Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Şehit Polis Zekeriya Yurdakul toprağa verildi.
  • Facebook da Paylaş
Şehit Polis Zekeriya Yurdakul toprağa verildi.
  • 01-01-1970
  • 25 yorum
  • 6332 okunma
İstanbul Gaziosmanpaşa'da uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit olan polis memuru Zekeriya Yurdakul'un cenazesi, Kızılcahamam'da toprağa verildi.

İstanbul Gaziosmanpaşa'da uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit olan polis memuru Zekeriya Yurdakul'un cenazesi, Kızılcahamam'da toprağa verildi.

Yurdakul'un cenazesi, İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde yapılan törenin ardından karayoluyla Kızılcahamam'a getirildi.

Şehit polis memuru için Aşağı Merkez Camisi'nde düzenlenen cenaze törenine, ailesi ve yakınlarının yanı sıra Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, AK Parti genel başkan yardımcıları Haluk İpek ve Salih Kapusuz, TBMM Adalet Komisyonu Başkanı Ahmet İyimaya, TBMM Sağlık, Aile, Çalışma ve Sosyal İşler Komisyonu Başkanı Cevdet Erdöl, CHP genel başkan yardımcısı Gökhan Günaydın, Bölge Milletvekili İzzet Çetin, MHP Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Erdem,Belediye Başkanı Coşkun Ünal, İlçe Kaymakamı Mustafa Çit, Kazan Belediye Başkanı Lokman Ertürk ve vatandaşlar katıldı.

Zekeriya Yurdakul'un cenazesi, Kızılcahamam Müftüsü Tahsin Aydın tarafından kıldırılan cenaze namazının ardından ilçe mezarlığında toprağa verildi.Şehidin Aşağı Merkez camiinde dar avlusunda cenaze namazının kılınması izdihama neden olurken namaz için camiye akın eden binlerce kişi yollara taştı

 

 

Etiketler : Şehit - Polis - Zekeriya - Yurdakul - toprağa - verildi. -
YORUMLAR
  • fatih   25-02-2015 15:10

    vurulup tertemiz alnından uzanmış yatıyor, bir hilal uğruna ya Rab ne güneşler batıyor....sınıf arkadaşım,şehidim, mekanın cennet olsun... inna lillahi ve inna ileyhi raciun.

  • kızılcahamamlı    29-06-2012 13:20

    Allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun.

  • Saraycık Köyü Derneği   24-06-2012 19:06

    Şehidimize Allah'tan Rahmet kederli ailesine Baş sağlığı diliyoruz.Başımız Sağolsun

  • bozo   22-06-2012 13:25

    BÜYÜK HARFLE yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • sefa arık   19-06-2012 17:45

    Şehidimize Allahtan rahmet Ailesi eş dost ve Emniyet camiasına başsağlığı dilerim

  • halis taşkın   18-06-2012 22:51

    şehit olan polis abim zekeriya yurdakul a rahmet diler ailesine tüm kızılcahamamlılara görevi başındaki emniyet görevlilerine baş saglıgı dilerim kabrin nurla dolsun

  • cengiz ünal   18-06-2012 17:07

    şehidimize allahtan rahmet ailesine baş saglıgı dilerim canabı allah çocuguna ve ailesine uzun ömürler versin

  • KIZILCAHAMAMLILAR DERNEGİ YÖN.KUR   18-06-2012 15:59

    Hep birlikde şehitlik mertebesine ugurladıgımız, kardeşimiz Zekeriya YURDAKUL’a Yüce Mevladan rahmet, yakınlarına sabırlar diler,. Tüm hemşehrilerimize başsaglıgı dileriz.

  • Has Ankaralı   18-06-2012 14:06

    Seni tanısak ta, tanımasak ta; şerefsizlere, kahpelere inat, vatan için şehit olmuşsun ya sen. İşte o an içimize; kor gibi ateşi bu kez sen düşürüverdin yüreklerimize sen... Cenazeni muhteşem bir kalabalık uğurladı Allaha... Cennette de öylece bir kalabalıkla karşılanırsın inşallah... Mekanın cennet olsun, yakınlarının sevenlerinin başı sağ olsun...

  • Kamil KABADAĞI   18-06-2012 13:14

    Şehidimiz başta ailesi olmak üzere tüm yakın dost ve akrabaları ile Türkiye cumhuriyeti topraklarını benimsey, vatanını seven ve bu vatan için mücadele eden herkesin başı sağolsun Allah şehit yakınlarımızada sabırlar versin.

  • murat ışık toki teknikeri   18-06-2012 12:42

    kahbece gelen bir kurşunla hayatını kaybeden arkadaşımıza allahtan rahmet ve aylasine baş saglıgı dilerim 6 aylık bebegi babasız yetim bırakan şerefsizlerde birgün işallah adalete hesap verirler :((

  • murat   18-06-2012 12:29

    Aziz şehidimize Allah dan rahmet dilerim. yaptıkları fedekarlık kelimelerle anlatılmaz. bu alçaklar o küçük çocuğun yüzüne nasıl bakabilecekler. yüce Allah onları hem bu dünyada hemde ahirette helak edecektir.

  • emekli polis   18-06-2012 11:14

    Allah mekanını cennet olsun,

  • Dağdelen   18-06-2012 11:02

    Bizleri 24 sat koruyan, Allah Vatan Bayrak uğruna şehid olan bu fedekar vatan evlatları sizler ıoldukça bu vatan ebediyete kadar daim olacaktır. Mekanının Cennet komşunuz Peygamberimiz olsun.

  • Ayşegül ALTINTAŞ   18-06-2012 10:54

    Allah sabırlar versin ...

  • A.Metin Özyurt   18-06-2012 10:42

    Değerle Dostlar, Yediden yetmişe hepimizin yüreğini yakan bu elim hadisenin son olmasını temenni ediyorum. Şehidimize bol rahmet, ailesine sabır ve metanet diliyorum. Bir de tavsiyem olacak; lütfen şehit cenazesi törenlerinde siyasi slogan atmayalım. İnanın bu davranışın o siyasi kesim için bir getirisi olmuyor. Aksine antipati duyuluyor. Düşünün; orada tüm siyasi kesimlerden insanlar var. Herkes kendi siyasi görüşünü yansıtacak şekilde slogan atsa ne olur? Bu eleştiriden çok bir tavsiyedir. Saygılarımla ...

  • Ömer   18-06-2012 10:25

    Rabbim cennet mekan eylesin yurdunu sana tek sözüm şahid ol bu vatanın cihan hükümdarı olacağına ve sizlerin kanlarıyla

  • Arif ÇETİN   18-06-2012 10:13

    bu menfur saldırıyı yapanları lanetliyor.katillerin biran önce yakalanmasını ve Devletimizden böylesi kahpece saldırıyı yapanlara idam cezasının uygulanma yasasının meclisten biran evvel geçmesini temenni ediyorum.Şehit karşimize Allahtan rahmet diliyorum. Başta ailesi ve sevenlerine Cenabı Hak sabırlar versin.Mekanı cennet olsun

  • polis ali   18-06-2012 09:34

    Şehidimize bir kez daha Allah'tan Rahmet,ailesi ve yakınlarına sabırlar ve başsağlığı diliyoruz.

  • Yabanabat Kızılcahamamlılar Derneği   18-06-2012 08:43

    İstanbul Etilerde uğradığı menfur silahlı saldırı sonucu şehit olan Saraycıklı kardeşimiz Zekeriya YURDAKUL’a Yüce Mevladan rahmet, yakınlarına sabırlar dileriz. Tüm hemşehrilerimizin başı sağolsun. Yabanabat Kızılcahamamlılar Derneği Genel Mrkz.Yönetim Kurulu

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   18-06-2012 08:42

    Şehidimize bir kez daha Allah'tan Rahmet,ailesi ve yakınlarına sabırlar ve başsağlığı diliyoruz.

  • RASİM AKKAYA   18-06-2012 01:13

    İstanbul Gaziosmanpaşa'da uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit olan hemşehrimiz polis memuru Zekeriya Yurdakul'a Allahtan rahmet, acılı ailesine başsağlığı ve büyük sabırlar dilerim. Işıklar içinde yatsın... Rasim AKKAYA -İstanbul