Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  35 yıl sonra bir araya geldiler.
  • Facebook da Paylaş
35 yıl sonra bir araya geldiler.
  • 02-07-2011
  • 27 yorum
  • 5468 okunma
Kızılcahamam Lisesi 75/86 mezunları ve dönemin öğretmenleri 35 yıl sonra aşiyan da bir araya geldiler

 

Kızılcahamam Lisesi 75/86 mezunları ve dönemin öğretmenleri 35 yıl sonra bir araya geldi.

Duyu ve hasretin aynı anda yaşandığı öğrencilik yıllarında gördüğü ve 35 yıldır bir daha görme şansı olmayan öğrencilerin buluşmasını Faruk ve Fuat Arslan kardeşler organize etti.

Bu güzel organizasyonu tertip eden, kendisi de emekli bir öğretmen olan Faruk Arslan organizasyonun nasıl meydana geldiğini anlatırken bir gün Ankara da tesadüfen 35 yıl önce beni ve arkadaşlarımı okutan Ali Kemal Temuçin öğretmenim ile karşılaştım ve çok mutlu oldum, yaşadığım bu mutluluğu arkadaşlarımla da paylaşmak istedim, onlarla iletişim kurmak ve onlara ulaşmak için çok çaba sarf ettim ama buna değdi kariyerlerinin en üst düzeyinde değişik meslek gruplarından, Türkiye’nin değişik bölgelerinden buraya 70 in üzerinde arkadaşımız geldi. 35 yıl sonra ilk kez bir araya gelen arkadaşlarımız hasret giderdiler buraya gelen öğretmen ve öğrenci arkadaşlarıma teşekkür ediyorum dedi.

Kaplıca yanında bulunan aşıyan çay bahçesinde bir araya gelen 75/86 mezunları kızılcahamam’da hasret dolu bir gün geçirdiler

Etiketler : 35 - yıl - sonra - bir - araya - geldiler. -
YORUMLAR
  • RASİM AKKAYA   23-02-2011 00:56

    Faruk Arslan kardeşim ve meslektaşım, beni de İstanbul'dan telefonla arayarak davet etmiştir. Kendisine çok teşekkür ederim. O gün "İstanbul'da Ankaralılar Derneği"nin genel kurulu olacağı için katılamayacağım için üzgün olduğumu, ancak önümüzdeki yıllarda yapışacak etkinliklere katılmaktan mutluluk duyacağımı söyledim. Resimlerden görebildiğim kadarıyla; Yakup Yılmaz, Nurettin Özdemir, Kemal Yılmaz, Hüseyin Soylu, Atila Can, Ali Kemal Temuçin, Hasan Güder öğretmenlerimiz ve dönem arkadaşlarım, bizden önceki ve sonraki dönem öğrenci arkadaşlarımız için umarım çok güzel ve anlamlı bir gün olmuştur. Bunu, Faruk ve Fuat Arslan kardeşlerin önderliğinde inşallah önümüzdeki yıllarda daha geniş kapsamlı olarak yapabiliriz. Bu tür organizasyonlar eleştiri alır, ancak hemşehrilerimin şunu bilmesini isterim ki; bu işler çok zordur. Eleştirilerde haksızlık yapmamak gerekir. Bu bir dernek toplantısı değil, öyle olsa bile herkes yemek ücretini öder. Burada amaç, geçmişteki ortak yaşantıları ve anıları anımsamak ve yeniden yaşamaktır. Ali Kemal Temuçin öğretmenimiz de gereğini söylemiş. Orada yemek yenilen mekanın ARSLAN kardeşlere ait olması normal bir durumdur. O işte kardan çok zarar olmuştur. Kaldı ki kar yapıldı ise de çok normaldir. Biz demiyormuyuz. KIZILCAHAMAMIN ZENGİNLİKLERİNDEN ÖNCE KIZILCAHAMAMLILAR YARARLANMALIDIR diye... Tekrar kutluyorum. Yenisini bekliyorruz. KIZILCAHAMAM LİSESİ BİR KARİZMAYDI, oradaki öğretmenlerimiz de birer YILDIZ idiler. Onların öğrencileri de birer DEĞER'dir. Emekleri için hepsine teşekkür eder, yeni oluşumlara da bekleriz. Herkese saygı ve sevgilerimle... Rasim AKKAYA - İstanbul -

  • Fatih Mehmet TELLi   16-02-2011 23:42

    Kulaklarım amade bekliyor.sizi..Siz bizi çok dövdünüz.iyi kide dövmüşsünüz.ellerinize sağlık(Dövmenizdeki maksatt Halis Niyet).Ama Sahsınıza gösterilen Hürmet ve alaka sizin ne denli iyi bir öğretmen olduğunuzıun kanıtıdır.Siz ve tüm öğretmenlerimin ellerinden öper.saygılar sunarım.ayrıca Ahmet Küçükkkeskin kardeşime sağlık mutluluk ve esenlikler dilerim.saygılar

  • faruk ARSLAN   16-02-2011 00:00

    sanırım öğretmensiniz.yorumunuz beni üzdü.lütfen kendinizi tanıtırsanız özür borcumuzu yerine getirebilirim.belkide sizide aramışızdır ama bulamamış olabilirim.yinede özür dilerim

  • garip   15-02-2011 14:10

    orada bende olmalıydım.ne yazık ki iz bırakamamışım.

  • ahmet küçükkeskin   15-02-2011 09:40

    Tüm Kızılcahamam'lı eski dost ve arkadaşlarıma Merhaba . Orhangazi'den ilkokul arkadaşlarım ve Kızılcahamam Orta ve Lise den diğer arkadaşlarıma kucak dolusu sevgi ve saygılarımla Merhaba.Bu etkinliği düzenleyen Ağbimiz Faruk ASLAN ve diğer kardeşlerine kocaman bir ŞÜKRAN borcum var Lütfen kabul etsinler.33 yıl sonra burada okul arkadaşlarımın ve sevgili Hocalarımı bir arada görmek beni çok sevindirdi.Sağolun Varolun.Emeği geçen herkese çok teşekkürler.Bu arada M.Fatih Telli ve Ayhan Tetik de buraya yorum yazmışlar onlarında ayrıca gözlerinden öper Hasretle kucaklarım..SAĞOLUN VAROLUN.

  • Ali Kemal Temuçin   14-02-2011 00:42

    6 Şubat'ta harika bir gün yaşadık. 35 yıl önce yaşadıklarımızın ne denli önemli ve anlamlı olduğunu hep birlikte gördük, haz aldık. Bunun dışındakiler önemsiz ayrıtılar. Kızılcahamamlılara yakışan bu görkemli buluşmayı sağlayan Faruk Aslan ve kardeşlerine bir kez daha teşekkür ediyorum. Yorumları okuduktan sonra şunları yazmak da boynumun borcu oldu: 1. Biz öğretmenler orada çağrılı ya da konuk değildik. Bizler de diğer katılımcılar gibiydik ve elbette, bizler de buluşmanın maddi yönüne katılmalıydık. Bundan başka davranış kabullenilemezdi. 2. Faruk ve kardeşlerinin bu girişimi ve buluşmayı sağlayıp başarıyla sonlandırnası başlı başına büyük bir başarı. Yüreklerine sağlık. Emekleri ve özverilerini tümümüz saygı ve övgüyle karşıladık. Sağ olsunlar. 3. Bu tür düzenlemeler de elbette ufak tefek aksaklıklar olacaktır. Katılımcılara düşen ayrıntılarla uğraşmak değil o gün yaşananları yüreğinde ve gönlünde yaşatmaktır. Yaşadığı duygusal ortamı sevdiklerine, çocuklarına anlatmaktır. 3. Benim hâlâ unutamadığım kız öğrencilerim neredeydi? Onlar niye kardeşlerinin, öğretmenlerinin arasında değildi? Bu coşkuyu onların da yaşaması gerekmez miydi? Sonuç olarak, etkinliğe katılan/katılamayan tüm öğrencilerimizle gurur duyuyoruz. Etkinliği gerçekleştirenlere şükran borçluyuz. Yapılacak yeni etkinlikleri bekliyoruz. 35 önceki duygularını hâlâ dipdiri yaşatanlara "Helâl olsun!" NOT: Fatih, neredeydin? Elime geçirirsem kulaklarının benden çekeceği var! Gözlerim hep seni ve Çoban Mustafa'yı aradı.

  • eml    14-02-2011 00:39

    sedat hocada aç ya :D

  • faruk ARSLAN   10-02-2011 01:54

    kattılanlar listesi 50 gündür bende var.sonradan gelenlerede baktım veli,bülent,emin,kazım isimlerinde kimse yok. Şimdi bu zaatı muhteremlere soruyorum.etkinlikte değildiniz ama bol keseden eleştirileri pardon pislik atmayı esirgemediniz.Amacınız nedir.Güzel yapılmış bir etkinliği hazmedemeyecek kadar ruhunuz karanlıkmı. eğer etkinlikteydiyseniz vede isimlerinizi sakladıysanız bu çok daha vahim bir durum.Düşüncenizi,eleştirinizi adınızı gizlemeden yapacak kadar yüreğiniz yokmu.Çünkü sizde biliyorsunuzki yazdığınız şeyler ayıp,kalleşce,dürüstçe değil ve dürüst değilsiniz.Bu yüzden isminizi gizliyorsunuz.Korkaksınız,dürüst olmayanlar herzaman korkaktırlar ve karanlık köşe başlarını beklerler kalleşce vurmak için.Keşke eleştirseydiniz.eksik olan taraflarımızı söyleseydiniz.yönlendirici olsaydınız.Belki seneye bu işi düşünecek olan kişiye yol göstermiş olurdunuz.İçinizdeki hastalıklı durumu dışarı aktarmanın yolu bu değil.Ülkemizde çok saygın dr lar var öneririm.

  •    09-02-2011 13:22

    bence son derece güzel bir organizasyon orada olmayı çok isterdim büyük emek sarf edilerek hazırlanmış katılım yüksek mekan seçimi de gayet isabetli devamı gelir inşaallah

  • metin çelik   09-02-2011 12:57

    bizlere güzel bir nostalji yaratan vesile olan faruk ve fuat aslana teşekkür ederim.gelenler mutlu oldular gelmeyenler ise eminim orda olmak isterlerdi.işallah yaz aylarında soguksuda böyle bir etkinlikle bir araya geliriz.selam ve sevgiler.

  • Fatih Mehmet TELLİ   09-02-2011 00:32

    Ben etkinliğe bir işim dolayısı ile katılamadım.Hoş Face book taki ilgili ilan yerine durumum ile ilgili bir şeyde yazmamıştım.Bunun için Faruk Kardeşim beni affetsin.Ama kendisini tebrik ediyorum.anlamsız aleyte yorumlara aldırmadan yine bir erkinlikte öncü olmasını dilerim.va y şöyle olmuş.böyle olmamış demek kadar anlamsız sey olmaz.öyle diyenler siz neredydinzi.şimdiye kadar tekrar teşekkürler Faruk kardeşim bir laf var ya adım hıdır elimden gelen budur.eleştirenlere aldırma.ordaki Öğretmenlerim Ali Kemal Bey,Kemal Bey,Atilla Bey,Yakup Bey,Hüseyin Bey Hocalarımın ellerinden öperim.Bil vesile Ali Kemal bey,Kemal Bey,ve Atilla Beyi son 5 yıl içindede olsa görmüştüm ama 35 yıl dan beri göremediğim Nurettin Bey ,Yakup Bey ,ve Hüseyin Bey Hocamı görmemiştinm.İnternet de olsa görmek hoştu.İnşallah bir daha toplanmak ve orada olmak dileğiyle Faruk Beye tekrar teşekkürler saygılar.

  • faruk ARSLAN   08-02-2011 19:57

    bu anlamlı günde heyacanımızı haber yapıp geniş kitlelerle paylaşmamızı sağlayan Kızılcahamam Haber'e,veMustafa kardeşime teşekkürler ediyorum.

  • Ayhan   08-02-2011 19:43

    Yöremizin artık kronikleşmiş bir tepkisi oluşmuş. Güzel bir iş yapılmışsa,vay senmisin yapan? "Vur abalıya...!" Bazı yorumlara bakıyorum da kızıyorum aslında...Ya Allahınızı severseniz böyle eleştirimi olur?Bu adamlar profosyonel organizatörmü? Düşünmüşler zaman harcamışlar, emek sarfetmişler ve en önemliside göze almışlar...Şahsen ben uğraşamazdım. Bi dahaki sefere daha kapsamlı,daha eksiklikler farkedilerek daha ciddi bir hazırlıkla daha iyisi yapılır..Kardeşlerinin yerinde yapıldı eleştirisini yapan arkadaşlarımada ayıp etmişsiniz diyorum,eğer mekan olarak tercih edilen yerde hizmet anlamında bir eksiklik olmuşsa bu eleştirilebilir tabi,ama ben oradaydım,oturdum yemeğimi yedim yıllardır göremediğim arkadaşlarım ve hocalarımla sohbet etme fırsatı buldum,organizeyi yapan arkadaşlar ise koşuşturup durdular...Kusura bakmayın ama ben,"El insaf!" diyorum...

  • faruk ARSLAN   08-02-2011 19:08

    önce Bülent isimli kardeşime;seni birazcık olsun düşündürebildiysem ne mutlu bana.ama çoook daha düşünmeye ihtiyacın var bence.Bu kadar basit ,anlaşılabilir bir konuda bile düşünüyorsan işin zor. veli kardeş çok özür dilerim bir dahaki etkinlik yemeğinde sana sormadan kimseyi davet etmeyeceğim söz.bu seferlik affet.Kitap çıkarma işinide lise müdürün le konuş benle değil

  • faruk ARSLAN   08-02-2011 14:30

    böyle bir günde bizleri yalnız bırakmayan değerli öğretmenlerimize,kıymetli başkanımCoşkun ÜNAL,değerli arkadaşım,dostumCevatYÜCE ye ve orada bulunan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.İyiki vardınız.

  • faruk   08-02-2011 14:02

    toplu yanıt vermeyi düşünüyordum ama araya bir cümle sıkıştırayım. Güzele güzel diyebilmesi için insanın yüreğinin güzel olması gerek.Eleştirinin ne olduğunu bileyen insanlara eleştiri sanarak yazdığı çirkinkliğe yanıt vermekte düşmezdi bana .Eleştiri olmadığı için yanıtlama gereği duydum. emin arkadaş,kardeş her kimsen sence kardeşlerimizin yerini seçmekten doğal ne olabilir.seçimimizden kaynaklanan bir eksiklikmi oldu.Bununla ilgili bir çirkinlikmi yaşandı.Yakışmadımı yoksa.?eleştirin bu yönde olmalı.öbür türlüsü hasetini gizleyememek olur Gelelim kazım isimli arkadaşa.Önce güzel dileğin le ilgili teşekkür ederim.Eleştiri kişinin kendi düşüncesi ve yorumdur.tartışılabilirliğı vardır.ama sen direk olarak yargılıyorsun kardeşim.Çirkin olup olmadığının yargısı sana düşmez.Senin düşünebildinde biz düşünemedik yani.yemekteydi isen orada sorabilrdin.Bende izah ederdim.ben bu etkinlikten herkesten para alınacağını ta başından beri duyurdum.Oraya gelen ne olacağını bilerek geldi

  • feridun   08-02-2011 13:30

    ya arkadaşlar bu k.hamam halkını anlamak zor genel olarak bi geri kafalılık almış başın gidiyo 35 yıldır kimsenin yapamadığını yapıyo adamlar hala eleştiriyosunuz..emin efendi sen misafirini evindemi ağarlarsın komşunun evindemi adamlar yıllardır görmedikleri hocalarını tabiki kendi yerlerinde evinde bildiiği yerde ağırlayacak...hem adama gülmezler mi?? demezler mi..kendi yerin varken başka bi yerde yapıyosun kendi kardeşine güvenmiyomusun die..kaldı ki Beşikçigil ailesi bu işi en iyi yapan kişilerdendir daha dün değil 1 asırdır esnaftır kazanın ilk esnaflarındandır...isimsiz rumuzlu arkadaşa gelince...ya sen hesap kitap bilmiyosun yada hiç bi organizasyon yapmamışsın o kadar içine oturduysa sen neden bi öneri sunmadın?? ya da neden şimdiye kadar böle bi organizasyonda bulunmadın??...tenkit edilir insanlar ama biraz düşünerek..biraz daha mantıklı..teşekkürler fuat ve faruk abi ellerinize sağlık iyiki bu ilçenin yetiştirdiği sizin gibi abilerimiz var

  • cengiz doğan   08-02-2011 11:57

    Hayatın akıp giden durdurulamazlığı içerisinde siyah beyaz albümlere bakma lezzeti veren toplantının mimarlarına öncelikle teşekkür ederim. Organizasyonlar baktığınız yere ve görmek istediğiniz amaca göre değişik yorumlanabilir. Kaldı ki esas amacın biraraya gelmek olduğunu ve organizasyonların amaca hizmet eden araç olduğunu düşünürsek, amacına ulaşmış bir organizasyondu. Değerli zamanını bu iş için vakf eden arkadaşların ve öğretmenlerimizin özverilerini ancak teşekkürle selamlarmak düşer bize. Başka bir bakış açısı ile, K.hamam da yaşayıp yürüme mesafesinde olduğu halde katılmayan arkadaşlarla hasret giderememek de üzüntü verici. Kaç tanemizin hayatamızda kaç tane daha 35 yıl var düşündünüz mü hiç?

  • Veli   08-02-2011 11:02

    şimdiki lise müdürü ve adnan akdağ neden yok? hesap alma olmuşsa neden bu ince nüansı kaçırmışlar? sohbet bittikten sonra belediyemiz, yada başka bir kurum farklı bir etkinlik düzenledimi? kızılcahamam lisesinin çok köklü bir geçmişi var, acaba mezunları ile ilgili bir kitapçık düzenlemek isterler mi?

  • emin   07-02-2011 23:47

    organize yapanlara çok teşekkürler ama merak ettim neden kardeşlerinin yerini seçmişler