Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti ilçe kongresi yapılıyor işte yeni yönetim
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti ilçe kongresi yapılıyor işte yeni yönetim
  • 01-01-1970
  • 39 yorum
  • 5888 okunma
Ak Parti Kızılcahamam ilçe 4.Olağan kongresi bugün Yabanabad Kültür merkezinde yapıldı

Ak Parti Kızılcahamam ilçe 4.Olağan kongresi bugün Yabanabad Kültür merkezinde yapıldı.Kongreye Bölge milletvekili ve genel başkan yardımcıları Haluk İpek, Salih Kapusuz, Ankara il Başkanı Murat Alparslan Ankara Milletvekilleri Nurhan Şanlı, Ülker Güzel ve Cevdet Ergül ile İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Arslanoğlu,  il Başkan Yardımcıları Kadın Kolları Başkan ve yönetim kurulu üyeleri sivil toplum kuruluşları başkanları delegeler ve çok sayıda Kızılcahamamlı katıldı.

Kongrenin açılış konuşmasını İlçe Sefa Yıldırım, günün anlam ve önemine binaen İl Başkanı Murat Alparslan ve Genel Başkan Yardımcısı Salih Kapusuz birer konuşma yaptı.Yapılan bu konuşmaları daha sonraki haberlerimizde yayınlayacağız.

Ak Parti 4. Olağan kongrede aşağıdaki yönetim listesi ile seçime girdi.Kongre öncesi Sefa Yıldırım Başkanlığında oluşan bu yönetimden Yusuf Öztğrk, Fahrettin İlhan, Kadir Furuncu, Mahmut Kahveci, Hacı Mustafa Sarı ve Ahmet Akbaş gördükleri luzum üzerine istifa etti.

 

 

 

ADALET VE KALKINMA PARTİSİ KIZILCAHAMAM İLÇE BAŞKAN ADAYI

                                                 SEFA YILDIRIM

YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELER

  1. KEMAL DOĞANOĞLU
  2. İBRAHİM YILDIZ
  3. SALİH ÜNLÜ
  4. SELAHATTİN ÜNSAL
  5. SEFA ULUCAN
  6. ALİ TÜT
  7. OSMAN GAZİ ALBAYRAK
  8. MURTAZA GÜNGÖR
  9. DURMUŞ AKAY
  10. BAŞARAN YILMAZ
  11. ADEM AKAY
  12. GÜRAY ALTUNAY
  13. UĞUR KALENDER
  14. YUSUF ÖZTÜRK                         Yönetim Kurulundan istifa etti
  15. FAHRETTİN İLHAN                     Yönetim Kurulundan istifa etti
  16. KADİR FURUNCU                      Yönetim Kurulundan istifa etti
  17. MAHMUT KAHVECİ                     Yönetim Kurulundan istifa etti
  18. HACI MUSTAFA SARI                 Yönetim Kurulundan istifa etti
  19. AHMET AKBAŞ                            Yönetim Kurulundan istifa etti

YÖNETİM KURULU YEDEK ÜYELER

  1. HAKAN GÜLŞEN
  2. HÜSEYİN DEMİRHAN
  3. MEHMET BORAN
  4. İRFAN AYDIN
  5. OSMAN ÜNSAL
  6. HİMMET EKŞİ
  7. YAHYA YURDAKUL
  8. HAMZA KOCAOĞLU                 Yedek yönetimden  istifa etti
  9. ADNAN MENDERES ACAR
  10. GİYAVER AKÇAY
  11. DURSUN ALDEMİR
  12. ALİ USLU
  13. MUSTAFA ÖZTÜRK
  14. NADİR AYDOĞDU
  15. ZİYA DEMİRHAN
  16. FERHAT ÜNAL
  17. NUH FİDAN
  18. YADİGAR TÜFEKÇİOĞLU
  19. HAYRULLAH YANAR
  20. GAZİ ARAT

ÜST KURUL ASİL DELEGESİ

  1. SEFA YILDIRIM
  2. AHMET ARSLANOĞLU
  3. HİDAYET DEMİRHAN
  4. MEHMET AYDIN
  5. MUSTAFA KELEŞ
  6. YUSUF BAYRAKÇI
  7. SÜLEYMAN ACAR
  8. HAMZA KOCAOĞLU      
  9. MEHMET AKYOL

ÜST KURUL YEDEK  DELEGESİ

  1. FATMA YILDIZ
  2. ABDULLAH ŞENLİ
  3. FERİDUN ÜNSAL
  4. SEFER AKYER
  5. ŞENGÜL ÇELİKOĞLU
  6. ALİ YILMAZ
  7. YAYHA YURDAKUL
  8. AYŞE AYDOĞAN

 20 asil ve 20 yedek üyeden oluşan yönetim kurulu asil üyeliklerden istifa edenlerin yerine yedek üyeler (normal olanı )  ilk altı sıra girecek yalnız kongrede deleger kimlere çizik atarsa sıralama ona göre değiştiğinden kimler bu altı istifanın yerini dolduracak merak ediliyor.

Buda saat 17.00 de açılacak olan sandıklarda oy sayım işleminden sonra belli olacak

Etiketler : Ak - Parti - ilçe - kongresi - yapılıyor - işte - yeni - yönetim -
YORUMLAR
  • Hasan ASLAN   04-03-2012 11:40

    Veysel Bey Sizde anlama zafiyeti var anlaşılan.Sen bu Coşkun dönemine bir laf etmediğine göre anlaşılamn bir yakının işe alındı.,bir menfaatin var .Sen seninde içinde olduğu dönemin başarısız olduğunu düşünüyorsun onca güzel çalışmalara rağmen.Senin belgelerle açıklarım gerekirse deiğin şeylerin hükmü olsa amenna derim.sen bu Adem Düşmanlığı ile COŞKUN karşışında DİLSİZ MELEK olmaya devam ettiğin müddetçe MHP seninle guru duyuyor.Bildiğin gibi devam et.Odunumun parası odunumun parası demeye

  • Veysel BAYRAM    04-03-2012 00:02

    Dönemimiz de geçmişin ve günümüzün çalışmaları ile ilgili destek ve denetleme görevimi Hakk ve Halk adına yaparak dönemimizin üstün olmasına sizin tahmininizden çok katkım oldu. Altyapıyı Aziz ve Muhterem Başbakanımız bizden sonra tüm Türkiye’ye yaptıran adam gibi adamdır Bugünkü belediyeyi dürüst adil ve tarafsız çalıştırmak ve çalışmaları denetimlemek üzere biz 11 meclis üyesine görev verdik Onudamı ben yapıyım? Kimse beni ortaya sürmedi süremezde istişare ekip bilmez tavrı ve siyaseti siyasi güç olarak dışlamaktan ibaret kabul eden muhatabın sayesinde ve elhamdülillah Allah(c.c)’ın verdiği akıl ölçüsünde kendim yazıyor siyaset yapıyorum. Adem Bey gitti diyorsun ama bana göre hala kendini gündeme taşımanın gayretinde olduğunu görüyorum ve inanıyorum.. Siyasette yarın çok geç olduğunu bildiğim içinde, hem Kızılcahamam’a hemde AK PARTİMİZE kayıp ettirenlerin bir daha AK PARTİMİZ adına siyaset sahnesine çıkma isteklerini ve ikinci kez Kızılcahamam ve AK PARTİMİZE zarar vermelerini dillimin döndüğü kadar (ve gerekirse belgeleri ile) engellemek için siyaset yapıyorum. Bugünkü siyasi ortamda Vatanımızın Milletimizin ve Demokrasimizin BÜTÜNLÜĞÜ esenlik ve güvenliği için siyaset yapan, siyasi ve hayati yaşamlarını riske atan tek lider Adam gibi Adam Tayip ERDOĞAN ve Öz Dava arkadaşları tek parti AK partidir. Büyük şehirden işçi istihdamı örneğim Mücavir alan dışındaki yerlerde bile işçi istihdamı sağlayarak hem işsizliği önlemeye, hem insanlığa hem Kızılcahamam’a hizmet edilmesi örneğini anlatmak içindir. Halada normal ölçüde istihdamdan yanayım. Biz almadık da ne oldu. 5 yıl MHP ekibi ile çalıştık şimdiden sonrada çalışacağımız ekip yine MHP ekibi olmayacak mı? Ben bunları kısıtlı anlatıyorum anlayan ve kamuoyu anlıyor ki 2009 seçim sonuçları ortada !!! . Hala ekip ve kamuoyu istişaresinden uzak ve dışlama politikası ne kazandırır ne kayıp ettirir öz eleştirisinin bir kez daha yapılmasında yarar var. Belliki ne anlatırsan anlat, anlamak istendiği gibi anlaşılıyor veya anlatmak istediğimi tam olarak anlatamıyorum.. Bu gerekçe ile bu haberle ilgili karşı yorumlarına bir daha cevap yok. Dilek ve temennisi ile. Kamuoyuna Saygılar sunarım.

  • Hasan ASLAN   02-03-2012 07:27

    ne olursa olsun Ak parti zamanındaki Belediye ile şimdiki karşılaştırıldığında sizin döneminiz bu dönemden kat kat üstün..yani kendi döneminize ve Başkanınıza haksızlık ediyorsunuz..Şimdi yapılanda bir şey yok süsleme ,püsleme var.israf var,yeme içme,eşe,dosta,hısma ,akrabaya kıyak var..Sizin zamnaınızda alt yapı yapıldı.Sizn Başkan akadar bu cesareti ve iradeyi gösteren olup bu işe imza koyan oldumu.yooo.yapılanları saymaya gerek yok.çok yapıldı.amma bu adamlar Siyaset Bezirganı .ortada yapılan işler normal Belediye sayesinde doyanlar var ya.sürüyorlar Piyasaya anam şöyle Başkan.yaman şöyle Başkan.1994 te bu adanlar Kızılcahammada şöyle pislik var böyle pislik var diyerek şeçim aldı.içeri atmaya çalıştığı adamlar.berat ett.kendileri köşe oldu.Sao lsenin gibi beyleride bulup ortalığa sürüyorlar.işin giücün Adem ÖZBEKLER le uğraşmak.o gitti Veysel bey..Şİmdi bile İstihdam fazla istihdamma karşıyım diyorsun.Coşkun Beyin kaç kişiyi Belediyeye luzumsuz alıp ceremesine halka çektirdiğini göre göre Soğuksu Milli Parkındaki İstihdamdan örnek verip Kendi Partinin Belediyesine atıyorsun.Bırak artık bu işi Kızılcahammaı kurtaralım bu Siyaset Bezirganlarından Parti Belediyeciliği yapanlardan.BU da böyle olmaz.BirKıızlcahamam elden gidiyor.Sen bir susa kal ayıp abi ya..kendini Coşkun Bey'in yanlış işlerini odakla..İlçenin durumu hiç iyi değil Bu Belediyeyle. sen hala Odunumun parası odunumun parası hesabı bir terane tutturmu.ş gidiyorsun.

  • Veysel BAYRAM   29-02-2012 22:59

    Hasan ASLAN Kardeşim, Kini olandan bahsetmese idin cevap vermezdim. Ama bu ifade beni cevap vermeye mecbur etti. Halı saha kıl çadır evetttttt hakarete uğradım tehdit edildim ammaaaa halı saha arsasını ve müştemilatını MHP kampı olmaktan kurtardım. Orada şimdi gül yüzlü kız öğrencilerimiz gül gibi yetişiyor. Sizce siyaset ne için yapılır?. Yan gelip yatmak içinmi, yoksa ezilseniz de doğru bildiğiniz hedeflere ulaşmak içinmi? Kamu adına görev yapanların illegal ve nitelikli nemalaşmalarla, peşkeşlerle vb. ile kamuya verdirdikleri zararların kimin cebine ne kadar girdiğinden çok kamuya verilen zararlar önemlidir ve dürüstlüğün eşiğidir.. Ben bunlarıda izah ederim ama sizinde dediğiniz gibi 2014 seçimleri önemli. Bütün Muhataplarım ile Dini – milli ve Siyesi ilişkimi ayrı tutum. Tam 5 yıl beraber çalıştığım Belediye Başkanımın pasif siyasi ı ve çalışma prensibini çok iyi etüt ettim. Bu manada hiç kimseye kin tutmadan her görevimi ve. Belediye Meclis üyeliği görevimide kamu menfaatini gözeterek yaptım, şimdilerde de pasif siyaset ve çalışma anlayışı sebebi ile Kızılcahamam’ımıza ve AK PARİTMİZE zarar verenleri şimdilik AK PARTİ siyasetinden. Uzak tutmaya çalışıyorum. Buda onlara sizlere ne kadar siyaset hakkı veriyorsa bana okadar siyaset yapma hakkım olduğuna inandığım için aklımın erdiği siyasi çalışmaları yapıyorum. Hasan ASLAN Kardeşim, Veysel BAYRAM’IN Dediklerini bırak, AK PARTİ iktidarında AK PARTİ gücü ile Belediye Başkanı seçilen, 5 yıl yine bu gücün gölgesinde belediye başkanlığı yapan, yine AK PARTİ iktidarında hatalı bir usul ve üslupla da olsa tekrar aday olan birinin, yine Muhterem RTE. .AK PARTİ ve üçlü olmanın gücü ile seçim kayıp etmesinin öz eleştirisini yap, zannederim kafandaki pek çok karanlık nokta kendiliğinden aydınlanacaktır Belediyelerin bir görevide aşırıya kaçmadan işçi istihdamıdır. Örneğide Soğuksu Milli Parkında çalışan kardeşlerimizdir.!!! Kamuoyuna saygılarımla

  • Hasan ASLAN   25-02-2012 06:43

    Önce çokk hayret ve ibretle Coşkun ÜNALâ oy verdiğinize hayret ederim Nedeni ise 2004 şeçimlerinden sonra evinize KIL çadır meselesi yüzünden tehdit ve hakaretleri yapankarı Adem ÖZBEKLERE kızıp oy vermeniz...Bı konu bile Fakültelere Tez konusu olur.Adem ÖZBEKLER le beraber çalıştınız.BU Adamın mebfaati Belediyeden olmuşmudur.?Belediyeyi kendi çıkarlarına alet etmişmidir?Boğazından Devlet Malı inmişmidir? Beraber çalıştoğınız Alt yağpya,Suya Kanalizasyona, imza ve irade koyan Modern terminali,Asansörü,taş duvarları ,Tokisi ortada alenen hizmet olarak dururken Adem ÖZBEKLERE şahsınızın bu kadar KİN duyması yakışmaz.Müslüman bir İNsansınız Kamil ve inançlı nir İNsana söylenmemesi gerekecek sözü söyletmeyin KİNİ olanın DİNİ olmaz. Sormuşşunuz Ak partililere Bağımsız aday olsanız kaç oy alırsınız.? COŞKUN ÜNAL gibi kimse İŞSİZ kalmayacak dersem en basiti çok oy alırım. Coşkunun ÜNAL'ın yaptıkları Trafik ,ve Jeotermal uygulamalarını gözfen geçireceğim.Belediye de Yandaş ,Hısım Akraba değil TURTTAŞ isrtihdam edeceğim tarafsız olup Şehrül EMİN olacağım..KÖR KURUŞUN HESABINI VERECEK İcraat yapacağım dersem çok oy alırım Belki kazanırım.Amma İktidar Parisi Adayı olursam en azından 5000 fark atarım. Veysel Bey Müslüman KİN yakışmaz.Bırak Kini 2014 te Cumhurbaşkanlığı şeçimi var.Hep birlikte Güzel günlere Ak Parti yömeticileri geri zekalı değil ya herkesi kucaklayarak Zaferi ulaşmatı bilmezmi.Onlara bir açıktan UYARI.Dünü bıralım İstikbale bakıp ;lçemizi güzel günlere kavuşturalım.saygılar

  • Veysel BAYARAM    24-02-2012 22:46

    Sami H Beyefendiye, Kendimi bileliden buyana çok ciddi yanlışlar (hata demiyorum) yapan partiye bu benim partim zihniyeti ile kronik partici olamadım. Her Genel seçimde kronik partim yerine Ülkemi Memleketimi İslam karşıtı sol partilerden kurtaracak DP – AP – RP – ANAP – DYP – MHP gibi partilere, 2002 den buyanada AK PARTİMİZE verdim. Bu manada Üçlü koalisyon hükümetinin kurulması ve icraatlarına kadar MHP’de oy’verdiğim sağ bir parti idi. Ama üçlü koalisyon dönemini, manevi ve maddi zararlarını yaşadıktan sonra kesinlikle ve ömrüm boyunca her GENEL (altını çiziyorum GENEL Seçimde) seçimde 1001 oy’um olsa bir tanesini bu partiye vermem. . Bugünkü siyasi ortamda da 1001 tane oy’umun bir tanesini zayi etmeden AK PARTİYE veririm Hasan ASLAN Beyefendiye, Merak etmeyiniz Genel seçimlerde Ülkemizin ve Ak Partimizin teminatı Aziz ve Muhterem insan Recep Tayip ERDOAĞN’A ve AK PARTİMİZE Kızılcahamam yerel seçimlerinde bizim verdiğimiz zarar deryada damlakadardır. Aziz ve Muhterem insan Recep Tayip ERDOAĞN ve AK PARTİ rehaveti ile yerel seçimleri kayıp eden, genel seçimlerde oy kaybına sebep olanların verdiği zarar ise deryalar kadardır. Meseleye küçük baksam Kızılcahamam ve Ak Parti yerine kişileri korumayı tercih eder susardım. 5 yıl ilçeme ve partime zarar verdiğine inandığım başkanımın, 2009 seçimlerinde ikinci sefer seçilmesi ile dahada çok zarar vereceğine inandığım için ilk etap da Bağımsız Belediye Başkan adayı aradım ama muvaffak olamamam üzerine, sizin tabiriniz ile fellik, fellik Coşkun Başkana gizli değil açıktan çalışanlardanım. (savunduğun kişi vb. tekrar aday yapılırda dayatılırsa aynı çalışmayı yine yaparım) İnsan beşer olarak yanlış yapar ama siyasetçi yinede yanlışı yapanıda kazanarak kazanır. 2009 seçimlerinde Sizler dışlayarak nekazandınız/nekayıpettiniz? Rakipleriniz, MHP ve adayı muhaliflerini yanına çekenler ne kazandı/nekayıpetti? Bunu kişi endeksli siyaset yapanlar da bir bile bilse zaten Kızılcahamam Belediye Başkanlığı bu günde hala AK Partili olurdu. Şimdi sizler bizim Kızılcahamada 10.000 oyumuz savunmasındasınız ama bilinki bu 10,000 oyda 500 tane oyunuz yoktur. İsterseniz ilk yerel seçimde küçük bir partiden veya bağımsız aday olunda Kızılcahamamda kaç oy’unuz olduğunu birlikte görelim. Bile, bile pasif çalışma yaparak, Muhterem RTE, AK PARİTİMİZE ve Kızılcahamamsıza zarar verenler, Siyasetin ısınmaya başlaması ile Kızılcahamamda görünmeye başladılar. Onlar göründükçe onları ı Şimdiden Kızılcahamam’dan uzak tutarak Kızılcahamam’ımızın ve AKPARTİMİZİN kayıplarını önlemeye çalışıyorum. Demokrasi size ne kadar siyaset yapma hakkı veriyorsa banada o kadar hak veriyor. kamuoyumuzun bilgi ve takdirlerine, saygılarımla.,

  • sadi   24-02-2012 21:09

    çok güzel bir kadro çok güzel ekip çok aramışlar belli

  • vadaş   23-02-2012 21:07

    kim nereye inerse insin seçimlerde kimlerle kime ve ne için satdıgını ben iyi biliyorum. ve akpnin içindeki hayinleride çatlaklarıda çok iyi biliyorum. isim isim...

  • :)   23-02-2012 13:44

    özleminde çoşkun başkanla zoru ne anlamadım..herkimse kendi partisini bırakıp çoşkun başkana sallıo hayırdır zorunmu var ? :)

  • Hasan ASLAN   23-02-2012 11:59

    Keşke beklentilere cevap verecek daha iyi bir yönetim olsaydı.iyi olurdu.Amma 19 Ocak 2012 itibari ile Ak Parti yukarda görüldüğü şekilde oluşturulmuştur.ÖLÜM var SITMA var.Sıtmaya razı olursunuz.O halde Kimseye kızıp Partime küsmeyeceğim.2014 Belediye şeçiminin akabinde Cumhurbaşkanlığı şeçimi var.Ülkesini seven Ak partililer yarasını Tuzu bassın.Partiyi önce Belediye şeçimlerinde Muzaffer kılıp Coşkun Beyden büyük bir farkla kurtulup .Halkı iktidar kılsın.ve Cumhurbaşkanlığı şeçimlerine zaferle girsin.Netice itibari ile DÜn dünde kalda Cancazım düne ait ne varsa geride bırakmak lazım.Siz Sefa Bey ve yeni yöneticiler istifada tek taraflı bir irade beyanıdır.Bu insanlar Partilerinden değil yönetimdebn istifa etmiştir..onları kazanmak sizlerin elinde.Meseleye Şaşı bakmayın durumu düzeltmeye çalışın .saygılar

  • özlem   22-02-2012 19:49

    Hasan ASLAN tbrk ediyorum sizi süpersiniz bakış açısı budur işte kızılcahamamda akp böyle insanlar yüzünden kaybetti demek zor geliyo akpli görünüpte coşkuna çalışanların sayesinde kaybettik demiyor hiç kimse

  • özlem   22-02-2012 19:45

    kısaca akp den haluk ipekten salih kapusuzdan dahamı iyi biliyorsunuz sefa yıldırım parti kurulalı beri akp ye gönlünü verenlerden geçen yerel seçimlerde daha sefa 1 yıllık yöneticiydi herşeyi birilerine yüklemek çok kolaydır salih kapusuz bile sefa başkanı hergün meclis kapısında görmekten mutluyuz derken siz ordan pasif siyasetten bahsediyorsunuz editöre gelince yazdığımız yorumları biz biliyoruz hiç biri yayınlanmadı içinde hakaret içeren hiçbir yorum olmamasına rağmen ilçede yaşayan kimin ne olduğunun bilen biziz uzaktan davulun sesi kulağa hoş gelir

  • süleyman yılmaz   21-02-2012 19:54

    o dökülen yapraklar o arkadaşlar zaten ak partili değillerdi hak yerini buldu

  • VATANDAŞ   21-02-2012 09:12

    Ahmet bey uğur kelenderden ne kötülük gördün kazamızda yetişen gençeçik bir insan atak aktif cecur kalender ailesi çok kişiyi ev sahibi yaptı kimi icraya senedini koydu ne zamam eline para geçerse o zamam öde demiştir.uğur kalender bir kaş kişinin sıkortasını yatırıyor işci çaliştırıyor sen ne işyapıyorsun keşke böyle insanların adedi çok olsa.saygıalr sunarım

  • kadir   20-02-2012 18:19

    sayın bayan özlem coşkun bile derkn bir besmele çek çarpılırsın coşkun başkanın yaptıklları malum ortada.başkanlık vizyon işi herkes yapamaz saygılar.....

  • ahmet   20-02-2012 17:19

    tayyip sevdalısıyım ak parti sevdalısıyım ama bu sevdamıı bu yönetim bitiriyor santim santim uğur kalenderin o listede ne işi var belediye başkan adayı oldu tutmadı ilçe başkanlığına aday oldu tutmadı şimdide yönetime girmeye çalışıyor burada olmasaydı orada çaycılığa bile razı galiba bu kadar basitleşmek fazla değilmi amaç ne menfaat bu kadarda olmaz ayıp ayıp ama bu halk herşeyin farkında yönetimede sesleniyorum hafifleşmeyin ağır olun ağır taşı kimse kaldıramaz.

  • İstanbuldan Alo   20-02-2012 11:36

    Özlem Hanım “sayın editör bunca oy veren oraya giden halkın içinde hiç mi sefayı destekleyen yok ki siz hep bunları yayınlayıp diğer yorumları yayınlamıyorsunuz………” diye yorumunuzu hayretle karşıladık Bizler Kızılcahamam dışında yaşayan Kızılcahamam sevdalısı Kızılcahamamlılar olarak Kızılcahamam’la ilgili haberleri ve siyasi gelişmeleri, Kızılcahamam’dan sonra Türkiye’de ve hatta Avrupa’da en çok okunan kizilcahamamhaber.com’dan takip etmekteyiz Bizler Safa Yıldırım ve ekibinin pasif siyasetlerinin Kızılcahamam’ama verdiği zararları, bu zararları bile, bile Sefa Yıldırım ve ekibini tekrar dayatan Sayın Haluk İpek Sayın Salih Kapusuz Sayın Reha Denemeç için çok daha menfi yorumlar yazdık ama genel ahlak ve nezaket kuralarına riayeti prensip edinen Sayın editör tarafından yayınlanmadı Lütfen Kızılcahamam’a ve Kızılcahamam siyasetine, Sayın Sefa Yıldırım ve ekibinden, Sayın Haluk İpek ile Sayın Salih.Kapusuz’dan çok daha fazla katkısı olan Sayın Editörü eleştirirken çok daha dikkatli ve saygılı olalım.

  • sıla   20-02-2012 11:08

    tebrik ediyorum özelliklede gıyaver ve yadigar hanımı .

  • Sami H   20-02-2012 09:08

    MHP seninle guruu duyuyordur.

  • Aziz Yetkin   20-02-2012 08:14

    Listeyi gördükten sonra istifa eden arkadaşları tebrik ediyorum.Helal olsun size .

  • hasan   20-02-2012 07:44

    böyle bir girişimde bulundukları içi istifa edenleri tebrik ediyorum bir mhpli olarak.

  • Hasan ASLAN   20-02-2012 05:06

    Toplantıta katılan Eski Başkan Adem ÖZBEKLER'in kogreye jatıldı diye Lütfen misali dil ucuyla Annons edilmesini yorumunuza yazmanız meselelere hala küçük baktığınızın işaretidir.Bir gariplik var. o ne 2009 da Coşkun için fellik fellik dolaşan ,Şimdi Genel Merkeze mülakata işçisi ile Naşkan adayı olarak gidp Listeue giren UĞUR KALENDERİ yazsanıza,Ayrıca Anons edilmetyen 4 Eski Başkan adayı deidğinizde sizinle birlikte Colşuna çalışan onu kazandırmaya çalışan zatların ilan edilmemesi bence de i yi olmuş. onlar gelme yüzsüzlüğünü buldularsa Bu Yönetimde okumama nezaketsizkiğini gösterimiş.İnşallah iyi olur kızmama rağmen hatta çok kızmamma rağmen '2014 şeçimlerinde Parti içi Muhalefetide kucaklayarak yağılan ve telafi edilecek bir liste temennisyle Yine Part,me oy veririm Amma İnşallah inatlaşma devam etmez.Ederse katbeden oluruz..Papaza bakıp oruç bozmayalım.Yeni Yönetine tekrar akıl ve Feraset dileğiyle ve temennisyle. akıllarını başlarına almasını temenni ederim.selamlar.

  • yakomoz   20-02-2012 00:55

    başkanı ve yönetimi begenmeyen arkadaşlar siz kimlerin olmasını isterdiniz bu yönetimde yazın yorumlarınızın altına bakalım kaç kişi begenecek yaptıgınız listeyi ..kimseyi memnun edemezsiniz herkez kendine yakın eş dost yandaş akraba veya köylüsünü listede görmek istiyo ama imkansız hayrlısı bu diyip çalışacaz HEDEF 2023

  • özlem   20-02-2012 00:17

    sayın editör bunca oy veren oraya giden halkın içinde hiç mi sefayı destekleyen yok ki siz hep bunları yayınlayıp diğer yorumları yayınlamıyorsunuz hayırlı olsun sefa başkanıma ilerde belediye başkanı olacak coşkun bile başkan olduysa sefa başkan haydi haydi olur herkes işine baksın kıskananlar çatlasın umarım yayınlanır malum editörün tarafı belli

  • Veysel BAYRAM   20-02-2012 00:08

    Toparlayan bir Genel Başkan, Dağıtan bir Kızılcahamam, Seçim kayıp eden belediye başkanının kongreye katılımını ilan ederek ne kazandınız? Eski Belediye Başkanlarımızın kongreye katılımını ilan etmeyerek ne kazandınız? Bu kongrede ilçe başkanlığına aday olan ve salonda bulunan 4 kardeşimizin kongreye katılımını ilan etmeyerek ne kazandınız? Bizleri illegal olarak ihraç edince ne kazandınız? İlan ettiğiniz ve seçim kayıp eden belediye başkanı vb. AKPARTİMİZ adına siyaset yapmak üzere sahaya inerse bende kamuoyunu bilgilendirme görevimi yapmak üzere sahaya inerim! NOT: Birileri şimdi koruma görevine başlayacak. Onları yormamak “Bütün muhataplarım ile İslami, insani ve siyasi ilişkilerimi ayrı tutarım. Muhatabımın 5 yıllık siyasetini çalışma prensiplerini çok iyi etüt ettim. Onlar ne kadar tekrar siyaset diyorlarsa, bende okadar uzak dursunlar diyorum. Yani siyaset sizin için ne kadar hak ise, benim içinde o kadar haktır.

  • kızılcahamama yazık   19-02-2012 23:56

    Halkla bütünleşemeyen bir ilçe teşkilatı ne kadar bu memlekete hizmet edebilecek anlamış değilim.Bu kadar içe kapalı,kapalı kapılar adrdında entrikalar kızılcahamamı nereye taşıyacak bilen varsa yazsın. Bir hemşerimiz olarak Emrullah İŞLER in bir ilçe teşkilatı seçiminde bu kadar yakasının paçasının yırtılmasınada üzüldüm doğrusu.yazık olmuş. İlçesinden güç alamayan ,seçimbölgesinin dinamiklerini bilmezseniz,kuvvetler ayrılığını hesap edip dengeleyemezseniz olacağı budur.

  • sami   19-02-2012 23:27

    ben listeden çekilenleri taktir etmek istedim sebebi ise bu teşkilatla ve başkanla olmazdı ve yürümezdi çünki bu yönetim halktan kuvvet almıyor alamıyor vatandaşın bu yönetime güveni yok tu delege ise eski yönetimin eş dos akraba evlat dünür velasıl halk deyildi kazananlar bence istifa edenlerdir bunun için hem taktir hemde teprik ediyorum ak partinin kızılcahamamdada bundan sonra başarılı olmasını beklemiyorum

  • Cahit   19-02-2012 22:14

    Dün secimlerde M.H.P nin aktif savunucu olan ve köyünde cevresi ile oy için mücadele eden ,Sefa başkan ve Ahmet Arslanogluna karşı olan D.Akay bile bügün listede gercek partililer liste dışı ; ya bu işi biz bilmiyoruz,yada cok büyük yannış var bir yerlerde hadi hayırlısı

  • RIFAT   19-02-2012 21:54

    hayırlı ugurlu olsun

  • Birisi   19-02-2012 21:33

    Duyduğum kadarıyla eski ilçe teşkilatını Emrullah İŞLER istemiyormuş ama Haluk İPEK istediği için teşkilat değişmemiş bu duyum doğru demekki Emrullah İŞLER gelmemiş yazıkki ilçemiz yabancı vekiller kontrolünde ve herkez biliyorki eski yönetim ilçemiz için pek bir şey yapmamıştı....

  • Selim ÇAKIR   19-02-2012 21:13

    Genel şeçimi teşkilatın tün antipatisine rağmen Ak Parti büyük farkla alıyor.Burda Teşkilatın zerre kadar Başarısı yok.Belediye şeçimini Teşkilat alır.Bu Teşkilat çok yıpranmış Bir Başkan arağmen alabilecekmi?öyle bir kabiliyeti varmı? bekleyip göreceğiz.Anlaşılan oki Emrullah Beyin istemiş 13 den sonra 6 kişi listeye yazılmış..Güya Milletvekilinin isteği yerine getirilmiş amma Akıllı ya teşkilat kendi yaptı ya Delegeyi 13 ten sonrası çizilecek şunlar yazılacak.Bunu bu kişiler farketmiş olacakkki kendileri çekildiler..Yine Çeltikçi tarafı çizik yedi.İy,imi yaptınız Sefa Bey onu 2 sene sonra göreceğiz Küçük olsun Bizim olsun anlayışına Milletin cevabı Bi yoksak Sizinde olmasın der yine MHP ye Belediyeyi teslim eder

  • mehmet h   19-02-2012 20:33

    ak parti yönetimi degişecek diyorlardı fakat ben buna ihtimal vermemiştim dedigim olmuş gibi eski yönetimin aynısının tıpkısı haluk ipeyi teprik etmtk gerekir herhelde sefa ve hamzayı vede kemali ayakta tutmuş fakat halkı hayal kırıklıgına ugrattı herkez degişiklik olur diye hayel etmişti emrullah beyde gelmemiş herhalde insanın kendi vatanında yabancı gibi kalması da acı olmalı halkımızda kendi evladına sahip çıkmalıydı olmamış yanlış olmuş

  • yakomoz   19-02-2012 20:19

    çok isabetli karar

  • mehmet   19-02-2012 20:02

    Tabana bakmaksızın kendi çıkarları için Partiye hizmet olmayan şahısların yönetime koyarak taban teşkilatın tepkisini çekerek yöneti olmaz kızılcahamam ilçe teşkilatı yukarı merkez seçerek seçime girmenin bir anlamı yok listeyi göndersinler göreve devam etsinler sözde eşitlik var ama malesef kızlcahamam bir defa daha şahit oldu görüş K.hamam halkının

  • gerçekci   19-02-2012 20:02

    bu yönetimle akp sınıfda kalır, ülkücüler kızılcahamamı yeniden kazanır:(

  • Hayrullah    19-02-2012 19:56

    N e diyelim, Hayırlı uğurlu olsun. :) Bu demek iyi bir kadro. Biz siyasetten pek anlamayız da:)

  • sezer   19-02-2012 19:54

    yukarıdan inme yönetimle başarı olmayacağını herhalde genel merkez daha anlayamamış herhalde yine yukardan inme padişah usulü saltanata devam ediyor ama kendileri kaybederler kızılcahamamlıların herhalde söz hakkı yok ama kızılcahamamlılar yine seçim zamanında gerekeni yapar Bu ak parti yönetimine bu hak herhalde bsaygılarla .........

  • gazi   19-02-2012 18:57

    Yönetimden istifa edilmesi garip.Siyaset gönül işidir.Menfaat , ihale işi değil.Sefa başkana yeni yönetimle başarılar diliyorum.Tüm arkadaşlar hiçbir menfaat gözetmeden sadece akp ye hizmet için yönetime girmişlerdir.Umarım başarılı da olacaklardır.Fakat istifa eden arkadaşlar umarım belediye seçimlerinde karşı tarafa çalışmazlar..Geçen sene olduğu gibi.Fitne fesat ihale ilişkileri bu yönetime girememiştir.İstifa etmek değil hizmet etmek gerçek akp liye yakışır.Sefa başkan bu dönem daha aktif girişimci bir siyaset anlayışıyla kızılcahamamlıları kucaklayarak başarıya ulaşacaktır. Yeni yönetime başarılar diliyorum. Allah yar ve yardımcıları olsun.

  • Yaşar   19-02-2012 17:53

    Görünen köy klavuz istemezdi. 2 hafta önce söylediklerimiz çıktı. Hayırlı uğurlu olsun

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın