Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  8 Mart Dünya kadınlar günü kutlandı
  • Facebook da Paylaş
8 Mart Dünya kadınlar günü kutlandı
  • 03-09-2012
  • 25 yorum
  • 5417 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Tarafından 08.03.2012 Perşembe günü Saat:18.30’da Kızılcahamam Belediyesi Yabanabad Kültür Merkezi Sultan Süleyman Düğün Salonunda 8 Mart Dünya Kadınlar günü coşkuyla kutlandı

Kızılcahamam Belediyesi Tarafından 08.03.2012 Perşembe günü Saat:18.30’da Kızılcahamam Belediyesi Yabanabad Kültür Merkezi Sultan Süleyman Düğün Salonunda 8 Mart Dünya Kadınlar günü coşkuyla kutlandı.

Kızılcahamam Belediyesinin düzenlediği Dünya Kadınlar Günü kutlamasına Kızılcahamam’ın yöresel sanatçılarından Kadir Yılmaz, Mustafa Kalaba, Kızılcahamamlı Oğuzhan, Kızılcahamamlı Ahmet, İsa Altıntaş ve Polatlılı Hakan Gider konser verdi. Kızılcahamam MNT Anatolia Tatil Köyü katkılarıyla düzenlenen programda kadınlara Kızılcahamam Belediyesi tarafından karanfil dağıtıldı.

 Belediye Başkanı Coşkun Ünal’ın Dünya Kadınlar günü Mesajı okundu, ardından oyun havalarının birbirinden güzel sesleri salonu dolduran bayanları mest etti. Ağır parçaların ardından oyun havaları ve halaylarla devam eden 8 Mart Dünya Kadınlar Günü konseri geç saatlere kadar devam etti.

 

 

 

Etiketler : 8 - Mart - Dünya - kadınlar - günü - kutlandı -
YORUMLAR
  • katılımcı   13-03-2012 18:52

    biz bayanlar eylenceye saklı gitmedik herkesin eşinin haberi var çoğuda kendi getirdi eşini siz fesatlar danetten bakıp kim oynamış laf edin kendi pisliğinizi karıştırın .ayrıca hocalık taslamayın namaz kılanda kendine kılar siz gibi gösteriş yapmaz.her koyun kendi bacağından asılır dedi koducu erkekleeeeer

  • adem   13-03-2012 00:02

    dünya kadınlar günü bir kutlama değil anma günüdür. haklarını istedikleri için fabrikaya kapatılıp canlı canlı yakılan kadınları anmak için tertip edilmiş bir "anma" günüdür. yalnız o kadınları canlı canlı yakan kapitalist sistem, şimdi aynı günü kendi çıkarları için (hediye falan filan) kutlama gününe dönüştürmüş. tüm dünyada olduğu gibi biz de bunu yutmuş ve insanımız da bu günü bayram etmiş. hadi size iyi eğlenceler.

  • eski bir kızılcahamamlı   12-03-2012 16:07

    çok sinir oldum,bayanlar siz ahmet bey lere bakmayın,yeri gelir dinimizi ibadetimizi yaparız,yeri gelir eğlencemize gideriz.hoplayıp zıplayınca ne olmuş,insanların eğlenmeye hakkı yok mu?sizin gibiler diinimizi yanlış yollara saptırıyorsunuz.bizim dinimiz hoşgörü dini,kimseye bir zorbalığı olmayan tek din.cahilliğinizden,başkalarına boş vaktinizi değerlendirmek,bir başkasını horlayarak kendinizi yüceltmek için boşa kelime sarfedip ağzınızı açmayın,herkes haddini bilsin,seni de beni de onları da yüce mevlam sorgular ancak,sen haşa allah tan büyükmüsünde üstüne alıyorsun bu görevi,bırak bu işleri,yüce rabbim sorgulasın,sen işine bak uslu uslu ok ?

  • eski kızılcahamamlı   12-03-2012 16:02

    her koyun kendi bacağından asılır diye boşa söylememişler.isteyen istediği organizasyona katılır.üstelik kırk yılda bir bayan bayan a eğlenmişler,neden çekememezlik yapıyorsunuz.küçücük kızılcahamam da üstelik bir sürü işte şekil a da da görüldüğü gibi dedikodunun içinde bayanların ufacık bir eğlencesi göze batıp duran şu kızılcahamam da ne güzelki belediye düşünerek güzel bir şey yapmış,aman ona da konuşun,birşey bildim sanıyorsunuz değil mi? böle konuşarak.herkes kendine baksın,kim nerede ne yapacak çok ii bilir.nerden biliyorsunuz hem belki o dil uzattığınız bayanlar belki sizden daha dindar.ya üstelik şöle dinle başka şeyleri karıştırmasanız ölürsünüz.daha öğrenemediniz değilmi,başkalarını kötülerken kendiniz yüceldiğinizi mi sanıyorsunuz.şurda yapmış olduğunuz saçma sapan yorumlarınız hala kafa yapınızın değişmediğini,aynı yerinizde sayacağınızın ispatı işte.allah bilir işiniz gücünüz yoktur boşa doluya sırf konuşmak olmak için konuşuyorsunuz.bende bir kızılcahamamlıyım ama şu kadarını söyleyim böyle kafa yapısına sahip ve asla kendini değiştirmeye çalışmayan cahil insanlardan nefret ediyorum.böyle devam edin kutluyorum sizi

  • Hasret Kara   12-03-2012 13:37

    Bir adam..kardeşim sen adam gibi adamsın.sağolasın

  • Ahmet BALOĞLU   12-03-2012 12:09

    Kadınlara şiddete zaten karşıyız bözyle bir şey hem insanlık hemde dinimiz dışıdır. Bazı arkadaşların anlatmak istediği bugunler hergün bizim için geçerliydi ama maalesef senede bir gün hatırlamak zorunda kalıyoruz onu anlatmak istiyorlar. Mesela bugun İstiklal Marşımızın kabulu ve Mehmet Akif Ersoyu anma günü bugunde olmasa ne Mehmet Akif Ersoyu nede, İstiklal Marşımızın kabulunu hatırlayacağız. Biri yazmış senede bir gün kutluyoruz çokmu gördüünüz bilmem ne sorun o değil mazimize dönün bakın önünüzde net var o net sadece facebook ve çeşitli chat programları için geçerli bir iletişim aracı değil, kullanmayı bilirseniz çok yararını ve genel kültürünüz artar. Birde şu dikkatimi çekti madem paylaşım yapıyorsunuz biri yolcu, biri, bir adam, diğere insanım insan, Yorum yapmaktan çekinmiyosunuz ama kimliğinizi yazmaya çekiniyorsunuz...?

  • Servet    11-03-2012 14:07

    Sizden önceki yorumcular İnananların, tekrar ediyorum inananların ve insanların tekrar ediyorum insanların edep ve hayâ duygusunu, inanların inançları gereği yaşaması gereken yaşam biçimlerini dile getirmişler ne mutlu onlara.. Siz oynamaya devam edin Ülkücü kardeşler devam edin.

  • bir adam   11-03-2012 13:31

    Kadınlar gününüz kutlu olsun.Kadın döven, kadın öldüren, kadına şiddet gösteren, onun giyimine kuşamına, eğitimine karışan, bulduğu her fırsatta onu ezen, küçük gören, hatta senede bir gün gülüp eğlemelerine bile dayanamayan erkekleri kınıyor, ayıplıyorum. Onlar bizim analarımız, bacılarımız, kardeşlerimiz, kızlarımız,karılarımız, arkadaşlarımız. Onlar bizim hayat arkadaşlarımız.

  • canan   11-03-2012 13:21

    Dinimiz gülmeyi, eğlenmeyi yasaklıyor mu ki bu beyler fetva veriyor. Niye bu kadar rahatsız olmuşlar anlamıyorum. Biz de sizin gibi ve en az sizin kadar insanız. Başkalarının öbür dünyasını düşüneceğinize kendinizinkini düşünün. İnsanların birbirlerine sevgi, saygı göstermelerine, birlikte gülüp eğlenmelerine vesile olan her etkinlik size göre gavur icadı, dinizmize aykırı, geleneklerimize aykırı.. Üç beş kadın biraraya gelmiş ve dünya kadınlar gününü kutlamış, kimse kimsenin kalbini kırmamış, sohbet etmiş gülüp eğlenmiş ve siz bundan rahatsız olmuşsunuz. Bu nasıl bir hoşgörürsüzlük, nasıl bir sevgisizlik.

  • insanım insan..   11-03-2012 12:03

    ne kadar boş konuşan var ya.senede bir gün kadınlar eğlenmiş çokmu.ağzı olan konuşuyo.din sadece namaz kılmakla olmaz.şu an yazdıklarınız gıybete giriyo.gereksiz konuşmayın.kime ne kimin ne yaptığından.herkes kendine baksın.kimseye yaranılmaz.belediyeye helal olsun.bizleri düşünüp güzel vakit geçirmemiz için ellerinden geleni yapıp çok güzel organizasyonlar hazırlıyorlar.sizler nankörlük ediyorsunuz.ortada yapılan bi günah yok..o yüzden sabır zorlamayın.kendinize bakın...

  •    11-03-2012 02:36

    İlk önce belediyenin bugünü düşünüp bayanlar için böyle bir program düzenlemesinden ötürü çok teşekkür ederiz, çok düşünceliler.Önceki yorum yazanlara sesleniyorum, bayanların bir akşamlık eğlenceğe gitmesinden ne kadar rahatsız olmuşsunuz.Bir gün eğlenmek bayanların hakkı değil mi?Hemen konu dini bir program olsa gitmezler gibi yorumlara yönlendiriliyor. Sanki onu diyenler böyle programlara koşa koşa giderler.

  • Ahmey Baloğlu   10-03-2012 22:20

    Yolcu hanım bey vs, kadınlar gününden rahatsız olan erkek yok burda siz heralde ne anlatılmak istendiğini anlamamışsınız. Dinimize gelince bizim dinimizde hiçbir ama hiçbir şekilde zorlama yoktur. Kadınları dövme sözme vb konusuna gelince zaten o duruma karşıyız. Arkadaşlar ne güzel söylemiş yıllar öncesine dönün önünüzde net var b günler hergün kutlanırdı hergün sevgi dolu mutlu şekilde yaşanırmıştı. Türkiyeye göz diken milletler...! Baktılar türk milletini silah cephaneyle yıkamayacaklar baş edemiyecekler, aşk sevgi din vatan millet sevgisi bunları kaldırmaya çalışarak yıkmaya çalışmışlardır... Okursanız atalarımızın okuduğum ve çok ama çok dikkatimi çeken bi anılarını anlatmak istiyorum. Zamanın Osmanlı askerleri yani atalarımız ecdadımız bir çeşme başına su içmeye geliyorlar, Bunları uzaktan seyreden Papa bir kaç rahibeyi süsleyip püsleyip açıp saçıp çeşme başına gönderiyor. Bu rahibeleri gören askerlerimiz çeşmenin başından çekilerek rahibelerin su içmelerini sağlıyorlar, rhibeler askerlerin dikkatini çekmek için cilve yaparak bilmem ne yapıyorlar ama ecdadımız arkasını dönerek hiçbir rahibeye yan gözle bile bakmıyorlar. Bu olaya şahit olan Papaz hemen kumandana haber salarak. Siz bu millet ile nasıl başa çıkabilirsiniz...! Bunlar karıya kıza mala mülke önem vermiyorlar sadece Allah yolunda savaşıyorlar Allah için can veriyorlar. Siz bunlardan o duyguyu kaldırmazsanız canlarınızdan ve mallarınızdan olursunuz kaçın ve canınızı kurtarın diyor... Lütfen yorumları biraz dikkatli okuyun anlatmak istediğimiz bu sevgililer, kadınlar, öğretmenler, babalar günü vs vs bu günlerimiz geçmişimizde hergün yaşanırmıştı. Anlatmak istediğimiz şuanki Türkiyenin durumu ortada, ne demek istediğimi anlatabildiysem ne mutlu... Yorum yazarkende 2 kez düşün bir kez yazın...

  • SARI   10-03-2012 21:44

    Yolcu kardeşimiz olayı çok güzel özetlemiş. Kızılcahamam da TEKEL bayilerinin yüksek gelir kazandığı bir yerde kimse kadınların senede bir gün bile olsa eğlenmesine dünyanın günlük hayatın stresinden bir gece olsa bile ayrılmasına hiç kimse ama hiç kimse bir şey diyemez. 8 Martta DÜNYA KADINLAR GÜNÜ değilde erkekler günü olsaydı ve bu gün aynı bu şekilde kutlansaydı bu yorum yazan arkadaşlar kesinlikle böyle yorumlar yapmazdı. Lütfen biraz empati kurun ve kendinizi karşıda ki nin yerine koyun. AYIP.

  • yolcu   10-03-2012 17:35

    kadınlar gününün kutlanmasından, hatta başka günlerin kutlanmasından rahatsız olan erkekler.Bilin ki bizim dinimiz sevgi ve hoşgörü dinidir. Eğer kadınlar günü için bir şey söyleyecekseniz kadınlara değil; onları döven, söven, çoluğunun çocuğunun rızkını kumarda, içkide harcayan erkeklere laf söyleyin.

  • ahmett   10-03-2012 16:51

    oynamaya zıplamaya hoplamaya meraklı ne kadarda cok kadınlarımız varmıs..eglence dedımmı bızım kızılcahamam ınsanının ustune yok valla.nerde bı muzık duysunlar hemen toplanıyorlar..tbrkler valla..

  •    10-03-2012 13:51

    kutlama denilince bizim insanımızn aklına neler geliyor görüyorsunuz.Hadi peygamber efendimiz sav bir hadisi şeriflerinde şöyle buyuryor ''öyle bir gün gelecek ki helal ile haram ayırt edilemiyecek'' sanırsam bu yaşadıkalrımız o dönemin içinde olduğumuzu gösteriyor.saygıdeğer müslümanlar helal daire keyfe kafidir.

  • Ahmet Baloğlu   10-03-2012 12:51

    Çok doğru konuşmuşsunuz emrah ve salim bey değerlerimizi biz yıllar önce kaybettik oda şuanki millet yüzünden tarihimize ve şuanki halimizi takan yok. Çal oyna vur oyna, gerçekten utanç verici...

  • salimm   10-03-2012 00:22

    muftulugun tertip ettigi programla bu program arasinda bi kiyaslama yapayim dedim fark ortada dini degerlerimize ne kadar sahip cikiyoruz ortada o saatte dini program icin evinden saat gec oldu die cikmayan hanimlar hakan gideri getirsek cikarmisiniz???

  • Emrah DURSUN   09-03-2012 23:48

    Babalar günü, Anneler günü, Kadınlar günü, Sevgililer günü vs vs, Hepsi yalan dolan kardeşim. Bundan asırlar öncesi tarihimize bakın atalarımıza bu saydığımız günler hergün onlar için geçerliydi kutlanırmıştı. Ya şuanki halimize bakarsak, belli milletler (Türk gelenek töre, adet vs yok etmek için çalışan milletler) Türk Milletinden bu duyguyu kaldırmayı başarmıştır ve senede bir günde olsa bu günleri doyasıya hatırlamak zorunda kalmışızdır...! Her gün hatırlayın annenizi, sevgilinizi, öğretmeninizi, kendinizi. Tek gerçek var kardeşim oda Hesap Günü...