Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti ilçe başkanı basın toplantısı ile cevap verdi
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti ilçe başkanı basın toplantısı ile cevap verdi
  • 22-03-2014
  • 19 yorum
  • 5677 okunma
Ak Parti Kızılcahamam İlçe Başkanı Sefa Yıldırım, önceki gün bir basın açıklaması yaparak Ak Parti ilçe başkanı ve Belediye Başkanını eleştiren MHP ilçe başkanına Anadolu Mangal evinde düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi

Ak Parti Kızılcahamam İlçe Başkanı Sefa Yıldırım, önceki gün bir basın açıklaması yaparak Ak Parti ilçe başkanı ve Belediye Başkanını eleştiren MHP ilçe başkanına Anadolu Mangal evinde düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi

Uğur bey Kızılcahamam Altın çağını yaşıyor derken kendisinin bir hayal âleminde yaşadığını düşünüyorum

Ak Parti Kızılcahamam İlçe Başkanı Sefa Yıldırım “bu basın açıklamasını iki gün önce MHP ilçe başkanı Uğur beyin açıklamasına binaen yapmaktayız. Tabiki Uğur Bey Kızılcahamam’la ilgili kendisini bir hayal dünyasında zannediyor. Bizim açıklamalarımız parti programlarında yaptığımız açıklamalar özellikle bir basın toplantısı düzenleyip söylediğimiz veya basına deklare ettiğimiz şeyler yok, bizim parti programlarında Kızılcahamam’ın genel sorunları ile ilgili yaptığımız ve bugüne kadar yapılmayanlar ile ilgili konuştuklarımızı sanki bir basın açıklaması yapış ve sizlere deklere edilmiş gibi lanse edilmiş, tabi o basını çok iyi takip etmediği ne yorumluyorum, bizimki herhangi bir basın açıklaması değildi bugün basın açıklaması yapıyoruz” dedi.

Beş yılın en büyük projesi MNT Anatolia 5 bin 300 kişi mağdur.

Yıldırım konuşmasına şöyle devam etti. “Uğur bey Kızılcahamam Altın çağını yaşıyor derken kendisinin bir hayal âleminde yaşadığını düşünüyorum, Kızılcahamam’ın aktın çağını yaşaması ilçenin birikmiş sorunlarının çözülmesi ile, Kızılcahamam halkını beklentilerinin yerine gelmesi ile olabilir, beş yılın ne büyük projesi MNT Anatolia, 5 bin 300 kişi mağdur bu proje şuanda Ocak ayında teslim olacaktı birinci etabı ve gelenler burada devre tatillerini yapabileceklerdi, ama bunun la ilgili burası birkaç firma el değiştirdi, ne olduğunu kimse bilmiyor, Türkiye’nin her köşesinden bize onlarca telefon geliyor, vatandaş soruyor bizim durumumuz ne olacak, burayı alan kim diye, belediye buradan alacağı olan 1150 devreyi aldı mı? Almadı mı? Tamamen bir muamma ve tamamen bir fiyaskodur. Milliyetçi Hareket Partili bir belediye başkanının beş yılın en iyi projesi diye takdim ettiği proje, Kızılcahamam’da altın çağ dediğiniz proje bu mu dur? . dedi. Ak Parti ilçe başkanı Sefa Yıldırım konuşmasına şöyle devam etti

180 milyon liraya hafriyatı alınıp temel atılan Üniversite alanında hayvanlar otluyor. Kızılcahamam’ın altın çağının bu mu?

Kızılcahamam’da bizim parti olarak yaptırdığımız anketlerde vatandaşlarımızın bir beklentisi var ilçenin ekonomisinin sadece üç aya ile sınırlı olmaması, esnafın işlerinin artması ile ilgili, buradaki canlılığın seki aya veya an iki aya çıkabilmesi için herkesin bir ortak kanaati vardı Kızılcahamam’da bir yüksekokul veya bir Fakülte yapılması, beş yıl önce belediye başkanı Coşkun Ünal’ın taahhüdünde Kızılcahamam’ iki tane fakülte yaptıracam demişti, daha önce bunu söylemiştim bir üniversite kurma derneği kurdu bu derneğin üyeleri kimler? Bu dernekte sivil toplum örgütleri, siyasi partilerin ilçe başkanları var mıdır? Bu derneğe yardım yapan var mıdır? Harcamalarını nasıl yapıyor, bugün geldiğimiz noktada 180 milyon liraya hafriyatı yapılan ve Altınçağ projeleri kapsamında temeli atılan üniversitenin içerisinde hayvanlar otluyor, Kızılcahamam’ın Altın Çağının bu olmadığını ben düşünüyorum, uğur bey beş yıl önceki seçim beyannamesine bakmadı mı? İncelemedi mi? Beş yılda biz ne yaptık, ne yapmadık diye bunları düşünmesi lazım, Kızılcahamam’a altın çağı yaşatacaklarsa ilk önce oturup aynaya bakmaları lazım” dedi

Sefa Yıldırım’ın basın açıklamasının detaylı bölümünü daha sonra yayınlayacağız 

Etiketler : Ak - Parti - ilçe - başkanı - basın - toplantısı - ile - cevap - verdi - -
YORUMLAR
  • dursun   30-03-2014 11:15

    aman yaa ne akpartiliymiştiniz yaaa bir gün coşkun kazanacak ve o zaman napacaksınız onu bilemem

  • gülüyorum    29-03-2014 13:14

    arkadaşlar ne yaptı bu başkan sayıyorum 1.üniverste dedi yapıldı 2.fizik tedavi ve rehabilitasyan dedi yapıldı sag olsun 3.su oyunları parkı dedi bizim çocuklar balık gibi yüzüyor maşallah 4.teleferik dedi yapıldı arbayı bıraktık teleferikle çıkıyoruz saguksuya siz ne diyorsunuz akp liler bunlar yapılmışken biz size oymu vericez allah taş eder taaşşş

  • :)   29-03-2014 13:02

    ya bu jeotermal saatlerine 1000 tl yani(bir milyar)bu saatin degeri 200tl arkadaşlar nerede bu paralar bu ak parti ilçe teşkilatı size çalışıyor caşkun ünal köpeksiz köyde deyneksiz geziyosunuz çok zoruma gidiyor bu para çok

  • aydın   25-03-2014 12:01

    ulan bıktık artık bu Veysel isimli şahsın yorumlarından seçimleri görmeyecek mi bu adam yemeyi içmeyi bırakmış ne tarafta olduğu da belli değil bi ordan bi burdan Allah doğru yolu nasip etsin buna gidişatı pek sağlıklı bi insanın ruh halini yansıtmıyor.

  • durmuş   24-03-2014 23:25

    köylerin taş yolları dahi bizden iyi.bizimkiler patladı .

  • Adem Özbekler zamanınıda bu halk biliyor.   24-03-2014 09:06

    Adem Özbekler zamanınıda bu halk biliyor. o zaman sesiniz niye çıkmıyordu. yol ile geldi yol ile gitti. şimdi saadet partisinden aday

  • iktidar olma hırsı bunlar.   24-03-2014 09:04

    iktidar olma hırsı bunlar.

  • Sakıncalı Piyade   23-03-2014 13:37

    Sürekli üçlü olsun güçlü olsun masalları. Velev ki üçlü olmadı, ne diyeceksiniz? Kendinize güvenin arkadaş kendinize, el atına binen tez iner...

  • helal   23-03-2014 13:00

    helalin var sefa başkan 3 bin oy fark olacak zaten AKP kesin Kazanacak Ama Ankarada İşimiz Zor.. Coskun ü. Köylerden İmkansız Cıkamaz sandıktan ve artık gider inşallah..

  • Emre Arslanoğlu   23-03-2014 11:40

    nerde bır veysel bayram yazısı gorsem okumadan begenmıyorum dıye ısaretlıyorum... bu adm kım bu adamla resımlerı cekılerek bı röportaj yapılsın :D

  • kızılcahamamlı   23-03-2014 09:28

    O Üniversitelerin yapılmasına siz engel olmadınızmı..? engel olma sebebiniz ineklerinizi orda otlaklatmakmıydı...?

    0

    0

    • osmanzengin   25-03-2014 20:53

      helal yazana sor birde,o biliyormu

      0

      0

    • adem   24-03-2014 00:46

      çok haklısın kardeş

      0

      0

  • emekli   23-03-2014 01:36

    coşkun başkanla bi daha diyorum. yapılanları ilçe halkımız çok net görüyor. sizin adayınız kim da hep başbakanın melihin resmi var belediyeyi alınca kim yönetecek karizmatik aday coşkun başkan diyorum.

  • Veysel BAYRAM   23-03-2014 00:07

    2014 seçimlerinde 30 MART 2004 tarihinde Sayın Coşkun ÜNAL 2009 seçimleri için yaptığı ilk hamlelerini göremeyerek kontrolüne giren, Mazbatasını aldıktan 2 gün sonra AK PARTİLİ meclis ve il genel meclis üyelerimizi -teşkilatlarımızı - sevenlerimizi DIŞLAYAN MHP’lilere kucak açan, sadece ama sadece GURURURUNUN KİBİRİNİN (TEK ADAM OLMA ZAAFİYETİ) esiri olmanın ESERİ olarak Kızılcahamama taşımayan, - 2009 seçimlerinde, adı centilmenlik anlaşması olan ama maksadı Sayın C.Ü.kontrolünden çıkamama ve para harcamamak içim açık hava mitingi, konvoy yapmama protokol imzalayan ve yansıması olarak da 2009 seçimlerinde Kızılcahamam Belediye Başkanlığını MHP adayına ikram eden Sayın A.Ö hezimetinden ve son atağı ve siyaseten yok olma İHANETİNDEN çok büyük ders aldık. ((“”ve onu AK PARTİ KADROSUNDAN TART ETTİK elhamdülillah””)) .************ Şimdi ise, 6 yıl MEKKE-i MÜKEREMEDE İSLAM - KUR’AN HADİS - İSLAM HUKUKU vb. EĞİTİMLERİNİİ ALMIŞ, YETİMİN GARİP GURABANIN HAKKINI ve ADALET TERAZİSİNİN VEBALİNİ ÇOK İYİ BİLEN, - II. FATİH II. Kanuni BAŞBAKANIMIZI ve BAŞBAKAN YARDIMCIMIZI mahcup etmemek için ve en önemlisi 3-5 - 7’li olmanın gücü ile Kızılcahamama vereceği hizmetlerin karşılıklarının kendisine isterse tekrar belediye başkanlığı isterse milletvekilliği isterse müsteşarlık veya bakanlık olarak döneceğinin bilinci ile gece gündüz durmadan yorulmadan yılmadan çalışacak yollarımızı asfaltla – köy ara yollarımızı (asfalt yapılan yollardan çıkan kilitli taşları değerlendirmek için) kilitli taşlarla buluşturacak AK PARTİ adayımız için HAYDİ KIZILCAHAMAMLI KARDEŞLERİM OY’LARIMIZ AK PARTİYE DİLEK VE TEMENNİSİ İLE NOT; Neden bu haberde bu yorum? Cünkü şuanda bile bu haberin okuyucu sayısı daha fazla

  • anatolya mağduru   22-03-2014 22:18

    ben yurt dışında çalışan bir gurbetçiyim kızılcahamamlıda deyilim oyumuda kapıkulade kullanacağım bir MHP li olarak kızılcahamamda anatolyadan dolayı mağdur oldum bizlere tapularınız hazır kızılcahamamdan alabilirsiniz dediler tapuya gittim öyle bişey yok binalar yapıldı dediler oda tamamen kandırmaca belediyeye gittim partimden yardımcı olurlar diye beni başlarından savdılar polise gittim biz alacak verecek işine karışmayız savcılığa git dediler daha sonra vatandaşlardan öğrendimki bize sattıkları devremülkün sahibi bırakmış gitmiş hatta belediyeye araba filan almışmış ama kızılcahamam belediyesinin bunların hepsinden haberi var ve başkan bu konuyla ilgili görüşmüyor bizlerle bende eğer ALLAH inancı varsa buna sebep olanlara hakkımı helal etmiyorum alınterimle kazandığım para kimin kursağına girdiyse ALLAH a havale ediyorum bu haberide görünce paylaşmak istedim dahada peşine düşmeyecepimi bildirir saygılar sunarım...!

    0

    0

    • :)   29-03-2014 13:05

      bunların bmw sine biner o ama lafada gelince ben kefilim bunlar yapar der yazıklar olsun kızılcahamamı dışarıdada rezil ettin

      0

      0

  • yaşar    22-03-2014 19:54

    at gözlüğünü çıkarırsan yapılanları görürsün sefa

  • Gülbahar   22-03-2014 15:19

    sefa başkan mhp.de uğur' u ilçe başkanı olarak adam yerine koyan kim,kulaktan duyma şeylerle basın açıklaması yapmış çok görmeyin,coşkun kimi dakarki onlarda biliyor bunu ama sayılı günleri kaldı.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın