan ve seçen Halk Durusunu,eksikliklerini ,yeteneklerini,yetersizliklerini ögrenmis Adem ÖZBEKLERDE Halki tanimistir'.Dönem seçilmesi halinde daha verimli olacagi Sosyolojik ,psikoljik,ve Siyasi olarak dogru bir karar olacaktir'' Bu görüslere katilmamk mümkün degil malesef kimsenin Icraata baktigi dürüstlüge filan prim verdigi yok. Kuyruguna dokunulanlar tü kaka anlayisi ile hareket ediyorlar.Su yollarin haline bak diyorlar.Baskan diyorki kendimi düsünsem simdi asfalti atar seçimden sonra tekrar bozarim Ama yapmam Ben Allahtan korkarim diyor.Kaplica da Millet Öküzün altinda buzagi ariyor.Herseyi Baskandan bekleyen bir anlayis var.Önce kendimizi bir degistirelim Kendimizdeki Mertegi görmeyip baskasinda saman tozu aramayalim SAYGILAR.

  • işçi   31-01-2009 19:12

    başkan veyea yakınları okuyolardır bu sayfayı ya başkanımdilimizde tüy bitti yalvarmaktan vallaha battık ikramiyelerimizi ödeki dua edelm yoksa hiç iyiye gitmiyo haberin olsun

  • gezginci   31-01-2009 14:45

    akp belediye meclis üyeleri belirlenmiş hayırlı olsun resmi müracatta bulunanlar haricinde gayri resmi meclis üyesi alınıyomuş duyumlara görede bunlar ali yeşilin adamı harun akarsu, uğue kalenderin adamı sefer akyel, adem özbekleriin özel isteği adem akay mahmut kahveci songül çelik oğlu bunlarmış hayırlı olsun yazılaan heveslenen adaylarda temülden cıkmamışlar.

  • endoplazmik bir kulum   31-01-2009 10:26

    Öncelikle Merhabalar, Adem Özbeklere ve Akp’li yandaşlarına seçim bürosunun açılışı hayırlı ve uğurlu olsun. Ben Oyumu Bugüne kadar Akp’ye vermeyen birisi olarak bişeyler paylaşmak ve Adem Özbekler Adına naçizane değerlendirmelerde bulunmak istiyorum. Malumunuz Üzerine 2 Gün önce Başbakanımız Sayın Recep Tayip Erdoğan İsrail Cumhurbaşkanı Şimon Peres’e 70 Milyonun Yüreğinden ve Kalbinden gelen Kelimeleri bir tokat gibi vurması beni gerçekten çok mutlu etti, aynı zamanda başbakanında Liderlik popülaritesini ortaya koydu ona puan kazandırdı. Sempatik bir Lider geliyor gözüme artık. Yüreklerimize ve Zihnimize tercüman olduğu için Başbakanımıza teşekkür ediyorum Allah Razı olsun. Ama şunuda ne yazıkkı görüyorum. Başbakanımızın bu insanı ve ayrım yapmadan tüm 70 milyonun diline ve fikrine tercüman olduğu bu olayı basiretsiz, Hizmet anlayışından mahrum, Vizyon perspektifi dar, Projeler üretemeyen, Gençliğe yatırım yapamayan ve günü kurtarma telaşına sahip ne kadar Akp’li Aday varsa sahipleniyorlar. Ben her zaman şu fikir üzerine yetiştim ve doğru buldum. Belediyede Partizanlık İlçeye zarar verir. Belediye Başkanlığı seçiminde yapılacak partizanlık ise insanların gözünü kör kılar. Malum ki Kızılcahamam halkı R.Tayyip Erdoğan’ı çok seviyor. Ama anlam veremediğim bişey var. Kızılcahamam Belediye Başkan Adayı Recep Tayip Erdoğan Değil. Yani Kızılcahamam’a Projeler üreten Kızılcahamam’da baş gösteren işsizlik ve neticesinde yapılan dışa göçlerde önlemi alan Recep Tayip Erdoğan değil. O Başbakanımızdır. Bu Açıklamaya ne gerek var derseniz, sitede bir yorum gördüm, İnadına R.T.E diye ordan vardım.  işin esası komik bir durum. Partizanlık yapan bir şahıs, bana göre hizmet ve gelecek vaat etmeyen bir Belediye başkan adayı. Halkın vicdanı her zaman hassasiyet ve samimiyet ölçüsünde kurulduğundan tercihlerimize de saygı duyuyorum. Adem Beyin İnsanlığına edecek lafım yok. Ama yöneticilik bazında çok kötü bir yönetim sergiledi ve Üniversite okuyan her genç Adem Özbekleri 5 sene izledi ve halen izlemekte, yaptığı hizmeti Kızılcahamam namına yeterli bulmamaktadır. Malumumuz üzerine Kızılcahamam’da Nüfus Göç veriyor, Turist gelmiyor, Esnaf Para Kazanamıyor, Yerli ve Yabancı Yatırımcı kızılcahamam’ı istihdam,kültürel ve turizm cenneti yapması konusunda teşvik edilemiyor. Gençler İşsiz geziyor, Kızılcahamamda Depresyona giriyor, Çalışacak yer bulamıyor, Kültürel bazda kendisini geliştirecek bir tesise gidemiyor ki Terminale Kültür Merkezi açılacak demişlerdi yatırımdan önce KBRT ekranından duyduk ki kültür bakanlığından yatırım destegi almak için oynanan bir oyunun parçasıymış.. Üzülerek Öğrendik Başkanımızdan. Velhasıl Uzun Lafın Kısası, Akp’nin Yurt içi ve Yurt dışında Aldığı ve yaptığı karizmadan Adem bey ve ekibi kendisine pay çıkarmasın. Recep Tayip Erdoğan Beyin karizmasının arkasına sığınarak olmayan vizyonu, yöneticilik kabiliyetini, halka varmış gibi yansıtmasın ki gerçek dürüst olduğunu bizlerde anlayalım. Bundan sonraki yazımda Adem Beyin Kızılcahamam’a neler yaptığını ve neler yapmadığını konu edineceğim. Saygılarımla..