Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  70 bin kişinin katıldığı rekorluk iftar yemeği
  • Facebook da Paylaş
70 bin kişinin katıldığı rekorluk iftar yemeği
  • 09-03-2010
  • 16 yorum
  • 5684 okunma
Eski Hipodrom alanı olarak da bilinen Atatürk Kültür Merkezinde (AKM) düzenlenen iftar yemeğine, 50 binin üzerinde vatandaş katıldı.
Eski Hipodrom alanı olarak da bilinen Atatürk Kültür Merkezi'nde (AKM) düzenlenen iftar yemeğine, 50 binin üzerinde vatandaş katıldı. Konuklara, üzerinde 'Evet' yazılı, içinde kavurma, pilav, salata, ayran ve tatlıdan oluşan yemek paketleri dağıtıldı.

Beyaz kartondan oluşan paketlerinin üzerinde, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın mitinglerde dile getirdiği 'Sevdamız Millet Kararımız Evet' sloganı dikkat çekti

Başbakan
Recep Tayyip Erdoğan, bakanlar, bürokratlar, platform üyeleri için alanın ortasında büyük yuvarlak bir masa oluşturuldu. AKM önünde ve içerisinde polis ve özel güvenlik elemanlarının önlemler aldığı, AKM içerisine girenlerin ise aranarak alana alındığı gözlendi.

İftarda konuşan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı
Melih Gökçek, Ankara'da böyle bir organizasyon gerçekleştiren platform üyelerine ve katkısı bulunanlara teşekkür etti.

İftarda 50 bin kişinin gelmesini planlarken 70 bin kişinin geldiğini, bunun için Ankaralılara da teşekkür eden Gökçek, bu sayede Ankara'nın, Türkiye'de bir rekora imza attığını dile getirdi.

İftar için toplam 8 ton et, 5 ton pirinç, 2 ton nohut kullanılırken, 60 bin pide, 60 bin ayran, 120 bin şişe su ile hurma, zeytin, tereyağ ve baldan oluşan iftariyelik hazırlandı.

Organizasyon komitesi, iftar organizasyonunun Guinness Rekorlar Kitabı'na girmesi için girişimlerde bulunacaklarını belirtti.

Katılımın beklenenden fazla olması nedeniyle yemek paketleri yetmedi ve anons yapılarak takviye yemek getirileceği duyuruldu. Başbakan Erdoğan da iftarda kısa bir konuşma yaptı.

 

Etiketler : 70 - bin - kişinin - katıldığı - rekorluk - iftar - yemeği -
YORUMLAR
  • savaş   13-09-2010 00:30

    adamlar iftarı siyasete değil dini siyasete karıştırıyorlar.bize büyüklerimiz şöyle öğretti bir iyilik yapacaksak veya birine sadaka vereceksek sağ elimizin verdiğini sol elimiz bilmemeli,evimize gelen herkes yemeğimizden yararlanmalı ve biz bunla böbürlenmemiz.iftar çadırları kuruluyor üzerindeki yazı şöyle bugünkü 750 kişilik yemeği .....kişi karşılıyor bu nasıl müslümanlık bu nasıl insanlık kararısiz verin.

  • savaş   13-09-2010 00:25

    ankaranın alayı açmış.ben evet verecek olsaydım bile o yemek olayında iftar yemeği değil evet yemeği nden dolayı hayır olurdu

  • savaş   13-09-2010 00:21

    sana yakında her gün bayram olur .kürtlerle birlikte halay çeker kutlarsın.

  • ali   09-09-2010 22:29

    ramazn ayında mhpnin verdiği iftar yemeyinin parası nerden çıktı ve yemek nerden alındı hangi lokantadan.. kimlerin parsıından.. heee. ak partiye dil uzatanın dilini eşek arısı soksunn.

  • zevat    07-09-2010 18:22

    Allah rasülü evinde iken bir gün yatağının altında bir hurma bulur. ve onu yer. sonra düşünmeye başlar. kimindi acaba bu hurma. rahatsız olur. sabaha sabah gözüne uyku girmez. ve bir yanlışı olmuşsa yüce yaradanın kendisini affetmesini ister. kendisine ait olmayan bir lokmanın bile boğazından geçmesine darlanır. üzülür. ve göz yaşı döker. 70.000 kişi nasıl doyar. kaynağı ne bunun ya. eğer kaynak devletin imkanları ise bunu millete sormadan yapabilme yetkileri varmı. satın almadıkları arsaya cami yapmayan ataların evlatları, rızası olmayan vatandaşın arsasına camı yapmayan ceddin çocukları düşünün ve ibret alın geçmişisinizden. yiyenlerde dikkat etsinler. kursaktan geçen bazen ateş olur seni yakar....

  • Ankar_ALI   06-09-2010 13:07

    Sayın "ali babadan" isimli arkadaş, bırak şu ayndaşlığı bir kere olsun. Yemek işini benim bildiği kadarıyla 4 ya da 5 yemek şirketi almış olup bu şirketler Ankara'daki bir çok resmi kuruluşunda aynı zamanda yemeğini vermektedir. Bir gün olsun müsbet (Olumlu) bir şey söyle sevgil kardeşim. Saygılarımla.

  • ali babadan   05-09-2010 16:20

    kimin parasıyla kimlere show yapıyorsunuz.? yemekleri yapan firma kimlere aittir bilen varmı..? iftar yemeginin evetle ne alakası var.dini siyasete alet etmenin ne anlamı varki ..?bu işin sonu nereye gidecek merak adiyorum. gölgesiyle dahi kavgaeden bie başbakan ve havarisi sonumuzu bu mubarek gecede hayır etsin..yolu sonu yüce divan unutmayın

  • kürşad   05-09-2010 12:42

    Yıllarca başörtüsünü siyasi rant için kullandılar, şimdi de iftarları, namazı kısa her türlü dini simgeyi kullanıyorlar.

  • sinan can   05-09-2010 03:11

    ilçede verilen 1500 kişilik iftar yemeğiyle koca akp nin verdiği iftar yemeğini eş tuttun ya göğsüm kabardı sadece hissettiriyoz gücümüzü göstereceğiz az kaldı

  • Göçmen   05-09-2010 01:14

    Müşde 12 Eylül demokrasi bayramı ilan edilirek milli bayramlarımız 5 çıkacak.

  • Bora   04-09-2010 19:08

    Referandum ile siyaset arasında farkı bilmeyen ve takım tutar gibi partı tutan içeriğini bile bilmeden hayır saflarında yer alıp yapılan iftarı karalamaya çalışan bazı arkadaşların MHP nin verdiği iftar yemeğinde siyaseti ne kadar bulaştırdığına bir baksınlar, iftara siyaset orada bulaştı, burada ak partiye evet deyin diyen bir tane yazı parti işareti ben görmedim resimlerde sonuçta referandum yapılıyor anayasa değişecek bir parti kendi için anayasanın belli maddelerini değiştirebilirmi bunu bilkmek lazım, zaten 82 anayasası öyle olduğu için bugün herkez bütün türkiye için değişiyor, Eleştiren arkadaşlara sormak lazım referandum da evet çıkıp anayasa değiştirği takdirde bu değişen yeni yasa maddeleri ak partililer için değişecek herkes içinmi buna bakıp siyaset olup olmadığına bakmak lazım güzel şeyler yapılıyor yanlışlarda oluyor. 1500 kişilik iftar yemeğinde biçok kişi aç kaldı 70 bin kişilik iftar yemeğinde de böyle aksaklıklar olur ama güzel bir organizasyondu emeği geçenlere teşekkürler

  • Göçmen   04-09-2010 16:47

    Ey Ak Partililer, zaman muhatabının dilinden konuşma zamanı. Milet size güveniyor ve istediğiniz desteği veriyor. Yeter artık bırakın ortam gerilir diye katliamlarla ilgili yüzeysel açıklamaları. İşin tabanına inip, chp nin huhukcular yarsavcılar darbeciler sendikalar holdikler aracılığı ile yaptıkları marifetlerini, Mhpp nin ülkücü kisvesi ile mafyacılık çetecilik marifetlerini, talebeni barzani yardımlarının maksadını bu yardımlar ile asıl kime yardım yaptıklarını öcalanı niye asmadıklarını marifetlerini. Yapın bu iyiliğide bu millete. Chp Mhpp bunlar layık olduğu siyasiden silinmeye açıklayın gerçekleri kavuşturun bunları layık oldukları siyaset… Çukuruna

  • Kadir Uyar   04-09-2010 14:49

    Şu mubarek günde iftar yemegi vererek birde milletin dini duygularını istismar ederek siyasete alet etmeseler iftar yemegi verdik deyip shov yapmaları hemde verdikleri kumanya paketlerinin üzerinde evet yazması yokmu tamamen siyasi hiç degilse vatandaşa verdiginiz bir kap yemek üzerine siyaset yapmasalar ne güzel olur.

  • irfan   04-09-2010 14:34

    sofradan aç kalktık. "A" planı vardı. "B" planı yoktu.

  • Ankar_ALI   04-09-2010 10:30

    O günkü yemeğe ben de katıldım. Muhteşem kalabalık gerçekten. Organizatörlerden Allah Razı olsun. Ama bir kaç hususa değinmem lazım. 1- Masalarda oturanların yemeği tamam, tribünlerde oturanlarında ellerinde kumanya tamam, aradaki vatandaşlarda yiyecek yok inanın yanımda götürdüğüm su ile orucumu açtım ve sonradan aldığım bir ayran tamamı bu kadar. 2- Bazı insanlar üzerlerinde EVET yazan yemek paketlerini (!!!!!) evlerinne götürdüğüne şahit oldum. 3- Bazı insanlarda 330 ml suları 24'lük paketiyle evlerine götürdüğüne şahit oldum. 4- Bizim bazı insanlarımız gerçekten fırsatçı (Bazı İnsanlar için sözüm) hem de çok yeter ki fırsatının bulsun, fırsatcı dedik ya alır götürür, örnek olarak ya bir yerde bir yardımsever TUZ dağıtıyor bildiğiniz TUZ. İnanın götürebilirse elinden geliyorsa BİR KAMYON TUZU götürmeye çalışır, yahu kardeşim bu TUZ. (Satacaksa bilemem benim sözüm yiyecekse.) 5- Bazı aileler çoluk çocuk katılmışlar, ama bir şey yiyemeden geri döndüler. 6- Organizatörlerin bir eksikliği vardı bu kadar kalabalığı beklemiyorlardı, sanırım karışıklığın sebebi de bu. Şimdiden Mübarek Ramazan Bayramınız kutlu olsun.

  • sinan can   04-09-2010 02:33

    Peçetelerin bile üstünde evet yazan yemeğe iftar yemeği demek yanlış olur . İftar bu işe alet edilmiş sadece..

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın