Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamamlılar topluca iftar açtı
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamamlılar topluca iftar açtı
  • 08-04-2012
  • 49 yorum
  • 5821 okunma
Organizesi Kızılcahamam Belediyesi tarafından yapılan ve hayırsever iş adamı Mehmet Cevahir tarafından finansmanı karşılanan toplu iftar yemeği soğuksu caddesinde verildi.

Organizesi Kızılcahamam Belediyesi tarafından yapılan ve hayırsever iş adamı Mehmet Cevahir tarafından finansmanı karşılanan toplu iftar yemeği soğuksu caddesinde  verildi.

Kızılcahamam soğuksu caddesi PTT ile Büyük kaplıca arasında bulunan kısmın trafiğe kapatılması ile ilk kez verilen toplu iftar yemeğine Kızılcahamamlılar yoğun ilgi gösterdi. Hayırsever iş adamı Mehmet Cevahir iftar öncesi yapptığı konuşmada butür organizasyonların sürekli yapılası gerektiğini dile getirerek, bu yıl ilk yapılan bu prganizasyonun eksikleri olabilir ama önümüzdeki yıl daha fazla insanın katılımı ile devamı gelmeli” dedi.

Belediye Başkanı Coşkun Ünal  Belediye olarak Ramazan ayı boyunca iftar cadırından hergün 400 ihtiyaç sahibi vatamdaşımıza iftar veriyoruz.Böyle mübarek günde yılda birkez de olsa bütün Kızılcahamamı aynı sofrada buluşturmak ve toplu iftarda bir araya gelmek istedik.Hayırsever işadamı Mehmet Cevahir bey masrafları ben üstlenmek istiyorum dedi belediye olarak bizde organizsayonu yaptık, Kızılcahamamın ilk toplu iftarına ilgi beklenenden fazla oldu Kızılcahamamlılara teşekkür ediyorum” dedi.

Kızılcahamam’da ilk kez yapılan toplu iftar olma özelliği taşıyan organizasyonda, bölge bölge ayrılan yerler ilçede lokantacılık yapan esnafa verildi her esnaf  beşyüzer kişilik yemek yapıp kendisine ayrılan yerde iftar açmaya gelen vatandaşlara servis yaptı.Güzel bir organizasyon oldu Kızılcahamamlılar ilk kez bir arada yemek yedi, yaklaşık beş bin kişi katıldı birçoğuda masa bulamadığı için geri dönmek zorunda kaldı.Ufak tefek aksaklıklar da oldu şelale bölgesinde 10-15 masa orucunu ekmek ve salatayla açmak zorunda kaldı.

YORUMLAR
  • uğur   10-08-2012 12:17

    ali ün veya mahmut solmaz ismli arkadaşlar yorumlarınıza bi bakın da utanını bunda siyasetin ne işi var yiyiyosa acık yazın adınızı kendiniz veya ananınızı babanızı aday yapın yavrum da secim kazanın utanmaz hasetler ben coşkun yalakası değilim siyasi partisini ve kendisini sevmem ama yapılanları hizmet adına kızılcahamam adına görmemek inkar ve nankörlük olur bi 4 sene önceki kızılcahamama bide bide şimdiki kızılcahmama bakınız hersey ortada coskunun 1200 gün isimli tanıtım kitabında neyin ne olduğu açokca gözüküyor eminim sizin akp nizden aday olacak veya cıkacak olanlar bunları hayal unutmayın sadece HAYAL edebilsinler yeter onlara büyük onur olur inanın adamın yaptığını kıskanmayın alkışlayın her sey kızılcahamam içn ha unutmadan ben chp liyim canlarım inadına chp chp chp vizyonsuz arkadaşlar saygılar.......

  • inadına    09-08-2012 21:57

    biz birkere geldik yapacagımızı yaptık hadi gelinde sizide görelim madem öyle

  • şanlı   09-08-2012 17:14

    ınatcı arkadaşlarım altan alınız lütfen ali ün bey biraz fanatik herhal nede olsa ilçede birinci parti ve çoğunluk onlarda kızılcahamamın yüzde 70 ii ak partili kızlcahamamın yarısından fazlası ak partili

  • inadına   06-08-2012 23:21

    sizide gördük neden yapmadınız yapamadınız pekala hükümet sizin sayın başbakan sn millet vekilleri hergün kızılcahamamda neden

  • veli ün   06-08-2012 20:26

    ali ün 06-08-2012 / 02:56:37 ak partiliyim ak pati inadına ak parti söke söke alacağız sizin elinizden belediyeyi iftar yemeği nasıl verilir gösterecez size )))) bu nasıl bi yorum ya.. sanki çocuklar mahalle maçı yapıyo.. ne bu fanatiklik, ne bu hazımsızlık, neyin derdindesin.. iyi bi şey yapılıyosa alkışla ne saçmalıyosun...

  • merve   06-08-2012 19:04

    ama göryrm ki çoğu insanda bu yok mahmut solmaz açmı kaldında geldn madem, hem yemek yiyon hemde burda böle konuşuyon gelmeseydin oyunuda isteyen yok senin alda akpartye ver oyunu insan olun be 2 dakka ne biçim insanlarsınız yediğiniz kaba ... resmen bu . hadi bakalm klavyede artizlik yapanlar seneyede siz verin yemek sizi görelim bide

  • ali   06-08-2012 18:47

    ben k.hamam dışındaydım katılmadım ama katılmayı çok isterdim. ama bazıları pek memnun olmamış gibi.neymiş efendim yemek kalmamış masalar salatayla oruç açmış...zaten bu etkinliğin amacı tıka basa doymak değil kardeşim birlik ve beraberliği sağlamak.orda bi parça ekmek yesen bile takdir etmek senin borcun...tamam demiyoruz ki her şey mükemmeldi ama bu toplu olarak yapılan ilk iftar tabiki eksikleri olacak bugün aynı sorunlar ankara büyükşehir belediyesinin iftar çadırında da yaşanıyor başka yerlerde de...yetkililer de önlemini alır bi dahaki sefere böyle bir şey yapılırsa (inşallah yapılır) hatasını telafi eder.yapıcı eleştiriye her zaman açık olunmalıdır ama eleştirinin dozunu ve niyetini iyi ayarlamak gerekir...bi lafımda particilik yapanlara neymiş iftar verdi diye oyunu vermeyecekmiş çok afedersiniz ama siz nasıl insansınız kardeşm adam uğraşmış didinmiş böyle bi şey yapmış vermezsen verme ama böyle etkinliklere de leke getirme.yiğidi öldür ama hakkını yeme...

  • Ekrem   06-08-2012 12:25

    eş dost özel yerlerde gülerek yedi ya gerisinin önemi yok.... darsı seneyeee

  • Yetki LİYESAYGI   06-08-2012 08:29

    Herşey çok güzeldi bir ilk gerçekleşti yemekler çok güzeldi belediye yetkilileri yerken diğer vatandaşların onları seyretmesi çok hayırlı bir işti sanırım zabıta memurlarının belediye yetkiliyerine sadece kavurma taşımalarıda çok iyi bir işti bir ilktir bu bir saat otur su ile oruç aç ev git yemekye emeği geçenlerden allah razı olurmu bilimiyorum

  • Mahmut Solmaz   06-08-2012 04:09

    epey kalabalık olarak Burada iftar yaptık.oyumuzu iftar yaptık diye götürüp Coşkuna vermeyeceğiz Akpartiye vereceğiz..Bir yemeğe oy mu satacağız.Dünyayı verseler yine Akparti.

  • ali ün   06-08-2012 02:56

    ak partiliyim ak pati inadına ak parti söke söke alacağız sizin elinizden belediyeyi iftar yemeği nasıl verilir gösterecez size ))))

  • vatandaş   06-08-2012 01:08

    kimsenin burda fesatlık yaptığı yok. çok güzel bi organizasyondu fakat abı hayat önündeki lokanta sanırıım gülsüm ana organizasyon konusunda çok eksikti. yemek almaya gidenlere biz dağıtacağız dediler ezan okundu yemek kalmadı tabldot kalmadı dediler. ab ı hayat önünde aksaklık çoktu ve çoğu masa yemek alamadı. biz de özenerek gelmiştik. çoğu insan bi tabldot bitirip diğerini almış. bizim coşkun baskana bi lafımız yok lokantanın beceriksizliği vardı.

  • inadına   06-08-2012 00:51

    hay allah razı olsun can eren kardeş yüregine sağlık

  • ali ün   05-08-2012 21:54

    toplu iftar yemeği güzel bi olay ama bunu mhp li arkadaşlar şaşaya dönüştürüp kendilerine yontmaları ayıptır hele gösteriş yapmaları çok ayıp ve şunu unutmasınlar ilçemizde 2 bine yakın mhp oyu var bunu büyültecek bi olay yok

  • irem   05-08-2012 21:09

    ben sizin kadar aç gözlü insanlar görmedim ya adam düşünmüş yapmış tşk edeceniz yere bide söyleniyonuz!!!!!!!!!!!

  • merve   05-08-2012 15:56

    ya Allah aşkına ne biçim insanlarsınız biraz emeğe saygınız olsun ya aç gözlülük yapmanın ne alemi var biride yazmış ordan başkan ve yalakaları diye biz sen gibi deglz kusura bakma sen çok yaptıgından biliyosun heralde yalakalk yapmayı ilk defa böle güzel bi organizasyon olmuş emeğe saygı dicenize hala parti ayrımı yapıyosunuz hem arkasından konuşuyosunz başkanın hem gelysnz yemek yemeye bide üstüne laf yapysnz çok bencil insanlar var yazık size Allah gözünüzü doyursun ne var yani sadece salata ekmek yedilerse onu bulamayanlar var aç gezenler var onları hiç düşünmysnz onu buldugunuza dua edin şükredn Allaha böle gdrse çok aç kalırsnz siz

  • kızılcahamam   05-08-2012 12:49

    ınsanlarımız okadar cahılkı burdakı amacı anlamıyor boylesıne buyuk bır oganızosyana sımdıye kadar kım cesaret edebıldı onuda bırakalım herkes karın doyurmaya gelıpte ne beklıyordu burda amac bırlık beraberlık ıcerısınde sadece oruc acmak herkes dıyorkı azar yedık yemek alamadık bunda baskanın ne sucu var organızasyonu yapıp k.hamamlı lokantalar kazansın dıye herkese esıt boldu arada gulsum ana lokantası abı hayatın onunde rezıllık yasatı ınsanlara baska yerde boyle bır sorun olmadı katılım yuksektı herkes kendı masasını koydu gerekırse ortak oldu bu guzel ortama ve ılk defa oluyor bu organızasyon ılk seferde tam olamazdı zaten kımse amacınız uzum yemek degıl bagcıgı dovmek yazık sızlere

  • buranın vatandaşıyım hemde fesat olmayanından   05-08-2012 02:16

    kötü yorum yapanlara sözüm.siz nasıl insanlarsınız ya.madem bahane bulcan fesatlık yapcan niye geldin iftara.adam deger vermiş birlik beraberlik olsun diye iftar yemeği vermiş.ama yaranılmaz.çok biliyosan daha iyisini sen yap.kedi uzanamadığı ciğere pis dermiş.ne bekliyodun yani.senin önüne tencereleri verip al burdan ye bıkana kadar mı demelerini.nasıl bi fıtrattır bu.nasıl bi cahillik.orda kuru ekmek bile yesen allah razı olsun demen lazım.işte bu insanlıktır.eminim kötü yorum yapanlar evlerinde iftar daveti vermiyolardır cimriliklerinden.iftardan sonra ordaki manzaraya baktınızmı hiç.çoğu yediği tabağı kaşığı yere atmış.yazık ya.orada yemek verenede yazık,siz evinizde yatarken oraları toplayanada.yemek dağıtımında şikayetçiysen sende bi el uzatıp orada görev alsaydında yemek dağıtsaydın bu kadar boş konuşana kadar.kızılcahamamın eski halini çabuk unuttunuz.yollarda yürünmüyodu bile yol bozukluğundan.soğuksuya bi aile rahat çıkamıyodu.belediye başkanımızdan allah razı olsun kızılcahamamı dünyaya tanıttı.adam etti burayı.eskiden festivaller bile 1buçuk gün sürüyodu.ama başkanımız sosyal faaliyet az diye 4 gün yaptı.ama işte yaranılmaz.insansanız elinizi vicdanınıza koyun bi daha düşünün.bakın ak partili genç yazan kişi başka partidenim dememiş insanlığını gösterip teşekkür etmiş.işte insanlık bilenden vefa bilenden örnek alın.ben insanlık namına bu organizyonu hazırlayan düşünen emeği geçen herkese çok çok teşekkür ediyorum.allah sizlerden razı olsun.allah sevdiklerinizin acısını göstermesin.allah dahada çok versin sizlere..helal olsun sizlere...ne olursanız olun ister fakir ister zengin,ister müslüman olun ister başka bi dinden,ister okumuş olun isterse cahil ama insan olun..hepimiz allah rızası için insan olalım ve at gözlüklerini çıkarın 3günlük dünyada...yazık......

  • can eren    05-08-2012 01:44

    yav arkadaş bu organizasyon sadece alkışlanır....ak partili ol sıyah partılı ol sol partılı sağ partılı ol orta partılı ol..ne olursan ol bu etkınlık alkışlanır..nasıl bır halkmış bu k.hamam halkı tamamaen dedıkodu fesatlık dolusunuz be

  • yaşar   05-08-2012 00:10

    böyle iftarlar başka yerlerdede yapılıyor inceleyin adamlar iftardan iki saat sonra yemek alabiliyor ancak bunun khamamda bir ilk olması uafaktefek eksiklikler olabilir normaldir acımasızca saldıranlar bilmeliki meyve veren ağaç taşlanır

  • Kızılcahamamlı   05-08-2012 00:08

    Hayırlı ramazanlar sayın arkadaşlar, Organizasyona sırf arkadaşlar ile katılmak istedim. Fakat organizasyonda çok büyük eksiklikler mevcuttu. Lokantacı çocuklar mesela herkese artistleniyordu. Yeğenimi gönderdim yemekleri almaya fakat orada bulunan şahıslar yeğenimi azarlayarak ve eli boş döndürerek gönderdiler. Çocuk diye yemek vermemişler. Gittim napıyorsun diye yanına, utanmaz işte. Gülüyor halâ. Bari yapılacaksa adam gibi organizasyon yapılsaydı. Suyumuzu içip hiç bu manzaraya katlanamadan eve çıktık. Yemeğimizi orada yedik. Neyse seneye bu hareketlerinden sonra Belediye Başkanı, Coşkun Ünal olamayacak. Bunuda şuraya koyuyorum. Ak Partili bir hemşeri lazım. :(

  • Aziz Yetkin   04-08-2012 23:51

    İftar proğramı ve açılışlar çok güzel olmuş.Özellikle Ak Partili meclis üyelerinede kendine teşekkür ettirdinya hepsini tesbih gibi dizdinya sana helal olsun coşkun başkan siyasetin kralını yapıyorsun.

  • İsimsiz   04-08-2012 21:46

    Bu etkinlik Çok güzeldi. Ama bazı kişiler çok eleştiri ypmış yemek hakkında burada yemek önemli deil insanların hep berber olması önemli bu etkinliğin bir defa olmasını arz ederim etkinliği yapan kişiye tşkkür ederim

  • cafer   04-08-2012 19:50

    masaları kurup kaldıran kardeşlere ayrıca teşekkürler işlerin,i çok güzel yaptılar sigaralarınıda biraz gizli içseler daha iyiydi ama helal olsun o kadar masa sandalyeyi nizami bir şekilde açıp kapattılar

  • mehmet   04-08-2012 19:40

    bazı arkadaslar demişki rezaletti aç kaldık yer bulamadık ya arkdaslar bırakın bu lafları lafla peynır gemısı yurumuez.uzanamadığınız ciğere mındar demeyı bırakın artık herkesı eşıt değerlendrmeyi öğrenın artık. bende gittim bu organızasyona bende yer bulamadım evime dönmek zorunda kaldım ama problem etmedim.siz kızılcahamam tarihinde ne zaman böle bir organızsyon gördünüz allah askına mesela karın doyrmak değil zaten birlik beraberlik içinde güzel yerlere gelmektir. ama sadece karnını doyurmak ısteyen ınsanların da gıdeceği tek yer hastanedir oda nasıl zayflycm dye :)

  • hüseyin   04-08-2012 19:31

    büyüksün KIZILCAHAMAM

  • davut   04-08-2012 19:10

    öncelikle Allah kabul etsin .. Allah razı olsun cevahir abimizden böyle organizasyonlar her sene yapılması gerekiryor inşallah devamı gelir. başkan bulmuş bir sponsor yapmış bir organisazyon bunu hemen siyasete dökmeyelim bu hayır işidir.tabiki olacak aksamalar fakat benim aklıma yatmayan sayı 10000 e yakın gelin hesaplayalım postanenin önünden büyük kaplıca 700 m geliyor her 70 cm bir kişi otursa iki sıra masa var yani 4 sıra sandalye 700m i 70 cm bölünce her sırada 1000 kişi olur 4 sıra en fazla 4000 kişi yemek yememiş :)

  • hüseyin   04-08-2012 18:59

    her lokanta ayrı bir yere yemek verdi insanlara bız masalara getırecegız dedınız yemek alamaya gıdenlere bagırdınız ne oldu 10 dk kala herkes kendı alsın dedınız tabldotları bıtırp yemek bu kadardı dedınız yapamıycagın ıse kalkma kardesım yaslı teyzeler ac kaldı ınsanları9 mahdur ettınız yazıklar olsun sıze ust lokantakların oldugu yerlerde boyle sorunlar yoktu YAPAMIYCAKSAN KALKMIYCAKSIN !!!!!!

  • vatadaş    04-08-2012 18:23

    başkan ve yalakaları doyduysa tamamdır vatandaş aç kalmış kimin umrunda ac kalanlara soyluyorum ac kalacanız zaten belliydi niye gittiniz sizdede suc var

  • Akp li genç   04-08-2012 18:02

    Akp li bir genç olarak sayın belediye başkanımız ne güzel bir organizasyon yapmış bu yıl ilk aksaklıklar oldu tamam da mühim olan orda birlik ve beraberlik. Belediye başkanımızı gerçekten tebrik ediyorum çalışmalarından dolayı. İlk defa yapılmış bir organizasyonda o kadar kusur olsun artık. Aynı evde bile 5 kişi sofrada kavga ederek yemek yiyenler var kaldı ki bir ilçeden bahsediliyor. Nitekim köylerdeki düğün cenaze ve diğer organizasyonlarda bunun yüzde biri kadar kalabalık olduğu halde hepimiz az çok yaşadık gördük özellikle bu yemek dağıtım sırasında kavga gürültü her zaman olur. sofra sayısı bilinmez kimine pilav gider kimi unutulur. Ha bu arada köyde delikanlı iseniz bu işlerle siz uğraşıyorsanız büyük ihtimal aç kalan siz olursunuz. Böyle durumlarda amatörlükten çok profosyonelliğe yönelim diyorum. Nasil mi şöyle imece usulü herkes yemek dağıtmaya gönüllü olursa ne oluyor ortalık ana baba günü oluyor. Orda profosyonel üzerinde önlüğü olan görevliler olsaydı herkes yerine otursaydı ve dağıtım işlerini bu kişiler yapsaydı aksaklık olmazdı. Bazı köyler bu uygulamaya geçmişler gerçekten halk hiç bir işe karışmıyor diyelim 10 tane genç bu kişilere kişi başı ne ise dernek ücretini veriyor halk sadece masalara oturup yemeğinin gelmesini bekliyor. Bizim köydeki gibi har gür yok. Cenazeye gidiyorsun sen ne duruyorsun orda diye azar işitmek yok yani. Bu işi profosyonelliğe dökelim gerçekten çok güzel bir uygulama inanın bir köye cenazeye gittim isim vermeyim çok hoşuma gitti. Kimse bir işe karışmıyordu herkes hoşbeş misafirleriyle konuşuyordu. Bizim köyde olsaydı dedim içimden ordaki gençleri görünce ne çay içebilirdin ne de yemek yiyebilirdin. Örneklerle bazı anlama özürlü kişilere durumu izah etmeye çalıştım. Sayın başkanımıza görevinde başarılarının devamını dilerim. a.ö

  • başkan   04-08-2012 17:55

    ankara sınırları içinde başladığı işi yüzüne gözüne bulaştıran tek başkan coşkun başkan demi coşkuncular... coşkuncular anlamak istemiyo sanırım kardeşim adam aç kaldım hanımdan azar işittim diyo sen hala coşkun da coşkun diyosun!

  • ahmet   04-08-2012 17:09

    Resimlere bakıldığı zaman da görüleceği üzere masalar arasında farklılıklar var.Bu da demek oluyor ki tüm yemek yapan yerler aynı özeni göstermemiş. Örneğin şelalenin oradaki masalarda yemekler masalara görevliler tarafından dağıtılırken, hamamın önünde insanlar sıraya girerek yemeklerini aldılar. Oraya oruç açmaya gelen insanların birçoğu yaşlıydı ve yemeklerini sıraya girip alabilecek durumda değildi.Genel olarak bakarsak fikir güzeldi.Fakat ilk kez ve bu kadar geniş kapsamlı yapıldığından organizasyon zayıftı. Olayın altında başka şeyler arayanların artniyetli davrandıklarını düşünüyorum. Güzel düşünelim güzel olsun. Finanse edenlerden de Allah razı olsun. Hayırlı ramazanlar herkese

  • Ahmet   04-08-2012 17:03

    Belediye Ecümen üyesinin eşine ve yakınlarına özel masa açıp Tüm servisler onların masasına yapılırken çoluk çocuk bizde onları seyrettik. Bu kadar da olmaz Sayın Başkanım.

  • hayrettin   04-08-2012 16:58

    Bi de sen ac kalsaydin gorurdum seni inadina ......

  • inadına   04-08-2012 16:38

    orada aç kalanlar fesatlık yapacaz kusur arayacagız diye aç kalmış olmayasınız

  • galip   04-08-2012 16:24

    sayın editör 10 15 masamı dedin bizmi yanlış anladık 100 150 masa olmasın salatayla oruç açanlar

  • harun   04-08-2012 15:49

    Haber 1248 defa okunmuş yoruma bile deger bulunmamış...

  • hayrettin   04-08-2012 15:25

    Sizin yuzunuzden ac kalmakla birlikte esimden azar isittim.ben evde yemek yapamiyormuyum.madem doyurmayacaksiniz cagirmayin kardesim milleti yaziktir Gunahtir.

  • Mehmet Bostancı   04-08-2012 15:01

    Kaldırımlarda trafikte çile. Kiralık masalar sandalyeler kamyonlar yükleme sponsoru, a veya b şahsıda olsa heba edilen binlerce lira. Riya ve menfaat kokan bir program. Karşılığında Kızılcahamamlıya getirisi kocaman bir O (Sıfır). Belediye başkanı Coşkun Ünal’a ise reklam veeeeeee….. getirisi % 99,5, itibar ve siyasi getirisi kocaman bir O (Sıfır). Başkan kör görmese de dolmayı kimin iki götürdüğünü biliyoruz.

  • boyaci   04-08-2012 13:09

    Nadir görülen çok kötü organize edilmiş REZALET bir durum bin bir hevesle iftar açmaya gelen insanlardan çoğunu hevesi kursağında kaldı. Sadece su içebildiler. Yemek dağıtanlar sıraya girenlere biz masanıza getireceğiz sıraya girmeyin dediler ama sonuçta ne sıradakine verdiler ne masadakilere ezan okunduğunda curcuna ile alabilenler aldı alamayanlar sadece su içerek evlerine döndüler. Bazı vatandaşlarımız boş tabildotlardan bol bol aldılar birçok kişi boş tabildot bile bulamadı. (Ab-ı Hayat Otelinin önündekiler)

  • vatandaş   04-08-2012 12:37

    sayın başkanımıza öncü oldugu için teşekkür ediyoruz çok güzel bir iftar yemegi oldu kızılchamamda ilk allah razı olsun vesile olandan

  • inadına   04-08-2012 12:29

    fotoğraf neden koymadınız bi görseydik oradaki güzelligi

  • Emrah DURSUN   04-08-2012 12:24

    Sayın editör 10 15 masa salatayla açtıysa sen götüreydin orayada bu etkinliğe şükredin tarihinde sen k.hamamda böyle bir aktivite gördünmü?

  • sadi   04-08-2012 11:53

    kardeşim 500 kişiye 5 kişi yemek dağıtabilirmi 10 dakkada rekor denemesimi yapıyorlar ellerinde iki tablotla ağzını açıp yemek mi dağıtılır hele bazı uyanıklar sadece et yedik diye övünmeleri yokmu çoğu masalardan aç kalkarken o et yiyen uyanıklar başkasının hakkını yiyerek akşama kadar boşuna aç kalmışlar heralde yinede teşekkürler keşke bu kadar çok sorun olmasaydı

  • mehmet   04-08-2012 11:20

    ilk önce şunu söyleyim belediye adına gördük ki tam bir fiyasko oldu khamam adına da utanç verici durum oldu 17 18 saat oruç tutan insanlar evlerine aç gitmek zorunda kaldılar lütfen böyle organizasyon yaparken kafasına göre iş yapmasın herkes adam gibi yapsın yapamayacaksa da yapılıp milleti rezil etmesinler

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   04-08-2012 10:19

    Öncelikle atılan temeller ve açılışlar ilçemize hayırlı olsun,İftar yemeğini finanse eden şahsada Allah daha çok versin,Allah kabul etsin.herkese sağlıklı,engelsiz ve başarı dolu mutlu yarınlar temenni ediyoruz.

  • volkan   04-08-2012 09:36

    ankaradan kızılcahamama destek için geldik iftarıda hemşerilerimizle beraber manevi duygular ile yapalım istedik ancak ilk defa büyük bir organizasyon olması katılımcı vatandaşların ihtiyacından fazla yer işgal etmesi nedeniyle yer bulamadık bizde aşagıda benzinlikteki lokantada orucumuzu açtık maksat bedava yemek yemek değildi takdir edersinizki ankaradan kızılcahamama gel masraf yap o masrafa ankarada en iyi yerde iftar yaparsın maksat can hemşerilerimle beraber olmak o havayı teneffüs etmek o nedenle inşallah bu tür organizasyonlar daim olur ve daha iyi bir planlama ile tüm hemşerilerimiz katılır bir arada nice ramazanlar geçiririz tüm hemşerilerimin orucunu ALLAH kabul etsin

  • Oturamayan Adam   04-08-2012 03:31

    Organizasyon güzel düşünülmüş ama bizde kendimizi ona göre organize ettik büyük bi rezalet ile karşılaştık,ne oturacak yer var ne düzgünce ilgilenen görevliler var.Zaten görevliler birbirleriyle tartışmaktan ilgilenemiyolardı.Kısacası oturamadık :D

  • erdem    04-08-2012 03:24

    başkanın toplu iftar fikri güzeldi ortamda güzeldi ama başkan personelini ve lokantacıları organize etmemiş.saat 18 de masalara oturup yemek beklemeye başladık oturun masanıza getireceğiz dediler ezan okundu yemek gelmedi.istedik bu sefer .yemek bitti dediler.durumu bazı belediye personeline anlatmak istedim onlar önlerindeki tabak tabak kavurmalari götürüyorlardı bir meclis üyesi film seyreder gibi rezaleti izliyordu bu arada lokantacı bebelerde yemek isteyelere efelenip azarlıyordu.beni ve ailemi aç bırakıp bu rezalete seyirci kalanlara hakkımı helal etmiyorum.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın