Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  6.Türkçe Olimpiyatları devam ediyor ./ Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
6.Türkçe Olimpiyatları devam ediyor ./ Foto Galeri
  • 28-05-2008
  • 16 yorum
  • 5829 okunma
6.Türkçe Olimpiyatları Kızılcahamam Asya Termal tatil köyünde bugün yapılan yarışmalar ile devam etti.

6.Türkçe Olimpiyatları Kızılcahamam Asya Termal tatil köyünde bugün yapılan yarışmalar ile devam etti.

110 ülkeden 550 yarışmacının katıldığı ve renkli görüntülere sahne olan yarışmaların akşamki finalinde yarışmacılar hazırladıkları sunumları izleyenlere aktardılar. Oldukça başarılı olan öğrenciler salonu dolduran yüzlerce kişiye güzel anlar yaşattı.

Dünyayı Kızılcahamam a getiren bu muhteşem organizasyonda 110 ülkenin değişik din dil ve ırktan insanın ile Türkçe konuşmak onlarla kendi dilinde anlaşmak kadar insana mutluluk veren başka ne olabilir ki. Asya termalde devam eden bu muhteşem organizasyonun ilçemize yeteri kadar yansımamış olmasına üzülsek de diliyoruz ve umut ediyoruz ki 7. Türkçe Olimpiyatları Kızılcahamam’ı olimpiyat kenti yapar.İşte bu güzel organizasyon dan kareler

 

Etiketler : 6.Türkçe - Olimpiyatları - devam - ediyor - ./ - Foto - Galeri -
YORUMLAR
  • pöçekli   15-07-2008 17:50

    ABADAN eğer yazımı okuyabiliyorsan bil ki SENİ SEVİYORUM HALMEDOVA

  • ahmet mercimekçi   05-06-2008 11:27

    sevgili faruk bey, öncelikle şunu belirteyim,bu tür organizasyonları ayakta alkışlıyoruz.zaten benim ve diğer mesaj yazan kardeşlerimizin tamamı bu organizasyonun gerek belediye ve gerekse diğer basın organlarının bu organizasyona gereken önemi vermedikleri görüşüdür.bu sitede olmasa belkide kimsenin haberi olmayacaktı. her haklı konuya bir alternatif fikir geliştirmeniz gerekmez.doğru ise doğrudur.yanlış ise doğrusunu siz yazarsınız.bizler yanlışımızı düzeltiriz.siz yukarıda yazılanların bilimsel ve mantıksal olarak yanlış olduğunu,doğrusunun ise yine aynı çerçevede dünya gerçeklerine göre ne olduğunu yazarsanız bizler sizden istifade ederiz. türkçe olimpiyatları çok mükemmel bir organizasyondur.bu doğru. bu olimpiyatlar kızılcahamam halkına gereği gibi duyurulmamıştır.buda doğru. şimdi sizden ricam şudur.yukarıda tazılanlara bilimsel cevaplar verin.bizleri aydınlatın. mesela sn.recep tayyip erdoğan BOP eşbaşkanımıdır?değilmidir? şu anda TBMM de hükümet tarafından KÜRTÇENİN resmi dil hüviyetine büründürülmesi için çalışmalar yapılmaktamı?yapılmamaktamı?TRT devlet televizyonunda KÜRTÇE yayın için çalışma yapılmaktamı?yapılmamaktamı? sn.recep tayyip erdoğan'ı kim yada kimler ne için BOP eşbaşkanı atamıştır. atanmışmıdır?seçilmişmidir?nerede atanmıştır? görevi yada misyonu nedir?bu görevi ile ilgili bugüne kadar negbi faaliyetler yapmıştır? bizleri aydınlatın lütfen.bizim çok bilmediklerimiz olamazmı?bizi aydınlatmak sizlere düşer. neden bizi aydınlatmıyorsunuz?biz önemli konuları bilmiyoruz.bu ayıp değil,ancak öğrenmemek ayıp.öğrenmek istiyoruz. bu hükümet, önceki hükümetin yani sn.devlet bahçeli'nin başlattığı AB kriterlerine uyum adı altında kaçtane yasa çukarttı?IMF ile kaçtane stantbay anlaşması yaptı?bunların kömür ve makarna ile avutulan gariban halka faydası ne olmuştur. bekliyoruz saygılarımızla,

  • Faruk BİLİR   03-06-2008 20:57

    Değerli Dostlar, Lütfen şunu kabul edelim; "milliyetçilik" dendiği zaman hepimiz mangalda kül bırakmayız. Nice hamaset dolu sözler söyleriz. Zaten milliyetçilik kavramını da doğru dürüst düşünüp yorumlamamışızdır bile... Peki nedir gerçek milliyetçilik? Millet ve O'nun değerleri uğrunda çaba göstermek, elle tutulur gözle görülür bir şeyler yapmak değil midir? O halde son yüzyılda bu organizasyondan daha büyük bir milliyetçilik hareketi gördünüz mü? Hepinize saygılar.

  • ahmet mercimekçi   03-06-2008 15:07

    kıymetli kızılcahamamlılar, türkçe olimpiyatlarının yapılması,kızılcahamamda yapılması gerçekten mükemmel.şimdi bazı arkadaşlarımız bu organizasyonun neden basında yada yerel medyada yada başka şekillerde ciddi manada duyurulmadığından,reklamının yapılmadığından yakınmaktadırlar. gerçekten arkadaşlarımız çok haklı. değerli kardeşlerim öncelikle bu organizasyonun adı "TÜRKÇE OLİMPİYATLARI"yani türk insanın konuştuğu dilin olimpiyatları.ciddi ve vakarlı devletler gerek teknolojilerini ve gerekse ekonomik faaliyetlerini dünyaya hakim kılmak için önce oralara DİLLERİNİ gö- türürler.smürgeci İNGİLTERE dünyanın heryerine dilini yaymıştır.bugün dünyada ençok kullanılan dil ingilizcedir.rusça,çince,fransızca,japonca hızla dünyaya yayılmakta.peki bunlar neden yayılıyor?biz neden yerimizde sayıyoruz?işte bunlara cevap aramamız lazım.bizim güzel türkçemiz neden hala dünyaya yayılmamıştır. yukarıda belirttiğimiz gibi,bir ülkenin teknolojisi ne kadar dünyaya hakim hale gelirse dilide o ölçüde yayılır.bir ülke dünya üzerinde ekonomik ve siyasi nifuzunu ne kadar gösterirse dilide,dinide o kadar yayılır. ABD ve BATI DÜNYASININ en çok korktuğu mesele TÜRK ve İSLAM dünyasının bir araya gelerek kuracağı bir KÜRESEL GÜÇTÜR.bu yüzyıllarını,elli yıllarını bu nedenle BÜYÜK ORTADOĞU projesine ayırmışlardır.kendi projelerine göre dünyayı kendileri yönetecek,kendileri tanzim edecek. önümüzdeki on yıllar SU ve ENERJİ sorunları ile boğuşulan bir dönem olacaktır.bu nedenle,su enerji kaynaklarının çok büyük bir bölümüne sahip olan TÜRK ve İSLAM coğrafyası ile diğer ortaasya ülkelerinin birliği ABD ve BATI emperyalizminin işine gel- memektedir.işte bu durumu engellemek ve gelecek on yıllarda gerek enerji ve gerekse su hakimiyetini ele geçirmek için BOP planlanmış ve uygulamaya konulmuştur.maalesef bunun adını DEMOKRASİ koymuşlardır. IRAK'ın ABD ve diğer emperyalist batı tafafından işgali,afganistanın talibandan temizlenme adına işgali,afgan halkının etnik manada birbirine düşürülmesi operasyonlarının arkasındaki gerçekler budur. bu emperyalistlerin TÜRKİYE'yi AB ye alma hayali ve staratejisinin altındada maalesef bu yatmaktadır.PAN TÜRKİZM VE PAN İSLAMİZM batının karşı olduğu ve maalesef emperyalizmin yerli uşaklarınında karşı olduğu bir siyasi oluşumdur.işte bu nedenle ilçede yapılan türkçe olimpiyatları başkaları gibi reklam yapılmamıştır. emperyalist ABD ve BATI,BOP projesinin uygulanabilmesi için geçeceği yollardaki mayınları temizlemişler ve temizlemeye devam etmektedirler.SADDAM HÜSEYİN onlar için bir engeldi aştılar.şimdi sıra AHMEDİNEJAT'ta.yani İRAN da.kardeş ve komşu bir ülke olan IRAK işgal edildi.camilerde müslümanlar katledildi.bir ehli sünnet müslümanı olan SADDAM HÜSEYİN kellesi koparılmak suretiyle asıldı.ve oradaki insanlık dışı olayları anlatmak dahi insanı iğrendiriyor. türkiye'de maalesef bir AB maması ile uyutulmakta ve BOP projesi için figüran rolü ile oyalanmaktadır.bu arada tabii boşda durmuyorlar.KÜRT çeyi resmi dil yapmak için hükümet nezdinde çalışmaları devam ediyor.neden?çünkü bizim başbakanımızda BOP un eşbaşkanıda ondan.bu projenin yerli işbirlikçisi vakıflar harıl harıl çalışıyorlar.bunları dikkatle takip ediyoruz.türk halkına AB fonlarından biraz yem atarak,yolunmuş tavuk örneğine çevirmekteler. MHP abd ve AB güdümüne girdi.ÜLKÜCÜLER mhp içerisinden temizlendi.RP ve DSP bölünmek suretiyle kaybedildi.AKP milli görüşçüleri temizledi.temizlemeye devam etmekte.şimdi sormak lazım batı emperyalizmine karşı kim?nerde?nasıl ve neyle mücadele edecek. TÜRK'e hakaret etmeyi yasak sayan 301.madde AB kriterlerine aykırı bulunarak iptal edildi.ne gereği vardı?peki iptal edince ekonomimi düzeldi.ne oldu.hangi işimiz düzeldi.sen TÜRK'e hakaret etmeyi serbest bırak,türk diline sahip çıkmayı düşün.be ne perhiz ne lahana turşusu? sonuç olarak,bizler millet şuurundan uzaklaştığımız sürece,milli ve manevi köklerimizden koptuğumuz sürece kurumaya mahkumuz kardeşim.be mevcut partilerle bu ülkenin yönetimi mümkün değildir kardeşlerim.zaten gerçek mecrasında olanlar seçim barajının altında kalmaktadırlar.mesela SP gibi.çünkü hak haklıya değil,güçlüye layık görüldüğünden. hoşça kalın allah yardımcınız olsun.

  • gazi eren   01-06-2008 14:01

    evet gurur verici ama esnafa,işçiye ve köylüye bir yararını görsek daha iyi olmazmıydı?

  • zorbasultan   30-05-2008 21:53

    bunun kıymetini kimse bilemiyor. Bide deriz ki TÜRKÜZ, yok TÜRKÇEMİZ katlediliyo. İyi de Türkçeye nekadar değer verdiğimiz de ortada. Hani hangi medyada yer alıyor, kim duyuyor kim görüyor, ya belediye başkanımız acaba bu konuda çalışmalar yapmıyor mu. Bu güzellikler başka ilçelerde olsa idi yer yerinden oynardı. Şenlikler ya yok havasında yada cenaze havasında gidiyor. Ağustost ayında şenlikler yapılır görürüz o zaman ilçemizi. İki baldırı çıplak şıkıdım şıkıdım için toplanırız. Yıl boyu toplananlar iki türkücüye gider nasıl olsa. Olimpiyat olmuş ne önemi varki. Üstelik de TÜRKÇE olimpiyatları. Buraya kadar tamam. Tamam da hani TÜRKÜZ TÜRKÇE diye bağıranlar nerdeler. Hani kaç tane TÜRK medyası var Kaç kişi destekliyor TÜRKÇEMİZİİ . Bi Dink daha ölse ki ArEylesin. Yine bütün aydınlarımız(!) toplanır. Bütün gazeteler sür manşet . bunlar da olmasın demiyoruz amma olması gereken de olmalı. TÜRKLÜĞÜYLE ÖVÜNEN, TÜRKLÜK SÖYLEMLERİYLE Bİ YERLERE GELENLERE DUYURUR...

  • c.gökmen   29-05-2008 16:32

    Dünyada ülkem ve dünya adına bukadar güzellikler yaşanıyor ve yaşatılıyor.Emeği geçenlere binler teşekkürler.Ancak öyle garip bir durum ki, ülkemizde medyada ve her alanda neredeyse yer yerinden oynaması gerekir ülkemiz dilimiz güzelliklerimiz tüm dünyaya ve insanlığa sergileniyor ancak bu medya ve görmesi gerekenler görmüyor,görmek istemiyor,göstermiyor.Öyle garip ve o kadar acınası durum.İlçemiz açısından bakıyoruz çok değişen yok; güzel ilçemiz bu güzel organizasyonla hem kendini hem bu güzel organizasyonu değişik etkinliklerle tanıtsa ,piknik,gezi,tanıtım,stand,halkla kaynaşma organizasyonları düzenlese ne kadar güzel olurdu.Böyle bir imkan başka ilçelerde olsa bir Asya Termali bir Olimpiyatı olsa idi neler yapmazlar neler kazandırmazlardı ilçeleri adına.

  • memleketim   29-05-2008 15:52

    bizimde altın park gıbı bıı calısma alanımız olsaa emınım bızıde haberlerde soylerlerdıı ve yarısmalar burda olurduuu kızılcahamama turızmı yayan otellerımızz sayesındee mesuruzz asya ve patalya olmak uzere ınanın onlarda olmasa mıllı parkın bı anlamı yok tıpkı camkoru mıllı parkı gıbıı .... ayrıca bu yarısma sadece samanyolu tv kanal a ve sanırım kanal 7 de cıkıyoo bılmem anlasıllıyomu

  • Kazım Şenol   29-05-2008 13:51

    Mükembel bir organizazyon Fakat yeterince Tanıtımda kullanılamıyor

  • esra   28-05-2008 23:04

    türkçe olımpıyatları gerçekten çok duygu yüklü ve onur verıcı gurur verıcı bı proğram türkçeyı ve türkıyeyı böyle organızasyonlarda görmek ızlemek bambaşka Allah razı olsun

  • ah kızılcahamam   28-05-2008 22:20

    bu olimpiyatların kızılcahamam da olduğunu duyurmak için başkanım artık bişeyler yapın lütfen..

  • Ahmet TÜRK   28-05-2008 22:16

    Kızılcahamamlı olarak buruk bir sevinç ve gurur yaşıyorum. Öncelikle böyle bir dünya organizasyonunun ilçemizde yapılması gurur verici; ancak bu olimpiyat başka bir yerde yapılsaydı bu şekilde mi ilçenin tanıtımı yapılırdı acaba? Altınpark'ta yapılan stanlar ve ülkelerin tanıtımı bir gün bile olsa Soğuksu'da yapılsaydı? BELEDİYE BAŞKANIMIZ ilçemizde yarışmacılarla ilgili değişik etkinlikler mesela kır gezisi(piknik) düzenleseydi? Başka yerlere bu fırsatlar gelse ilçe tanıtımı için neler yapılırdı? Yerel idarecilere duyurulur.........

  • ciciler   28-05-2008 18:32

    hepsi çok sekerler insallah bızım memleketi beğenmişlerdir....... nede olsa burası TÜRKİYE

  • berrin baloglu   28-05-2008 17:10

    bu guzel insanlarin her renkten GÜZEL TÜRKCE mizi konusmalari bizi sevindirdi.

  • Aydın   28-05-2008 14:40

    Bu olimpiyatların Kızılcahamamda yapıldığını pek çok ulusal kanal bahsetmiyor. Sadece "Ankara'da yapılıyor" deniliyor. Her halde "Olimpiyatlar; Ankara'nın Kızılcahamam İlçesinde yapılıyor" denilmesi zorlarına gidiyor galiba...