Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti gövde gösterisi yaptı Resim Galeri
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti gövde gösterisi yaptı Resim Galeri
  • 22-07-2007
  • 8 yorum
  • 5494 okunma
Ak Parti seimin son gününde bin araçtan oluşan bir konvoyla ilçede gövde gösterisi yaptı

Seçimlerin son günün de siyaset bir hayli hızlıydı Kızılcahamam da partiler son vuruşlarını yapmak için konvoylar mitingler düzenledi.

İktidar partisi ve bugün yapılacak seçimlerde de yine iktidar olması muhtemel Ak Parti seçimlerin son gününde Kızılcahamam da gövde gösterisi yaptı

Ak Parti 1000 araçlık son yılların en büyük konvoyunu düzenlerken Kızılcahamam lı milletvekili adayı Prof.Dr.Emrullah İşler halkı selamladı.İşte ak parti konvoyundan renkli görüntüler.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Çaycı vahit te konvoyu tebrik edenlerden di

 

Etiketler : Ak - Parti - gövde - gösterisi - yaptı - Resim - Galeri -
YORUMLAR
  • KADİR   07-10-2007 13:31

    Arkadaşlar tamam herşey güzel GÖRÜNÜYOR..? Benim sormak istediğim soru şu konvoyda bulunan araçlardan kaç tanesi Kızılcahamam plakaydı? Öyle yada böyle ak parti başa geldi. Kimin öğrencisiydi RECEP TAYYİP ERDOĞAN ERBAKAN HOCANIN HOCA NELER SÖYLÜYOR HAKKINDA HİÇ RASTLADINIZ MI KANALLARDA? EEE NE DİYELİM ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN. VATAN KUTSALDIR BU VATANI SATANLAR Bİ GÜN HESABINI DA VERİR.

  • ayaz izi   24-07-2007 15:07

    MRB BENCE ARTIK TARTIŞMANIN GEREĞİ YOK HAYIRLI UĞURLU OLSUN ÖNEMLİ OLAN SİYASİ DÜŞÜNCE DEĞİL ÖNEMLİ OLAN TÜRKİYE YE EN İYİ ŞEKİLDE HİZMET VEREBİLMEK DEMEKKİ BUNU ALLAH AK PARTİYE NASİP ETTİ BENDE MHP LİYİM AMA SİYASİ DÜŞÜNÜRSEK KAYBEDERİZ... MANTIKLI DÜŞÜNEREK ,İŞ YAPMALIYIZ. BU GELECEK İÇİN ÇALIŞAN KAZANIR VE AK PARTİDE ÇALIŞIYO VE HAKKINI ALDI

  • sibel   23-07-2007 23:19

    tüm arkadaşlar aynı tepkiyi dile getirmişler neden acaba....? Bende onların görüşlerine katılıyorum ya bağımsız kızılcahamam haber kanalı olun yada akhaber saygılar tüm kızılcahamama

  • esra   23-07-2007 16:55

    bu davranışınızı kınıyorum.gövde gösterisi mi var bence utanç taplosu.kızılcahamamhaber olarak açıp okuyorduk bundan sonra ak habermi olacak.bu devran da böyle bitmez.halkımızın kararını saygıyla karşılıyorum.

  • koyu ülkücülerden   23-07-2007 12:33

    insanların dini duydularını sömürerek oy alan bi partiyi destekliyenleri kınıyorum iktidarda oldukları 5 yılda türkiyenin %50 sine yakınını özelleştirerek yabancıya satanları ve önümüzdeki 5 yılda hiç şüphesiz diğer yarısını satacak olan bir partiyi destekleyen herkesi sağduyuya davet ediyorum örneğin telekom özelleşti ödediğimiz bütün faturalar yabancıya gidiyor borsada faizi indirdik diyorlar indirsen ne olacak zaten borsa yabancıların elinde son olarakta petkim ve oyak bankı da sattınız ŞUNU KİMSE UNUTMASIN Kİ BÜGÜN TOPRAĞINI SATAN YARIN .SATANLARIN VE SATACAKLARIN YANINDA OLMAYIN kızılcahamam haberinde kimin tarafında olduğu belli LÜTFEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN TARAFSIZ OLUUUUUUUNNNNNNNNNN BİRAZ.

  • cevat   22-07-2007 14:35

    ne demek ya iktidar olması muhtemel. daha oylar kullanılmadan bir haber organı nasıl böyle bir yazı yazabilir. eğer kızılcahamamhaber seniz tarafsız olmanız gerek. kızılcahamam ak partinin değildir. madem öyle sitenizin adını değiştirin ya da ilçemizin ismini tarafsız haberlerle kullanıın. bundan sonra haberlerinizi tarafsız diye gönül rahatlığı ile okumamız imkansız artık...