Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti Aday Adayları Ankara'da bir araya geldi
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti Aday Adayları Ankara'da bir araya geldi
  • 12-12-2013
  • 29 yorum
  • 5673 okunma
29 Mart 2014 yerel seçimlerinin şüphesiz en iddialı partilerinden bir tanesi AK Parti, yerel seçimlere 4 aydan az bir zaman kala 13 aday adayı ile yarışa hazırlanıyor.
29 Mart 2014 yerel seçimlerinin şüphesiz en iddialı partilerinden bir tanesi AK Parti, yerel seçimlere 4 aydan az bir zaman kala 13 aday adayı ile yarışa hazırlanan Ak Partinin adayının kim olacağı kadar, aday belirlendikten sonra partide küsüp darılanların olup olmayacağı Kızılcahamam siyaset arenasında merak edilen konular arasında yer alıyor.
 
Seçim sürecinin başladığı günden buyana birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarını sürdüren aday adayları önceki gün Ak Parti Ankara il Başkanlığında bir araya geldi.Mustafa Özbekli'nin Almanya'da olması dolayısı ile katılamadığı toplantıya 12 Aday Adayı katıldı. İl Başkanı Murat Alparslan başkanlığında bir araya gelen ve yarım saat süren toplantıda Kızılcahamam'da seçim sürecinin konuşulduğu, aday açıklandıktan sonra birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaların devam etmesi noktasında aday adaylarının görüşlerinin alındığı dile getiriliyor.
 
Aralık ayının 15 ile 20 si arasında Belediye Başkan Adayının açıklanması beklenen Kızılcahamam'da Partide aday adayları Ankara'da yapılan toplantıda birlik ve beraberlik pozu verdi.Ak Parti seçmeni bu gülümsemenin ve birlikteliğin Adayın açıklanması sonrasında da verilmesini istiyor. 
 
Kızılcahamam'da Belediye Başkan Adayı Kim Olacak
Konu ile ilgili görüşlerine başvurduğumuz "AK Parti İlçe Başkanı Sefa Yıldırım Teşkilat olarak başkan aday adaylarımızdan hangisi aday olursa olsun, ilçemiz belediye başkanlığı seçimini kazanacağımıza inancımız tamdır. Zira bugüne kadar başvuruda bulunan 13 aday adayımızın tamamı istisnasız; AK Parti'ye ve AK Parti Kızılcahamam Belediye Başkan adaylığına yaraşan ve yakışan nitelik, liyakat, sadakat, donanım ve birikime sahiplerdir. Her birisi Kızılcahamam seçmenince teveccüh gösterilen, sevilen ve sayılan kişilerdir  ve her birisi Kızılcahamam Belediyesi'ne AK Parti bayrağını dikecek güç ve kabiliyete sahiptirler…"Adaylarımızın Kızılcahamam'da Ben değil biz' ilkesiyle çalıştığı için mutlu olduğunu dile getiren YILDIRIM, her bir başkan aday adayımız "13 kişiden hangisi aday olursa diğer 12 i, aday olarak tercih edilen başkan adayı ile omuz omuza; tıpkı kendileri belediye başkan adayı olmuşçasına çalışacaklarına" söz verdiler, diye konuştu.
Hedeflerinin Kızılcahamam'a AK Parti belediyeciliğini kazandırmak olduğuna dikkat çeken YILDIRIM büyükşehir yasasının girmesi ile birlikte hem iktidar hem büyükşehir imkanlarını ve nimetlerini ilçemize kazandırmak ve bu imkanları yatırıma dönüştürmek istediklerini sözlerine ekledi.
Etiketler : Ak - Parti - Aday - Adayları - Ankara'da - bir - araya - geldi -
YORUMLAR
  • ahmet    23-12-2013 01:13

    beyler kavga etmeyın hıc bırı sıze mama verez yarın secılınce burda onemlı olan mevcuttan kurtulmak ama yagmurdan kacarkende doluya tutulmamak lazım ben sıze bır sey soyleyım 13 aday adayının dıısnda yukarıdan basbakanın talımatı ıle bırı gelebılır haberınzı olsun mustafa zdemır bu yorumu yayınla neden aday adaylarının dısındamıcunku ıclerınde koltugu dolduracak bı kısı var onuda saolsun bellı bır partıyı kımseye kaptırmayan kesım var onlalr yedı bu arada bu ılceye en zarar koy en yakınındakı ıkıncı koy malum anlasılmıstır

  • FATİH ŞAHİN   18-12-2013 20:38

    Bence aday Hilmi GÜLER olsun, yardımcısı Erdoğan BAYRAKTAR, Büyük şehir meclisine de Zafer ÇAĞLAYAN, ağlayan da bizim anamız olsun.....!

  • GÜNEYSARAYLI   17-12-2013 18:29

    Kızılcahamam halkının yeni bir yüz yeni fikirler için kritik yapıp sizde karar kılacağından şüphe duymuyorum. yolun ve bahtın açık olsun başkan Muhittin Güney

  • celal sezer   16-12-2013 14:22

    sayin beyhan sarı ile kızılcahamam ve adalet ve kalkınma partısı kazanack şimdiden başarıler dilerım

  • AKP'li    16-12-2013 13:44

    Aday kim olacak, bilmiyorum. Ama aday olma ihtimalinin yüksek olduğu söylenen bir şahıs var. Kime sorsak o şahıs olacak gibi, diyorlar. Malesef o şahıs aday olursa; AKP'nin Kızılcahamam'da yenilgiden de öte büyük bir hezimet yaşayacağını görmemek için ama olmak gerekir. Halkın son derece antipati duyduğu bir şahıs. O şahsa rica ediyorum; bu güne kadar partinin sana sağladığı nimetlere şükret. Partiye bir yararın olmasa da, zararın olmasın. Bu adaylık işinden vaz geç ki; bu taban seni daha kötü birisi olarak anmasın. Şunu da unutma ki; siyasette yükselmek, sırtı Haluk'a değil, halka dayamakla olur.

  • S.Ahmet   16-12-2013 13:11

    kızılcahamamın gelecegi için herkezi kucaklayan hak ve adaletten ayrılmayan degerli egitimci saygıdeger büyügüm MUHİTTİN GÜNEY hocama bu seçim maratonunda başarılar temennni eder,herşeyin gönlünce olmasını dilerim

  • İşallah Maşallah   16-12-2013 12:57

    Sayın Nuh Bölük aklınız sıra memleketime hizmet edeyim derken kişileri koruyorsunuz, Benim için kişiler değil vatanim milletim devletim ve memleketim önemli, Beyhan Sarı Kazan Belediyesinden, Yılmaz Özbek Ankara Büyükşehir-Yenimahalle-Mamak belediyelerinden ve TBMM bakan danışmanlıklarından siyaset ve belediyecilik tecrübesine sahip bir abimiz. Var gerisini sen getir.

    0

    0

    • ismaiiil   17-12-2013 08:29

      "İşaallah Maşallah" yılmaz özbek diyorum 6 senedir Melih Gökçek ile omuz omuza çalışmış da ne yapmış. Nereye bi çivi çakmıştırmış nereye bi kuyu açtırmış.Kim tanır kızılcahamamda Nerde bir fakiri veya garibanı kollamış. yaz bakalım, sırala. sen ya körsün ya da sağır. işin gücün kılçık atmak.

      0

      0

  • selim    16-12-2013 11:54

    şimdi şu çıktı şu aday olursa ben oy vermem bu aday olursa ben vermem sanki oy verecekmiş gibi ortalıgı bulandırıyor biz bupartiye gönül verdik kim olursa olsun benim oyum ak partiye

  • NUH BÖLÜK   15-12-2013 23:22

    Kızılcahamam Belediye Başkanlığı için en uygun aday Sayın Beyhan SARI Beydir. Çünkü belediyecilik tecrübe işi. Kızılcahamama başka birisi aday gösterilirse ak partinin kazanma şansı yok

  • Betül Ebrar Birgül İstanbullu   14-12-2013 19:26

    Sayın editör yorumumda kriterlerinize muhalif bir tek kelime yok. Sadece Kızılcahamam’ı korumak için gerçekleri yazdım. Birilerini koruma hakkınıza saygı duymakla beraber asıl korumamız gereken Kızılcahamam’dır hatırlatması ile yorumumu yayınlamanızı Allah aşkına rica ederim. 2009 seçimlerinde genel merkez muhittin hocayı aday yaptı. Sefa Yıldırım ve ekibi bir gecede adaylığını iptal ettirip yerine âdem Özbekleri atadı. . Peki, Sefa Yıldırım muhitin güney adaylığını kabul edecekse 2009 da adaylığını iptal ederek akp ye kızılcahamama neden 5 yıl geriye dönük 50 yıl kayıp ettirdi. Peki, 2014 için hoca işini yukarıdan halletse bile Sefa Yıldırım ve ekibini aşabilecek mi. Aşşa bile bu durumu halka nasıl anlatacaklar ve nasıl seçim kazanacaklar. Lütfen yorumumu okuyanlar bu durumu mv. emrullah işlere ve genel merkeze iletirmisiniz.

  • Veysel BAYRAM   13-12-2013 23:42

    Öncelikle Siyonistlerin/dış güçlerin ve iç yandaşlarının 11 yıldır başaramadıkları Adam gibi Adam Aziz ve Muhterem Başbakanım Genel Başkanım Recep Tayyip Erdoğan ve dava arkadaşları ile AK PARTİ İKTİDARINI zayıflatma girişimlerine katkı veren DERSHANELERİN KAPATILMASI hususunun aklıselim ile çözüme kavuşması için bu hususa, ZİRVEDEN TABANA bütün kurum ve kişilerin deryada zerre kadarda olsa katkı saylaması dilek ve temennisi ile sergilenen tavır İslam’a en yakın ve günümüzde en çok hizmet eden iki gruba da yakışmamaktadır. Ve İslam’a ve T.C. çok büyük zarar verecektir. 2009 yanlışına rağmen Kızılcahamam'ımızı şereflendirmekten vaz geçmeyen II Atatürk - II Fatih II Kanuni Adam gibi Adam Aziz ve Muhterem Başbakanım Genel Başkanım Recep Tayyip Erdoğan ve dava arkadaşlarının Kızılcahamam’ımızı şereflendirdiğinde MHP’li belediye başkanı tarafından karşılanmasının sebepleri; 1-2004-2009 döneminde 5 yıllık çalışması Kızılcahamamlılar tarafından tasvip edilmeyen Sayın Âdem ÖZBEKLERİN HALKA RAĞMEN Sayın Haluk İPEK’İN (Sayın Necati ÇETİNKAYA – Hali ÜRÜN vb) referansı ve himayesi ile 2 nci kez aday yapılmasıdır. 2- Sayın Âdem Özbeklerin 2009 adaylığında oluşan siyasin gaf’ı anında lehine kullanarak kişisel Belediye Meclis Listesi oluşturması ve ÜÇLÜ OLAMANIN GÜCÜ/rüzgârı ile seçimi hafife alarak pasif seçim stratejileri/çalışmaları ile 2004 de seçim kazandığı rakibine 2009 seçimlerinde Kızılcahamam Belediye başkanlığını altın tepsi içinde sunmasıdır. 2014 seçimlerinde II. Atatürk – II. Fatih II. Kanuni Adam gibi Adam Aziz ve Muhterem Başbakanım Genel Başkanım Recep Tayyip Erdoğan ve dava arkadaşlarının desteğine ve rüzgârına Köylerinde (oy+ları) rüzgârı eklendiği için SEÇİMİ GARANTİ GÖRÜLEREK, seçim kazanacak bir aday yerine BENİM ADAYIM ADAY OLSUN psikolojisi ile 2009’DA YAPILAN YANLIŞ TEKRARLANARAK tekrar tarihin tekerrür ettirilmemesi dilek ve temennisi ile. NOT: Aday adaylığı stratejisi ile görevde ilerleme, yeni bir makam/iş kapmak için aday adayı olanlara itibar edilmemesi ve bu bağlamda Sayın Âdem ÖZBKLERİN kişisel oy’unun 100’ü geçmeyeceği gerekçesi ile aday adaylığı ve aday tespiti sonrası yapabileceği blöflerinin dikkate alınmaması dilek ve temennisi ile.

  • Lami Bora   13-12-2013 17:07

    Sayın Beyhan SARI bırak Kazanı Ankara!ya maal olmuş bir büyügümüz.

  • topal kerim   13-12-2013 08:28

    bu adaylık işi sıktı artık. bana ne la akp den kimolusa ossun coşgun abıca ceketini gosa gene gazanu.

  • EFE   12-12-2013 22:21

    hani ayın 11 de belli olacaktı sanki devlett sırııı

    0

    0

    • ismaiiil   13-12-2013 08:34

      "İşaallah Maşallah" yılmaz özbek 6 senedir melih amca ile omuz omuza çalışmışda ne yapmış. Nereye bi çivi çakmıştırmış nereye bi kuyu açtırmış. Nerde bir fakiri vreya garibanı kollamış. yaz bakalım, sırala. sen ya körsün ya da sağır.

      0

      0

  • İşaallah Maşallah    12-12-2013 19:11

    İşaallah sonuna kadar sözlerinde dururlar. Ak Parti Ankara Büyük Şehir adayının İ.M.Gökçek, Yeni Mahalle adayının Âdem Ceylan Hayırlı olsun. Kızılcahamam aydınında Bakan danışmanlığından Büyükşehir, Yenimahalle, Mamak Belediyelerinden siyasi kariyer ve belediye yönetimi tecrübeli İ.M.Göçek ile 6 yıl omuz omuza çalışmış Yılmaz Özbek olur. İşaallah. Kazan 30 km yakınımızda, Kızımız oğlumuz orada çalışır her Salı yüzlerce esnafımız vatandaşımız kazana gider gelir. Bir sorun bakalım Kazan Belediye Başkanı Beyhan Sarı ismini hiç duyan tanıyan olmuşmudur. Sorun bakalım Beyhan Sarıya Kızılcahamam ismini başkanı olduğu derneğin menfaati için kullanmadan başka ne yapmıştır Kızılcahamama, kaç çocuğumuza burs vermiştir kaç çivi çakmıştır Kızılcahamama. Biz bunu bilir bunu söyleriz Sayın Ak Parti İlçe Başkanı Sefa Yıldırım. Seçim kayıp edince bunları neden hatırlatmadınız demeyesin diye hatırlatıyorum.

  • FATİH ŞAHİN   12-12-2013 17:17

    Aday kim olursa olsun , BELEDİYE BAŞKANI AKPARTİ den olacak çünkü bu halk 5 yıl COŞKUN u gördü ve bi daha görmek istemiyor o yüzden mecbur herkes AKPARTİ ye oy verecek zaten FOTOĞRAF da birlik beraberlik mesajı verilmiş bunun yanında KÖYLER tamamen AKPARTİ , şimdiden hayırlı olsun , Sefa BAŞKAN da süreci çok seviyeli götürerek herkese eşit mesafe de olduğunu göstermiştir, COŞKUN BŞK. GÜLE GÜLE..........!

  • Haldun   12-12-2013 16:21

    Ey AKP tabanı! "Şu olursa iyi olur." cazgırlığını bırakıp, gerçekçi olalım. Herkes biliyor ki; 13'ten herhangi birisi aday olacak değil. Karar merci iki aday üzerinde yoğunlaşmış vaziyette. Taban olarak bize düşen 29 Mart 2014 akşamı başımızın öne eğilmemesi bu iki adaydan hangisiyle mümkün olabilir? Bunun hesabını yapalım. Tartışmasız bir gerçek var ki; bu ikiden birisi halkın gözünde çok sevimsiz ve antipatik. Eğer karar verenler bu gerçeği görmeyip şahsı aday yaparlarsa partimiz için büyük bir yenilgi şimdiden kesindir. Halk nezdinde çok bilinmeyen, ama antipatisi de olmayan diğer kişi aday yapılırsa kazanmak yine garanti değil. Çünkü karşımızdaki rakip oldukça güçlü. Ama iyi bir seçim çalışmasıyla kazanmak mümkündür.

  • ahmet    12-12-2013 15:51

    bu adayların içinde yine ahmet aslanoğlunu tanıyor biliyoruz AHMET BEY aday olursada rahat alır koyleri biliyor ve tanıyor

    0

    0

    • delege   15-12-2013 10:53

      aslanoğlu aday olursa partimden istifa ediyorum şimdiden coşkun beye hayırlı olsun

      0

      0

    • çıtak   15-12-2013 10:49

      aslanoğlu olmasında kim olursa olsun

      0

      0

  • adnan coşgun   12-12-2013 11:34

    sayın kızılcahamam halkı tercih yapacak.adalet kalkınma partisi diyecek.bu degerli aday adayları daha sonra onurlu biçimde seçilen arkadaşı destekliyecek.cünkü bunlar kızılcahamamlı sözü özü bir insanlar tebrik ederim şimdeden başarılar dilerim.

  • Aday Adayı Güvemli.   12-12-2013 10:45

    Tüm aday arkadaşlarıma ve Partime başarılar dilerim,toplantıda Sn.Aden Özbek'başkanda üstüne basarak durdu Aday önemli Milliyetci ve diger kesimlerden oy alacak bir aday olmazsa secim zor alınacagını ankent örnekleri ile verdi,bende katılıyorum Partiler üstü sevgi ve saygınlıgı olan Sn SARI cok mantıklı ve gerekli gibi gözüküyor bence etrafında toplanmalıyız.

    0

    0

    • üçbaşlı   12-12-2013 20:29

      Değerli aday adayı güvemli. düşüncelerinize saygı ile katılıyorum.biz yöremiz insanları kaderci ve aynı zamanda milliyetci onun için etrafında toplanacağımız ve toplayacak bir aday olması gerek bunu tabii ki tüm adaylarımız yapabilecek durumda değiller bencede sn sarı olmalı diyorum saygılarımla.

      0

      0

    • Aytekin CANBAZ   12-12-2013 17:27

      Bence Beyhan bey köylerde ve ilçede oy potansiyeli daha fazla görüyorum ve teçürbeside var Kazan belediyesinden

      0

      0

  • ekrem   12-12-2013 10:43

    muhittin güzey başkan kızılcamamam şampiyon

  • yusuf   12-12-2013 10:05

    Bunlardan birisi aday olacak diğerleri onun yanında olacakmış bu mümkün mü????? değil...! aday belli olunca biğerleri bak göreceksiniz ortadan kaybolurlar,gerisi hikaye,geçmişte de bunlar olmadı mı??????????

    0

    0

    • hasan   15-12-2013 13:39

      afferin yusuf gardaşım sen olacakları gören birisin tamda senin dediğin gibi olacak

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın